Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Gestor nexo PRO  to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas Pełen opis produktu 'Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) - 3 st Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) - 3 st' »

    Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO: przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych; ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów; narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf); oznaczanie obiektów flagami; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; możliwość przeniesienia danych z Gestora GT. Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań; oferty wielowariantowe; tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne); zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment); wydruki własne; raporty własne; flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży); dedykowane widoki w modułach; definiowanie własnych ról użytkowników; definiowanie oddziałów; definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu; obsługa zamienników asortymentu; biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) - 3 st Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) - 3 st

  • [Nomos Zakład Wydawniczy]

    Kategoria: Filozofia, Socjologia, Psychologia, Religia

    doświadczeń nabywanych podczas podróży oraz bada współczesne stosunki polsko-rosyjskie, które wpisują się w bardzo długą i skomplikowaną historię wzajemnych relacji. Stawia też pytania dotyczące... Pełen opis produktu 'Rosja w tekście i w doświadczeniu. Analiza współczesnych polskich relacji z podróży. Analiza współczesnych polskich relacji z podróży.' »

    0.5300siążka Agaty Bachórz stanowi studium socjologiczne, w rzeczywistości jednak w wielu miejscach wykraczające poza ramy warsztatu stricte socjologicznego ku analizom o charakterze raczej antropologicznym czy fenomenologicznym. Materiał badawczy stanowi 28 obszernych wywiadów przeprowadzonych w latach 2008-2011 z osobami, które miały na swoim koncie co najmniej jeden wyjazd o charakterze turystycznym do Federacji Rosyjskiej lub tranzytem (np. do Chin czy Mongolii), z uwzględnieniem Rosji jako jednego z przystanków w podróży.Na podstawie zgromadzonego materiału badawczego autorka przeprowadza analizę doświadczeń nabywanych podczas podróży oraz bada współczesne stosunki polsko-rosyjskie, które wpisują się w bardzo długą i skomplikowaną historię wzajemnych relacji. Stawia też pytania dotyczące wizerunku Rosji wyłaniającego się ze współczesnych relacji podróżniczych. Według oceny recenzentów książka stanowi bardzo interesujące studium ,,kontaktu międzycywilizacyjnego" (Zachód i Wschód) ukazanego przez pryzmat doznań i doświadczeń Polaków odwiedzających Rosję. Wzbogaca znacząco naszą wiedzę o postrzeganiu współczesnej Rosji przez Polaków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rosja w tekście i w doświadczeniu. Analiza współczesnych polskich relacji z podróży. Analiza współczesnych polskich relacji z podróży.

  • [RTCK]

    Kategoria: Audiobooki

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Królowa czy niewolnica relacji?. Dlaczego sposób w jaki do tej pory budowałaś relację nie działa?

  • [NOMOS]

    Kategoria: / Ebooki / Socjologia

    Tytuł Siła współpracy. Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu Podtytuł Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarz... Pełen opis produktu 'Siła współpracy. Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej' »

    Tytuł Siła współpracy. Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu Podtytuł Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu Autor Marta
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła współpracy. Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej

  • [Aspra]

    Kategoria: / Ebooki / Polityka

    Tytuł Między współpracą a przetargiem i rywalizacją. Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej Podtytuł Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji pub... Pełen opis produktu 'Między współpracą a przetargiem i rywalizacją. Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej' »

    Tytuł Między współpracą a przetargiem i rywalizacją. Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej Podtytuł Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej Autor Robert Gawłowski Język polski Wydawnictwo Aspra ISBN 978-83-7545-946-3 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Między współpracą a przetargiem i rywalizacją. Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej Relacje rządowo-samorządowe w systemie administracji publicznej

  • Gestor GT - licencja na pracę zdalną - relacje z klientami dla Subiekt GT, system CRM zarzadzanie relacjami z klientami. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    276,75 zł
    307,50 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Relacje z Klientami (CRM)

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i kom... Pełen opis produktu 'Gestor GT - licencja na pracę zdalną - relacje z klientami dla Subiekt GT, system CRM zarzadzanie relacjami z klientami.' »

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.   Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.Najważniejsze zalety Gestora GT: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Wymagania systemowe Gestora GT: komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD; około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gestor GT - licencja na pracę zdalną - relacje z klientami dla Subiekt GT, system CRM zarzadzanie relacjami z klientami.

