Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [cedewu]

    Kategoria: Książki naukowe>Ekonomia>Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w usługach publicznych' »

    Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w usługach publicznych

  • [pwe]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo... Pełen opis produktu 'Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie' »

    Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć.Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

  • Zarządzanie usługami społecznymi w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    51,38 zł
    55,33 zł

    [difin]

    Kategoria: Książki naukowe>SocjologiaWysyłka: od ręki

    Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora publicznego. W szczególności uwaga skoncentr... Pełen opis produktu 'Zarządzanie usługami społecznymi' »

    Obszarem zainteresowania prezentowanego w niniejszym opracowaniu jest ta część nauk o zarządzaniu, która dotyczy organizacji należących do sektora publicznego. W szczególności uwaga skoncentrowana jest na zdolności do nawiązywania współpracy między podmiotami oraz zasadach ją umacniających. Podręcznikowo rzecz biorąc rozważania dotyczą organizacji niezorientowanych na zysk lecz zdefiniowanych strukturą dochodów. W szczególności w polu widzenia znajdują się organizacje formalne, a szczegółowo projekty organizacji, których logiką jest współdziałanie między podmiotami z sektora publicznego i społecznego, posiadające zasoby nierynkowe, kontrolowane poza mechanizmami rynkowymi i finansowane ze strumienia środków publicznych. Autorka poszukuję warunków dla zaprojektowania organizacji, gdzie uczestnicy działają dobrowolnie mając na uwadze wartości społeczne i kierują się aspiracjami jako moralnością organizacyjną. Moralnością, wokół której jest sformułowane zamierzenie strategiczne i zbudowane poczucie kompetencji wraz z towarzyszącą mu tożsamością, jest współpraca w ramach partnerstwa publiczno-społecznego. Ożywianie tak pojmowanej organizacji, to aktywność realizowana w warunkach sprzeczności pomiędzy realiami i możliwościami, planami i wizjami, bieżącymi działaniami i powinnościami, realizacjami i aspiracjami....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie usługami społecznymi

  • [CeDeWu]

    Kategoria: medyczne / Organizacja, marketing i zarządzanie w opiece zdrowotnej

    miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych' »

    "Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej - jakość oznacza lepiej "słyszeć" potrzeby pacjentów, lepiej "słyszeć" potrzeby pracowników, jak i lepiej "wsłuchiwać się" w potrzeby rynku."Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: medyczne / Organizacja, marketing i zarządzanie w opiece zdrowotnej

    "Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych' »

    "Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych."Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: antykwaryczne

    "Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych' »

    "Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych."Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: medyczne / Organizacja, marketing i zarządzanie w opiece zdrowotnej

    "Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych' »

    "Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych."Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki > Nauka > Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    W niniejszym podręczniku dominuje menedżerskie ujęcie problemu.Wywody, dyskusje, przykłady z życia wzięte pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika... Pełen opis produktu 'Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi' »

    W niniejszym podręczniku dominuje menedżerskie ujęcie problemu.Wywody, dyskusje, przykłady z życia wzięte pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozap

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie operacyjne Towary i usługi

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

  • [Poltext]

    Kategoria: Literatura / Ekonomia i biznes

    Książka przedstawia praktyczne aspekty nowoczesnego zawodowego zarządzania nieruchomościami. Autorka opisuje korzyści płynące ze zlecenia usług zarządzania nieruchomościami profesjonalnym... Pełen opis produktu 'Rynek Usług Zarządzania Nieruchomościami' »

    Książka przedstawia praktyczne aspekty nowoczesnego zawodowego zarządzania nieruchomościami. Autorka opisuje korzyści płynące ze zlecenia usług zarządzania nieruchomościami profesjonalnym podmiotom. Przedstawia procedury, metody, narzędzia i rozwiązania określające pełen cykl zarządzania nieruchomością - od wyboru zarządcy, poprzez przejęcie nieruchomości do zarządzania aż do sprawnego nadzoru, kontroli i oceny jego funkcjonowania. Istotna część książki jest poświęcona ekonomiczno-finansowym i prawnym aspektom zarządzania nieruchomościami. W książce omówione są także kierunki rozwoju rynku usług zarządczych w Polsce w kontekście rozwiązań stosowanych w USA i Niemczech - krajach, które mają największe doświadczenia w tej dziedzinie. Aneks zawiera sprawdzone wzory ważnych dokumentów, takich jak: umowa o zarządzanie nieruchomością oraz kwestionariusze ankiet, w tym oceniającej kandydatów na zarządcę. Książka jest niezwykle aktualna i przydatna w związku z deregulacją zawodu zarządcy nieruchomościami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek Usług Zarządzania Nieruchomościami

