Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Uniwersytet Wrocławski Wydawnictwo Sp. z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Na peryferiach Nowe media, nowe w mediach

  • [Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce... Pełen opis produktu 'Nowe media, ale nowe czy stare problemy?' »

    Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń. Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media, ale nowe czy stare problemy?

  • [WAM]

    Kategoria: Encyklopedie. Leksykony. Słowniki tematyczneWysyłka: od ręki

    Nowe nowe medianowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą,... Pełen opis produktu 'Nowe nowe media' »

    Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu....bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachineWiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe nowe media

  • [Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce... Pełen opis produktu 'Nowe media Ale nowe czy stare problemy?' »

    Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń. Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

  • [AMF]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media. Pełen opis produktu 'Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych' »

    W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    Małgorzata Bartoszewicz, Teresa Pietrala: Przykład nauczania i uczenia się chemii i przyrody poprzez rozwijanie myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowychKazimierz Mikulski,... Pełen opis produktu 'Nowe media w edukacji' »

    Małgorzata Bartoszewicz, Teresa Pietrala: Przykład nauczania i uczenia się chemii i przyrody poprzez rozwijanie myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowychKazimierz Mikulski, Joanna Mikulska: Czy multimedia mogą pomóc w przyszłej pracy w szkole?Dominika Goltz-Wasiucionek: Kształcenie językowe osób niepełnosprawnych na platformie edukacyjnej - możliwości i ograniczeniaKatarzyna Olędzka: Kształtowanie umiejętności czytania w cyberprzestrzeni zadaniem współczesnej szkołyKamila Majewska: Tablica interaktywna - nowoczesne narzędzie dydaktyczne czy jedynie modny gadżet?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w edukacji

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Historia literaturyWysyłka: od ręki

    Najważniejszymi walorami książki są: bogaty materiał źródłowy, bibliograficzny, ilustracyjny, pogłębione wnioski i przybliżenie czytelnikowi tematu dotąd słabo znanego (kto by się spodziewał, że polska... Pełen opis produktu 'Literatura - nowe media. Homo irretitus w kulturze literackiej XX i XXI wieku' »

    Najważniejszymi walorami książki są: bogaty materiał źródłowy, bibliograficzny, ilustracyjny, pogłębione wnioski i przybliżenie czytelnikowi tematu dotąd słabo znanego (kto by się spodziewał, że polska poezja cybernetyczna rozwija się na tak szeroką skalę?). Autorzy omawianej pracy kompetentnie przedstawiają liczne niuanse i trudności metodologiczne związane z poszukiwaniem narzędzi opisu zjawisk sytuujących się na pograniczu literatury i nowych mediów. Książka ta świadczy o rosnącym zainteresowaniu badaczy literatury przemianami społeczno - kulturowymi w świecie nowych mediów i technologii. [...] Praca jest odpowiedzią na konieczność prowadzenia stałej refleksji na ten temat. Trzeba mieć nadzieję, że za myślą teoretyczną zacznie nadążać edukacyjna rzeczywistość. Fragment recenzji krytycznej Lilianny Dorak - Wojakowski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Literatura - nowe media. Homo irretitus w kulturze literackiej XX i XXI wieku

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: PolitykaWysyłka: do 3 dni

    Artykuły zebrane w niniejszej książce mają na celu przedstawienie funkcjonowania nowych mediów w kontekście współczesnego uprawiania polityki, dyskursu politycznego oraz politycznej partycypacji obywateli... Pełen opis produktu 'Nowe media i polityka. Internet, demokracja, kampanie wyborcze' »

    Artykuły zebrane w niniejszej książce mają na celu przedstawienie funkcjonowania nowych mediów w kontekście współczesnego uprawiania polityki, dyskursu politycznego oraz politycznej partycypacji obywateli w systemach demokratycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media i polityka. Internet, demokracja, kampanie wyborcze

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu... Pełen opis produktu 'Nowe media w systemie komunikowania Polityka' »

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferach politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa ? próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizmów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.Od Redaktora
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w systemie komunikowania Polityka

  • [Wydawnictwo Adam Marszałek]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    "Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu... Pełen opis produktu 'Nowe media w systemie komunikowania Polityka' »

    "Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferach politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa - próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizmów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie." Od Redaktora
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w systemie komunikowania Polityka

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opis... Pełen opis produktu 'Nowe media w języku kulturze i literaturze' »

    W prezentowanej monografii podjęto, nierzadko w sposób nowatorski, niezwykle aktualny temat oddziaływania nowych mediów na nasze życie, tj. na współczesny język, zachowania społeczne, literaturę czy przestrzeń medialną. Autorzy analizują zjawiska występujące w przestrzeni wirtualnej oraz ich wpływ na język młodego pokolenia używany także poza siecią. Starają się również odpowiedzieć na pytanie, jak można ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opisu rzeczywistości. Bez względu bowiem na stosunek odbiorców do tych zmian, zachodzą one na naszych oczach i mają silny wpływ na zachowania młodego pokolenia. Poruszana w tomie tematyka może być zatem atrakcyjna nie tylko dla języko- czy też medioznawców, ale także dla czytelników zainteresowanych wieloaspektowym wpływem nowych mediów na otaczający nas świat.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w języku kulturze i literaturze

