[]
Kategoria: Gry > ZręcznościoweWysyłka: do 3 dni
GRA zręcznościowa „TWISTER - MOVE” (9785). Mam okazję zaproponować
państwu nasz najnowszy wynalazek – prawdziwe taneczne wyzwanie dla
wytrwałych – TWISTER-MOVE. Ta niezwykła mata muzyczna
to...
Pełen opis produktu 'TWISTER MOVE - wielka mata do tańczenia SLW9785' »
GRA zręcznościowa „TWISTER - MOVE” (9785). Mam okazję zaproponować
państwu nasz najnowszy wynalazek – prawdziwe taneczne wyzwanie dla
wytrwałych – TWISTER-MOVE.
Ta niezwykła mata muzyczna to gra stworzona z myślą o osobach od 3
do 99 lat.
Grupa dorosłych ludzi (młodych ludzi powiedzmy, a w każdym razie
młodych duszą) będzie miała z tego prawdopodobnie jeszcze lepszą
zabawę niż przedszkolaki.
Ten niesamowity produkt do doskonała okazja dla dzieci i dorosłych
na radosną gimnastykę!
Wyćwiczysz znakomicie mięśnie, będziesz gibki i giętki jak
cyrkowiec a wszystko to osiągniesz w trakcie radosnej zabawy –
wszak to najlepsza droga do nabycia nowych zdolności.
Spraw, by wspólnie spędzone chwile nabrały kolorów i dostarczyły
radości! Na rozgrzewkę wyciągnij niezwykłą matę Twistera i sprawdź,
kto z graczy cieszy się najlepszą formą i giętkością.
Lewa noga na gwiazdę, prawa ręka na serduszko i zabawa się
rozpocznie!
Staraj się zawzięcie utrzymać równowagę i śledzić wskazówki jakich
dostarczy Ci panel sterujący, pamiętaj jakie symbole wybrałeś, nie
dotykaj pozostałych!
Aby wygrać, musisz utrzymać równowagę stając na rękach i stopach na
coraz to innych kolorowych polach maty z wybranymi przez Ciebie
symbolami.
A nie jest to takie proste w bliskim towarzystwie innych
graczy!
Zwłaszcza że nie wolno dotknąć maty łokciem ani
kolanem...
Uwaga , gdy upadniesz na matę – przegrywasz ! Gra Twister to tyle
odmian ilu pomysłodawców.
- możecie grać na zmianę - każdy gracz dostaje inne polecenia,
pojawią się na panelu sterowania,
- możecie grać w drużynach – wybieracie swoje symbole i wyginacie
się w parach, to dopiero radość
- aby urozmaicić grę można rozegrać Turniej Twistera - rozgrywacie
rundy i wybieracie najlepszy – najbardziej elastyczny i
spostrzegawczy zespół.
Twister - totalne wyzwanie - urządźcie niezwykłe
eliminacje!
Drużyna, która wygrała poprzednią rundę, pozostaje na macie i
rozpoczyna następną rozgrywkę z kolejną drużyną, aż w eliminacjach
wezmą udział wszystkie drużyny.
Wygrywa ostatnia drużyna, która pozostała na macie. Włącz matę –
przesuń przycisk na pozycję „ON”, usłyszysz odpowiedni dźwięk
świadczący o uruchomieniu maty.
Naciśnij którykolwiek przycisk na macie, a usłyszysz odpowiedni
dźwięk połączony z migającym światełkiem.
Aby wybrać tryb1 lub tryb2 naciśnij przycisk „Select” na panelu
sterującym.
Szybkość gry można kontrolować poprzez naciśnięcie klawisza „+”,
aby zwolnić przycisk „-” .
Na macie umieszczono 5 różnych kształtów (zwanych w skrócie „SPK”):
okrąg, diament, serce, gwiazda, kwadrat.
W trybie 1 – umieszczone na panelu sterowniczym kształty będą się
zaświecały losowo.
Musisz układać na macie ręce i nogi według wskazówek jakie
zaświecają się na panelu sterowania.
Musisz nacisnąć przynajmniej trzy takie same kształty
SPK.
Po naciśnięciu właściwego symbolu usłyszysz dźwięk i zaświeci się
następne światełko na panelu kontrolnym.
Jeśli naciśniesz niewłaściwy symbol, mata nie wyda żadnego
dźwięku.
Aby przejść tryb 1 gry musisz nacisnąć 10 zestawów symboli w
przeciągu 1 minuty.
W przeciwnym razie gra się zakończy.
Aby zrestartować matę, przyciśnij którykolwiek z
przycisków.
W trybie 2 – aby go uruchomić naciśnij przycisk „Select”. W tym
trybie może brać udział kila osób.
Każdy z graczy powinien wybrać swój ulubiony symbol SPK.
Podświetli się losowo wybrany symbol, gracz powinien nacisnąć ten
symbol na macie.
Mata wyłączy się automatycznie, jeśli przez 2 minuty nie będzie
żadnego ruchu. Zapraszamy do podjęcia wyzwania !!!
W SKŁAD GRY WCHODZI:
- kolorowa mata,
- panel sterowania na grze,
Wymiary maty:
ok. 150 cm x 120 cm. PANEL STEROWANIA zawiera:
- podświetlane figury,
- głośnik,
- włącznik zasilania „ON/Off”. Została skonstruowana z najlepszych
i najbezpieczniejszych materiałów do produkcji uroczych,
edukacyjnych i przynoszących radość zabawek.
Zabawka zasilana jest 3 bateriami typu AA (brak w
zestawie).
Mata Dancing Challenge – wyłączy się automatycznie po 2 minutach
nie używania. Zabawka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku
życia i posiada certyfikat CE.