Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    organizacyjną i innowacjami w firmie. Robert Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, autor książki Biurko w biurko z jełopem Wykorzystaj pełen potencjał swojego biznesu Masz genialny pomysł... Pełen opis produktu 'Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu' »

    Plan B jest nie tyle opowieścią o drugich szansach, co źródłem wskazówek od autorów, pomagających nam zrozumieć, na czym polega wybór właściwej drogi, prowadzącej nasze przedsiębiorstwo ku sukcesowi. Bill Campbell, prezes IntuitTo kompletny podręcznik, zawierający wiedzę na temat stanu ducha i działań potrzebnych, żeby kierować firmą w tych trudnych czasach stałej zmienności koniunktury gospodarczej. Jest czymś więcej niż tylko najbardziej użyteczną pozycją traktującą o przedsiębiorczości, na jaką miałem okazję się natknąć - Mullins i Komisar redefiniują zasady dotyczące zarządzania strategią organizacyjną i innowacjami w firmie. Robert Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, autor książki Biurko w biurko z jełopemWykorzystaj pełen potencjał swojego biznesu Masz genialny pomysł na rozwój swojej firmy? Stworzyłeś doskonały w każdym calu model biznesowy? Posiadasz perfekcyjną koncepcję działań? To świetnie. A teraz przestań traktować te plany jak własne dziecko. Pozwól im zmieniać się w zgodzie z błyskawicznie ewoluującą sytuacją rynkową. Dzięki temu przestaniesz myśleć wąskotorowo i realizować niewolniczo kolejne punkty programu, a zaczniesz dostrzegać nowe perspektywy i pozaplanowe możliwości. Gdyby twórcy takich firm, jak Google, PayPal lub Starbucks, trzymali się swojego pierwotnego biznesplanu, prawdopodobnie nigdy byśmy o nich nie usłyszeli. Mówiąc krótko - otwórz się na plan B. Weź do ręki tę nowatorską książkę i odważ się zdiagnozować problemy swojego modelu biznesowego, a potem wprowadź do niego niezbędne poprawki. Innymi słowy, skieruj firmę na nowy kurs! Skoncentruj się na pięciu elementach warunkujących rentowność każdego biznesu, czyli modelach: przychodów, marży brutto, operacyjnym, kapitału obrotowego oraz inwestycyjnym, i zredukuj ryzyko niepowodzenia do minimum. Pamiętaj, że połowiczny sukces, czyli znalezienie sposobu na biznes, który przynosi zyski, ale nie pozwala wykorzystać całego Twojego potencjału, jest równie problematyczny, jak całkowita klapa. Tworzenie skutecznego modelu biznesowego. Testowanie planu A dla warunków polowych. Sztuka tworzenia modelu przychodów. Model marży brutto i ustalanie cen. Definicja kosztów operacyjnych. Pomiar wartości kapitału obrotowego. Lekcje wyniesione ze studiów przypadku. John Mullins prowadzi badania naukowe oraz zajęcia z przedsiębiorczości i tematyki venture capital w London Business School oraz na warsztatach regularnie odbywających się na czterech kontynentach. Ma za sobą doświadczenie budowania trzech firm. Jest także autorem książki na temat techniki kompleksowej oceny okazji biznesowych. Artykuły jego autorstwa systematycznie pojawiają się w prasie branżowej, zaś on sam często gości w licznych programach radiowych i telewizyjnych, traktujących o przedsiębiorczości czy inwestycjach podwyższonego ryzyka. Randy Komisar pomaga tworzyć i kształtować firmy "jutra", należące do grona tych najbardziej wizjonerskich. Jest autorem bestsellera The Monk and the Riddle oraz niezliczonych artykułów prasowych na temat przedsiębiorczości i innowacji. Jako profesor konsultant prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Stanforda. Często także występuje - na całym świecie - w roli prelegenta podczas wykładów poświęconych tematyce przedsiębiorczości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    kieruje się autor Podręcznika trenera biznesu, opisując metodę prowadzenia szkoleń, którą nazywa realistycznym treningiem. Jego sednem jest przeprowadzanie uczestników szkolenia przez realne... Pełen opis produktu 'Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu' »

