Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ARIS w modelowaniu procesów biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez odpowiedzialność. Podstawa odpowiedzialnego biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    W opracowaniu zostały zaprezentowane podstawowe pojęcia związane z podejściem procesowym oraz wykorzystaniem do modelowania procesów biznesu koncepcji, metod oraz narzędzia ARIS (Architektura Pełen opis produktu 'ARIS w modelowaniu procesów biznesu' »

    W opracowaniu zostały zaprezentowane podstawowe pojęcia związane z podejściem procesowym oraz wykorzystaniem do modelowania procesów biznesu koncepcji, metod oraz narzędzia ARIS (Architektura Zintegrowanych Systemów Informacyjnych (ang. Architecture of Integrated Information Systems).Główny nacisk postawiono na aspekt dydaktyczny opracowania, które może stanowić przewodnik dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się ze sposobami definiowania i opisu procesów biznesu. Liczne przykłady, omówienia oraz zadania modelowania wraz z rozwiązaniami mają na celu wprowadzenie Czytelnika w metodykę modelowania i stosowania metod opisu procesów dla potrzeb różnych projektów zmian organizacyjnych. Niniejsze opracowanie nie jest podręcznikiem administratora systemu ARIS i nie obejmuje szczegółowych instrukcji obsługi oprogramowania, stanowi natomiast wprowadzenie do zrozumienia podejścia procesowego oraz potrzeby modelowania procesów za pomocą właściwych metod i narzędzi.Katedra IGiAE współpracuje i czerpie z dorobku Instytutu Informatyki Gospodarczej Uniwersytetu Saarlandu od 1992 roku. Autorka niniejszego opracowania miała możliwość studiowania koncepcji i metodyki ARIS na zajęciach uniwersyteckich prowadzonych przez Profesora A.-W. Scheera na Uniwersytecie Saarlandu oraz poznawania praktycznych zastosowań ARIS w założonym przez Profesora Scheera Centrum Transferu Technologii w Saarbrücken. Współpraca Katedry IGiAE z firmą IDS Scheer Polska umożliwia natomiast pracownikom i studentom Wydziału Nauk Ekonomicznych UW zapoznawanie się z platformą narzędzi ARIS.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ARIS w modelowaniu procesów biznesu

  • Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    49,50 zł
    55,00 zł

    [difin]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego.Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.Jest wymarzonym prezentem dla szefa.Autor dedykuje ją wszystkim:chaotycznym, niezorganizowanym... Pełen opis produktu 'Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio' »

    Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego.Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.Jest wymarzonym prezentem dla szefa.Autor dedykuje ją wszystkim:chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić się na tym, co w życiu jest najważniejsze,nieporadnym i lekkomyślnym, którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie i zrezygnowali już z własnego szczęścia oraz uszczęśliwiania innych,nieudacznikom i leniwym, którzy uznali, że życie jest zbyt krótkie, aby cokolwiek robić dla siebie i dla bliźnich,zabawiającym się bez przerwy swymi gadżetami elektronicznymi, którzy przez to nie mają już czasu na nic innego, bardziej pożytecznego, przepracowanym, którzy zagubili się w pracy do tego stopnia, że zapomnieli o sobie i rodzinie. Mam nadzieję, że książka podpowie wszystkim zainteresowanym, jak skuteczniej pracować na swój sukces w życiu osobistym i zawodowym oraz jak być szczęśliwym.Autor dostarczył Czytelnikom książkę zapewniającą nie tylko podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i odpowiednie wartości praktyczne w tym względzie, ale także intelektualną rozrywkę w postaci opisów przypadków, powiedzonek sławnych ludzi, przysłów ludowych, minitestów, a nawet zabawnych wierszyków z tym związanych. Wszystkie one próbują nawiązywać do różnych aspektów zarządzania, w związku z czym można się z nich dużo nauczyć. Dotychczas nie ma na rynku polskim takiej pozycji z zakresu zarządzania....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aniołowie biznesu w sektorze MSP

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości. Teoria i praktyka

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Biznes w przestrzeni etycznej

  • [DIFIN]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym Pełen opis produktu 'Instytucje otoczenia biznesu' »

    Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami finansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Instytucje otoczenia biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Celem pracy jest przybliżenie działalności stosunkowo jeszcze mało rozpoznanej grupy nieformalnych inwestorów rynku venture capital (aniołów biznesu) w krajach członkowskich Unii Europejskiej Pełen opis produktu 'Aniołowie biznesu w sektorze MSP' »