  • Gestor GT - 3 stanowiska - relacje z klientami dla Subiekt GT, system CRM zarzadzanie relacjami z klientami. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    653,13 zł
    725,70 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Relacje z Klientami (CRM)

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i kom... Pełen opis produktu 'Gestor GT - 3 stanowiska - relacje z klientami dla Subiekt GT, system CRM zarzadzanie relacjami z klientami.' »

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.   Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.Najważniejsze zalety Gestora GT: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Wymagania systemowe Gestora GT: komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD; około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gestor GT - 3 stanowiska - relacje z klientami dla Subiekt GT, system CRM zarzadzanie relacjami z klientami.

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Gestor nexo  to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając więk... Pełen opis produktu 'Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami) - 1 st Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami) - 1 st' »

    Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedażySubiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.Najważniejsze możliwości Gestora nexo: przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych; ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów; narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf); oznaczanie obiektów flagami; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami) - 1 st Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami) - 1 st

  • [Wydawnictwo Św. Wojciecha]

    Kategoria: Dla Katechety, Pomoce katechetyczne

    Lekcje z Youcatem część 5. Scenariusze o wierze, relacjach z Bogiem, wierze w Boga Ojca, Jezusa Chrystusa Liczba stron: 252 Wymiary: 169 x 235 mm Oprawa: broszura Numer ISBN: 978-8... Pełen opis produktu 'Lekcje z Youcatem Scenariusze o wierze, relacjach z Bogiem, wierze w Boga Ojca, Jezusa Chrystusa pod red. Aleksandry Bałoniak' »

    Lekcje z Youcatem część 5. Scenariusze o wierze, relacjach z Bogiem, wierze w Boga Ojca, Jezusa Chrystusa Liczba stron: 252Wymiary: 169 x 235 mmOprawa: broszuraNumer ISBN: 978-83-7516-912-6Seria: KatechetyWydawnictwo: Wydawnictwo Święty WojciechRodzaj: książka katechetyczna To pierwsza część serii „Lekcje z Youcatem. Wchodzi w skład serii złożonej z 5 tomów, w których będą omówione wszystkie punkty Youcatu opracowane w scenariuszach lekcji. To odpowiedź na potrzeby osób pragnących w pracy katechetycznej z młodzieżą korzystać z Katechizmu Kościoła katolickiego dla młodych Youcat. Publikacja zawiera rzetelnie opracowane – tak pod względem merytorycznym, jak i metodycznym – materiały praktyczne do nauczania religii w szkołach gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych. Można je także wykorzystać do prowadzenia katechezy szkolnej i parafialnej.Książka zawiera wykaz skorelowanych podręczników do nauki religii z tematyką scenariuszy opracowanych w tym tomie na przykładzie podręczników Wydawnictwa Świętego Wojciecha i WAM-u. „Studiowanie Katechizmu Kościoła Katolickiego „Youcat, pomaga odkryć młodym, że najgłębsze pragnienia ich serca są bliskie i podejmowane przez nauczanie Kościoła. Wszystkie scenariusze lekcji zamieszczone w tym tomie zostały opracowane kompetentnie, zgodnie z zasadami dydaktyki i metodologii nauczania religii. Podjęcie poszczególnych punktów Katechizmu może stanowić cenne ubogacenie i uzupełnienie programu nauczania na poziomie ponadgimnazjalnym.Ks. prof. dr hab. Jan Szpet
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Lekcje z Youcatem Scenariusze o wierze, relacjach z Bogiem, wierze w Boga Ojca, Jezusa Chrystusa pod red. Aleksandry Bałoniak

  • [RTCK]

    Kategoria: Rekolekcje, Audiobooki

    Królowa czy niewolnica? Dlaczego sposób w jaki dotąd budowałaś relacje NIE DZIAŁA? ISBN: 978-83-64855-70-2 Autor:Beata Kołodziej Oprawa: Digipack Format danych:CD Audio Zawartość:Książeczka, ... Pełen opis produktu 'Królowa czy niewolnica? Dlaczego sposób w jaki dotąd budowałaś relacje NIE DZIAŁA?' »

