[cedewu]
Kategoria: Książki naukowe>Ekonomia>Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki
piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu
zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P.
Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u
usługach publicznych”,,....
Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w usługach publicznych' »
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej,
jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania
jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim
piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu
zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P.
Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach
publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości
poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w
sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością
usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,,
również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych
w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się
na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada,
Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod
zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się
okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego
stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość
usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z
pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do
szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora
publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia
klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie
struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających
wdrażanie w nich systemów jakości....