Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne dla klas 1-3 > Biologia i przyroda

    sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji<... Pełen opis produktu 'Mądrala na wsi - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Mądrala na wsi to innowacyjny program edukacyjny opracowany z myślą o zainteresowanych zwierzętami najmłodszych. Dzięki niemu poszerzą one swą wiedzę w zakresie życia zwierząt oraz będą wyśmienicie bawić się podczas weryfikacji zdobytych umiejętności i informacji.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja jednostanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta  Z programem Mądrala na wsi najmłodsi będą mogli nie tylko dowiedzieć się wszystkiego o ulubionych czy nieznanych dotąd zwierzakach żyjących na wsiach; na polach, łąkach, w lasach czy w stawach, rzekach etc., ale również sprawdzić swoją wiedzę. Merytoryczna treść programu podzielona jest bowiem na dwie części: część encyklopedyczną część praktyczną Część encyklopedyczna programu zawiera dokładny opis aż 90 gatunków zwierząt, na który to składają się: polska i łacińska nazwa nazwa gromady, do której zwierzę należy materiał faktograficzny informacje na temat naturalnego środowiska, w którym zwierzę żyje informacje na temat odżywiania się przedstawicieli danego gatunku Poza tym, profile zwierząt wzbogacone są o przedstawiające je rysunki w uwielbianym przez dzieci komiksowym stylu, fotografie, które można oglądać pod lupą, oraz plik dźwiękowy zawierający wydawane przez zwierzę dźwięki. Informacje można w szybki i prosty sposób wydrukować. Część praktyczna to 10 gier, które polegają na min.: rozpoznawaniu zwierząt przyporządkowywaniu śladów do zostawiających je zwierząt przyporządkowywaniu małych zwierzaków do ich rodziców przyporządkowywaniu dźwięków do zwierząt, które je wydają ćwiczeniu spostrzegawczości malucha (fotografowanie) układaniu puzzli Piękna i kolorowa szata graficzna programu czyni naukę jeszcze przyjemniejszą! Za dobre wyniki w grach z części praktycznej gracz otrzymuje również wirtualny dyplom, który w prosty sposób można wydrukować i np. powiesić na ścianie. Mały mądrala pęknie z dumy! Mądrala na wsi to program o bardzo wielu zaletach. Pierwszą z nich jest fakt, iż można z niego korzystać na wszystkich rodzajach tablic interaktywnych! Poza tym, obsługa Mądrali na wsi jest niezwykle prosta, co gwarantuje, że nikt nie będzie miał z nią najmniejszego problemu, a więc zabawa będzie tym przyjemniejsza, że korzystanie z programu nie przyniesie najmniejszej nawet frustracji spowodowanej kłopotami natury technicznej. Gdyby jednak czytelny i przejrzysty interfejs okazał się niewystarczający, instrukcja obsługi przygotowana z należytą pieczołowitością i precyzją rozjaśni wszelkie wątpliwości. Nauka i zabawa nigdy nie szły ze sobą w parze tak dobrze- merytoryczne oraz graficzne opracowanie Mądrali na wsi gwarantuje najmłodszym wspaniałą rozrywkę, spędzony na której czas pod żadnym względem nie będzie stracony. Mądrala na wsi to absolutny 'must have' dla każdego małego mądrali! Każdy nauczyciel dbający o prawidłowy rozwój intelektualny swoich podopiecznych koniecznie powinien urozmaicić swoje zajęcia dydaktyczne zabawą z programem. Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mądrala na wsi - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne dla klas 1-3

    muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Didakta... Pełen opis produktu 'DIDAKTA Matematyka 1 - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Aplikacja Didakta - Matematyka to pomoc dydaktyczna przeznaczona jest dla uczniów i nauczycieli klas 1-6 szkoły podstawowej. Można wykonywać zarówno zadania na liczbach całkowitych jak i ułamkach.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja stanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Didakta - Matematyka posiada dużą liczbę różnego rodzaju ćwiczeń. Można wykonywać np. ćwiczenia dodawania i odejmowania 2 lub 3 liczb - na różnego rodzaju zakresach liczb (na liczbach do 20, do 100, na ułamkach zwykłych, z liczbami ujemnymi lub dziesiętnymi). Dzięki wielu opcjom ćwiczeń posiada on bardzo duże możliwości - zarówno dla dzieci słabszych, jak i tych łatwiej radzących sobie z ćwiczeniami matematycznymi. Aplikacja pozwala na wydruk kart roboczych, dzięki czemu można np. zadawać uczniom zadania do wykonywania podczas lekcji lub po prostu jako sprawdzian. Na kartach roboczych jest miejsce na imię i nazwisko oraz są pola na wpisanie poprawnych wartości. Dla każdego typu ćwiczeń dostępna jest różna liczba przykładów, które można rozwiązać. Po wykonaniu danych ćwiczeń tworzona jest lista najlepszych uczestników. Na liście tej zapisywane są wyniki wraz z rodzajem rozwiązywanego zadania, datą, godziną oraz liczbą poprawnych i błędnych odpowiedzi. Zagadnienia Didakta - Matematyka: Dodawanie i odejmowanie Mnożenie i dzielenie Porównywanie liczb Zadania wykonywane kolejno Tabele Jednostki Film prezentujący możliwości programu: Możliwość uruchomienia w chmurzeNowym sposobem korzystania z tego programu jest możliwość uruchomienia go online w chmurze. Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3 i klasy 4-8.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DIDAKTA Matematyka 1 - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne dla klas 1-3

    czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność... Pełen opis produktu 'Matematyka na Dzikim Zachodzie - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Matematyka na Dzikim Zachodzie jest programem dydaktycznym przeznaczonym dla dzieci uczących się w szkole podstawowej. Za jego pomocą dzieci szybciej nauczą się działań w zakresie liczb całkowitych, ujemnych, dziesiętnych oraz ułamków.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa  Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja jednostanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Program Matematyka na Dzikim Zachodzie pozwoli uczniom na szybsze przyswojenie wiedzy, a nauczycielom na zaprezentowanie ćwiczeń podczas lekcji (w sposób łatwiej przyswajalny przez dzieci) - np. na tablicy interaktywnej. Podczas pracy z programem uczeń może wykonywać ćwiczenia z dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, orientacji na osi liczbowej i porównywania jednostek. Przeznaczony jest dla uczniów od klasy 2 Szkoły Podstawowej. Ćwiczenia prezentowane w programie związane są tematycznie z Dzikim Zachodem. Zadaniem ucznia jest odzyskanie totemu indiańskiego, który został wykradziony przez "blade twarze". Przewodnikiem po programie jest indiański królik Bartek. Rozwiązanie kolejnych zadań umożliwi zdobycie jednej części totemu. Dodatkowo uczeń zobaczy wesołą animację z Indianami lub kowbojami. Dopiero po wykonaniu wszystkich zadań uczeń zobaczy totem w całej okazałości oraz umożliwi zakopanie wojennego topora pomiędzy zwaśnionymi stronami konfliktu. Po uruchomieniu gry można stworzyć nowego gracza i wybrać dla niego rodzaj ćwiczeń, które będzie musiał wykonywać użytkownik. Uczeń musi dokonać wyboru zakresu liczb, których będą dotyczyły ćwiczenia (do 10, do 20, do 100, do 1000 albo do 10000), rodzaju ćwiczeń (dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie) oraz na jakich liczbach odbędą się działania (liczby dodatnie, dziesiętne, ujemne lub ułamki). Po wyborze tych danych może przejść do mapy, na której będą czekały go kolejne zadania. Film prezentujący możliwości programu: Graficzna forma programu zachęca dzieci do wykonywania zadań. Zestaw ćwiczeń jest ciekawy, a animacje mobilizują dzieci do wykonywania kolejnych zadań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Matematyka na Dzikim Zachodzie - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne dla klas 1-3

    może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Program Przygody detektywa Bartka został stworzony w taki sposób, by dzieci... Pełen opis produktu 'Przygody detektywa Bartka - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Przygody detektywa Bartka jest programem do nauki języka angielskiego. Przeznaczony jest dla dzieci w klasach 3-8 szkoły podstawowej.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa  Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja jednostanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Program Przygody detektywa Bartka został stworzony w taki sposób, by dzieci w szkole podstawowej chętniej uczyły się języka. Zawiera wiele animacji i ilustracji zachęcających dziecko do nauki języka angielskiego. Uczeń uczy się języka poprzez grę i wykonywanie kolejnych zadań. Akcja gry dzieje się w Wielkiej Brytanii,w której detektyw Bartek ma za zadanie odzyskać skradzione diamenty z korony królewskiej. Dziecko musi zdobyć kolejne diamenty z korony królewskiej - wykonanie jednego zadania powoduje odzyskanie jednego diamentu i uruchamia materiał zawierający dowcipne animacje i efekty dźwiękowe. W poszczególnych zadaniach przenosi się pomiędzy lokalizacjami na mapie, które wymagają od niego wykonywania różnych zadań. Przed przystąpieniem do ćwiczeń użytkownik powinien wybrać poziom trudności (łatwy, średni lub trudny). Dodatkowo użytkownik może dokonać wyboru typu zadania, które będzie wykonywał. Film prezentujący możliwości programu:  Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3 i klasy 4-8.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przygody detektywa Bartka - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [ASSISTECH]

    Kategoria: Menu > Pomoce terapeutyczne > Wzrok

    Dla kogo? eyeLearn jest programem multimedialnym przeznaczonym jest dla rodziców, logopedów, terapeutów, pedagogów pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zagadnienia dostępne dla... Pełen opis produktu 'eyeLearn - licencja elektroniczna' »

    Dla kogo?eyeLearn jest programem multimedialnym przeznaczonym jest dla rodziców, logopedów, terapeutów, pedagogów pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zagadnienia dostępne dla użytkownika nawiązują do podstawy programowej kształcenia specjalnego i ogólnego. eyeLearn to ciekawa pomoc dydaktyczna dla przedszkola oraz uczniów SPE.      Dlaczego warto? Zawiera atrakcyjne materiały zachęcające dzieci do ćwiczeń, dzięki czemu terapia przynosi lepsze efekty Możliwość wykorzystania w obszarach percepcji słuchowej i języka Możliwość wykorzystania w nauczaniu zdalnym Możliwość instalacji zarówno na komputerze z systemem Windows 7 lub nowszym jak i systemie C-Eye z wykorzystaniem EyeTrackera. Edukuje dziecko w zakresie funkcjonowania społecznego Istnieje możliwość dostosowania programu do potrzeb i możliwości danego dziecka Zawiera zadania z podziałem na poziomy trudności - dla dzieci w różnym wieku Został opracowany przez specjalistów z dziedziny pedagogiki specjalnej, psychologii i logopedii Łatwa i intuicyjna obsługa, więc użytkownik nie będzie miał problemów z instalacją i użytkowaniem programu    Potrzebujesz więcej informacji? Szczegółowy opisProgram eyeLearn można wykorzystywać podczas pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, MPD, autyzmem, zaburzeniami neurorozwojowymi, zespołem Retta, dystrofią mięśniową. Z powodzeniem można go wykorzystywać w szkołach specjalnych, ośrodkach Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczych oraz specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych. Polecany jest również osobom pracującym indywidualnie z dzieckiem - rodzice i opiekunowie mogą korzystać z programu by urozmaicić terapię. Głównym przeznaczeniem programu jest terapia funkcji poznawczych i edukacja uczniów.  EyeLearn zawiera gotowe zadania, kolorowe animacje i gry edukacyjne urozmaicające terapię. Dzięki aplikacji można wykonywać ćwiczenia terapii poznawczej związanej z percepcją słuchową, stymulować aktywność poznawczą oraz rozwijać u dziecka funkcje społeczne. Polecenia w dostępnych ćwiczeniach są sformułowane w taki sposób, by dziecko mogło je łatwo zrozumieć i postępować zgodnie z zadaniem.   Zachęcamy również do zobaczenia Webinara na temat EyeLearnaWymagania systemowe programu EyeLearn System operacyjny: Windows 7 lub nowszy Procesor: Intel i3 1.6 GHz lub kompatybilny Pamięć RAM: minimum 2 GB Rozdzielczość ekranu min. 1600x900 px
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o eyeLearn - licencja elektroniczna

  • [ASSISTECH]

    Kategoria: Menu > Pomoce terapeutyczne > Wzrok

    : od Windows 7     procesor: Intel i3 lub lepszy,     częstotliwość: 2.4 GHz lub większa,     rozdzielczość: 1366 x 768     pamięć RAM: 2GB lub więcej.   Licencja bez ograniczeń czasowych... Pełen opis produktu 'eyefeel - licencja elektroniczna' »

