Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Uniwersytet Wrocławski Wydawnictwo Sp. z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Na peryferiach Nowe media, nowe w mediach

  • [WAM]

    Kategoria: InternetWysyłka: od ręki

    Nowe nowe medianowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą,... Pełen opis produktu 'Nowe nowe media' »

    Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu....bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachineWiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe nowe media

  • [Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce... Pełen opis produktu 'Nowe media Ale nowe czy stare problemy?' »

    Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń. Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

  • [Fundacja na rzecz Czystej Energii]

    Kategoria: Polityka, PolitologiaWysyłka: od ręki

    pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią problemu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym bowiem... Pełen opis produktu 'Nowe media w polityce Fundacja na rzecz Czystej Energii' »

    Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter i ze względu na swoją innowacyjność ciągle jest niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią problemu. Uważny ogląd badawczy jest tak znaczący nie tylko w wymiarze teoretycznym, ale także praktycznym bowiem dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, wyjaśniających, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych. Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej Klas Nagroda im. dr. Pawła Stępki, przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych, Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w polityce Fundacja na rzecz Czystej Energii

  • [Fundacja na rzecz Czystej Energii]

    Kategoria: MedioznawstwoWysyłka: od ręki

    Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce - rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych... Pełen opis produktu 'Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni Fundacja na rzecz Czystej Energii' »

    Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce - rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach wyższych. Powinna być na każdej półce w gabinetach osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną uczelni i zużywać się w szybkim tempie. Z recenzji Prof. UAM dr hab. Szymona Ossowskiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni Fundacja na rzecz Czystej Energii

  • [D2d]

    Kategoria: SztukaWysyłka: od ręki

    Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media... Pełen opis produktu 'Triumf typografii.Kultura, komunikacja, nowe media D2d' »

    Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu? Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Triumf typografii.Kultura, komunikacja, nowe media D2d

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne... Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 - Eryk Mistewicz' »

    Opis - Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji. Wydanie papierowe drugiego wydania Nowych Mediów liczy 224 strony. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje we wszystkich formatach publikacji elektronicznych, także na Kindle i tablety.W drugim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Steve Jobs, Michał Kleiber, Eryk Mistewicz, Piotr Legutko, Piotr Gabryel, Marek Magierowski, Michał Kobosko, Jan Cieński, Howard Owens, Juliusz Braun, Wojciech Pawlak, Anna Kalczyńska, Piotr Kraśko, Michał Pol, Kataryna, Piotr VaGla Waglowski, Jean-Paul Oury, Edi Pyrek, Seth Godin, Piotr Wereśniak, Paweł Nowacki, Karolina Woźniacka, Ralph Talmont, Justyna Łukasik, Dawid Piaskowski, Michał Boni, Wayne Visser, Tomasz Białek, Jean-Marie Bockel.Sprawdź również pierwsze wydanie Nowych Mediów>>Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki. www.marketingnarracyjny.pl Nazwa - NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 Oryginalny tytuł - VBA and Macros: Microsoft Excel 2010 Autor - Eryk Mistewicz Oprawa - Miękka Wydawca - Operon Kod ISBN - 9788376807263 Kod EAN - 9788376807263 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Radosław Meryk Format - 180x255 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-11-13
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 - Eryk Mistewicz

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations,... Pełen opis produktu 'Nowe Media 3/2013 - Eryk Mistewicz, red.' »

    Opis - NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian - inspirujące! Nazwa - Nowe Media 3/2013 Autor - Eryk Mistewicz, red. Oprawa - Miękka Wydawca - Operon Kod ISBN - 9788376807454 Kod EAN - 9788376807454 Rok wydania - 2013 Ilość stron - 222 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe Media 3/2013 - Eryk Mistewicz, red.

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    mediów w życiu młodzieży. (...) fragment recenzji prof. dr hab. Anny Przecławskiej Nazwa - Młodzież rówieśnicy i nowe media Autor - Hanna Tomaszewska Oprawa... Pełen opis produktu 'Młodzież rówieśnicy i nowe media - Hanna Tomaszewska' »

    Opis - Aktualność i ważkość podjętego tematu jest oczywista - poszerza on naszą wiedzę zarówno o przeobrażeniach współczesnej kultury, jak też o postawach i obyczajach młodzieży. I w jednym i drugim obszarze dotyczy spraw ciągle jeszcze mało zbadanych - myślę, że takie sformułowanie problematyki, z jakim mamy do czynienia w pracy, jest oryginalne i nie powiela dotychczasowych badań nad rolą mediów w życiu młodzieży. (...)fragment recenzji prof. dr hab. Anny Przecławskiej Nazwa - Młodzież rówieśnicy i nowe media Autor - Hanna Tomaszewska Oprawa - Miękka Wydawca - ŻAK Wydawnictwo Akademickie Kod ISBN - 9788362015382 Kod EAN - 9788362015382 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 360 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Młodzież rówieśnicy i nowe media - Hanna Tomaszewska