  • [Maternus Media]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Edukacja/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media a tradycyjne środki przekazu

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    zjawiska społeczne, jak wykluczenie, uprzedzenia, schematy i stereotypy w postrzeganiu "innych". Fragment Wprowadzenia Nazwa - Nowe media w systemie komunikowania Autor... Pełen opis produktu 'Nowe media w systemie komunikowania - Marek Jeziński' »

    Opis - Zaprezentowane artykuły wychodzą naprzeciw coraz większemu zainteresowaniu i potrzebie systematyzacji wiedzy na temat multikulturowości. Wskazują, że coraz bardziej znaczącym aspektem edukacji staje się nauczanie współdziałania z ludźmi innych kultur. Edukacja w tym zakresie ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla procesów gospodarczych związanych z globalizacją, funkcjonowaniem międzynarodowych korporacji czy handlem międzynarodowym, ale także dla postępujących zmian społecznych, związanych z rosnącym zróżnicowaniem etnicznym i narodowościowym, z którym zarazem wiążą się niestety takie zjawiska społeczne, jak wykluczenie, uprzedzenia, schematy i stereotypy w postrzeganiu "innych".Fragment Wprowadzenia Nazwa - Nowe media w systemie komunikowania Autor - Marek Jeziński Oprawa - Miękka Wydawca - Adam Marszałek Kod ISBN - 9788377801192 Kod EAN - 9788377801192 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x22.5cm Ilość stron - 244 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w systemie komunikowania - Marek Jeziński

  • [Wydawnictwo Naukowe UMK]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Nowe media są obecne w życiu współczesnego człowieka niemal we wszystkich sferach jego aktywności. Stanowią one istotne źródło nowoczesnej komunikacji zarówno w edukacji, pracy, jak i... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Nowe media są obecne w życiu współczesnego człowieka niemal we wszystkich sferach jego aktywności. Stanowią one istotne źródło nowoczesnej komunikacji zarówno w edukacji, pracy, jak i zabawie. Nie dziwi więc fakt, że coraz większa liczba naukowców podejmuje tę tematykę. Efektem są liczne prace z zakresu teorii i praktyki zastosowania nowoczesnych technologii. Te technologie istotnie zmieniły relacje społeczne, w tym takie sfery działalności, jak polityka czy dziennikarstwo. Od kilku lat, sukcesywnie, politycy wykorzystują interaktywne techniki marketingowe, aby przekonać wyborców do swojej oferty politycznej. Należy również zauważyć, że Internet, telefon komórkowy, aparat czy kamera wskutek konwergencji mediów stały się narzędziami dostępnymi nie tylko profesjonalistom, ale też zwykłym ludziom. W każdej chwili mogą być użyte do utrwalenia zjawisk społecznych. Wskutek tego zmienił się sposób pracy dziennikarzy. Z jednej strony, zyskali oni nowe narzędzia komunikacji, z drugiej zaś, te same narzędzia umożliwiły obserwowanie i utrwalanie wydarzeń obywatelom. Tym samym transformacji uległ sposób wykonywania zawodu dziennikarza, ale także pojawiło się nowe zjawisko określane mianem dziennikarstwa obywatelskiego. Z kolei obecność portali społecznościowych wpłynęła na życie społeczne ich użytkowników, również polityków i dziennikarzy.Wychodząc naprzeciw powyższym procesom, prezentujemy Państwu publikację zawierającą artykuły dotyczące nowych form komunikacji społecznej i ich wpływu na dziennikarstwo i politykę. [?] Przedstawione analizy stanowią istotny wkład w rozważania na temat zmian, jakie interaktywne formy komunikacji wniosły w pracę dziennikarzy i polityków. Dla tych pierwszych zmienił się sposób wyboru, zdobywania i realizacji materiałów, a u tych drugich ? wymusił otwarcie na nowe sposoby promocji politycznej. Należy pamiętać, że przedmiotowe zjawiska wywarły zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na życie społeczne, czego dowodzą umieszczone poniżej badania naukowców.Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: PolitykaWysyłka: od ręki

    Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor... Pełen opis produktu 'Nowe media i polityka' »

    Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznejW poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznejPolskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiskaPolitycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media i polityka

  • [UAM]

    Kategoria: Pismo. Książka. Czasopismo. Drukarstwo. Biblioteki. ArchiwaWysyłka: od ręki

    Publikacja zawiera gruntowne opracowanie dotyczące możliwości mediów w zakresie wspomagania osób niepełnosprawnych - niewidomych i niedowidzących. Nauki pedagogiczne i pokrewne dziedziny odniosą wymierną... Pełen opis produktu 'Nowe media dla niewidomych i słabowidzących' »