    Dla kogo ?Eyefeel przeznaczony jest dla osób (dzieci i dorosłych) z barierami komunikacyjnymi. Może być wykorzystany jako narzędzie rozwijające – dla najmłodszych dzieci, narzędzie terapeutyczne – dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi i dla osób dorosłych – unieruchomionych lecz świadomych a mających problemy z komunikowaniem się - jako narzędzie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Program zawiera zestaw gotowych ćwiczeń i animacji, plansz do komunikacji, wirtualne klawiatury, gry i odtwarzacz multimedialny.Eyefeel także daje możliwość tworzenia własnych treści terapeutycznych.   pigułka informacyjna  Dlaczego warto ? Ciekawa forma terapii poprzez rozrywkę i zabawę dzięki której możliwe jest zaangażowanie pacjenta Dzięki systemowi Eyefeel pacjent ćwiczy szereg kompetencji czytanie i pisanie, skupienie uwagi, zapamiętywanie, formułowanie myśli, ćwiczenie wyobraźni, myślenie abstrakcyjne, koordynacja wzrokowo-słuchowo-ruchowa, orientacja w kierunkach, rozróżnianie cech Pacjent uzyskuje możliwość komunikacji z otoczeniem – czy to za pośrednictwem wirtualnej klawiatury, czy też wbudowanych tablic komunikacyjnych Możliwość sterowania wzrokiem lub dotykiem. Zapewnia szerokie dostosowanie do osób z problemami komunikacyjnymi Istnieje możliwość tworzenia własnych plansz i prezentacji – jeszcze lepsza indywidualizacja Do własnych plansz można dodawać filmy i zdjęcia sługa programu jest prosta i bardzo intuicyjna. Przy tworzeniu programu brali udział terapeuci, doświadczeni w pracy z osobami z zaburzeniami rozwojowymi. Wbudowane mechanizmy grywalizacji – motywujące i angażujące dla pacjenta Ciekawa forma graficzna, atrakcyjna kolorystyka i przyjazne dźwięki Dodatkowe udogodnienia: możliwość odtwarzania ulubionej muzyki i wyświetlania plików tekstowych Program może stanowić rozszerzenie systemu C-Eye lub C-Eye II PRO – gdzie za pomocą systemu do eyetrackingu pacjent z ograniczoną ruchomością będzie miał możliwość komunikacji i treningu Program może być wykorzystany bez systemu do eye-trackingu gdzie sterowanie odbywa się za pomocą ekranu dotykowego   Czym wyróżnia się nasza oferta?Specjalizujemy się w sprzedaży dla szkół i placówek edukacyjnych więc, staramy się spełniać indywidualne potrzeby. Jak działa ?Sekcje programu: Stymulacja wzrokuumożliwia prowadzenie treningu wzroku skoncentrowanego na poszerzaniu zakresu widzenia (gdy użytkownik wykazuje objawy zespołu nieuwagi stronnej) oraz treningu uwagi wzrokowej użytkownika, czyli umiejętności przytrzymania (skupienia) wzroku w danym zawężonym obszarze.      Animacje InteraktywneĆwiczenia terapeutyczne i edukacyjne oraz tworzące je animacje zostały zaprojektowane w taki sposób, aby sprawiały przyjemność użytkownikowi, a terapia odbywała się poprzez zabawę. Zadania zawarte w sekcji pozwalają m.in. na ćwiczenie percepcji wzrokowej, orientacji przestrzennej, a także wpływają na dynamizowanie procesów poznawczych: pamięci, uwagi, wyobraźni, myślenia oraz doskonalenie procesów poznawczych w zakresie rozwijania koncentracji uwagi i pamięci.  EdytorDaje możliwość tworzenia własnych plansz do komunikacji i terapii. Edytor pozwala również terapeucie lub opiekunowi na przygotowanie prezentacji i ćwiczeń dostosowanych do potrzeb danego użytkownika. Rysunki przedstawiające tworzenie plansz w Edytorze, jak również przykładowo zaprojektowane treści terapeutyczne.  RozrywkaSekcja ma na celu urozmaicenie wolnego czasu oraz podniesienie jakości życia. Poprzez wbudowany czytnik tekstów i odtwarzacz multimedialny, użytkownik otrzymuje możliwość posłuchania ulubionej muzyki, jak również spędzania czasu na czytaniu książek. Gry dla dzieci i dorosłych są nie tylko interesującą formą rozrywki, ale również pełnią funkcje terapeutyczne.  Podstawowe informacje:Eyefeel zawiera niezwykle proste w obsłudze wirtualne klawiatury, dające możliwość prowadzenia swobodnych konwersacji, jak również planszę dialogu, oferującą szybką komunikację.   Informacje techniczne:Minimalne wymaganie sprzętowe:     system operacyjny: od Windows 7     procesor: Intel i3 lub lepszy,     częstotliwość: 2.4 GHz lub większa,     rozdzielczość: 1366 x 768     pamięć RAM: 2GB lub więcej.  Licencja bez ograniczeń czasowych na 1 stanowisko.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o eyefeel - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Zabawki edukacyjne

    aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Program Części mowy - hop do... Pełen opis produktu 'Części mowy - hop do głowy! - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Części mowy - hop do głowy! to innowacyjny program multimedialny dla uczniów szkół podstawowych. Dzięki korzystaniu z Części mowy... dzieci poznają podstawy gramatyki swego ojczystego języka bądź, jeśli miały już z nimi styczność na wcześniej przeprowadzonych zajęciach dydaktycznych, utrwalą nabyte wiadomości oraz zweryfikują, poprzez zabawę, swą wiedzę.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja jednostanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta  Program Części mowy - hop do głowy!jest podzielony na dwie części, tj.: część teoretyczną część praktyczną Taki podział nie tylko działa na korzyść przejrzystości i prostoty obsługi programu, ale usprawnia proces przyswajania przez dzieci informacji. Kolorowa, bajkowa grafika programu czyni naukę jeszcze przyjemniejszą! Część teoretyczna składa się z dokładnych opisów każdej z części mowy występujących w języku polskim. Na opisy te składają się: definicja wybranej części mowy (które to można szybko i bezpośrednio wydrukować) przykłady zarówno werbalne jak i obrazkowe (co ułatwia zrozumienie definicji) Na część praktyczną programu składa się aż 9 gier, za pomocą których uczniowie sprawdzą, ile informacji udało się im już przyswoić. Gry te polegają na min.: określaniu, do jakiej części mowy należy dane, pojedyncze słowo określaniu, do jakiej części mowy należą słowa budujące dane zdanie tworzenie szyfrów, w których cyfry odpowiadają konkretnym częściom mowy Uczniowie osiągający w grze najlepsze wyniki otrzymują gotowy do wydruku dyplom. Co więcej, drukować można również same gry. Poza tym, obsługa Części mowy - hop do głowy! jest niezwykle prosta, co gwarantuje, że nikt nie będzie miał z nią najmniejszego problemu, a więc zabawa będzie tym przyjemniejsza, że korzystanie z programu nie przyniesie najmniejszej nawet frustracji spowodowanej kłopotami natury technicznej. Gdyby jednak czytelny i przejrzysty interfejs okazał się niewystarczający, instrukcja obsługi przygotowana z należytą pieczołowitością i precyzją rozjaśni wszelkie wątpliwości. Tajniki i zawiłości gramatyki języka polskiego nigdy nie były wyłożone w sposób tak przejrzysty, a weryfikacja ilości i jakości zdobytej wiedzy nie dostarczała dzieciom tyle zabawy, co w programie Części mowy- hop do głowy! Każdy nauczyciel dbający o prawidłowy rozwój intelektualny swoich podopiecznych koniecznie powinien urozmaicić swoje zajęcia dydaktyczne zabawą z programem. Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3 i klasy 4-8.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Części mowy - hop do głowy! - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne klasy 4-8 > Język polski

    prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla... Pełen opis produktu 'DIDAKTA Język polski 2 - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Didakta Język polski 2 jest aplikacją przeznaczoną dla uczniów i nauczycieli szkoły podstawowej. W programie możliwe jest wykonywanie ćwiczeń związanych ze składnią zdań, ortografią, interpunkcją, słowotwórstwem, frazeologią, semantyką oraz fonetyką.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja stanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Program Didakta Język polski 2 skierowany jest dla uczniów i nauczycieli klas 3-6 szkoły podstawowej. Niewątpliwą zaletą programu jest duża liczba ćwiczeń, które uczniowie mogą wykonywać samodzielnie przy komputerach lub na tablicy interaktywnej. Język polski cz. 2 zawiera 5 kategorii podzielonych na 24 podkategorie. Użytkownik po wyborze odpowiedniej kategorii i podkategorii może określić liczbę ćwiczeń, które zostaną wyświetlone na ekranie. Po wyborze liczby ćwiczeń możliwe jest wydrukowanie kart z tymi zadaniami. Dostępne są 2 wersje kart - dla nauczyciela (zawiera prawidłowe odpowiedzi) oraz dla ucznia (zawiera puste miejsca do udzielenia odpowiedzi). Zadania są zróżnicowane, więc dla każdego ucznia znajdą się odpowiednie ćwiczenia. Każdy będzie mógł rozwiązywać zadania i zdobywać wiedzę z działów, w których jest słabszy i musi się z nich dokształcić. Jako, że bardzo dobrym sposobem zdobywania wiedzy jest rozwiązywanie zadań, więc Didakta Język polski 2 sprawdzi się doskonale.Działy tematyczne Didakta Język polski 2: Składnia - zdanie pojedyncze/złożone, cel wypowiedzi, równoważnik zdania, podmiot i orzeczenie, części zdania Frazeologia i semantyka - znaczenie zwrotów, synonimy, antonimy, homonimy Słowotwórstwo - rodzina wyrazów, rdzeń Ortografia - uzupełniania ó/u, rz/sz/ż, h/ch, en/ę, o/ą, wyraz nie Interpunkcja i fonetyka - interpunkcja w zdaniach pojedynczych i złożonych, głoski miękkie/twarde, ustne/nosowe, dźwięczne/bezdźwięczne Film prezentujący możliwości programu:Po wykonaniu ćwiczeń wybranego typu można sprawdzić wyniki - w przypadku błędnych odpowiedzi można zobaczyć te poprawne. Po wykonaniu danych ćwiczeń tworzona jest lista najlepszych uczestników. Na liście tej zapisywane są wyniki wraz z rodzajem rozwiązywanego zadania, datą, godziną oraz liczbą poprawnych i błędnych odpowiedzi.        Możliwość uruchomienia w chmurzeNowym sposobem korzystania z tego programu jest możliwość uruchomienia go online w chmurze. Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klas 4-8
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DIDAKTA Język polski 2 - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne klasy 4-8

    komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Za pomocą aplikacji Didakta - Język angielski 1... Pełen opis produktu 'DIDAKTA Język angielski 1 - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Didakta - Język angielski 1 jest aplikacją do nauki języka angielskiego, przeznaczoną dla uczniów i nauczycieli klas 4-8 szkoły podstawowej.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja stanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Za pomocą aplikacji Didakta - Język angielski 1 można będzie ćwiczyć i doskonalić naukę języka. Pracować można zarówno przy komputerze jak i poza nim, ponieważ istnieje możliwość wydrukowania kart pracy. Występują one w 2 wersjach - dla ucznia (z polami do uzupełnienia) oraz dla nauczyciela (z uzupełnionymi poprawnymi odpowiedziami). Każdy typ zadań pozwala na wykonywanie od 5 do 30 ćwiczeń. Użytkownik sam decyduje jaką liczbę chce rozwiązać - za każdym razem są one wybierane losowo, więc nawet po wybraniu kilkukrotnie np. 5 zadań pojawią się różne zadania. Każdy typ zadań zawiera listę najlepszych uczestników. Zapamiętywane są wszystkie wyniki wraz z rodzajem zadania, które było rozwiązywane, jego datą i godziną oraz liczbą poprawnych i błędnych odpowiedzi. Dostępne działy tematyczne Didakta - Język angielski 1: Części zdania i rzeczowniki - występowanie części w zdaniu, liczba mnoga. Zaimki - osobowe, dzierżawcze, nieokreślone. Czasowniki - czas teraźniejszy i czas przeszły prosty, czasowniki modalne. Przyimki i spójniki - połączenia przyimkowe, spójniki. Tworzenie pytań, odpowiedzi i negacji - zmiana szyku wyrazów, pytania uzupełniające, tworzenie negacji. Zasób słów - określanie czasu, stopniowanie przymiotników, tłumaczenie słów. Dyktanda - uzupełnianie liter i słów w zdaniach.  Możliwość uruchomienia w chmurzeNowym sposobem korzystania z tego programu jest możliwość uruchomienia go online w chmurze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DIDAKTA Język angielski 1 - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [SILCOM MULTIMEDIA]

    Kategoria: Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne klasy 4-8

    prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla... Pełen opis produktu 'DIDAKTA Geografia - multilicencja - licencja elektroniczna' »