    Celem pracy jest przybliżenie działalności stosunkowo jeszcze mało rozpoznanej grupy nieformalnych inwestorów rynku venture capital (aniołów biznesu) w krajach członkowskich Unii Europejskiej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na rozwój omawianego zjawiska w Polsce. W książce zaprezentowano ewolucję sektora MSP. Wskazano przyczyny powstawania i utrzymywania się luki kapitałowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw oraz zasygnalizowano rolę i istotę wsparcia ze strony funduszy wysokiego ryzyka (venture capital) oraz aniołów biznesu. Największą uwagę skupiono na dostępność MSP do źródła finansowania jaką stanowią nieformalni inwestorzy rynku podwyższonego ryzyka. W tym celu zaprezentowano dynamikę i strukturę aniołów biznesu jak i sieci ?aniołów?. Ponadto zaprezentowano profil statystycznego ?anioła?, wskazano motywy jego działania, a także dokonano podziału inwestorów w oparciu o różne kryteria. Scharakteryzowano również schemat inwestowania aniołów biznesu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie syndykatów i sieci aniołów biznesu w procesie inwestycyjnym. Rozwój rynku podwyższonego ryzyka dla MSP znajduje priorytetowe miejsce w wytycznych wspólnotowych dotyczących poprawy infrastruktury finansowej omawianego segmentu przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aniołowie biznesu w sektorze MSP

  • Skalowalność modeli biznesu w środowisku sieciowym w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    49,50 zł
    55,00 zł

    [difin]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    Głównym celem książki jest przedstawienie założeń skalowalności modelu biznesu jako kluczowej determinanty efektywności przedsiębiorstwa osadzonego w sieci....

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Skalowalność modeli biznesu w środowisku sieciowym

  • [DIFIN]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    omawiając 6 kluczowych obszarów: społeczeństwo, religie, środowisko naturalne, naukę i technikę oraz biznes i politykę, autorzy rysują mapę przyszłości. Badają, jak nieoczekiwane zmiany prze... Pełen opis produktu 'Globalna transformacja biznesu i społeczeństwa' »

    Mario Raich: Jeśli nie chcemy opuścić naszego wspaniałego świata, jeśli wciąż chcemy cieszyć się naszą błękitną planetą i zachować ją dla przyszłych pokoleń, jeśli nie chcemy jej zniszczyć dla krótkotrwałego zysku i wymienić żywe krajobrazy na abstrakcyjne konta bankowe, musimy pokonać powszechny egocentryzm ludzi, którzy dbają tylko o siebie i są gotowi poświęcić wszystko dla własnej korzyści. Przyszłość naszej planety jest w naszych rękach, możemy zmienić przeznaczenie naszego gatunku. Zacznijmy od budowy nowego społeczeństwa już teraz! Wszyscy jesteśmy dziećmi słońca, które przeszły długą ewolucję od prostych form życia w istoty bardzo złożone, aby stać się łącznikiem pomiędzy materią i światem duchowym. Zacznijmy korzystać z energii wzajemnego partnerstwa, aby utworzyć nowy świat dla naszego gatunku. Simon L. Dolan: Globalny kryzys gospodarczy, nieprzewidziane katastrofy ekologiczne, wykorzystanie internetu i nowych technologii do obalenia rządów ? to tylko kilka przykładów omawianych w tej książce przyszłości. Żyjemy w świecie transformacji, a jutro będzie zupełnie inne od tego, co otacza nas obecnie. Ta niezwykła książka będzie fascynująca dla każdego zainteresowanego przyszłością świata. Definiując i omawiając 6 kluczowych obszarów: społeczeństwo, religie, środowisko naturalne, naukę i technikę oraz biznes i politykę, autorzy rysują mapę przyszłości. Badają, jak nieoczekiwane zmiany przekształcają społeczny i biznesowy krajobraz XXI wieku. Autorzy do stworzenia tej książki zaprosili ekspertów i specjalistów z całego świata, tworząc w ten sposób wirtualny zespół działający na wszystkich kontynentach. Jan Klimek: Nadszedł czas budowania mostów strategicznych między środowiskiem akademickim a światem biznesu, pomiędzy różnymi gałęziami przemysłu, pomiędzy regionami i w końcu pomiędzy wysokimi technologiami a talentami ludzi. Może to zaowocować powstaniem zrównoważonej gospodarki oraz bardzo stabilnego i równego społeczeństwa. Żyjemy w świecie ulotnym, którego naturalną cechą jest wysoki stopień niepewności, jednak ten świat coraz szybciej zaczyna reagować na zmiany, jest coraz bardziej elastyczny. Wszystkie zmiany zaczynają się w nas samych, mają swój początek w nastawieniu i dążeniu do nowego sposobu myślenia. Aby odnieść sukces w realizacji prawdziwie wielkich i różnorodnych projektów, najpierw należy mieć prawdziwie wielkie i różnorodne marzenia. To jest właśnie istota nowej rzeczywistości i sposób na przekraczanie granic.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Globalna transformacja biznesu i społeczeństwa