    Królowa czy niewolnica? Dlaczego sposób w jaki dotąd budowałaś relacje NIE DZIAŁA? ISBN: 978-83-64855-70-2 Autor:Beata Kołodziej Oprawa: Digipack Format danych:CD Audio Zawartość:Książeczka,  2x CD Audio Audiobook Królowa czy niewolnica pomaga kobietom, które chcą mieć dobrą relację z samą sobą, najbliższym mężczyzną, rodziną, przyjaciółmi oraz chcą uszczęśliwić siebie i innych. Dzięki niemu zrozumiesz, jakie są różnice w męskim i damskim sposobie myślenia oraz poznasz skuteczne sposoby na poprawę relacji z innymi ludźmi i uniknięcie największych pułapek w relacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Królowa czy niewolnica? Dlaczego sposób w jaki dotąd budowałaś relacje NIE DZIAŁA?

  • [RTCK]

    Kategoria: Dla Rodziny, Małżeństwa, Narzeczonych

    NOśnik: płyta CD1 01:15 min CD2 01:16 min   Pierwszy audiobook z nowej serii RTCJ: RÓB to, co JEZUS Jak radzić sobie z trudnymi relacjami? Jak je naprawiać i uzdrawiać? A... Pełen opis produktu 'Rozplątani. Jak naprawiać trudne relacje? O. Adam Szustak 2xCD' »

    NOśnik: płyta CD1 01:15 min CD2 01:16 min   Pierwszy audiobook z nowej serii RTCJ: RÓB to, co JEZUS Jak radzić sobie z trudnymi relacjami? Jak je naprawiać i uzdrawiać? Adam Szustak OP, dominikanin, wędrowny kaznodzieja. Dzieli się Słowem Bożym wszędzie, gdzie to możliwe i z każdym, kto tego potrzebuje. Jest autorem bestsellerowych audiobooków. Tylko w wydawnictwie Pure Profit rozeszły się one w ilości ponad 30 000 egzemplarzy. Jeśli można się tego od kogoś nauczyć, to tylko od prawdziwego Geniusza, który najlepiej na świecie potrafił funkcjonować w relacjach. Od Jezusa, który z prostotą i miłością podchodził do relacji, które się popsuły, które nieraz wydawały się już nieodwracalnie zniszczone. On, jak nikt inny potrafił je skutecznie naprawiać, uzdrawiać i w miejsce „zaplątania wprowadzać pokój i miłość.   Napraw swoje relacje, robiąc to, co Jezus! Dzięki temu nagraniu dowiesz się: Jak podejść do rozwiązywania trudności w relacjach z małżonkiem, dzieckiem, rodzicem, szefem, sąsiadem? Jakie są 3 skuteczne kroki do rozwiązywania trudnych relacji, które naprawdę działają? Jak rozpoznać kiedy nie da się już naprawić trudnej relacji i kiedy trzeba „odpuścić? Co jest pierwsze i najważniejsze od czego należy zacząć uzdrawianie relacji? Dlaczego „wyskakiwanie z trampek jest tak ważne w budowaniu dobrej relacji z własnym dzieckiem w trudnym okresie dojrzewania? Co naprawdę oznacza bycie „sympatycznym w naprawianiu relacji? „Dajmy Mu pole do działania, żeby wszelkie nasze zapętlenia i zaplątania rozsupłał, wprowadził w nie czułość i miłość, aby stały się źródłem szczęścia, do którego od zawsze zaprasza nas Bóg. (ze wstępu o. Adama Szustaka)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rozplątani. Jak naprawiać trudne relacje? O. Adam Szustak 2xCD

  • [Uniwersytet Zielonogórski]

    Kategoria: PEDAGOGIKA

    Półrocznik, którego pierwszy numer przedkładamy Czytelnikom, jest rezultatem inicjatyw mających na celu upowszechnienie zróżnicowanego dorobku naukowego wypracowanego na wydziale przez badaczy z obszarów... Pełen opis produktu 'Relacje. Studia z nauk społecznych' »

    Półrocznik, którego pierwszy numer przedkładamy Czytelnikom, jest rezultatem inicjatyw mających na celu upowszechnienie zróżnicowanego dorobku naukowego wypracowanego na wydziale przez badaczy z obszarów pedagogiki, socjologii i psychologii. Nie zamierzamy jednak ograniczyć się do publikowania wyłącznie prac powstałych w naszym środowisku. Zapraszamy do zaprezentowania swoich tekstów również autorów spoza ośrodka zielonogórskiego, także z zagranicy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Relacje. Studia z nauk społecznych