    Aplikacja Didakta - Geografia zawiera materiał dydaktyczny na poziomie klasy 7 i 8 szkoły podstawowej. Dzięki dostępowi do zasobów nauczyciele mogą prowadzić ciekawe lekcje, a uczniowie poszerzać wiedzę z orientacji na mapie oraz geografii świata i Polski.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz. Instalacja stanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu). Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych) Ważność licencji: wieczysta   Didakta - Geografia umożliwia powtarzanie wiedzy z różnych działów geografii, orientacji przestrzennej oraz z odczytywania informacji ikonograficznych. Dostępnych jest 20 grup samodzielnych zadań, a każda grupa posiada kilkanaście typów zadań. Dodatkowo można wybrać spośród 4 typów ćwiczeń, do których należą pytania testowe, zadania na dobieranie, zadania typu prawda/fałsz oraz ćwiczenia z ilustracjami. Działy tematyczne Didakta - Geografia: Ogólna geografia fizyczna - planeta Ziemia, Globus i mapa, sfery fizyczno-geograficzne Oceany - Ocean Spokojny i Oceania, Ocean Indyjski, Ocean Atlantycki i Północny Lodowaty Kontynenty - Azja, Afryka, Ameryka, Europa, Australia + Antarktyda Gospodarka światowa i ekologia - ludność i osadnictwo, gospodarka światowa, ekologia, podział polityczny w dzisiejszym świece Polska - warunki naturalne, gospodarka, województwa i miasta Jako zaletę można uznać możliwość wydrukowania kart roboczych, dzięki czemu możliwe będzie rozwiązywanie zadań z dala od komputera. Przed rozpoczęciem rozwiązywania zadań należy dokonać wyboru liczby przykładów - od 5 do 20. Każdy uczestnik podaje swoje imię, dzięki czemu zapamiętane zostaną wyniki wykonanych ćwiczeń. Wyniki poszczególnych zadań zapamiętywane są wraz z datą, godziną, liczbą poprawnych i błędnych odpowiedzi.  Możliwość uruchomienia w chmurzeNowym sposobem korzystania z tego programu jest możliwość uruchomienia go online w chmurze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DIDAKTA Geografia - multilicencja - licencja elektroniczna

  • [MAYER-JOHNSON]

    Kategoria: Menu > Sprzęt i programy > Komunikacja alternatywna

    stanowisk 1 Wersja językowa polska Nośnik Licencja elektroniczna   Co otrzymujesz w prezencie, kupując na Arante.pl? Tylko u nas, kupując program BoardMaker 7, otrzymasz dodatkowe... Pełen opis produktu 'BoardMaker 7 - licencja elektroniczna + KARTY PRACY' »

    Dla kogo?BoardMaker 7 to program do komunikacji alternatywnej i wspomagającej, który ma na celu niesienie pomocy w pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  Pomaga w nawiązywaniu komunikacji z osobami niemówiącymi oraz rozwijanie umiejętności posługiwania się symbolami, czytania, pisania osób w każdym wieku.Narzędzie to służy np. do tworzenia książek komunikacyjnych, czy opracowywania planów dnia, tablic, kart pracy i wszystkiego, co służyć ma budowaniu relacji tzw. komunikacji alternatywnej. Boardmaker wspomaga naukę języka i może być wykorzystywany przez osoby uczące się języków obcych i nauczycieli.Boardmaker 7 nie umożliwia natomiast wykorzystania komputera jako mówiącej pomocy komunikacyjnej korzystającej z mowy nagranej lub syntezowanej. Tę funkcję realizuje BoardMaker & Speaking Dynamically Pro.    Podstawowe informacje na temat Boardmaker'a 7  Dlaczego warto wybrać Boardmaker 7? Boardmaker 7 oferuje min. bogaty zbiór ponad 45000 symboli PCS (Picture Communication Symbols) (zarówno czarno-białych, jak i kolorowych) oraz możliwość tworzenia i dodawania do bazy własnych symboli. Dzięki tak bogatej bazie symboli w łatwy sposób i szybko zaprojektujesz własne karty i tablice komunikacyjne Umożliwia łatwe dodawanie własnych symboli. Jeśli brakuje potrzebnego symbolu w łatwy sposób dodasz do programu własny np. pobierając z internetu lub tworząc własną grafikę. Dzięki programowi możesz tworzyć nie tylko symbole ale również gry, ćwiczenia, zabawy Symbole dostępne w ramach programu są już sklasyfikowane w bibliotekach zawierających te specyficzne dla konkretnego kraju i kręgu kulturowego. Dzięki temu nawigacja pomiędzy symbolami jest szybka i intuicyjna.   Symbole, komórki i całe plansze programu można dostosować do preferencji konkretnego użytkownika czy wymogów zajęć, zmieniając ich kolory, tło oraz stopień przezroczystości. Tylko wyobraźnia ogranicza możliwości projektanta Wygląd i wielkość symboli można modyfikować, co pozwoli na dostosowanie oprogramowania do możliwości (np. percepcyjnych, czy ruchowych) konkretnego użytkownika. Jeśli potrzebujesz symboli o nietypowych kształtach - Boardmaker pomoże Ci zrealizować nawet taką potrzebę Do plansz można dodawać tekst, podczas wpisywania którego od razu ukaże się odpowiedni symbol nad wpisywanym słowem. To dodatkowo zwiększa szybkość tworzenia elementów. Program zawiera funkcje wspierające użytkowników słabowidzących (powiększanie, konwersja kolorów, tablice wyskakujące) Przygotowane w Boardmaker materiały są od razu gotowe do wydruku. Nie ma więc żadnych ograniczeń co do ilości uczniów, z którymi można nad nimi pracować.  Funkcje programu Boardmaker 7Program Boardmaker umożliwia m.in.: Przygotowywanie czytelnych planów dnia przy pomocy wizualnych symboli, co przydatne jest np. podczas pracy z dziećmi cierpiącymi na autyzm Opracowywanie historii z życia codziennego opowiadających o relacjach międzyludzkich oraz wszelkich innych materiałów rozwijających zachowania prospołeczne i umiejętności komunikacji, które uczniowie ze specjalnymi potrzebami zrozumieją i zapamiętają dzięki ich przystępnej i atrakcyjnej formie wizualnej Pomoc w nauce czytania dla małych dzieci, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze słowem pisanym Budowanie tablic komunikacyjnych dla osób, z którymi nie można porozumiewać się werbalnie Korzystanie i opracowywanie własnych tablic oraz kart pracy, które pomogą w nauce np. języka angielskiego Nauczanie piosenek i przedstawiania prostych opowiadań dla dzieci w wieku przedszkolnym w celu rozwijania ich zdolności komunikacyjnych oraz zrozumienie funkcjonowania relacji interpersonalnych  Szeroka gama dostępnych w Boardmaker narzędzi, takich jak: Szybkie przerabianie wierszy, czy opowiadań na ich wersje wizualne, symboliczne Dodawanie do bibliotek własnych grafik i zdjęć Narzędzie rysowania Opcja zmiany rozmiaru grafiki odnalezionej w Internecie, czy zdjęcia z cyfrowego aparatu fotograficznego Tworzenie plansz do gry w bingo Konstruowanie, od samych podstaw, własnych plansz oraz wiele innych, pozwala na lepszą komunikację z uczniami ze specyficznymi dla siebie potrzebami, którym nie może sprostać klasyczny model edukacji, czy gdy niemożliwy jest z nimi kontakt werbalny. Nieskończona ilość możliwości programu gwarantuje, że zawsze dostosuje się go do wymogów pracy z konkretnym uczniem. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od partykularnej sytuacji, w której się znajdujemy i potrzeb z niej wynikających.Boardmaker to najlepszy sposób na szybkie przygotowanie materiałów na zajęcia z Twoimi uczniami, by były one efektywne i przyjemne dla obu stron. Jeśli chcesz przygotowywać wartościowe pomoce dydaktyczne i robić to w sposób szybki i sprawny, nie narażając się na duże straty czasu i energii, które lepiej jest spożytkować na faktycznej pracy z potrzebującymi twojej uwagi dziećmi, koniecznie wybierz Boardmaker, a przekonasz się, że zastosowanie nowoczesnych technologii może być niesamowicie inspirujące dla każdego z Twoich podopiecznych oraz, co ważne, efektywne. Szybko zauważysz różnice w nastawieniu i umiejętnościach wychowanków, ponieważ Boardmaker 7 jest narzędziem w stu procentach profesjonalnym. Informacje o programieLicencjakomercyjna/wieczystaIlość stanowisk1Wersja językowapolskaNośnikLicencja elektroniczna Co otrzymujesz w prezencie, kupując na Arante.pl?Tylko u nas, kupując program BoardMaker 7, otrzymasz dodatkowe 57 kart pracy które możesz wykorzystać do pracy z dziećmi, które komunikują się przy użyciu PCS. Podczas pracy z tymi kartami, prowadzący i dziecko bazują na PCS przygotowanych w programie BoardMaker.  Wymagania systemowe   WindowsMacChromebookSystem operacyjnyWindows 10OSX 10.13Chrome OS 69Miejsce na dysku2 GB2 GB2 GBPamięć operacyjna RAM4 GB4 GB4 GB
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o BoardMaker 7 - licencja elektroniczna + KARTY PRACY