    To książka dla tych, którzy wierzą - za Leonardem da Vinci - że "mądrość to córka doświadczenia" i że bez praktycznego doświadczenia rozwój jest nieefektywny lub wręcz niemożliwy. Podobną maksymą kieruje się autor Podręcznika trenera biznesu, opisując metodę prowadzenia szkoleń, którą nazywa realistycznym treningiem. Jego sednem jest przeprowadzanie uczestników szkolenia przez realne doświadczenie, odwzorowujące realia ich pracy oraz prawdziwe problemy. Oto podręcznik nie tylko dla zawodowych trenerów. Mogą po niego sięgnąć wszyscy ci, którym od czasu do czasu zdarza się nauczać innych: menedżerowie, nauczyciele, superwizorzy. Książka jest efektem doświadczeń trenerskich oraz biznesowych autora oraz zebraniem dorobku jednej z najdłużej działających polskich firm szkoleniowych - Kontrakt-OSH - z którą autor był związany przez dwanaście lat. Zbiór refleksji na temat rozwoju człowieka, roli trenera, funkcjonowania grupy, efektywności szkoleń uzupełnia podstawową treść tego podręcznika, którą stanowi opis kluczowych "narzędzi" trenerskich, czyli bardzo konkretnych wskazówek i umiejętności, pozwalających wykonywać ten zawód sprawnie i efektywnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się: na czym polega realistyczny trening biznesowy i kim tak naprawdę jest trener, jakie pułapki czyhają na trenera i jak się przed nimi zabezpieczać, jakie mechanizmy psychologiczne rządzą życiem małej grupy, jak przygotować efektywny projekt szkoleniowy, oparty o realne problemy i specyfikę pracy uczestników oraz jak zmierzyć jego skuteczność, jak budować na szkoleniu atmosferę zaufania i partnerską relację, sprzyjającą nauczaniu poprzez doświadczenie, jak diagnozować realne problemy grupy oraz organizować doświadczenia treningowe pozwalające wdrażać nowe umiejętności w życie... ... to ta książka jest przeznaczona dla Ciebie. A wszystko przyprawione jest sosem autentycznych anegdot i historii z życia trenera...Patron medialny:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    zapewnić dobrobyt następnym pokoleniom. Biznes rodzinny, omawiając wszystkie kluczowe aspekty prowadzenia firmy wspólnie z członkami rodziny, pomoże Ci: rozwiązywać konflikty pojawiające się... Pełen opis produktu 'Biznes rodzinny' »

    Firmy rodzinne są motorem rozwoju każdej gospodarki. Jednak napięcie towarzyszące balansowaniu pomiędzy własnymi ambicjami i potrzebami firmy a dążeniami reszty rodziny czyni drogę do sukcesu rynkowego pełną przeszkód. Każda rodzinna firma posiada własną kulturę, system wartości i cele, ale także ulega wewnętrznym napięciom i presji. W miarę rozwoju firmy, jej założyciel i właściciel, pełniący jednocześnie funkcję menedżera, musi stawiać czoła wielu złożonym problemom. Ten przewodnik uświadamia czytelnikom trudności, jakie każda wspólnie pracująca rodzina powinna pokonać, aby prawidłowo funkcjonować i zapewnić dobrobyt następnym pokoleniom. Biznes rodzinny, omawiając wszystkie kluczowe aspekty prowadzenia firmy wspólnie z członkami rodziny, pomoże Ci: rozwiązywać konflikty pojawiające się na styku życia rodzinnego i biznesu; sprawiedliwie wynagradzać członków rodziny i pracowników spoza jej grona; zabezpieczać płynność finansową rodzinnej firmy dzięki właściwej strategii działania; przygotowywać następne pokolenie do przejęcia steru. Jak godzić cele firmy z potrzebami członków rodziny? Jak sprawnie realizować cele biznesowe firmy rodzinnej, jednocześnie nie szkodząc relacjom pomiędzy najbliższymi Ci osobami? Choć odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, Grant Thornton przedstawi Ci kilka recept, które możesz zastosować w każdej chwili.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Biznes rodzinny

  • [onepress]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu dzi... Pełen opis produktu 'Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce' »

    Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka! Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana większość nie przetrwa dziesięciu lat. Dlaczego tak się dzieje? Może odpowiedź znowu kryje się w statystyce: z tych firm, które przetrwały pierwszy, najtrudniejszy okres, jedynie 36% ma strategię rynkową, 17% planuje budowę kultury organizacji i opracowywanie wizji przedsiębiorstwa, 20% zdefiniowało role i funkcje poszczególnych działów firmy i aż 66% nie podejmuje działań zmierzających do podporządkowania procesów operacyjnych zdefiniowanym celom nadrzędnym. Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością. Wszystko to w oparciu o najlepszą wiedzę i doświadczenia - własne oraz właścicieli firm, którym od lat pomaga zmagać się z twardymi regułami obowiązującymi w świecie small biznesu. Zbigniew Mendel jest doktorem nauk humanistycznych, absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej i SGH w Warszawie. Do 1998 roku był nauczycielem akademickim. W 1993 roku rozpoczął pracę w biznesie. Od piętnastu lat zajmuje kluczowe stanowiska (prezesa zarządu, dyrektora generalnego) w przedsiębiorstwach polskich i zagranicznych. Jest też prezesem i właścicielem firmy Mendel Company, podmiotu o szerokim spektrum działania. Pracuje jako konsultant i doradca strategiczny przedsiębiorstw oraz trener biznesu. Jest autorem wielu publikacji naukowych o współczesnej Francji i zarządzaniu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce

  • [onepress]