  • [Difin]

    Kategoria: Psychologia inwestowania

    Czy można być bogatym bez chodzenia do pracy? Czy w wieku ok. 35-40 lat można przejść na wysokopłatną emeryturę? Odpowiedz brzmi - Tak. Problem nie w tym, czy można. Problem brzmi, jak? W odróżnieniu od... Pełen opis produktu 'Zrozumieć finanse. Inteligencja finansowa w zarządzaniu portfelem prywatnym i biznesem' »

    Czy można być bogatym bez chodzenia do pracy? Czy w wieku ok. 35-40 lat można przejść na wysokopłatną emeryturę? Odpowiedz brzmi - Tak. Problem nie w tym, czy można. Problem brzmi, jak? W odróżnieniu od poprzedniej wersji, czyli "Zrozumieć finanse firmy" książka ta mówi nie tylko o technice zarządzania finansami, ale sporo miejsca poświęca filozofii finansów. To, co jest nowością w tym wydaniu, to pojawienie się rozdziału "Inteligencja finansowa". Rozdział ten zapewne wielu osobom popsuje humory i wzbudzi wiele kontrowersji. Tezy w nim zawarte, typu "oszczędzanie nie ma sensu", przeczą wielu powszechnie panującym opiniom. "Niezgodne z opiniami wielu" nie oznacza "nieprawdziwe". Sam się kiedyś nie zgadzałem, ale sprawdziłem też, że działa. Większa część książki dotyczy mimo wszystko zarządzania finansami przedsiębiorstw, ale "inteligencja finansowa" dotyczy bardziej sposobu myślenia niż sposobu działania i dotyczy tak samo finansów prywatnych, jak i firmowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć finanse. Inteligencja finansowa w zarządzaniu portfelem prywatnym i biznesem

  • [Difin]

    Kategoria: Inne

    Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane... Pełen opis produktu 'Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw' »

    Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami. dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego: "(...)Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej (...)." dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: "(...) Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego - tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa (...). (...) W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo (...). (...) Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    przekonywania w dyskusji, pozwalającą uznać za cnotę nawet niemoralne czyny. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studiujących problemy współcze­snego biznesu: studentów, naukowców,... Pełen opis produktu 'Biznes w przestrzeni etycznej' »

    Dostęp do kurczących się zasobów naturalnych, coraz trudniejsze zdobywanie klientów - budują złudne przekonanie, że siłami napędowymi historii we współcze­snym świecie jest polityka i ekonomia. I tu historia zdaje się zataczać ?złośliwe? koło - zdobywanie przestrzeni życiowej w gospodarkach ekstensywnych drogą podbojów i grabieży zastępowane jest bardziej subtelnymi metodami budowania sieci zależno­ści słabszych od silniejszych, a używane tu demagogiczne uzasadnienia są jedynie pędem wyrastającym z korzenia zasadzonego już przez starożytnych so?stów, którzy za dobrze pojętą sztukę uważali umiejętność przekonywania w dyskusji, pozwalającą uznać za cnotę nawet niemoralne czyny. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studiujących problemy współcze­snego biznesu: studentów, naukowców, przywódców i zarządzających działaniami zespołowymi. Skłania, jeśli nie do zwolnienia wirującej beczki biznesu to przynajmniej do wywiercenia w niej otworów pozwalających na re?eksyjny ogląd współczesnego otoczenia. Lektura książki rodzi nurtujące, najpierw najbardziej wrażliwych, a w końcu wszystkich ludzi, pytanie: czy etyczne postępowanie w biz­nesie to dobry biznes?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Biznes w przestrzeni etycznej

  • [DIFIN]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze Pełen opis produktu 'Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu' »

    Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo ? w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym,... Pełen opis produktu 'Etyka biznesu' »

    Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? Na jakiej drodze cel ten osiągnąć? Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm? Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Etyka biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Głównym celem książki jest opracowanie holistycznego modelu zrównoważonego biznesu, przyczyniającego się do budowy długoterminowej wartości przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. Autor... Pełen opis produktu 'Modele zrównoważonego biznesu' »

