[ebookpoint]
Kategoria: PerlWysyłka: od ręki
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka
Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na
rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations,
procesom selekcji...
Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013' »
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red.
Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i
edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i
Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji,
psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie
rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i
rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących
dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji,
marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z
założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W
czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!
NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w
wersjach cyfrowych.
W czwartym wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: prof Zygmunt Bauman,
Patrick de Saint-Exupery, Jan Maria Rokita, Michal Boni, Guy
Kawasaki, Bogusław Chrabota, Kataryna, Grzegorz Dobiecki, Olivier
Gaude, Witold Gadomski, Klaus Bachmann, Marek Magierowski,
Krzysztof Skowroński, Juliusz Braun, Jacek Tacik, dr Aleksandra
Sowa, Papież Benedykt XVI, Aleksandra Jakubowska, Jean-Paul Oury,
Wojciech Pawlak, Tomasz Plata, Andrzej Godlewski, Marcin Pulit,
David Bauer, Piotr Wereśniak, Xavier Querat-Hement, Justyna
Łukasik, prof. Cezary Banasiński.
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca
strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe
i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale
d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów
- Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999
obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w
Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i
partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim
rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z
miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem
"Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego
komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w
"Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix",
"L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim
- książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów,
marketingu, PR i polityki.