  • [CeDeWu]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    piśmiennictwie wypełnia ?,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ?,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ?,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych?,,.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w usługach publicznych' »

    Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ?,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ?,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ?,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych?,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i ?,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki ?,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając ?,, przy nieskuteczności innych koncepcji ?,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w usługach publicznych

  • []

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Z uwagi na popularność ISO 9000:2000, wydaje się być bardzo aktualna i potrzebna dyskusja dotycząca jakości usługi certyfikacyjnej. Dotychczas na świecie wydanych zostało kilkaset tysięcy Pełen opis produktu 'Jakoś usług certyfikacyjnych systemów zarządzania' »

    Z uwagi na popularność ISO 9000:2000, wydaje się być bardzo aktualna i potrzebna dyskusja dotycząca jakości usługi certyfikacyjnej. Dotychczas na świecie wydanych zostało kilkaset tysięcy certyfikatów, także w Polsce dynamicznie zwiększa się liczba certyfikowanych systemów zarządzania. Nadal jednak podstawowa kwestia to posiadanie certyfikatu, chociaż coraz częściej zadawane jest pytanie o jednostkę, która certyfikat przyznała. Wszystkim stronom zainteresowanym powinno zależeć na wartości certyfikatów systemów zarządzania. Ich znaczenie kształtowane jest przez złożony układ czynników, bowiem wynika zarówno z postawy certyfikatora, audytorów zespołu certyfikacyjnego, klienta zlecającego certyfikację, wskazań konsultantów, wymagań i nadzoru jednostek akredytacyjnych, oczekiwań wielu uczestników rynku, np. partnerów biznesowych danej organizacji. Określone obserwacje rynkowe powinny niepokoić, bowiem z jednej strony mamy do czynienia z niewiedzą organizacji zlecających certyfikację co do jej istoty, a z drugiej strony z nie do końca profesjonalnym działaniem jednostek certyfikujących, czy auditorów je reprezentujących. Dyskusja w celu jednoznacznego zdefiniowania kryteriów usługi certyfikacyjnej, wnioski z niej płynące i ich wdrożenie, mogą przysłużyć się wyłącznie podnoszeniu rangi certyfikatów, a przez to skuteczniej pomagać organizacjom w wykorzystaniu atutów związanych z ich posiadaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jakoś usług certyfikacyjnych systemów zarządzania

  • [PWE]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo... Pełen opis produktu 'Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie' »

    Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

  • [CeDeWu]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze... Pełen opis produktu 'Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi' »

    Współczesny rynek finansowy stwarza szerokie możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych, poprzez różnorodne instrumenty finansowe. Inwestycje są jednakże obarczone różnym poziomem ryzyka. W rezultacie można osiągnąć wysoki zwrot z poczynionych inwestycji, ale również utracić zainwestowany kapitał. Inwestor indywidualny może inwestować swoje środki samodzielnie na rynku finansowym lub też poprzez pośredników finansowych, wśród których najbardziej znaczący są inwestorzy instytucjonalni, w tym firmy zarządzające aktywami finansowymi (firmy asset management). Niniejsza książka jest jedną z pierwszych prób podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze rynku finansowego. Autor przedstawił największe rynki zarządzania aktywami na świecie oraz poświęcił szczególną uwagę na ukazanie rynku polskiego, prezentując dane empiryczne oraz wnioski wynikające z obserwacji i badań, z uwzględnieniem sytuacji załamania i dekoniunktury na rynkach finansowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi

  • [Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie i usługi w obszarze kultury fizycznej i hotelarstwa. Teoria i praktyka.

  • [PWE]

    Kategoria: Inne 306Wysyłka: do 3 dni

    usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu... Pełen opis produktu 'Usługi marketing i zarządzanie' »

    Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Usługi marketing i zarządzanie


Ambulans.com.pl

Książki oraz sprzęt medyczny.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieokreslony, pzwl, elsevier urban & partner, pwn wydawnictwo naukowe, czelej, via medica, medipage, medpharm, uniwersytet jagielloński, alfa-medica press
Produkty w ofercie: 18512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rema.com.pl

Książki i albumy oraz kalendarze i gry oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.03.2009
bellona, skrzat, zysk i s-ka, greg, wilga, amber, aksjomat - kraków, zielona sowa, prószyński i s-ka, kos
Produkty w ofercie: 31632
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 31632
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0