  • [SMARTBOX]

    Kategoria: Menu > Pomoce terapeutyczne

    pomocą standardowej myszki, specjalistycznych myszym joysticków lub ekranu dotykowego. Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność Pełen opis produktu 'Look to Learn - licencja elektroniczna' »

    Aplikacja Look to Learn przeznaczona jest głównie dla użytkowników korzystających z urządzeń do komunikacji alternatywnej pozwalających na sterowanie wzrokiem. Można z programu korzystać również za pomocą standardowej myszki, specjalistycznych myszym joysticków lub ekranu dotykowego.Główne informacje: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność licencji:wieczysta System operacyjny: Windows 10 Zadaniem programu jest nauka obsługi kursora myszy. Do dyspozycji użytkownika jest 40 aktywności pomagających w nauce poruszania się kursorem myszki i klikaniu. Zostały one stworzone w taki sposób, by odpowiednio motywować do dalszej pracy.Podział aktywności dostępnych w programie: Zmysły - zawiera gry przyczynowo-skutkowe Odkrywanie - zachęca użytkownika do poruszania się po całym ekranie Celowanie - nauka precyzji Wybór - uczy umiejętności wyboru Kontrola - umożliwia naukę sterowania komputerem Wiele z dostępnych aktywności można dostosować do możliwości użytkownika. Istnieje możliwość wykorzystania własnej grafiki, zdjęć i filmów. W programie istnieje możliwość analizowania procesu zdobywania przez użytkownika nowych umiejętności i precyzji w poruszaniu się po ekranie komputera.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Look to Learn - licencja elektroniczna

  • [SMARTBOX]

    Kategoria: Menu > Sprzęt i programy > Komunikacja alternatywna

    informacje - komunikator Grid 3 : Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność licencji: wieczysta   Wymagania systemowe Grid 3 : System operacyjny:... Pełen opis produktu 'Grid 3 - licencja elektroniczna' »

    Grid 3 - Dla Kogo?Grid 3 jest oprogramowaniem wspierającym komunikację alternatywną. Dzięki niemu można porozumiewać się za pomocą symboli, tekstu oraz syntezatora. Przeznaczony jest zarówno dla dzieci jak i dorosłych.  Komunikator Grid 3 może zostać wykorzystany w przedszkolu, szkole jak również w domu, czyli wszędzie gdzie konieczna jest komunikacja z otoczeniem. Program posiada wiele funkcji i zasobów związanych z nauką, działaniem przyczynowo-skutkowym, możliwością wyboru, planszami kontekstowymi, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w pracy z dzieckiem wymagającym komunikacji alternatywnej. Interfejs został przygotowany w taki sposób, by tworzenie oraz edycja plansz była intuicyjna, szybka oraz prosta. Komunikator Grid 3 zawiera bogaty zestaw gotowych plansz. Dostępne są plansze wspomagające obsługę Skype, telefonu, youtube oraz mediów społecznościowych. Dzięki tego typu rozwiązaniom osoba korzystająca z programu może łatwiej utrzymywać kontakt z rodziną oraz znajomymi. Posiada również funkcje ułatwiające korzystanie z komputera. Ponad to za pomocą aplikacji istnieje możliwość sterowania innymi urządzeniami, takimi jak telewizor czy telefon.  Gotowe pakiet plansz dostępne w Grid 3: Komunikacja symbolami - przeznaczona dla osób posługujących się symbolami Komunikacja tekstowa - przeznaczona dla osób potrafiących pisać i czytać Interaktywna nauka - nauka poprzez zabawę Aplikacje łatwego dostępu - gotowe plansze umożliwiające słuchania muzyki, przeglądania zdjęć, korzystania z edytora tekstu, itp Sterowanie otoczeniem - obsługa za pomocą komputera urządzeń działających na podczerwień Sterowanie komputerem - plansze pozwalają na obsługę komputera za pomocą wzroku, dodatkowymi wskaźnikami lub przyciskami (należy posiadać odpowiednie urządzenia, którymi można sterować) Aplikacja może być sterowana w standardowy sposób, czyli za pomocą myszki i klawiatury, jak również za pomocą dodatkowych przycisków, ekranów dotykowych, joysticków oraz urządzeń sterowania wzrokiem. Tego typu rozwiązania pozwalają osobom niepełnosprawnym ruchowo na korzystanie z komputera. Program zawiera standardową bazę symboli SymbolStix, Widgit. Główne cechy programu Grid 3: Intuicyjny interfejs Gotowy zestaw symboli Możliwość wykorzystania syntezatora mowy Gotowe pakiety plansz ułatwiające komunikację Dźwiękowa informacja zwrotna Grid player Możliwość zdalnej edycji plansz Funkcja sterowania otoczeniem  Główne informacje - komunikator Grid 3: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność licencji: wieczysta  Wymagania systemowe Grid 3: System operacyjny: Windows 10 (64-bit) Procesor: 1.33GHz lub szybszy Pamięć RAM: minimum 2 GB Dysk twardy: 3GB wolnego miejsca
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Grid 3 - licencja elektroniczna