    Kategoria: Zdrowie. UrodaWysyłka: od ręki

    Początki megaimperiów -- Caterpillar, Visa, monopole naftowe Historia gospodarcza XX wieku -- od Wielkiego Kryzysu 1929-1933 do ery internetu Ewolucja kapitalizmu -- od epoki strajków i bezrobocia do... Pełen opis produktu 'Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku' »

    Początki megaimperiów -- Caterpillar, Visa, monopole naftowe Historia gospodarcza XX wieku -- od Wielkiego Kryzysu 1929-1933 do ery internetu Ewolucja kapitalizmu -- od epoki strajków i bezrobocia do rewolucji technologicznej Żywi czy martwi, są wśród nas. To oni stworzyli świat, który stał się naszą rzeczywistością. Mentorzy wszechczasów. Przyjdą Ci z pomocą, jeśli tylko zwrócisz się do nich po radę. Otwórz właściwy rozdział i dowiedz się, co w patowej sytuacji zrobiłby: Walt Disney, Warren Buffet, legendarny spekulant giełdowy, Robert W. Woodruff, twórca potęgi Coca-Coli, Luis V. Gerstner, który ocalił IBM przed upadkiem, Alfred M. Zeien, ojciec Gillette Company, Henry Ford, Harold S. Stanley, założyciel banku inwestycyjnego Morgan Stanley, Howard J. Morgens z Procter & Gamble, Edmund T. Pratt Junior, budowniczy Pfizera, Bill Gates. Ta książka zawiera nie tylko biografie znanych przedsiębiorców. To studium umysłów wielkich liderów, osadzone w ich czasach. Dziś rzadko zastanawiamy się, dlaczego komputer czy samochód działa tak, a nie inaczej. Przyjmujemy te zdobycze kapitalizmu i nauki za oczywistą normę. Jednak ktoś kiedyś musiał sobie to wszystko wyobrazić i stworzyć. Wybierz się w odkrywczą podróż do czasów, które z dzisiejszej perspektywy mógłbyś uznać za dziewicze. Odkryj mentalny kod, który odróżnia opisanych w tej książce liderów od większości ludzi. "Jedna z najważniejszych książek biznesowych, jakie dotychczas ukazały się w nowym stuleciu..." Warren Bennis osobisty doradca czterech prezydentów USA, autor 27 książek o przywództwie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku

  • [onepress]

    Kategoria: MapyWysyłka: od ręki

    założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczby gości, którzy odwiedzą Twój serwis. Ale czy... Pełen opis produktu 'E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów' »

    Zbuduj profesjonalny serwis e-biznesowy! Jak zaprojektować komercyjny serwis? Jak wykorzystywać statystyki witryny? Jak pozycjonować stronę? Prowadzisz sklep internetowy? A może dopiero chcesz założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczby gości, którzy odwiedzą Twój serwis. Ale czy tylko od tego? Czy to właśnie jest kluczowym parametrem? Może warto przemyśleć także inne kwestie związane z handlem w sieci? Zastanowić się, co decyduje o wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, jak przebiega proces płatności online, jak tworzyć karty produktu. Masz więcej pytań? Spokojnie! Ta książka zaspokoi cały Twój głód e-bizensowej wiedzy! Dzięki poradnikowi "E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów" poznasz zasady projektowania komercyjnych serwisów tak, aby generowane przez nie zyski były maksymalne. Przeprowadzisz analizy, które pozwolą Ci określić strategię i użyteczność witryny pod kątem e-biznesu, oraz nauczysz się wykorzystywać dostępne wskaźniki i statystyki w celu generowania większych przychodów. Nie będziesz miał więcej problemu z poprawnym z ekonomicznego punktu widzenia zaprojektowaniem strony startowej, strony głównej oraz wszystkich podstron. Nauczysz się budować formularze, prześledzisz proces internetowych płatności i poznasz zasady pozycjonowania strony w wyszukiwarkach. Zdobędziesz zatem wszystkie wiadomości, pozwalające optymalnie projektować dochodowe serwisy internetowe! Analiza biznesowa - liczba odwiedzających kontra współczynnik konwersji Przygotowanie strategii dla witryny WWW Używanie statystyk serwisu WWW Projektowanie stron startowych Kwestie związane z budową strony głównej Zastosowanie kategorii w sklepie internetowym Przedstawianie szczegółowych informacji o produktach Zasady tworzenia przejrzystych formularzy Przebieg procesu płatności Zalecenia odnośnie procesu płatności Zasady perswazji i skutecznej sprzedaży Wykorzystanie wyszukiwarek w celu zwiększenia dochodów Wszystko to musisz wiedzieć, by zbudować dochodowy serwis WWW!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    ponadczasowych prawd bezpośrednio na realia współczesnego biznesu. To niezwykłe połączenie tradycji z nowoczesnymi metodami zarządzania stanie się Twoim kompasem, pomagającym Ci nawigować po... Pełen opis produktu 'Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku' »