    Publikacja zawiera gruntowne opracowanie dotyczące możliwości mediów w zakresie wspomagania osób niepełnosprawnych - niewidomych i niedowidzących. Nauki pedagogiczne i pokrewne dziedziny odniosą wymierną korzyść z upowszechniania wiedzy o sposobach praktycznego stosowania technik elektronicznego przekazu w terapii, usprawnianiu, a także kształceniu osób niedowidzących i niewidomych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media dla niewidomych i słabowidzących

  • [Aspra]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."prof. dr hab. Maciej Mrozowski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [ebookpoint]

    Kategoria: PerlWysyłka: od ręki

    NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji... Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013' »

    NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości. Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące! NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych. W czwartym wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: prof Zygmunt Bauman, Patrick de Saint-Exupery, Jan Maria Rokita, Michal Boni, Guy Kawasaki, Bogusław Chrabota, Kataryna, Grzegorz Dobiecki, Olivier Gaude, Witold Gadomski, Klaus Bachmann, Marek Magierowski, Krzysztof Skowroński, Juliusz Braun, Jacek Tacik, dr Aleksandra Sowa, Papież Benedykt XVI, Aleksandra Jakubowska, Jean-Paul Oury, Wojciech Pawlak, Tomasz Plata, Andrzej Godlewski, Marcin Pulit, David Bauer, Piotr Wereśniak, Xavier Querat-Hement, Justyna Łukasik, prof. Cezary Banasiński. Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013

  • [onepress]

    Kategoria: Social MediaWysyłka: od ręki

    Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W " Nowych Mediach " będziemy publikowali prace naukow... Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 1/2012' »

    Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W "Nowych Mediach" będziemy publikowali prace naukowców badających sposób funkcjonowania naszego mózgu; mózgu podległego ciągłemu bombardowaniu informacjami, doświadczającego multitaskingu - jednoczesnego przetwarzaniu sygnałów z wielu źródeł, starającego się dostosować do zmian w masowej komunikacji. Będziemy poszukiwali odpowiedzi na pytanie o skuteczne w tej sytuacji techniki edukacji, marketingu, reklamy, komunikacji masowej. Do kupienia również oddzielne artykuły: Debata: Zmiana 2.0, Jorgen BANG-JENSEN, Tomasz CZECHOWICZ, Beata MOŃKA, Eryk MISTEWICZ, Cezary SMORSZCZEWSKI, Zygmunt SOLORZ-ŻAK Bezmarketing, Scott STRATTEN Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów, Radosław SIKORSKI Dziesięć mitów Twittera, Eryk MISTEWICZ Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?, Howard OWENS Tłum nigdy nie będzie mądrzejszy od jednostki, Jarosław KUŹNIAR Dziennikarstwo przetrwa, Dariusz ROSIAK Może są straszni, ale są Tobie potrzebni, Sławomir JASTRZĘBOWSKI Prawo do czytania, Richard STALLMAN Autorze! Wydaj się sam!, Piotr LIPIŃSKI Moja muzyka nie zna granic, Igor LIPIŃSKI Jak zmienia się telewizja, Andrzej GODLEWSKI "Milczenie jest integralną częścią komunikacji", PAPIEŻ BENEDYKT XVI Pochwała nieracjonalności, Dan ARIELY TED w 18 minut zmieniamy świat, Edi PYREK Czas na rytualizację marek?, Marek STANISZEWSKI Marketing w IT: ciągła zmiana, Łukasz ŚWIĄTEK Kto jest w sieci liderem opinii?, Jean-Paul OURY ROI król oszustów, Eryk MISTEWICZ, Norbert KILEN, Mirek POŁYNIAK, Michał GÓRECKI, Michał GĄSIOR, Anna MIOTK, Marek STANISZEWSKI Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?, Thierry SAUSSEZ Debata: Jak wygrać wybory?, Sébastien COUDERC, Arnaud DASSIER, Igor MINTUSOW, Eryk MISTEWICZ, Mark PURSEY Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski, Jacques SEGUELA O polskie Wembley, Jerzy MIKUŁOWSKI-POMORSKI Hagada siła opowieści, profesor Waldemar CHROSTOWSKI, rozmawia Filip MEMCHES Story, czyli opowieść tubylców australijskich o sobie i świecie, w którym żyją, Teresa PODEMSKA-ABT Jak być kreatywnym?, Michael MICHALKO Warto przeczytać Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki. www.marketingnarracyjny.pl Strona wydawcy: http://www.operon.pl/nowemedia
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 1/2012


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 166441
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 166441
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, zielona sowa, trefl, muza
Produkty w ofercie: 209595
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, wydawnictwo lekarskie pzwl, helion, elsevier urban & partner, c.h. beck, pascal, difin, impuls, wnt
Produkty w ofercie: 16783
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, helion, wolters kluwer, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 114935
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 114935
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, nasza księgarnia warszawa, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171506
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 308521
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 308521
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2