Powiększ zdjęcie
39,61 zł
.
35,10 zł
kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki... Pełen opis produktu 'Nowe media' »
57,00 zł
Tytuł Media a rok 1989 Podtytuł Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku Autor Łukasz Szurmiński Język polski Wydawnictwo Aspra ISBN 978-83-7545-218-1 Rok wydania 2010 Pełen opis produktu 'Media a rok 1989 Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku' »
51,00 zł
Tytuł Nowe media Podtytuł Wyzwania i ograniczenia Autor Tomasz Gackowski Język polski Wydawnictwo Aspra ISBN 978-83-7545-475-8 Rok wydania 2014 Warszawa Liczba Pełen opis produktu 'Nowe media Wyzwania i ograniczenia' »