  • [Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie]

    Kategoria: INNE

    4.3. Przykładowe uszkodzenia ciągników kołowych 5. Metody i modele diagnostyczne ciągnika kołowego 5.1. Uwarunkowania metodyczne 5.2. Modelowanie relacji diagnostycznych 5.3. Metody i urządzenia... Pełen opis produktu 'Diagnostyka uszkodzeń ciągników kołowych. Identyfikacja relacji, modele. Hardware i software systemu' »

    Ciągniki kołowe mają zastosowanie w różnych działach gospodarki – rolnictwie, leśnictwie, budownictwie, transporcie itd. Złożoność konstrukcyjna ciągników wymaga na ich temat szerokiej wiedzy. Uszkodzenia złożonych układów najczęściej wpływają negatywnie na efektywność użytkowania, bezpieczeństwo i emisyjność spalin. Autorzy publikacji postawili sobie za cel wypracowanie modelu mechatronicznego systemu diagnostycznego ciągnika kołowego. Monitorowanie online stanu parametrów pracy ciągnika kołowego w odniesieniu do przedstawionych klas uszkodzeń w toku eksploatacji stwarza użytkownikom możliwość określenia przyczyn ewentualnych uszkodzeń i może zapobiec awariom ciągnika. Praca została wydana w pełnym kolorze, co podnosi jej walor poznawczy. Spis treści: Wykaz najważniejszych oznaczeń Wprowadzenie 1. Wstęp 2. Podstawowe pojęcia i definicje w diagnostyce uszkodzeń 3. Rozwój konstrukcji ciągników kołowych 3.1. Rodzaje silników spalinowychstosowanychw ciągnikach 3.2. Rodzaje układów napędowych ciągników kołowych 3.3. Wyposażenie dodatkowe ciągników kołowych 3.4. Układy monitorowania i układy diagnostyczne 3.4.1. Monitorowanie stanu Calss Xerion za pomocą systemu CEBIS 3.4.2. Ocena stosowanych symptomów diagnostyki użytkowej w ciągnikach kołowych 3.4.3. Kody błędów ciągnika kołowego 3.4.4. System OBD w pojazdach z silnikami o zapłonie samoczynnym 3.4.5. System OBD w monitoringu układów podwozia ciągnika kołowego 3.4.6. Sposób oznaczenia usterek w systemie OBD 4. Istota i znaczenie diagnostyki uszkodzeń ciągnika kołowego 4.1. Klasyfikacja uszkodzeń i zużycia elementów 4.2. Analiza uszkodzeń elementów 4.3. Przykładowe uszkodzenia ciągników kołowych 5. Metody i modele diagnostyczne ciągnika kołowego 5.1. Uwarunkowania metodyczne 5.2. Modelowanie relacji diagnostycznych 5.3. Metody i urządzenia do wyznaczania charakterystyki ciągnika kołowego w aspekcie osiągów 5.4. Model zuzycia paliwa ciągnika kołowego w aspekcie uszkodzeń 6. Budowa mechatronicznego systemu diagnostycznego ciągnika kołowego 6.1. Dobór funkcji urządzenia diagnostycznego 6.2. Sieci informtyczne 6.2.1. Podział i struktura sieci 6.2.2. Topologie sieci 6.2.3. Modele relacji w sieci 6.2.4. Charakterystyka typów sieci 6.2.5. Budowa sieci CAN 6.2.6. Sieci informatyczne w ciągnikach kołowych 6.3. Urządzenia sieciowe z protokołem DeviceNet 6.3.1. Konwerter USB/DeviceNet 6.3.2. Architektura konwertera I - 7565 DNM 6.3.3. Funkcje konwertetra I - 7565 6.3.4. Urządzenie CAN 8424 6.3.5. Moduły wejściowe 6.4. Struktura urządzenia diagnostycznego ciągnika kołowego 6.4.1. PRzyjęte założenia 6.4.2. Punkty pomiarowe ciągnika kołowego 6.4.3. Struktura hardwarowa urządzenia diagnostycznego 6.4.4. Konfioguracja hardwarowa urządzeń CAN - 8424 6.4.5. Urządzenia diagnostyczne MSDC - 1 i MSDC - 2 6.4.6. Zastosowanie wejść analogowych do diagnostyki żarówek 6.4.7. Pomiar zużycia paliwa z wykorzystaniem sygnału pochodzącego z wtryskiwacza 6.4.8. Ograniczenie mocy wyjściowej silnika 6.5. Oprogramowanie urządzenia diagnostycznego ciągnika kołowego 6.5.1. Konfiguracja urządzeń CAN - 8424 6.5.2. Kionwersja danych pomiarowych 6.5.3. Wtbrane algorytmy programu 6.5.4. Wybrane teksty struktury systemu diagnostycznego 6.6. Pomiary zużycia paliwa 6.6.1. Metody pomiaru zużycia paliwa 6.6.2. Badania eksploatacyjne zuzycia paliwa przez ciągnik kołowy 7. Testowanie urządzenia diagnostycznego 7.1. Metodyka badań diagnostycznych ciągnika kołowego zorientowana na klasy uszkodzeń 7.2. Wyniki badań 8. Podsumowanie Literatura
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Diagnostyka uszkodzeń ciągników kołowych. Identyfikacja relacji, modele. Hardware i software systemu

