[]
Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni
Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski,
dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny
dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca
redaktora...
Pełen opis produktu 'Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Aleksandra Ślifirska' »
Opis - W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze
zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w
biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta
POLITYKI,Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski,
dziennikarz radiowej Trójki,Bogusław Chrabota, redaktor naczelny
dziennika Rzeczpospolita,Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca
redaktora naczelnego Radia Katowice,Jacek Szmidt, redaktor naczelny
Twojego Stylu,Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,Kamil
Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka
Dziennika Zachodniego,Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny
radiowej Trójki,Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej
Trójki.Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje
warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz
wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi
poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą
Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek
wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć
sukces.
Nazwa - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka
świadomego wykorzystania mediów
Autor - Aleksandra Ślifirska
Oprawa - Twarda
Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod ISBN - 9788301180058
Kod EAN - 9788301180058
Wydanie - 1
Rok wydania - 2014
Język - polski
Format - 17.0x24.1
Ilość stron - 200
Podatek VAT - 5%
Premiera - 2014-11-15