Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Nowe media są obecne w życiu współczesnego człowieka niemal we wszystkich sferach jego aktywności. Stanowią one istotne źródło nowoczesnej komunikacji zarówno w edukacji,... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Opis - Nowe media są obecne w życiu współczesnego człowieka niemal we wszystkich sferach jego aktywności. Stanowią one istotne źródło nowoczesnej komunikacji zarówno w edukacji, pracy, jak i zabawie. Nie dziwi więc fakt, że coraz większa liczba naukowców podejmuje tę tematykę. Efektem są liczne prace z zakresu teorii i praktyki zastosowania nowoczesnych technologii. Te technologie istotnie zmieniły relacje społeczne, w tym takie sfery działalności, jak polityka czy dziennikarstwo. Od kilku lat, sukcesywnie, politycy wykorzystują interaktywne techniki marketingowe, aby przekonać wyborców do swojej oferty politycznej. Należy również zauważyć, że Internet, telefon komórkowy, aparat czy kamera wskutek konwergencji mediów stały się narzędziami dostępnymi nie tylko profesjonalistom, ale też zwykłym ludziom. W każdej chwili mogą być użyte do utrwalenia zjawisk społecznych. Wskutek tego zmienił się sposób pracy dziennikarzy. Z jednej strony, zyskali oni nowe narzędzia komunikacji, z drugiej zaś, te same narzędzia umożliwiły obserwowanie i utrwalanie wydarzeń obywatelom. Tym samym transformacji uległ sposób wykonywania zawodu dziennikarza, ale także pojawiło się nowe zjawisko określane mianem dziennikarstwa obywatelskiego. Z kolei obecność portali społecznościowych wpłynęła na życie społeczne ich użytkowników, również polityków i dziennikarzy.Wychodząc naprzeciw powyższym procesom, prezentujemy Państwu publikację zawierającą artykuły dotyczące nowych form komunikacji społecznej i ich wpływu na dziennikarstwo i politykę. ["] Przedstawione analizy stanowią istotny wkład w rozważania na temat zmian, jakie interaktywne formy komunikacji wniosły w pracę dziennikarzy i polityków. Dla tych pierwszych zmienił się sposób wyboru, zdobywania i realizacji materiałów, a u tych drugich " wymusił otwarcie na nowe sposoby promocji politycznej. Należy pamiętać, że przedmiotowe zjawiska wywarły zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na życie społeczne, czego dowodzą umieszczone poniżej badania naukowców.Ze Wstępu Nazwa - Nowe media Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe UMK Kod ISBN - 9788323131373 Kod EAN - 9788323131373 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.0x22.0cm Ilość stron - 234 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • []

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media i komunikowanie wizualne

  • [Wydawnictwo Naukowe UMK]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Nauki polityczne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media we współczesnym społeczeństwie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki... Pełen opis produktu 'Nowe media w systemie komunikowania Polityka - Marek Jeziński' »

    Opis - Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferach politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa ? próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizmów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.Od Redaktora Nazwa - Nowe media w systemie komunikowania Polityka Autor - Marek Jeziński Oprawa - Miękka Wydawca - Adam Marszałek Kod ISBN - 9788376118918 Kod EAN - 9788376118918 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x22.5cm Ilość stron - 234 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w systemie komunikowania Polityka - Marek Jeziński

  • []

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media 1/2010

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika]

    Kategoria: Książki/Nauka/Nauki polityczneWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media we współczesnym społeczeństwie

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Nauki humanistyczne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki/Nauka/Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [Nomos]

    Kategoria: Literatura popularnonaukowa>SocjologiaWysyłka: do 7 dni

    .: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe... Pełen opis produktu 'NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE' »