    Ta książka zawiera ponadczasową mądrość o przywództwie, potężną i praktyczną. Scott A. Snook, profesor zachowań organizacyjnych, Harvard Business SchoolZweifel i Raskin wyprowadzają Dziesięć Przykazań spomiędzy murów synagogi i sytuują je na właściwym miejscu, czyli na rynku. To cenna lekcja dla współczesnych liderów i decydentów. profesor Ari L. Goldman, Uniwersytet Kolumbii Otwórz się na starożytną mądrość, która uczyni Cię genialnym przywódcąCo czyni człowieka naprawdę wielkim liderem? Czy zdolności przywódcze to kwestia genów, kultury, treningu? Jeśli jesteś przekonany, że zostałeś stworzony do kierowania ludźmi, i szukasz konstruktywnych rozwiązań, zdolnych zapewnić Ci sukces, oto książka, na którą czekałeś. Przesiąknięta duchem bogatej, starożytnej tradycji żydowskiej, dokonuje przełożenia ponadczasowych prawd bezpośrednio na realia współczesnego biznesu. To niezwykłe połączenie tradycji z nowoczesnymi metodami zarządzania stanie się Twoim kompasem, pomagającym Ci nawigować po wzburzonych morzach gospodarki bez granic, internetu i zmieniających się rynków. Dzięki temu swobodnie dołączysz do grona najlepszych biznesowych liderów, przyczynisz się do kreowania innowacji, dokonasz rzeczy niemożliwych i zmobilizujesz innych do osiągania przełomowych rezultatów! Przykazanie I. "Wyjście z Egiptu": przekraczanie granic. Przykazanie II. "Nie będziesz miał bożków": autentyczna wizja. Przykazanie III. "Nie mów na próżno": przewodzenie za pomocą języka. Przykazanie IV. "Święć dzień święty": siła odmowy. Przykazanie V. "Szanuj ojca i matkę": siła tkwiąca w uznaniu. Przykazanie VI. "Nie zabijaj": zarządzanie gniewem. Przykazanie VII. "Nie cudzołóż": dotrzymywanie danego słowa. Przykazanie VIII. "Nie kradnij": wartość dawania w zamian. Przykazanie IX. "Nie mów fałszywego świadectwa": od niepowodzeń do przełomu. Przykazanie X. "Nie pożądaj": na ich miejscu. Dr Thomas D. Zweifel to dyrektor generalny Swiss Consulting Group, profesor przywództwa i autor książek takich, jak choćby Communicate or Die czy Culture Cash. Aaron L. Raskin to dynamiczny przywódca żydowski i autor książki Letters of Light. Wspólnie udało im się osiągnąć efekt synergii i połączyć ponadczasową mądrość zawartą w Dziesięciu Przykazaniach z najnowocześniejszą metodologią, opracowaną na podstawie dwudziestu pięciu lat doświadczeń w pracy coachingowej z przywódcami. Z tego połączenia powstały narzędzia, które gwarantują trwały sukces.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj... Pełen opis produktu 'Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce' »

    Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - nie czytaj tej książki. Jeżeli uważasz, że każdy nadaje się na przedsiębiorcę - nawet jej nie otwieraj. Jeżeli nie przyjmujesz do wiadomości, że własna firma to poza satysfakcją także ciężka praca i odpowiedzialność - nie psuj sobie nastroju i odłóż ją na półkę. Ale jeżeli chcesz, żeby ktoś w końcu ludzkim głosem powiedział Ci, czy własna firma to coś dla Ciebie i jak ją założyć, trafiłeś w dziesiątkę. Kupuj. Marek Jankowski, autor książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Vademecum początkującego przedsiębiorcy Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu! Książka odpowie na wiele Twoich pytań: Czy masz zadatki na biznesmena? Skąd weźmiesz pieniądze na firmę? Jak przygotować prosty biznesplan? Czym różni się działalność tradycyjna od internetowej? Jak rozpocząć wybraną działalność gospodarczą? Jak zarejestrować firmę w siedem dni? Jak tanio pozyskać pracowników? Jak skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi? Jak wykorzystać do promocji internet? Jak skutecznie i etycznie zarządzać małą firmą?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

  • [onepress]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    książki. Zaczynał z pustą kieszenią, bez fachowej wiedzy i bez dyplomu. Jak to zrobił? Mówi, że to proste -- zaczął biec i został Forrestem Gumpem biznesu. Rozpowszechnione jest przekonanie,... Pełen opis produktu 'Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki' »