  • [ISSIST]

    Kategoria: Menu > Sprzęt i programy

    odczytywanie dokumentów czy przycisków. Główne informacje izoom: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność licencji: wieczysta Nośnik: licencja... Pełen opis produktu 'iZoom - licencja elektroniczna' »

    iZoom jest programem przeznaczonym dla osób słabowidzących, które korzystają z komputera. Pozwala on na zmianę wyglądu ekranu, rozmiaru czcionki, tła, wskaźnika myszy. Ponadto program umożliwia odczytywanie dokumentów czy przycisków.Główne informacje izoom: Wersja językowa: polska Ilość stanowisk: 1 Typ licencji: komercyjna Ważność licencji: wieczysta Nośnik: licencja elektroniczna Program umożliwia pracę na komputerze osobą słabowidzącym poprzez powiększenie ekranu od 1 do 36 razy z funkcją wygładzania czcionki oraz obrazu. Program posiada 8 trybów powiększenia: pełnoekranowe, lupa, linia, zablokowana lupa, górny, dolny, lewy, prawy podzielony oraz funkcję zamrażania obrazu i wyświetlania go w oknie w dowolnym miejscu na ekranie. Kolor oraz rozmiar kursora myszy można dowolnie zmieniać. Ponadto iZoom posiada funkcję Lokatora ułatwiającą lokalizacją kursora myszy na ekranie. W programie można zmieniać schemat kolorów wyświetlanych na ekranie, a paski przewijania powiększenia pozwalają określić lokalizację oryginalnego ekranu, który jest powiększany. Ważną funkcjonalnością jest możliwość odczytywania dokumentów, menu, przycisków, dostępna jest również opcja odczytywania elementów znajdujących się pod kursorem myszy oraz wpisywanych liter, znaków oraz wyrazów. Program iZoom dostarczany jest z polskim głosem Agata.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o iZoom - licencja elektroniczna

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Vendero - Sklep internetowy Insert

    Vendero - Witryna z ofertą 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)   Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.   vendero  to prosty i wygodny... Pełen opis produktu 'Vendero - Witryna z ofertą 1000 produktów Vendero - Witryna z ofertą 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)' »

    Vendero - Witryna z ofertą 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament) Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.  vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat  tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów: sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu; witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe; firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.  Najważniejsze zalety vendero: łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny; prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować; kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy; stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW; integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu; przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu; komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach; integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.   vendero można nabyć: w wersji elektronicznej (firmowy serwis, oferta 1000 lub 3000 produktów, sklep 1000 lub 3000 produktów) - licencja na rok.  Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta (nexo lub GT) mogą bez dodatkowych opłat skorzystać z firmowego serwisu WWW przez okres, jaki pozostał do zakończenia abonamentu do Subiekta. Zakup abonamentu na kolejny okres będzie uprawniał do dalszego korzystania z firmowego serwisu WWW. Cennik licencji dla posiadaczy abonamentu do Subiekta (nexo lub GT)* Aby uruchomić firmowy serwis WWW w ramach abonamentu do Subiekta, należy skontaktować się z Partnerem InsERT w swoim regionie lub naszym konsultantem dostępnym pod numerem tel. 71 78 76 110 oraz adresem e-mail asp@insert.com.pl Cennik licencji dla pozostałych klientówCeny netto
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Vendero - Witryna z ofertą 1000 produktów Vendero - Witryna z ofertą 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Vendero - Sklep internetowy Insert

    Vendero - Witryna z ofertą 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)   Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.   vendero  to prosty i wygodny... Pełen opis produktu 'Vendero - Witryna z ofertą 3000 produktów Vendero - Witryna z ofertą 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)' »

    Vendero - Witryna z ofertą 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament) Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.  vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat  tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów: sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu; witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe; firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.  Najważniejsze zalety vendero: łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny; prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować; kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy; stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW; integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu; przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu; komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach; integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.   vendero można nabyć: w wersji elektronicznej (firmowy serwis, oferta 1000 lub 3000 produktów, sklep 1000 lub 3000 produktów) - licencja na rok.  Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta (nexo lub GT) mogą bez dodatkowych opłat skorzystać z firmowego serwisu WWW przez okres, jaki pozostał do zakończenia abonamentu do Subiekta. Zakup abonamentu na kolejny okres będzie uprawniał do dalszego korzystania z firmowego serwisu WWW. Cennik licencji dla posiadaczy abonamentu do Subiekta (nexo lub GT)* Aby uruchomić firmowy serwis WWW w ramach abonamentu do Subiekta, należy skontaktować się z Partnerem InsERT w swoim regionie lub naszym konsultantem dostępnym pod numerem tel. 71 78 76 110 oraz adresem e-mail asp@insert.com.pl Cennik licencji dla pozostałych klientówCeny netto
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Vendero - Witryna z ofertą 3000 produktów Vendero - Witryna z ofertą 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Vendero - Sklep internetowy Insert

    Vendero - Sklep internetowy 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament) Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.   vendero  to prosty i wygodny... Pełen opis produktu 'Vendero - Sklep internetowy 1000 produktów Vendero - Sklep internetowy 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)' »

    Vendero - Sklep internetowy 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament) Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.  vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat  tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów: sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu; witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe; firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.  Najważniejsze zalety vendero: łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny; prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować; kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy; stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW; integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu; przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu; komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach; integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.   vendero można nabyć: w wersji elektronicznej (firmowy serwis, oferta 1000 lub 3000 produktów, sklep 1000 lub 3000 produktów) - licencja na rok.  Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta (nexo lub GT) mogą bez dodatkowych opłat skorzystać z firmowego serwisu WWW przez okres, jaki pozostał do zakończenia abonamentu do Subiekta. Zakup abonamentu na kolejny okres będzie uprawniał do dalszego korzystania z firmowego serwisu WWW. Cennik licencji dla posiadaczy abonamentu do Subiekta (nexo lub GT)* Aby uruchomić firmowy serwis WWW w ramach abonamentu do Subiekta, należy skontaktować się z Partnerem InsERT w swoim regionie lub naszym konsultantem dostępnym pod numerem tel. 71 78 76 110 oraz adresem e-mail asp@insert.com.pl Cennik licencji dla pozostałych klientówCeny netto
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Vendero - Sklep internetowy 1000 produktów Vendero - Sklep internetowy 1000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Vendero - Sklep internetowy Insert