  • [Politechnika Gdańska]

    Kategoria: INNE

    Bibliografia do rozdziału 3 4. Relacje diagnostyczne cieplno-przepływowe ustabilizowanych cieplnie bloków energetycznych wykorzystujące sztuczne sieci neuronowe (SSN) 4.1. Ogólna koncepcja systemu... Pełen opis produktu 'Cieplno-przemysłowe relacje diagnostyczne w ruchowych warunkach przemysłowych' »

    Przekazywana czytelnikom monografia powstała jako efekt 3-letniej pracy zespołu autorów przy realizacji pracy badawczej finansowej przez Ministerstwo Nauk  Szkolnictwa Wyższego w ramach projektu Badawczego Nr 3T10B091 27. Rozwijano już poprzednio prace badawcze dotyczące diagnostyki cieplno-przepływowej złożonych obiektów energetycznych, w tym zwłaszcza parowych elektrownianych bloków energetycznych. W ubiegłych latach autorzy pracowali nad metodami diagnostyki cieplno-przepływowej wykonywanej w warunkach tego pomiaru. Prezentowane obecnie wyniki badań brały już pod uwagę jakość pomiaru dostępną realnie w ruchowych warunkach przemysłu w energetyce. Spis treści: 1. Wstęp. Rola diagnostyki cieplno-przemysłowej obiektów energetycznych w ich eksploatacji1.1. Diagnostyka cieplno-przepływowa 1.2. Rola diagnostyki cieplno-przepływowej dla strategii eksploatacji obiektów energetycznych 1.3. Charakterystyka współczesnej diagnostyki cieplno-przepływowej obiektów energetycznych 1.4. Zdecentralizowane systemy nadzoru obiektów energetycznych 1.5. Wybrane przykłady zastosowania diagnostyki cieplno-przepływowej obiektów energetycznych 1.6. Charakterystyka pomiaru cieplno - przemysłowego obiektów energetycznych 1.7. Możliwości zastosowania diagnostyki cieplno-przepływowej ON-LINE 1.8. O automatycznej regulacji obiektów energetycznych 1.9. O diagnostyce cieplno- przepływowej turbin gazowych 1.10 O roli diagnostyki w projektowaniu turbin Bibliografia do rozdziału 1 2. Charakterystyka pomiaru w ruchowych warunkach przemysłowych w energetyce2.1. Monitoring i diagnostyka cieplno-przepływowa w rozproszonym systemie nadzoru 2.2. Pozyskiwanie danych  pomiarowych z rozproszonych systemów sterowania DOS 2.3. Charakterystyka pomiaru wielkości cieplno-przepływowych 2.4. Warunki wiarygodnego pomiaru wielkości cieplno-przepływowych 2.5. Podstawy tworzenia bazy pomiarów cieplno-przepływowych 2.6. Współpraca systemu diagnostyki cieplno-przepływowej ze zdecentralizowanymi systemami nadzoru 2.7. Wykorzystanie baz pomiarów cieplno-przepływowych Bibliografia do rozdziału 2 3. Symptomy i sygnatury niesprawnej pracy ustabilizowanych cieplnie bloków energetycznych3.1. Model obiektu energetycznego; zmienne niezależne i zmienne zależne 3.2. Zadania modelowania matematycznego obiektów energetycznych w odniesieniu do potrzeb diagnostyki cieplno-przepływowych 3.3. Charakterystyka programu DIAGAR 3.4. Zastosowanie pojęć stanu referencyjnego i stanu aktualnego Bibliografia do rozdziału 3 4. Relacje diagnostyczne cieplno-przepływowe ustabilizowanych cieplnie bloków energetycznych wykorzystujące sztuczne sieci neuronowe (SSN)4.1. Ogólna koncepcja systemu diagnostyki cieplno-przepływowych 4.1.1. Hierarchiczny, modułowy system diagnostyczny 4.1.2. Zadanie modułu (D1) poszukiwania niesprawnych aparatów 4.1.3. Zadanie modułu (D2) diagnozowania