    Najlepsze firmy założono z sercem -- niekoniecznie z pieniędzmi... Dlaczego brak gotówki to nie problem? Jak pozyskać fundusze od inwestora venture albo od... klienta? Jak ograniczać koszty inwestycji -- wypożyczaj, zamiast kupować! Pizzeria w Rosji, schronisko górskie, wydawnictwo, giełdowy serwis informacyjny -- to zaledwie kilka z dwudziestu firm założonych przez Terry´ego Allena, autora tej książki. Zaczynał z pustą kieszenią, bez fachowej wiedzy i bez dyplomu. Jak to zrobił? Mówi, że to proste -- zaczął biec i został Forrestem Gumpem biznesu. Rozpowszechnione jest przekonanie, że biznes zaczyna się od dobrego pomysłu. Może i tak, ale wiesz co? Dobre pomysły ma każdy, a jednak mało kto wprowadza je w życie. Przedsiębiorcy to ludzie, których łączy jedno -- w pewnym momencie życia zdobyli się na odwagę i zaczęli działać niezależnie. Dołącz do ich grona. Zacznij robić to, co lubisz. Działaj z pasją, a pieniądze pojawią się z czasem. Dowiedz się: jak rozstrzygnąć dylemat przedsiębiorcy: łatwo wytworzyć, trudno sprzedać, jakie bodźce skłaniają ludzi do kupowania: pieniądze, ego, romantyzm, instynkt), jak najszybciej stracić kapitał: reklama masowa, co naprawdę motywuje nas do działania: strach i konieczność, jak sprzedawać produkty, których jeszcze nie ma: nazwy potencjalnych produktów, jak zarabiać za dawną "żelazną kurtyną": przygoda z rosyjską pizzerią i lodziarnią. Zostań Forrestem Gumpem biznesu -- zacznij biec, a dotrzesz daleko!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa? Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym? Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?... Pełen opis produktu 'Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm' »

    Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa? Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym? Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną? Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji? Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak: utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju, doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych, realizować zadania w formie projektów, przeprowadzać segmentację rynku zbytu, odważnie eksperymentować z nowymi produktami, oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży, zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

  • [onepress]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Powszechne obawy przed zakładaniem firmy to czyste bzdury Uwolnij swój czas: stosuj maksymalny outsourcing Obserwacja i eksperymentowanie: klucze do sukcesu w biznesie Znaki ostrzegawcze: przyczyny... Pełen opis produktu 'Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes' »

    Powszechne obawy przed zakładaniem firmy to czyste bzdury Uwolnij swój czas: stosuj maksymalny outsourcing Obserwacja i eksperymentowanie: klucze do sukcesu w biznesie Znaki ostrzegawcze: przyczyny upadku nowych firm Chcesz mieć własną firmę i robić to, w czym jesteś najlepszy? Zdecydowana większość pracowników nie czuje się emocjonalnie zaangażowana w pracę. Robią nie to, co chcieliby robić. Czują, że życie przecieka im między palcami. Połowa z nas marzy o założeniu własnej firmy. Dlaczego tego nie robimy? Ponieważ uważamy, że byłoby to przedsięwzięcie trudne, kosztowne i ryzykowne. To przekonanie jest błędne. Możesz zacząć bez dużego kapitału, bez pracowników, do minimum ograniczając ryzyko porażki. Możesz uniknąć typowych błędów popełnianych przez świeżo upieczonych przedsiębiorców. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wykonać pierwszy krok... a potem kolejne. Kiedy porzucić stałą pracę na rzecz własnej firmy? Jak nie utonąć w formalnościach? Skąd czerpać świeże pomysły? Jak znaleźć swoje miejsce na rynku i przetrwać pierwsze miesiące? Jak stworzyć wyspecjalizowaną firmę? W którym momencie zwiększyć skalę działalności i wypłynąć na szerokie wody? Kiedy pracowałem jako goniec, starsi pracownicy w biurze w kółko powtarzali: "Szkoda, że kiedyś nie spróbowałem czegoś na własną rękę". Postanowiłem, że w ich wieku nie będę miał do siebie takich pretensji. Bob Fuhrer, właściciel i prezes firmy Nextoy LLC
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe... Pełen opis produktu 'Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone' »

    Początkujący przedsiębiorco! Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze. Własna firma może dać Ci ogromną satysfakcję oraz większe poczucie własnej wartości. Marcin Pietraszek, były pracownik, a dziś właściciel własnej firmy, podpowie Ci, jak stworzyć tytułowy sprytny biznes. Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić sprytny biznes w Polsce, ta książka jest właśnie dla Ciebie! Marcin Pietraszek — właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (Onepress, 2014).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    . Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie. Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider...s Web Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes! Dowiedz się, jak realizować... Pełen opis produktu 'Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes' »

    Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie. Paweł Tkaczyk, autor książki Zakamarki marki To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie. Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider...s WebOd zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes! Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę! Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko. Nie czekaj, odważ się i zacznij działać! Pomysł na skuteczny e-biznes Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy Dobór pracowników i zarządzanie kadrami PR, komunikacja i marketing Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć? Kamila Mikołajczyk jest prezesem agencji Brand Gravity oraz ekspertem w dziedzinie projektowania komunikacji i corporate identity. Na co dzień doradza firmom w planowaniu działań wizerunkowych, budowaniu świadomości marki oraz działaniach PR. Z wielkim zaangażowaniem współprowadzi i rozwija również projekt Porta Kal. Z zamiłowania personal shopperka i szkoleniowiec dress code...u w biznesie. Dariusz Nawojczyk jest dyrektorem marketingu & PR w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat buduje strategie biznesowe oraz komunikacyjne dla branży usług IT w Polsce. Specjalista w zakresie teorii komunikacji i zarządzania marketingowego. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów. Autor i project manager w kilkunastu polskich start-upach. Patroni medialni:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