    Vendero - Sklep internetowy 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament) Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.   vendero  to prosty i wygodny... Pełen opis produktu 'Vendero - Sklep internetowy 3000 produktów Vendero - Sklep internetowy 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)' »

    Vendero - Sklep internetowy 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament) Sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW.  vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat  tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów: sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu; witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe; firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.  Najważniejsze zalety vendero: łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny; prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować; kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy; stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka stron WWW; integracja z Subiektem GT lub Subiektem nexo – wszystkie wybrane towary i usługi z Subiekta automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta, co zapewnia pełną kontrolę nad pracą całego systemu; przejrzysta informacja – dokładne zestawienie zamówień pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup - i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu; komunikacja z klientami – mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich o nowych ofertach; integracja z płatnościami internetowymi PayU – vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności PayU.   vendero można nabyć: w wersji elektronicznej (firmowy serwis, oferta 1000 lub 3000 produktów, sklep 1000 lub 3000 produktów) - licencja na rok.  Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta (nexo lub GT) mogą bez dodatkowych opłat skorzystać z firmowego serwisu WWW przez okres, jaki pozostał do zakończenia abonamentu do Subiekta. Zakup abonamentu na kolejny okres będzie uprawniał do dalszego korzystania z firmowego serwisu WWW. Cennik licencji dla posiadaczy abonamentu do Subiekta (nexo lub GT)* Aby uruchomić firmowy serwis WWW w ramach abonamentu do Subiekta, należy skontaktować się z Partnerem InsERT w swoim regionie lub naszym konsultantem dostępnym pod numerem tel. 71 78 76 110 oraz adresem e-mail asp@insert.com.pl Cennik licencji dla pozostałych klientówCeny netto
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Vendero - Sklep internetowy 3000 produktów Vendero - Sklep internetowy 3000 produktów (licencja elektroniczna, warunek aktywny e-abonament)

  • [ESET]

    Kategoria: Programy antywirusowe ESET (lic. ESD) > ESET dla Małych Firm

    ESET Security Pack (PC + 3 mob) Pakiet programów i aplikacji do ochrony 3PC oraz 3 urządzeń mobilinych   ESET Security Pack to pakiet rozwiązań, przeznaczonych do ochrony komputerów PC oraz Mac, a także... Pełen opis produktu 'ESET Security Pack (3 PC + 3 mob) - ESD - licencja elektroniczna ESET Security Pack (3 PC + 3 mob) - ESD - licencja elektroniczna' »

    ESET Security Pack (PC + 3 mob)Pakiet programów i aplikacji do ochrony 3PC oraz 3 urządzeń mobilinych ESET Security Pack to pakiet rozwiązań, przeznaczonych do ochrony komputerów PC oraz Mac, a także smartfonów/tabletów z systemem Android. Możesz wybrać jedną z dwóch wersji tego pakietu, dopasowując go do swoich potrzeb:I wersja pakietu – ochrona 3 komputerów i 3 smartfonów/tabletówII wersja pakietu – ochrona 1 komputera i 1 smartfona/tabletuWybierając ESET Security Pack sam decydujesz jakie aplikacje instalujesz na swoich urządzeniach: KOMPLETNA OCHRONA KOMPUTERÓWMaksimum 3 komputery – wybierasz dowolne z poniższych programów. Pakiet bezpieczeństwa: ESET Internet Security (Windows) – następca popularnej wersji ESET Smart Security, wzbogacony o ochronę przed kradzieżą lub zgubieniem Anti-Theft.ESET Cyber Security Pro  (macOS)  Program antywirusowy: ESET NOD32 Antivirus  (Windows) ESET NOD32 Antivirus  (Linux) ESET Cyber Security  (macOS) KOMPLETNA OCHRONA SMARTFONÓW/TABLETÓWMaksimum 3 urządzenia. Pakiet bezpieczeństwa:ESET Mobile Security  (Android) Rezygnując z kompletnej ochrony dla jednego smartfona/tabletu możesz zainstalować aplikację do kontroli rodzicielskiej.  KONTROLA RODZICIELSKA SMARTFONÓW/TABLETÓWDowolna liczba smartfonów i tabletów w ramach jednej rodziny.ESET Parental Control  (Android)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ESET Security Pack (3 PC + 3 mob) - ESD - licencja elektroniczna ESET Security Pack (3 PC + 3 mob) - ESD - licencja elektroniczna

  • []

    Kategoria: PROGRAMY->LICENCJE ELEKTRONICZNE->biurowe->microsoft

    Zrób więcej, zarówno w domu, jak i w szkole Pakiet Office 2016 został tak zaprojektowany, by szybciej tworzyć i organizować pracę, poprzez funkcje pozwalające zaoszczędzić czas, n

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Digital Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Uczniów - licencja elektroniczna


Rcom

Akcesoria oraz sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.04.2012
insert s.a., eset, eurocert
Produkty w ofercie: 50
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

dtpsoftware.pl

Oprogramowanie graficzne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.11.2011
adobe - oprogramowanie graficzne, eizo, eset, belight, corel - oprogramowanie graficzne, symantec, wacom, progesoft, microsoft, nec
Produkty w ofercie: 1334
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NebulaIT.pl

Oprogramowanie komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2009
kaspersky, bricsys, eset, solarwinds dameware, acronis, think-cell, qbik, alwil, win.rar, winzip
Produkty w ofercie: 527
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Arante.pl

Programy komputerowe - logopedyczne, biurowe i specjalistyczne oraz systemy operacyjne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 24.05.2006
learning resources, ark therapeutic services, inc., silcom multimedia, tickit, andreu toys, learnetic, ixion, eisystem, beleduc, small foot
Produkty w ofercie: 1308
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 196
Opinie neutralne: 2
Opinie negatywne: 0

MaxiComp.pl

Sprzęt oraz akcesoria komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2011
hewlett-packard, bosch, philips, samsung electronics polska, planet, lenovo, intel, asus, whitenergy, kingston
Produkty w ofercie: 13159
Promocje: 28
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

3Kropki.pl

Gry i programy komputerowe oraz elektronika.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.06.2006
adidas, hama, garmin, nike, opus, wg, fantasy flight games, st. majewski, simba, rebel
Produkty w ofercie: 19768
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 26
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2