[ebookpoint]
Kategoria: PerlWysyłka: od ręki
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka
Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na
rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations,
procesom selekcji...
Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013' »
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza
poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku
mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom
selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i
wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku
wiadomości.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i
rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących
dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji,
marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z
założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W
czasie szybko zachodzących zmian inspirujące!
NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w
wersjach cyfrowych.
W trzecim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Paweł Graś, Nicholas Carr,
Tomasz Sekielski, Tomasz Wróblewski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr
Voelkel, Michał Boni, Sławomir Jastrzębowski, Paweł Lisicki,
Jarosław Kuźniar, Jean-Paul Oury, Kataryna, Michał Kleiber, Piotr
Legutko, Richard Kastelein, Marcin Bosacki, Piotr Gabryel, Michał
Majewski, Agata Czarnacka, Justyna Łukasik, JP Rangaswami, Emmanuel
Dupuy, Łukasz Wróbel, Edi Pyrek, Marek Staniszewski.
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii
marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i
marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale
dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów
- Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999
obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w
Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i
partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim
rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z
miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem
"Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego
komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w
"Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix",
"L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim
- książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów,
marketingu, PR i polityki.
Zobacz również poprzednie numery:
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 1/2012
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012