  • [onepress]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    ECONOMICUS 2014 -  I miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"   Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować…   Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potr... Pełen opis produktu 'Biblia e-biznesu' »

    ECONOMICUS 2014 - I miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"   Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować…   Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe. Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia! Dlatego też swoistym przedłużeniem publikacji jest jej fanpage, dostępny pod adresem: www.facebook.com/bibliaebiznesu. Możesz zadawać tam pytania, a nawet toczyć polemiki z autorami i wspólnie z nimi dopisywać kolejne rozdziały tej publikacji.    
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Biblia e-biznesu

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    na założenie własnego biznesu. Stwórz własny biznesplan i zacznij działać!Chris Guillebeau jest przedsiębiorcą, podróżnikiem i pisarzem. Od początku swojej zawodowej kariery wybrał samozatrudnienie... Pełen opis produktu 'Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji' »

    Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować. przysłowie chińskie Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie! Bez względu na to, ile masz pieniędzy - masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania, rozpoczynanie działalności gospodarczej na własną rękę lepiej wychodzi tym, którzy nie mają zbyt wiele. Będziesz bowiem zmuszony do improwizowania, wdrażania kreatywnych rozwiązań i twardego stąpania po ziemi. To Twoja prawdziwa wartość i pierwszy krok do sukcesu. Ta książka stanie się Twoim najlepszym kumplem, doradcą i mistrzem w ciągu nadchodzących miesięcy. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wskazówek na temat samodzielnego zapewniania sobie środków do życia, dokładne dane finansowe dotyczące kapitału początkowego i inne cenne informacje od przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces "na swoim". Dowiedz się, w jaki sposób można prowadzić życie pełne przygód i jednocześnie mieć poczucie spełnienia, a także zapewnić sobie przyzwoite zarobki. Ten poradnik Cię do tego zainspiruje. Po lekturze tej książki będziesz gotów na założenie własnego biznesu. Stwórz własny biznesplan i zacznij działać!Chris Guillebeau jest przedsiębiorcą, podróżnikiem i pisarzem. Od początku swojej zawodowej kariery wybrał samozatrudnienie i realizował różne przedsięwzięcia. Ma specjalny dar przekuwania pomysłów w strumień pieniędzy, które wykorzystuje zarówno na finansowanie swojego pełnego przygód życia, jak i na pomoc innym. Jako gospodarz World Domination Summit, międzynarodowego zjazdu ludzi kreatywnych, Chris skupia się na zachęcaniu wszystkich do osobistych poszukiwań i odkrywania własnej drogi. Co miesiąc jego stronę internetową ChrisGuillebeau.com odwiedza ponad trzysta tysięcy gości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    . To istota nowego, lecz sprawdzonego modelu prowadzenia biznesu -- zarządzania relacjami jako aktywami. "Biznes to sport kontaktowy" przedstawia 12 zasad zarządzania, na wszystkich... Pełen opis produktu 'Biznes to sport kontaktowy' »

    Twoja firma jest warta tyle, ile posiadane przez jej pracowników umiejętności tworzenia, rozwijania i wykorzystywania relacji ze wszystkimi grupami interesu, wewnątrz i na zewnątrz organizacji. To istota nowego, lecz sprawdzonego modelu prowadzenia biznesu -- zarządzania relacjami jako aktywami. "Biznes to sport kontaktowy" przedstawia 12 zasad zarządzania, na wszystkich szczeblach organizacji, każdą relacją biznesową jako aktywem. Przez relacje biznesowe rozumiemy kontakty z klientami, akcjonariuszami, dostawcami, pracownikami czy liderami lokalnych społeczności. Zarządzając relacjami jako aktywami, w maksymalnym stopniu wykorzystasz w biznesie nie tylko to, co wiesz, ale też to, kogo znasz. W tym celu musisz rozpoznać wszystkie relacje w Twojej firmie, dostrzec w nich strategiczne aktywa i odpowiednio nimi zarządzać. Z powodzeniem wykorzystasz relacje -- strategiczne aktywa Twojej firmy -- w celu: poprawiania wyników sprzedaży, marketingu i dystrybucji, zdobywania zaufania inwestorów i innych dawców kapitału, poprawiania relacji z lokalną społecznością i zdobywania pozytywnego rozgłosu w mediach, wzmacniania pozycji konkurencyjnej Twojej firmy, tworzenia sojuszy z ludźmi, którzy mogą Ci pomóc i którym Ty możesz pomóc, korzystania z wiedzy, umiejętności i pomysłów znacznie szerszego kręgu osób niż obecnie. "Jesteśmy biznesmenami i inwestorami. W 1988 roku zrezygnowaliśmy z posad konsultantów w firmie Arthur Andersen i wnosząc opłatę w wysokości 100 dolarów -- cały początkowy wkład kapitałowy -- zarejestrowaliśmy naszą firmę Systems Consulting Group. Osiągaliśmy wysokie zyski i nie potrzebowaliśmy od żadnego banku ani centa. W branży, w której roczna rotacja pracowników wynosi przeciętnie ok. 20-30%, w naszej firmie wynosiła od 4 do 5%. Co więcej, nie zatrudnialiśmy żadnych specjalistów ds. sprzedaży. Nasz marketing opierał się wyłącznie na rekomendacjach naszych dostawców, partnerów strategicznych i przedstawicieli innych grup interesu w naszym otoczeniu. Stosując zasady omówione w tej książce, nawiązaliśmy trwałą współpracę z uznanymi firmami, takimi jak M&M Mars, Quaker Oats, NYNEX, Bell Atlantic, Federal Express, Blockbuster Entertainment, GE Capital, Ryder System, W. R. Grace, Campbell"s Soup, Pillsbury oraz Burger King. Nasz sukces zawdzięczamy właśnie zarządzaniu relacjami jako aktywami. W naszych działaniach stawialiśmy na wartości, które cenimy u innych, czyli: uczciwość, zaufanie, sprawiedliwość i praca zespołowa. W ten sposób bardzo skutecznie prowadziliśmy interesy. To działa -- przekonaliśmy się o tym. Obecnie o naszym podejściu uczą amerykańskie szkoły biznesu, które do swoich programów wprowadzają zarządzanie relacjami jako aktywami. Mamy nadzieję, że stanie się ono również elementem strategii w Twojej firmie." Tom Richardson Augusto Vidaurreta
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Biznes to sport kontaktowy