aparatów składowych obiektu 4.2. Poszukiwanie i lokalizacja niesprawnych aparatów obiegów energetycznych 4.1.2. Wstęp 4.2.2. Wnioski I 4.2.3. Zastosowanie sieci neuronowej - klasyfikatora ze skokową funkcją przejścia dla modułu D1 poszukiwania niesprawnych aparatów (przypadek niepełnej informacji diagnostycznej) 4.2.4. Wnioski II 4.3. Rozpoznawanie typu degradacji aparatów obiektów energetycznych 4.3.1. Wstęp 4.3.2. Baza danych do szkolenia sieci neuronowej do rozpoznawania typu degradacji aparatów obiektów energetycznych 4.3.3. Właściwości sieci w rozpoznawaniu typu degradacji 4.4. Relacje diagnostyczne wybranych aparatów obiegów cieplnych i rozpoznawanie degradacji ich geometrii 4.4.1. Koncepcja budowy relacji diagnostycznych do rozpoznawania pojedynczych i wielokrotnych zmian geometrii aparatów obiektu energetycznego 4.4.2. Koncepcja architektury i treningu sieci neuronowej dla relacji diagnostycznych 4.5. uwagi końcowe Bibliografia do rozdziału 4 5. Poszukiwanie błędów i niepewności w systemach pomiarowych bloków energetycznych.5.1. Przetwarzanie pomiarów referencyjnych 5.2. Wybrane specyficzne warunki pomiarów 5.3. Symulacje degradacji eksploatacyjnej urządzeń i jednego z mierników w otoczeniu korpusu części Wp 5.4. Wyniki symulacji i rozpoznawania degradacji przez SSN 5.5. Symulacje degradacji i eksploatacyjnej urządzeń składowych bloku i mierników zainstalowanych w upustach turbiny 5.6. Rozpoznawania degradacji przez SSN wytrenowane na podstawie wyników symulacji 5.7. Rozpoznawania zdegradowanych mierników na przykładach z praktyki eksploatacyjnej 5.8. Rozpoznawania skali degradacji mierników 5.9. Podsumowanie Bibliografia do rozdziału 5 6. Koncepcja symptomów i sygnatur niesprawnej pracy nieustabilizowanych cieplnie bloków energetycznych6.1. Modelowanie dynamicznej pracy bloku energetycznego 6.2. Zmienne niezależne modeli niestacjonarnego 6.3. Niestacjonarne i dynamiczne pomiary referencyjne 6.4. Odtwarzanie dynamiki rzeczywistych dynamicznych pomiarów 6.5. Koncepcja budowy symtomów i sygnatur przy niestacjonarnej pracy bloku Bibliografia do rozdziału 6 7. Przykłady pozyskiwania symptomów i sygnatur niesprawnej pracy nieustabilizowanych cieplnie bloków energetycznych7.1. Obiekt badany 7.2. Charakterystyka wykorzystywanych wyników pomiarów 7.3. Metoda badań 7.4. Wyniki testowania struktury SSN 7.5. Wybór optymalnego zestawu danych wejściowych SSN - parametrów niezależnych 7.6. Dalsze doskonalenie metody neuronowej symulacji dynamiki zmian parametrów 7.7. Szczegółowa optymalizacja sieciu symulujących rozkład temperatury w upuście 7.8. Wpływ ciśnienia skraplania 7.9. Przykłady zastosowania wytrenowanych SSN do wyznaczania stanów referencyjnych i symptomów dla turbinowych korpusów WP 7.10 Przykłady zastosowania wytrenowanych SSN fo wyznaczania stanów referencyjnych i symptomów dla turbinowych korpusów SP 7.11. Podsumowanie Bibliografia do rozdziału 7 8. Wpływ automatycznej regulacji i przemysłowych warunków pomiarowych na pozyskiwanie symptomów niesprawnej pracy bloków energetycznych8.1. Wprowadzenie 8.2. Zbiór zmiennych niezależnych w diagnostyce on-line turbozespołu parowego 8.3. Rola sygnału położenia zaworów regulacyjnych w modelu matematycznym