    Głównym celem książki jest opracowanie holistycznego modelu zrównoważonego biznesu, przyczyniającego się do budowy długoterminowej wartości przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. Autor książki przedstawia także zalecenia strategiczne dla przedsiębiorców i menedżerów w kontekście stosowania modeli zrównoważonego biznesu oraz wyznacza konkluzje będące wkładem własnym autora w rozwój nauk o zarządzaniu, które dotyczą miejsca i roli modeli zrównoważonego biznesu w teorii i w praktyce zarządzania.Prof. dr inż. Wiesław Maria Grudzewski:(?) Autor książki szczególną uwagę poświęcił rozwinięciu czynników umożliwiających poszukiwanie najbardziej optymalnych rozwiązań biznesowych, aby zapewnić ciągłe, elastyczne, sprytne trwanie firmy na rynku, umożliwiające kreowanie wysokich wskaźników zysku, rentowności, produktywności, pracochłonności i skuteczności działania w ostrej bezpardonowej walce konkurencyjnej. W tym celu autor zaproponował rozwój modeli zrównoważonego biznesu opartych na zasadach VBM i CSR, uwzględniając koncepcję Stakeholders, Shareholders i Sustainability Business (?). Uważam, że duże znaczenie będą miały obecnie jak i w przyszłości prace oraz doświadczenia zdobyte przez autora w formułowaniu koncepcji badań, określaniu dla nich hipotez badawczych, przedstawianiu metod badawczych i scharakteryzowaniu podjętych w badaniach prób. Szczególne znaczenie dla teoretyków i praktyków biznesu będą miały koncepcje autora dotyczące proponowanej konstrukcji graficznej modelu zrównoważonego biznesu oraz jego nowe określenia i definicje przeanalizowane pod kątem przeprowadzonych badań.Prof. dr hab. Tadeusz Oleksyn:Podjęty temat jest ważny i na czasie. Autor wiąże ze sobą trzy zagadnienia: zrównoważony rozwój, wartość przedsiębiorstwa oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Jakkolwiek te zagadnienia, każde z osobna, są znane i dość dobrze opisane, to jednak ich połączenie, ujęcie łączne, jest czymś nowym i interesującym, szczególnie w aspekcie badawczym (?) (?) Autor podjął temat trudny, podszedł do niego bardzo szeroko i bardzo ambitnie. (?) Widoczne są uzdolnienia badawcze autora, duża erudycja, wielka kreatywność. Nie ulega wątpliwości, że została wykonana ogromna praca. Już te czynniki sprawiają, że książkę warto wydać (?).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Modele zrównoważonego biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Książka jest przewodnikiem jak wdrażać koncepcję zarządzania przez odpowiedzialność.Stawia trudne pytania, które wychodzą w przyszłość:Jak spowodować, by ludzie pracujący w firmie czuli się za nią odpowiedzialni?Czy... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez odpowiedzialność Podstawa odpowiedzialnego biznesu' »

    Książka jest przewodnikiem jak wdrażać koncepcję zarządzania przez odpowiedzialność.Stawia trudne pytania, które wychodzą w przyszłość:Jak spowodować, by ludzie pracujący w firmie czuli się za nią odpowiedzialni?Czy jest możliwe, by ludzie czuli się odpowiedzialni za coś co nie jest ich własnością?Jak motywować ludzi bez naruszenia ich godności oraz bez ?kija i marchewki??Książka pokazuje głęboki długofalowy sens zarządzania przez odpowiedzialność. Określa, jak zbudować podwaliny długotrwałego rozwoju oraz fundamenty czegoś, co dziś nazywa się modnie CSR.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez odpowiedzialność Podstawa odpowiedzialnego biznesu

  • [DIFIN]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego.Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.Jest wymarzonym prezentem dla szefa.Autor dedykuje ją wszystkim:chaotycznym, niezorganizowanym... Pełen opis produktu 'Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio' »

    Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego.Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.Jest wymarzonym prezentem dla szefa.Autor dedykuje ją wszystkim:chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić się na tym, co w życiu jest najważniejsze,nieporadnym i lekkomyślnym, którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie i zrezygnowali już z własnego szczęścia oraz uszczęśliwiania innych,nieudacznikom i leniwym, którzy uznali, że życie jest zbyt krótkie, aby cokolwiek robić dla siebie i dla bliźnich,zabawiającym się bez przerwy swymi gadżetami elektronicznymi, którzy przez to nie mają już czasu na nic innego, bardziej pożytecznego, przepracowanym, którzy zagubili się w pracy do tego stopnia, że zapomnieli o sobie i rodzinie. Mam nadzieję, że książka podpowie wszystkim zainteresowanym, jak skuteczniej pracować na swój sukces w życiu osobistym i zawodowym oraz jak być szczęśliwym.Autor dostarczył Czytelnikom książkę zapewniającą nie tylko podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i odpowiednie wartości praktyczne w tym względzie, ale także intelektualną rozrywkę w postaci opisów przypadków, powiedzonek sławnych ludzi, przysłów ludowych, minitestów, a nawet zabawnych wierszyków z tym związanych. Wszystkie one próbują nawiązywać do różnych aspektów zarządzania, w związku z czym można się z nich dużo nauczyć. Dotychczas nie ma na rynku polskim takiej pozycji z zakresu zarządzania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0