  • [onepress]

    Kategoria: InternetWysyłka: od ręki

    radośnie zrywasz z łóżka. Niemożliwe? A jednak robią tak już tysiące ludzi, którzy zdecydowali się na prowadzenie własnego biznesu! Nadszedł czas, byś przejął odpowiedzialność za swoje dochody... Pełen opis produktu 'Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach' »

    Zamiast pracować na dostatek swojego szefa, chcesz na nowo zaplanować życie wokół twoich pasji? Przeczytaj Click Millionaires Scotta Foksa, a dowiesz się, jak za pomocą biznesowego sposobu na życie zamienić zainteresowania na pieniądze dr Joe Vitale, autor książki Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) Dla współczesnych przedsiębiorców Click Millionaires będzie przewodnikiem do wolności i sukcesu. Pomyśl o tej książce jak o kluczu otwierającym czarne pudełko z napisem »Internet«, którego zawartość będziesz mógł wykorzystać w swoim biznesie Tim Sanders, autor książki Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia Sukces ukryty pod Twoimi palcami Wyobraź sobie poniedziałkowy poranek. Na samą myśl o pójściu do pracy uśmiechasz się i radośnie zrywasz z łóżka. Niemożliwe? A jednak robią tak już tysiące ludzi, którzy zdecydowali się na prowadzenie własnego biznesu! Nadszedł czas, byś przejął odpowiedzialność za swoje dochody i przyszłość. Zaplanuj na nowo karierę i życie, tak aby osiągnąć niezależność finansową i sukces na swoich warunkach. Zapomnij o zgniłych kompromisach i frustracjach i zacznij pracować na własny rachunek. Oto inspirujący i praktyczny przewodnik, który pokaże Ci, jak stworzyć rewolucyjny biznes internetowy. Podpowie, jak szybko stać się internetowym ekspertem w dowolnej dziedzinie i jak przygotować plan działania, który pozwoli wybrać właściwą niszę biznesową. Pomoże Ci też stworzyć zyskowny biznes, który wymaga mniej pracy i który możesz prowadzić w takich godzinach, jakie uznasz za stosowne. Nie musisz dysponować właściwie żadnymi zasobami finansowymi (choć niewielki ich zapas na pewno nie zaszkodzi) ani posiadać szczególnych umiejętności technicznych. Wystarczy odrobina determinacji i entuzjazmu, byś zmienił pracę, której nienawidzisz, na działalność, którą kochasz. Scott Fox jest autorem książki Internetowi milionerzy, czyli jak zdobyć fortunę online, a także ekspertem w zakresie marketingu w mediach społecznościowych oraz strategii uruchamiania nowych przedsięwzięć. Pracuje jako trener przedsiębiorców na całym świecie i prowadzi popularne forum poświęcone zagadnieniom biznesowego sposobu na życie. Swój internetowy biznes Click Millionaires prowadzi ze swojego domu w południowej Kalifornii.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach

  • [onepress]

    Kategoria: InternetWysyłka: od ręki

    Postaw na biznes w sieci! Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy Pełen opis produktu 'E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II' »

    Postaw na biznes w sieci! Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka. W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła! Tworzenie sugestywnych ofert 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę Komunikacja biznesowa z e-klientem "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi Telepraca w biznesie Budowanie przewagi konkurencyjnej E-marketing Prawo a e-przedsiębiorczość Pomysł na e-biznes Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze! Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

