[Eryk Mistewicz]
Kategoria: Informatyka i InternetWysyłka: do 7 dni
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy
dotąd, już nie działa. Świat przyspieszył, a człowiek został taki
sam. W " Nowych Mediach " będziemy publikowali prace
nauko...
Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 1/2012' »
Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają:
wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.
Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W "Nowych
Mediach" będziemy publikowali prace naukowców badających
sposób funkcjonowania naszego mózgu; mózgu podległego ciągłemu
bombardowaniu informacjami, doświadczającego multitaskingu -
jednoczesnego przetwarzaniu sygnałów z wielu źródeł, starającego
się dostosować do zmian w masowej komunikacji. Będziemy poszukiwali
odpowiedzi na pytanie o skuteczne w tej sytuacji techniki edukacji,
marketingu, reklamy, komunikacji masowej.
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii
marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i
marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale
d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich
mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i
1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w
Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i
partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim
rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z
miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem
"Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego
komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w
"Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix",
"L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim
- książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów,
marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl
Strona wydawcy:
http://www.operon.pl/nowemedia