    Związki między strukturą społeczną (jakkolwiek rozumianą), kulturą symboliczną i techniką pozostają od bardzo dawna przedmiotem systematycznych analiz. Bardzo zróżnicowane (socjologiczne, antropologiczne, kulturoznawcze, ale i związane z innymi dyscyplinami) zainteresowania studiowaniem cywilizacji technicznej i rozwoju naukowo-technicznego rozpoczęły się w Polsce dość dawno. Przejawem owych zainteresowań są dzisiaj studia nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. W naszej książce poświęcamy tym zagadnieniom wiele uwagi. Zajmujemy się w niej m.in.: wpływem globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzienny język, na muzykę, czy na powstające nowe formy przemocy. Analizujemy nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak na przykład dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, bardzo poważnie z poprzednim spokrewniony, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Pokazujemy związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji wielkich firm, z życiem politycznym. Zajmujemy się też zagadnieniem relacji między przyrodą a kulturą, jak również między wiedzą humanistyczną (naukami społecznymi) a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie również tutaj przykłady badań nad technologiami społecznymi (głównie politycznymi) oraz nad współczesną technokracją. ISBN 978-83-7688-029-7 EAN 9788376880297
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NIE TYLKO INTERNET. NOWE MEDIA, PRZYRODA I TECHNOLOGIE SPOŁECZNE A PRAKTYKI KULTUROWE

  • [Wydawnictwo Akademickie ŻAK]

    Kategoria: Książki/Kultura i sztuka/KulturaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Młodzież, rówieśnicy i nowe media

  • [WSIP]

    Kategoria: Książki/Podręczniki i lektury/Podręczniki szkolneWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zajęcia artystyczne Nowe media w sztuce

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Książki/Nauka/PedagogikaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w edukacji

  • [maternus]

    Kategoria: Książki/Nauka/EdukacjaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media a tradycyjne środki przekazu

  • [MT Biznes]

    Kategoria: BiznesWysyłka: od ręki

    najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój... Pełen opis produktu 'Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrz' »

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?  Książka, którą trzymasz w ręku, pozwoli Ci być na bieżąco ze skutecznymi narzędziami marketingu cyfrowego. Da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.   Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Bezpłatny fragment:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrz

  • Nowe media w edukacji w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    28,91 zł
    31,14 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Małgorzata Bartoszewicz, Teresa Pietrala: Przykład nauczania i uczenia się chemii i przyrody poprzez rozwijanie myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowychKazimierz Mikulski,... Pełen opis produktu 'Nowe media w edukacji' »

    Małgorzata Bartoszewicz, Teresa Pietrala: Przykład nauczania i uczenia się chemii i przyrody poprzez rozwijanie myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowychKazimierz Mikulski, Joanna Mikulska: Czy multimedia mogą pomóc w przyszłej pracy w szkole?Dominika Goltz-Wasiucionek: Kształcenie językowe osób niepełnosprawnych na platformie edukacyjnej - możliwości i ograniczeniaKatarzyna Olędzka: Kształtowanie umiejętności czytania w cyberprzestrzeni zadaniem współczesnej szkołyKamila Majewska: Tablica interaktywna - nowoczesne narzędzie dydaktyczne czy jedynie modny gadżet?...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w edukacji

  • [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • Nowe media w systemie komunikowania Polityka w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    28,91 zł
    31,14 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Książki naukowe>InformatykaWysyłka: od ręki

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu... Pełen opis produktu 'Nowe media w systemie komunikowania Polityka' »

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferach politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa – próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizmów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.Od Redaktora...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w systemie komunikowania Polityka

  • [AFM]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej de... Pełen opis produktu 'Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy' »

    Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej demokracji, uzależnienie rozwoju gospodarczego od wiedzy i innowacyjności, mediatyzacja życia politycznego, zastosowanie nowych technologii w ramach społeczeństwa informacyjnego w procesie dochodzenia do władzy i jej sprawowania. Bez komentarza nie pozostały również takie zjawiska, jak tabloidyzacja i instrumentalizacja polityki, a co za tym idzie jej ?utowarowienie?.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy


Planetaksiazki.pl

Podręczniki, literatura popularnonaukowa oraz audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
opracowanie zbiorowe, pwm, edgard, nomos, opracowanie zbiorowe, pozostałe, contra, storybox, gamma, mck
Produkty w ofercie: 15278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0