  • [onepress]

    Kategoria: FotografiaWysyłka: od ręki

    , kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia. "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review --... Pełen opis produktu 'Harvard Business Review. Kobiety i biznes' »

    Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki. Główne zagadnienia omawiane przez autorów to: obraz kobiecej drogi kariery -- raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy, "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła, siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy, studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom, praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt, kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia. "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Harvard Business Review. Kobiety i biznes

  • [onepress]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Na straży Twojego e-biznesu Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek... Pełen opis produktu 'Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie' »

    Na straży Twojego e-biznesu Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek odbiorców zwiększa się wielokrotnie w stosunku do tradycyjnego. No i oczywiście "prowadzić e-biznes każdy może". Aż do pierwszego potknięcia, często związanego z niedostatecznym zabezpieczeniem systemu, w oparciu o który pracuje sklep czy też platforma e-biznesowa. Problemy z bezpieczeństwem systemów e-commerce mogą mieć wiele rozmaitych przyczyn. Dostawcy mają dostarczyć jak najtaniej w pełni funkcjonalny system i nie są rozliczani za priorytetowe potraktowanie kwestii bezpieczeństwa . Ważna jest presja czasowa - im szybciej system będzie dostarczony, tym szybciej zacznie przynosić firmie zyski. Materia bezpieczeństwa jest skomplikowana - nie każdy zna się na tych zagadnieniach. Mało znane i trudne do przyswojenia bywają zagadnienia prawne - niewielu programistów czy analityków rozumie prawne aspekty prowadzenia przedsiębiorstwa e-commerce. W książce Bezpieczeństwo systemu e-commerce znajdziesz przede wszystkim informacje o mechanizmach prewencyjnych, czyli możliwych sposobach zabezpieczania systemu. Poznasz także wymogi prawne obowiązujące osoby handlujące przez internet. Autorzy rozpatrują je od strony aplikacji e-commerce, lecz także szerzej (opisują m.in. kwestię zapisów w regulaminie sklepu internetowego). Bardzo wartościowa publikacja, łącząca kwestie prawne oraz informatyczne, z naciskiem na aspekty praktyczne, pomocna przy projektowaniu rozwiązań na użytek małych i średnich przedsiębiorców. dr Stefan Szyszko, polski i unijny ekspert w dziedzinie ochrony informacji, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych w sektorze ubezpieczeniowym Informacje zawarte w tym opracowaniu mogą przydać się przedsiębiorcom zamierzającym wejść ze swoją ofertą w świat rozwiązań internetowych lub zmieniającym sposób świadczenia usług. Mogą przydać się też administratorom wdrażającym i eksploatującym systemy e commerce oraz służyć jako przewodnik osobom zainteresowanym ochroną informacji w systemach e biznesu. Maciej Kołodziej, administrator bezpieczeństwa informacji w spółce Nasza Klasa, specjalista informatyki śledczej Publikacja z pewnością przyczyni się do rozwoju kultury bezpieczeństwa informacyjnego. To bardzo ważna książka dla wszystkich zaangażowanych w biznes online, zarówno tych prowadzących sklepy internetowe, jak i przygotowujących dla nich aplikacje i rozwiązania informatyczne. Marcin Olszewik, Dyrektor zarządzający w Allianz Direct New Europe Leszek Kępa - menedżer wydziału bezpieczeństwa w grupie kapitałowej działającej w branży finansowej; absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Politechniki Częstochowskiej i Akademii Podlaskiej. Autor książki Dane osobowe w firmie. Praktyczny poradnik przedsiębiorcy. Zawodowo zajmuje się m.in. zagadnieniami związanymi m.in. takimi, jak zarządzaniem bezpieczeństwem informacji, badaniami bezpieczeństwa systemów i aplikacji, elementami ciągłości działania i problematyką ochrony danych osobowych. Członek ISACA oraz Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń. Paweł Tomasik - absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie; wieloletni praktyk w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji w firmach z branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia) oraz logistycznej. Ma doświadczenie poparte uznanymi certyfikatami, takimi jak m.in. Certified Information Systems Auditor (CISA), Audytor wewnętrzny ISO27001. Członek- założyciel ISACA Warsaw Chapter. Sebastian Dobrzyński - aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobył podczas pracy pracując w bankach, m.in. przy analizie prawnej zabezpieczeń kredytów hipotecznych oraz w sprawach legislacyjnych. Obecnie pełni funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji w jednej ze spółek grupy kapitałowej działającej w branży finansowej, w której zajmuje się ochroną danych osobowych. Jest członkiem zespołu ekspertów ds. Kodeksu Dobrych Praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w ubezpieczeniach, działającego przy Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie


Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia-Techniczna.com

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.10.2009
helion, onepress, wkŁ, wnt, pwn, owpw, btc, kabe, promise, arkady
Produkty w ofercie: 2812
Promocje: 22
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2