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    .pl Strona wydawcy: http://www.operon.pl/nowemedia Nazwa - NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Oryginalny tytuł - VBA and Macros: Microsoft Excel 2010 Autor... Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza - Eryk Mistewicz' »

    Opis - Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W "Nowych Mediach" będziemy publikowali prace naukowców badających sposób funkcjonowania naszego mózgu; mózgu podległego ciągłemu bombardowaniu informacjami, doświadczającego multitaskingu - jednoczesnego przetwarzaniu sygnałów z wielu źródeł, starającego się dostosować do zmian w masowej komunikacji. Będziemy poszukiwali odpowiedzi na pytanie o skuteczne w tej sytuacji techniki edukacji, marketingu, reklamy, komunikacji masowej. Do kupienia również oddzielne artykuły: Debata: Zmiana 2.0, Jorgen BANG-JENSEN, Tomasz CZECHOWICZ, Beata MOŃKA, Eryk MISTEWICZ, Cezary SMORSZCZEWSKI, Zygmunt SOLORZ-ŻAK Bezmarketing, Scott STRATTEN Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów, Radosław SIKORSKI Dziesięć mitów Twittera, Eryk MISTEWICZ Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?, Howard OWENS Tłum nigdy nie będzie mądrzejszy od jednostki, Jarosław KUŹNIAR Dziennikarstwo przetrwa, Dariusz ROSIAK Może są straszni, ale są Tobie potrzebni, Sławomir JASTRZĘBOWSKI Prawo do czytania, Richard STALLMAN Autorze! Wydaj się sam!, Piotr LIPIŃSKI Moja muzyka nie zna granic, Igor LIPIŃSKI Jak zmienia się telewizja, Andrzej GODLEWSKI "Milczenie jest integralną częścią komunikacji", PAPIEŻ BENEDYKT XVI Pochwała nieracjonalności, Dan ARIELY TED w 18 minut zmieniamy świat, Edi PYREK Czas na rytualizację marek?, Marek STANISZEWSKI Marketing w IT: ciągła zmiana, Łukasz ŚWIĄTEK Kto jest w sieci liderem opinii?, Jean-Paul OURY ROI król oszustów, Eryk MISTEWICZ, Norbert KILEN, Mirek POŁYNIAK, Michał GÓRECKI, Michał GĄSIOR, Anna MIOTK, Marek STANISZEWSKI Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?, Thierry SAUSSEZ Debata: Jak wygrać wybory?, Sébastien COUDERC, Arnaud DASSIER, Igor MINTUSOW, Eryk MISTEWICZ, Mark PURSEY Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski, Jacques SEGUELA O polskie Wembley, Jerzy MIKUŁOWSKI-POMORSKI Hagada siła opowieści, profesor Waldemar CHROSTOWSKI, rozmawia Filip MEMCHES Story, czyli opowieść tubylców australijskich o sobie i świecie, w którym żyją, Teresa PODEMSKA-ABT Jak być kreatywnym?, Michael MICHALKO Warto przeczytać Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki. www.marketingnarracyjny.plStrona wydawcy: http://www.operon.pl/nowemedia Nazwa - NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Oryginalny tytuł - VBA and Macros: Microsoft Excel 2010 Autor - Eryk Mistewicz Oprawa - Miękka Wydawca - Operon Kod ISBN - 9788376805474 Kod EAN - 9788376805474 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Radosław Meryk Format - 180x255 Ilość stron - 216 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-07-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza - Eryk Mistewicz

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations,... Pełen opis produktu 'Nowe Media 4/2013 - Eryk Mistewicz, red.' »

    Opis - NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian - inspirujące! Nazwa - Nowe Media 4/2013 Autor - Eryk Mistewicz, red. Oprawa - Miękka Wydawca - Operon Kod ISBN - 9788376807577 Kod EAN - 9788376807577 Rok wydania - 2013 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe Media 4/2013 - Eryk Mistewicz, red.

  • [maternus]

    Kategoria: Bibliografie. Dyskografie. Filmografie. KatalogiWysyłka: od ręki

    Trwająca przez cały wiek XX ekspansja nowych mediów, ich niebywały rozwój na początku obecnego stulecia, a także konfrontacja z tradycyjnymi środkami przekazu, skłania do refleksji różnorakiej natury.... Pełen opis produktu 'Nowe media a tradycyjne środki przekazu' »

    Trwająca przez cały wiek XX ekspansja nowych mediów, ich niebywały rozwój na początku obecnego stulecia, a także konfrontacja z tradycyjnymi środkami przekazu, skłania do refleksji różnorakiej natury. Z tego względu autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media a tradycyjne środki przekazu

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele. Nazwa - Nowe media a tradycyjne środki przekazu Autor - Piotr Drzyzga Oprawa - Miękka ... Pełen opis produktu 'Nowe media a tradycyjne środki przekazu - Piotr Drzyzga' »