turbiny parowej 8.4. Rodzaje oddziaływań na położenie zaworów regulacyjnych turbiny 8.4.1. Oddziaływanie sygnału mocy turbozespołu na przebieg położenia zaworów regulacyjnych 8.4.2. Oddziaływanie częstotliwości obrotów wirnika turbozespołu na przebieg położenia zaworów regulacyjnych turbiny 8.4.3. oddziaływanie częstotliwości systemu elektroenergetycznego na przebieg położenia zaworów regulacyjnych turbiny 8.4.4. Oddziaływanie struktury i nastawień regulatora na przebieg położenia zaworów regulacyjnych 8.4.5. Oddziaływanie zakłóceń na przebieg położenia zaworów regulacyjnych 8.5. Przegląd problematyki diagnostycznej w działaniu układu regulacji automatycznej turbozespołu 8.6. Przykłady nieprawidłowości w działaniu układu regulacji automatycznej turbozespołu 8.7. Koncepcja modelu zamkniętego układu regulacji turbozespołu parowego, do celu diagnostyki on-line, z użyciem sztucznych sieci neuronowych 8.8. Rola błędów pomiarowych w postępowaniu diagnostycznym 8.9. Podsumowanie Bibliografia do rozdziału 8 9. Przykłady procedur diagnostycznych wybranych urządzeń składowych bloków energetycznych9.1. Modele opisujące obiekty energetyczne 9.2. Charakterystyka procedur diagnostycznych skraplacza 9.3. Charakterystyka procedur diagnostycznych dyfuzorów wylotowych turbin 9.4. Charakterystyka procedur diagnostycznych pomp 9.5. Charakterystyka procedur diagnostycznych obejść wymienników regeneracyjnych 9.6. Podsumowanie Bibliografia do rozdziału 9 10. Możliwości pozyskiwania symptomów niesprawnej pracy turbin gazowych 10.1. Średnia temperatura gazów w przekroju wylotowym komory spalania 10.1.1. Współczynnik nierówności pola temperaturowego za komorą spalania 10.1.2. Wpływ parametrów eksploatacyjnych na nierówność pola temperatur za komorą spalania 10.1.3. Rozkład pola temperatur za komorą spalania przy zmianach w układzie doprowadzającym powietrze do komory spalania 10.2. Niskoczęstotliwościowe pulsacje strumienia gazów za komorą spalania 10.2.1. Analiza wpływu czynników zewnętrznych na niskoczęstotliwościowe pulsacje strumienia gazów za komorą spalania 10.2.2. Wpływ strumienia powietrza zza sprężarki na strumień gazów za komorą spalania 10.2.3. Wpływ dawki paliwa na pulsacje strumienia gazów za komorą spalania 10.2.4. Wpływ strefy nieczułości regulatorów prędkości kątowej turbiny gazowej na pulsacje strumienia gazów za komorą spalania 10.2.5. Analiza teoretyczna wpływu nieczułości regulatorów prędkości na powstanie drgań samowzbudnych 10.2.6. Analiza wpływu odbiornika mocy na pracę komory spalania 10.2.7. Wpływ czynników wewnętrznych na pulsacje strumienia gazów za komorą spalania 10.3. Wnioski Bibliografia do rozdziału 10 11. wykorzystywanie wyników diagnostyki cieplno-przepływowej wykonywanej w ruchowych warunkach przemysłowych w projektowaniu turbin11.1. Wpływ chropowatości powierzchni profili na dobór głównych parametrów projektowych stopni turbinowych 11.2. Wpływ przecieków przez uszczelnienia na dobór korzystnych wartości projektowych parametrów stopni turbinowych 11.3. Podsumowanie Bibliografia do rozdziału 11 12. Podsumowanie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Cieplno-przemysłowe relacje diagnostyczne w ruchowych warunkach przemysłowych

