Powiększ zdjęcie
35,91 zł39,90 zł
W monografii wskazano wpływ zmienności różnych elementów organizacji na zachowania ludzi. Zwrócono uwagę na aspekty relacji władzy, funkcjonalnych i kooperacji. Poddano je wielowymiarowej analizie... Pełen opis produktu 'Zachowania organizacyjne Relacje społeczne w przestrzeni zmian' »
34,91 zł
.
43,50 zł
Książka stanowi podręcznik kształtowania relacji społecznych w organizacji. Opisywane w niej mechanizmy wyjaśniające zachowania pracowników i przełożonych zostały zilustrowane przykładami płynącymi... Pełen opis produktu 'Relacje w organizacji' »
35,50 zł
35,01 zł38,90 zł
Reformy państwa habsburskiego, dokonane przez Józefa II w latach 1780–1790, były nie tylko kontynuacją, lecz także rozwinięciem zmian, jakie poczyniła jego matka Maria Teresa. W literaturze przedmiotu... Pełen opis produktu 'Reformy józefińskie w świetle relacji prasy polskiej okresu stanisławowskiego' »
40,00 zł
różnych podmiotów życia gospodarczego, będących w relacjach z gospodarstwami domowymi. Impulsem do przygotowania książki była też analiza literatury przedmiotu, w której wykazano, że o ile powstaje... Pełen opis produktu 'Etyka w relacjach instytucji finansowych z gospodarstwami domowymi' »
34,60 zł
Reformy państwa habsburskiego, dokonane przez Józefa II w latach 1780?1790, były nie tylko kontynuacją, lecz także rozwinięciem zmian, jakie poczyniła jego matka Maria Teresa. W literaturze przedmiotu... Pełen opis produktu 'Reformy józefińskie w świetle relacji prasy polskiej okresu stanisławowskiego' »
, jak we współczesnej Polsce wyglądają w rodzinie relacje, więź, solidarność i umowy międzypokoleniowe. Jest to zatem jedna z pierwszych prób naukowego spojrzenia na zagadnienia międzypokolen... Pełen opis produktu 'Relacje międzypokoleniowe we współczesnych rodzinach polskich' »
39,20 zł
prowadzone), pozwalającą uzyskać wiedzę na temat prorynkowych działań podejmowanych przez lekarzy dentystów, ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu relacji w praktyce polskich gabinet... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami' »
37,40 zł
Publikacja zawiera najnowsze badania charakteryzujące stosunki polsko-austriackie. Wielu autorów z polskich i za granicznych ośrodków badawczych omawia kluczowe problemy związane z relacjami... Pełen opis produktu 'Austria i relacje polsko-austriackie w XX i XXI wieku' »
20,00 zł
Tytuł Emocje relacje empatia w wieku dojrzałym Podtytuł Warsztat: Jak zadbać o siebie Autor Jolanta Marchlewska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8142-52... Pełen opis produktu 'Emocje relacje empatia w wieku dojrzałym Warsztat: Jak zadbać o siebie' »
Tytuł Każdą iskrą rozpaleni... Podtytuł Żydowscy artyści w kręgu nowej sztuki. Idee – postawy – relacje Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-836-8 Rok wydania 2022 ... Pełen opis produktu 'Każdą iskrą rozpaleni... Żydowscy artyści w kręgu nowej sztuki. Idee – postawy – relacje' »
26,00 zł
Tytuł Reformy józefińskie w świetle relacji prasy polskiej okresu stanisławowskiego Autor Maciej Paszyn Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-365-8 Rok Pełen opis produktu 'Reformy józefińskie w świetle relacji prasy polskiej okresu stanisławowskiego' »
32,00 zł
Tytuł Relacje interpersonalne dorosłych rodzeństw w aspekcie funkcjonowania psychospołecznego Autor Katarzyna Walęcka-Matyja Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 9... Pełen opis produktu 'Relacje interpersonalne dorosłych rodzeństw w aspekcie funkcjonowania psychospołecznego' »
37,00 zł
Tytuł Ucieczka jako przyczyna mobilności Europejczyków Podtytuł Socjolingwistycznie ugruntowana analiza procesów społecznych w relacjach autobiograficznych Autor Katarzyna Waniek Wydawnictwo Pełen opis produktu 'Ucieczka jako przyczyna mobilności Europejczyków Socjolingwistycznie ugruntowana analiza procesów społecznych w relacjach autobiograficznych' »
34,00 zł
Tytuł Influencer Marketing Podtytuł Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami Autor Anna Łaszkiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkieg... Pełen opis produktu 'Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami' »
Tytuł Flagrante bello Podtytuł Wielka wojna wschodnia w relacjach prasy warszawskiej (1787–1792) Autor Małgorzata Karkocha Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-713-... Pełen opis produktu 'Flagrante bello Wielka wojna wschodnia w relacjach prasy warszawskiej (1787–1792)' »
27,00 zł
Tytuł Aktorzy niepaństwowi Podtytuł Między stabilizacją a destabilizacją relacji międzynarodowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-882-5 Rok Pełen opis produktu 'Aktorzy niepaństwowi Między stabilizacją a destabilizacją relacji międzynarodowych' »
Tytuł Style funkcjonowania młodych osób z uszkodzeniami słuchu w bliskich relacjach interpersonalnych Autor Diana Müller-Siekierska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego... Pełen opis produktu 'Style funkcjonowania młodych osób z uszkodzeniami słuchu w bliskich relacjach interpersonalnych' »
30,00 zł
Tytuł Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami Autor Piotr Cezary Sosnowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-602-9 Rok wydania 2022 Pełen opis produktu 'Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami' »