Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [CeDeWu]

    Kategoria: Medycyna > Inne

    miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych' »

    Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Ró?ne

    w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji, a także dla studentów innych wyższych uczelni i pracowników przedsiębiorstw... Pełen opis produktu 'Zarządzanie produkcją i usługami.' »

    W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji, a także dla studentów innych wyższych uczelni i pracowników przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie produkcją i usługami.

  • [PWE]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo... Pełen opis produktu 'Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie' »

    Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

  • [GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    . Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego... Pełen opis produktu 'Zarządzanie usługami' »

    W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie usługami

  • [IVG]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Funkcjonowanie banków komercyjnych w gospodarceDziałalność kredytowa banku komercyjnegoWpływ cen usług kredytowych na wynik finansowy Grupy Kapitałowej Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Pol... Pełen opis produktu 'Zarządzanie cenami usług kredytowych i ich wpływ na wynik finansowy Grupy Kapitałowej PKO BP S.A. w latach 2010-2012' »

    Funkcjonowanie banków komercyjnych w gospodarceDziałalność kredytowa banku komercyjnegoWpływ cen usług kredytowych na wynik finansowy Grupy Kapitałowej Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego Spółki Akcyjnej w latach 2010-2012
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie cenami usług kredytowych i ich wpływ na wynik finansowy Grupy Kapitałowej PKO BP S.A. w latach 2010-2012

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: / Ebooki / Technika

    Tytuł Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury krytycznej i ciągłością usług kluczowych państwa Autorzy Marek Kisilowski, Witold Skomra, Justyna Smagowicz, Krzysztof Szwarc, Michał... Pełen opis produktu 'Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury krytycznej i ciągłością usług kluczowych państwa' »

    Tytuł Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury krytycznej i ciągłością usług kluczowych państwa Autorzy Marek Kisilowski, Witold Skomra, Justyna Smagowicz, Krzysztof Szwarc, Michał Wiśniewski Język polski Wydawnictwo Oficyna
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury krytycznej i ciągłością usług kluczowych państwa

  • [Uniwersytet Jana Kochanowskiego]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych Autor Jarosław Wenancjusz Przybytniowski Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego ISBN... Pełen opis produktu 'Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych' »

    Tytuł Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych Autor Jarosław Wenancjusz Przybytniowski Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego ISBN 978-83-7133-753-6 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: / Ebooki / Technika

    Tytuł CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych Autor Małgorzata Stawicka Język polski Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ISBN 978-83-7814-970-5 ... Pełen opis produktu 'CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych' »

    Tytuł CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych Autor Małgorzata Stawicka Język polski Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ISBN 978-83-7814-970-5 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Zarządzanie jakością usług Autor Wiesław Urban Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19931-9 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 Liczba Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością usług' »

    Tytuł Zarządzanie jakością usług Autor Wiesław Urban Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19931-9 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością usług

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika]

    Kategoria: / Ebooki / Historia Archeologia

    Tytuł CMS w bibliotekach. Open source’owe systemy zarządzania treścią jako platforma realizacji usług bibliotecznych Autor Dominik Mirosław Piotrowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo... Pełen opis produktu 'CMS w bibliotekach. Open source’owe systemy zarządzania treścią jako platforma realizacji usług bibliotecznych' »

    Tytuł CMS w bibliotekach. Open source’owe systemy zarządzania treścią jako platforma realizacji usług bibliotecznych Autor Dominik Mirosław Piotrowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CMS w bibliotekach. Open source’owe systemy zarządzania treścią jako platforma realizacji usług bibliotecznych

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanieWysyłka: do 7 dni

    LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D LOCHER Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja... Pełen opis produktu 'LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D LOCHER' »

    LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D LOCHER Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean. *** W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego biznesu. Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe mają w sobie zazwyczaj najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i różnego typu marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się skutecznie podnosić jakość i skuteczność procesów produkcji, o tyle w kwestii efektywnej organizacji biura i usług, wiele firm wciąż raczkuje. Książka, którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na korzyści. Tym, którzy obawiają się, że jest to trudne i skomplikowane, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy rozsądek ”. KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego Kruka sp. z o.o. Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją. Bill Beer, Wenger Corporation Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom oraz procesom. Glenn Marshall, Northrop Grumman Shipbuilding Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. ( ) Szczerze polecam tę książkę. Brian Maskell, BMA Inc. *** Drew Locher jest obecnie dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA świadczy różnorodne usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia oraz rozwoju organizacyjnego. Zapewnia wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, aby polepszyć wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach 1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General Electric. W roku 1990 opuścił GE, aby założyć CMA. Jest to spółka zrzeszająca ludzi mających podobną wizję zarządzania organizacją i jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, aby pomóc swoim klientom. Podejście CMA skupia się na praktycznych zastosowaniach – „ucz się podczas działania” to slogan dobrze podsumowujący ten styl pracy. W roku 1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem Standardów i Technologii pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu Lean”. Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Administrative Process, wyróżnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. publikacjom opisującym najlepsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i narzędzia szczupłego myślenia. KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 11.10.2019
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D LOCHER

