[]
Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni
.pl Strona wydawcy: http://www.operon.pl/nowemedia Nazwa -
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza
Oryginalny tytuł - VBA and Macros: Microsoft Excel 2010 Autor...
Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza - Eryk Mistewicz' »
Opis - Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają:
wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.Świat przyspieszył, a
człowiek został taki sam. W "Nowych Mediach" będziemy publikowali
prace naukowców badających sposób funkcjonowania naszego mózgu;
mózgu podległego ciągłemu bombardowaniu informacjami,
doświadczającego multitaskingu - jednoczesnego przetwarzaniu
sygnałów z wielu źródeł, starającego się dostosować do zmian w
masowej komunikacji. Będziemy poszukiwali odpowiedzi na pytanie o
skuteczne w tej sytuacji techniki edukacji, marketingu, reklamy,
komunikacji masowej. Do kupienia również oddzielne artykuły:
Debata: Zmiana 2.0, Jorgen BANG-JENSEN, Tomasz CZECHOWICZ,
Beata MOŃKA, Eryk MISTEWICZ, Cezary SMORSZCZEWSKI, Zygmunt
SOLORZ-ŻAK
Bezmarketing, Scott STRATTEN
Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów, Radosław
SIKORSKI
Dziesięć mitów Twittera, Eryk MISTEWICZ
Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?,
Howard OWENS
Tłum nigdy nie będzie mądrzejszy od jednostki, Jarosław
KUŹNIAR
Dziennikarstwo przetrwa, Dariusz ROSIAK
Może są straszni, ale są Tobie potrzebni, Sławomir
JASTRZĘBOWSKI
Prawo do czytania, Richard STALLMAN
Autorze! Wydaj się sam!, Piotr LIPIŃSKI
Moja muzyka nie zna granic, Igor LIPIŃSKI
Jak zmienia się telewizja, Andrzej GODLEWSKI
"Milczenie jest integralną częścią komunikacji", PAPIEŻ
BENEDYKT XVI
Pochwała nieracjonalności, Dan ARIELY
TED w 18 minut zmieniamy świat, Edi PYREK
Czas na rytualizację marek?, Marek STANISZEWSKI
Marketing w IT: ciągła zmiana, Łukasz ŚWIĄTEK
Kto jest w sieci liderem opinii?, Jean-Paul OURY
ROI król oszustów, Eryk MISTEWICZ, Norbert KILEN, Mirek
POŁYNIAK, Michał GÓRECKI, Michał GĄSIOR, Anna MIOTK, Marek
STANISZEWSKI
Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?, Thierry
SAUSSEZ
Debata: Jak wygrać wybory?, Sébastien COUDERC, Arnaud DASSIER,
Igor MINTUSOW, Eryk MISTEWICZ, Mark PURSEY
Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski, Jacques
SEGUELA
O polskie Wembley, Jerzy MIKUŁOWSKI-POMORSKI
Hagada siła opowieści, profesor Waldemar CHROSTOWSKI, rozmawia
Filip MEMCHES
Story, czyli opowieść tubylców australijskich o sobie i
świecie, w którym żyją, Teresa PODEMSKA-ABT
Jak być kreatywnym?, Michael MICHALKO
Warto przeczytać
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii
marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i
marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale
d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich
mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i
1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w
Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i
partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim
rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z
miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem
"Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego
komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w
"Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix",
"L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim
- książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów,
marketingu, PR i polityki. www.marketingnarracyjny.plStrona
wydawcy: http://www.operon.pl/nowemedia
Nazwa - NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza
Oryginalny tytuł - VBA and Macros: Microsoft Excel
2010
Autor - Eryk Mistewicz
Oprawa - Miękka
Wydawca - Operon
Kod ISBN - 9788376805474
Kod EAN - 9788376805474
Rok wydania - 2012
Język - PL
Tłumacz - Radosław Meryk
Format - 180x255
Ilość stron - 216
Podatek VAT - 5%
Premiera - 2012-07-18