[wydawnictwo naukowe pwn]
Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki
, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz
radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika
Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca
redaktora...
Pełen opis produktu 'Medialne lwy dla rekinów biznesu' »
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można
wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz
TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław
Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna
Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia
Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta
Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny
FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz
Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza
publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia
dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z
konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera
medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach,
zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów,
rozwinąć biznes i osiągnąć sukces....