  • [Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Ekonomia

    Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania... Pełen opis produktu 'Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają sie na wyniki.' »

    Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają sie na wyniki.

  • [Lingea]

    Kategoria: /Artykuły szkolne i papiernicze/Pomoce naukowe/Fiszki/Angielski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Happy Hoppy Fiszki dla dzieci: cechy i relacje

  • [Vocatio]

    Kategoria: /Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Psychologia. Psychoterapia/Rodzina. Małżeństwo
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Granice w relacjach małżeńskich

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Ekonomia/Organizacja i zarządzanie. Biznes/Kadry. Zarządzanie personelem
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Interview Rozmowa jako narzędzie w relacjach służbowych

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm Pełen opis produktu 'Insert Gestor GT Sfera (zarządzanie relacjami)' »

    Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę systemu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa. Za jego pomocą możliwe jest stworzenie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań informatycznych, które zaspokoją nietypowe potrzeby firmy.Gestor GT Sfera pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i większą efektywność pracy.Gestor GT Sfera jest częścią InsERT GT Sfera - otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, w skład którego wchodzą również program do obsługi sprzedaży Subiekt GT Sfera, program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera oraz program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera.Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych wSubiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Rozwiązania, jakie można stworzyć dzięki Sferze dla Gestora GT: ścisłe dopasowanie Gestora GT do potrzeb klienta uzależnionych od specyfiki prowadzonej firmy; stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych akcji, które w danej firmie wykonywane są bardzo często i trzeba poświęcić im wiele czasu; napisanie własnych aplikacji, które zintegrują Gestora GT z posiadanymi przez użytkownika programami oraz urządzeniami wspierającymi pracę w biurze (rejestratory czasu pracy, centralki telefoniczne, urządzenia mobilne); import do Gestora GT danych potencjalnych klientów dostarczonych przez firmy zajmujące się prowadzeniem baz adresowych kontrahentów niezależnie od formatu, w jakim te bazy zostają dostarczone; zastosowanie wielu innych rozwiązań stworzonych dokładnie według potrzeb użytkownika. Dotychczasowi użytkownicy Gestora GT, którzy chcieliby dowolnie rozszerzyć funkcjonalność programu, mogą to zrobić, kupując dodatek Sfera dla Gestora GT.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Gestor GT Sfera (zarządzanie relacjami)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i kom... Pełen opis produktu 'Insert Gestor GT (system zarządzania relacjami z klientami) Licencja na 3 stanowiska' »

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.Najważniejsze zalety Gestora GT: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych wSubiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Prezentujemy przykładowe ekrany ilustrujące funkcjonalność Gestora GT. Ekrany w skali 1:1 można obejrzeć wybierając zamieszczone poniżej miniatury.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Gestor GT (system zarządzania relacjami z klientami) Licencja na 3 stanowiska


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia Dobrego Pasterza

Oferujemy gry biblijne, filmy religijne, wartościowe książki religijne dla dzieci i dorosłych. Posiadamy w ofercie także podręczniki do religii i szeroki asortyment religijnych prezentów z okazji I Komunii Świętej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.01.2009
edycja Św. pawła, jedność, wam, rafael, wds, mighty god, wydawnictwo Św. wojciecha, emmanuel, promise, espe
Produkty w ofercie: 4868
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Rcom

Akcesoria oraz sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.04.2012
insert s.a.
Produkty w ofercie: 108
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika warszawska, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet technologiczno - humanistyczny w radomiu, bila
Produkty w ofercie: 1302
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, wydawnictwo olesiejuk, helion, olesiejuk, zielona sowa, c.h. beck, cambridge university press, muza, wsip
Produkty w ofercie: 160016
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, helion, zielona sowa, penguin books, znak, wolters kluwer, -, harmonia
Produkty w ofercie: 137673
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 137673
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Nowalu.pl

Programy dla firm.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.06.2010
insert s.a., reset2 sp zo.o., streamsoft, nowalu
Produkty w ofercie: 93
Promocje: 66
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, imprint, czytelnik warszawa, piw warszawa, harlequin, nasza księgarnia warszawa, saga, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka
Produkty w ofercie: 121111
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2