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Podręczniki, artykuły szkolneWysyłka: do 7 dni

    HOTELARSTWO USŁUGI ZARZĄDZANIE JÓZEF SALA Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego... Pełen opis produktu 'HOTELARSTWO USŁUGI ZARZĄDZANIE JÓZEF SALA' »

    HOTELARSTWO USŁUGI ZARZĄDZANIE JÓZEF SALA Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora. Książka jest adresowana głównie do studentów studiów ekonomicznych i wychowania fizycznego, studiujących na kierunku „Turystyka i rekreacja”. Pomyślana jest jako opracowanie służące prowadzeniu wykładu z przedmiotu „Podstawy hotelarstwa”. Może być także przydatna osobom i menedżerom zarządzającym firmami hotelarskimi. Józef Sala – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierownik Katedry Turystyki na Wydziale Zarządzania UE w Krakowie. Prowadzi wykłady z zakresu hotelarstwa, ekonomiki i organizacji gastronomii oraz marketingu. Jego wieloletnie zainteresowania naukowe skupiają się na problematyce roli gastronomii na rynku dóbr żywnościowych i turystycznym. Jest autorem licznych artykułów i monografii publikowanych w Polsce i poza granicą. Pod jego kierunkiem w ostatnich latach wykonano kilka projektów badawczych z zakresu turystyki biznesowej, bazy turystycznej, turystyki religijnej oraz determinant zachowań konsumentów na rynku turystycznym. Autor i współautor wielu publikacji, m.in. Marketing w gastronomii (PWE, 2011).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HOTELARSTWO USŁUGI ZARZĄDZANIE JÓZEF SALA

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia > Organizacja i zarządzanie. Biznes

    "Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?... Pełen opis produktu 'Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych' »

    "Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych? Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia > Finanse > Giełda. Rynki finansowe

    podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze... Pełen opis produktu 'Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi' »

    "Współczesny rynek finansowy stwarza szerokie możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych, poprzez różnorodne instrumenty finansowe. Inwestycje są jednakże obarczone różnym poziomem ryzyka. W rezultacie można osiągnąć wysoki zwrot z poczynionych inwestycji, ale również utracić zainwestowany kapitał. Inwestor indywidualny może inwestować swoje środki samodzielnie na rynku finansowym lub też poprzez pośredników finansowych, wśród których najbardziej znaczący są inwestorzy instytucjonalni, w tym firmy zarządzające aktywami finansowymi (firmy asset management). Niniejsza książka jest jedną z pierwszych prób podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze rynku finansowego. Autor przedstawił największe rynki zarządzania aktywami na świecie oraz poświęcił szczególną uwagę na ukazanie rynku polskiego, prezentując dane empiryczne oraz wnioski wynikające z obserwacji i badań, z uwzględnieniem sytuacji załamania i dekoniunktury na rynkach finansowych."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Tania książka - charakterystyka rynku usług, jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej, plan marketingowy firmy usługowej, strategia marketingowa firmy... Pełen opis produktu 'Zarządzanie marketingiem usług Jolanta Mazur' »

    Tania książka - charakterystyka rynku usług, jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej, plan marketingowy firmy usługowej, strategia marketingowa firmy usługowej.Zarządzanie marketingiem usługAutor:Jolanta MazurLiczba stron: 248Książka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka miękka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie marketingiem usług Jolanta Mazur

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Management Associates (CMA). CMA świadczy różnorodne usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia oraz rozwoju organizacyjnego. Zapewnia wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania... Pełen opis produktu 'Lean w biurze i usługach przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym' »

    Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean. *** W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego biznesu. Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe mają w sobie zazwyczaj najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i różnego typu marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się skutecznie podnosić jakość i skuteczność procesów produkcji, o tyle w kwestii efektywnej organizacji biura i usług, wiele firm wciąż raczkuje. Książka, którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na korzyści. Tym, którzy obawiają się, że jest to trudne i skomplikowane, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy rozsądek…”. KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego Kruka sp. z o.o. Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją. Bill Beer, Wenger Corporation Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom oraz procesom. Glenn Marshall, Northrop Grumman Shipbuilding Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (…) Szczerze polecam tę książkę. Brian Maskell, BMA Inc. *** Drew Locher jest obecnie dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA świadczy różnorodne usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia oraz rozwoju organizacyjnego. Zapewnia wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, aby polepszyć wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach 1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General Electric. W roku 1990 opuścił GE, aby założyć CMA. Jest to spółka zrzeszająca ludzi mających podobną wizję zarządzania organizacją i jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, aby pomóc swoim klientom. Podejście CMA skupia się na praktycznych zastosowaniach – „ucz się podczas działania” to slogan dobrze podsumowujący ten styl pracy. W roku 1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem Standardów i Technologii pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu Lean”. Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Administrative Process, wyróżnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. publikacjom opisującym najlepsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i narzędzia szczupłego myślenia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Lean w biurze i usługach przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > ZarządzanieWysyłka: od ręki

    i zarządzania, zarządzania produkcją oraz wydziałów politechnik jako książka pomocnicza do przedmiotu - zarządzanie produkcją.Zarządzanie operacyjne Towary i usługi... Pełen opis produktu 'Zarządzanie operacyjne Towary i usługi Waters' »

    Tania książka - Zarządzanie operacyjne W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, zwiększa się nacisk na jakość oraz zamieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta więc waga znajomości tej problematyki w wykształceniu przyszłych menadżerów i właśnie dlatego z myślą o ich potrzebach został napisany niniejszy podręcznik. Dominuje w nim menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady wzięte z życia pokazują idee i różne koncepcje znajdujące zastosowanie w praktyce. Zalety dydaktyczne podręcznika powodują że może być on z powodzeniem wykorzystywany przez osoby, które nie miały dotąd styczności z problematyką zarządzania operacyjnego. Autor, Donald Waters, jest wykładowcą Uniwersytetu w Calgary. Prowadzi również zajęcia w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Europie, przede wszystkim w Wielkiej Brytanii. Jego praca sumuje również doświadczenia przemysłu europejskiego. Zarządzanie operacyjne jest obok zarządzania finansami przedmiotem szczególnego zainteresowania kadr kierowniczych. Książka, którą dla Państwa przygotowaliśmy, spełni oczekiwania zarówno praktyków, jak i studentów. Jest podręcznikiem nowoczesnym, opartym na doświadczeniach przemysłu brytyjskiego, w którym podobnie jak w Polsce kadra techniczna odgrywa ogromną rolę. Podręcznik zarządzania jakością W czasach, gdy towary "przelewają się" przez półki, a producenci wszelkimi możliwymi sposobami starają się "uwieść" klientów, coraz większego znaczenia nabiera jakość produktów. Staje się ona potężnym orężem w szalejącej walce konkurencyjnej. Jakość nie jest jednak pojęciem jednoznacznym. Chcąc konkurować na rynku pod względem jakości, trzeba dobrze zrozumieć jej istotę. Nauczyć się ją planować, projektować, produkować, kontrolować i sprzedawać. W proces zapewnienia jakości musi być wciągnięte całe przedsiębiorstwo - począwszy od kierownictwa, aż do szeregowych pracowników. Wszystkie te problemy zostały przedstawione w niniejszym podręczniku, przygotowanym przez wybitnych, światowych specjalistów w tej dziedzinie. Warto z niego skorzystać, by nie zostać za rywalami w tyle! Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów wydziałów organizacji i zarządzania, zarządzania produkcją oraz wydziałów politechnik jako książka pomocnicza do przedmiotu - zarządzanie produkcją.Zarządzanie operacyjne Towary i usługiAutorDonald WatersOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka twardaWydanie 1Liczba stron: 620Wydawnictwo PWNEAN / ISBN 8301131500
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie operacyjne Towary i usługi Waters

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Finanse>Giełda. Rynki finansoweWysyłka: do 3 dni

    0x0032ee0500000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek Usług Zarządzania Aktywami Finansowymi

  • [PWN]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    0x001e6f4b00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Operacyjne Towary I Usługi

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanie>Zarządzanie jakościąWysyłka: do 3 dni

    0x003f5fc000000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Jakością I Ryzykiem W Usługach Zdrowotnych


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0