    Opis - Trwająca przez cały wiek XX ekspansja nowych mediów, ich niebywały rozwój na początku obecnego stulecia, a także konfrontacja z tradycyjnymi środkami przekazu, skłania do refleksji różnorakiej natury. Z tego względu autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele. Nazwa - Nowe media a tradycyjne środki przekazu Autor - Piotr Drzyzga Oprawa - Miękka Wydawca - Maternus Media Kod ISBN - 9788389701046 Kod EAN - 9788389701046 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 12.8x20.0cm Ilość stron - 80 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media a tradycyjne środki przekazu - Piotr Drzyzga

  • Nowe media a tradycyjne środki przekazu w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    14,18 zł
    15,75 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: od ręki

    Trwająca przez cały wiek XX ekspansja nowych mediów, ich niebywały rozwój na początku obecnego stulecia, a także konfrontacja z tradycyjnymi środkami przekazu, skłania do refleksji różnorakiej natury.... Pełen opis produktu 'Nowe media a tradycyjne środki przekazu' »

    Trwająca przez cały wiek XX ekspansja nowych mediów, ich niebywały rozwój na początku obecnego stulecia, a także konfrontacja z tradycyjnymi środkami przekazu, skłania do refleksji różnorakiej natury. Z tego względu autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media a tradycyjne środki przekazu

  • [onepress]

    Kategoria: Social MediaWysyłka: od ręki

    Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo... Pełen opis produktu 'NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012' »

    Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji. Wydanie papierowe drugiego wydania Nowych Mediów liczy 224 strony. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje we wszystkich formatach publikacji elektronicznych, także na Kindle i tablety. W drugim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Steve Jobs, Michał Kleiber, Eryk Mistewicz, Piotr Legutko, Piotr Gabryel, Marek Magierowski, Michał Kobosko, Jan Cieński, Howard Owens, Juliusz Braun, Wojciech Pawlak, Anna Kalczyńska, Piotr Kraśko, Michał Pol, Kataryna, Piotr VaGla Waglowski, Jean-Paul Oury, Edi Pyrek, Seth Godin, Piotr Wereśniak, Paweł Nowacki, Karolina Woźniacka, Ralph Talmont, Justyna Łukasik, Dawid Piaskowski, Michał Boni, Wayne Visser, Tomasz Białek, Jean-Marie Bockel. Sprawdź również pierwsze wydanie Nowych Mediów>> Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki. www.marketingnarracyjny.pl
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012

  • Nowe media w edukacji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,28 zł
    39,20 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PedagogikaWysyłka: od ręki

    Małgorzata Bartoszewicz, Teresa Pietrala: Przykład nauczania i uczenia się chemii i przyrody poprzez rozwijanie myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowychKazimierz Mikulski,... Pełen opis produktu 'Nowe media w edukacji' »

    Małgorzata Bartoszewicz, Teresa Pietrala: Przykład nauczania i uczenia się chemii i przyrody poprzez rozwijanie myślenia naukowego, umiejętności informacyjnych oraz kompetencji językowychKazimierz Mikulski, Joanna Mikulska: Czy multimedia mogą pomóc w przyszłej pracy w szkole?Dominika Goltz-Wasiucionek: Kształcenie językowe osób niepełnosprawnych na platformie edukacyjnej - możliwości i ograniczeniaKatarzyna Olędzka: Kształtowanie umiejętności czytania w cyberprzestrzeni zadaniem współczesnej szkołyKamila Majewska: Tablica interaktywna - nowoczesne narzędzie dydaktyczne czy jedynie modny gadżet?...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w edukacji

  • [Maternus Media]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Edukacja/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media a tradycyjne środki przekazu

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: MedioznawstwoWysyłka: od ręki

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu... Pełen opis produktu 'Nowe media w systemie komunikowania Polityka Adam Marszałek' »

    Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości pełnią one coraz istotniejszą rolę, wkraczając sukcesywnie w coraz więcej aspektów życia ludzkiego. Stąd nie może dziwić akademicki namysł nad kwestią użycia nowych mediów jako nośników określonych wartości w sferach politycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Każda z tych sfer posiada własną dynamikę i logikę rozwoju, rzutującą na obecny obraz całego społeczeństwa - próba zarejestrowania i analizy tych właśnie mechanizmów przyświecała autorom artykułów zamieszczonych w tomie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media w systemie komunikowania Polityka Adam Marszałek

  • Nowe media i polityka w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,02 zł
    37,80 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: od ręki

    Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor... Pełen opis produktu 'Nowe media i polityka' »

    Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor sceny politycznejW poszukiwaniu hard newsów. Techniki public relations w komunikacji politycznejPolskie blogi jako forma dyskursu politycznego - próba analizy zjawiskaPolitycy lokalni a nowe typy komunikacji politycznej w Internecie...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media i polityka

  • Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,02 zł
    37,80 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: od ręki

    różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale... Pełen opis produktu 'Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne' »

    W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny.Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0