Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [PORTAL GAMES]

    Kategoria: DodatkiWysyłka: od ręki

    Roboty bojowe: (...) Wszystkie kończyny robota są niesamowicie ostre, wystarczy, że zamachnie się ręką lub nogą, a mięśnie, czasem nawet kości ofiar, rozmieniają się na drobne. Sceny walk z Chudzielcem... Pełen opis produktu 'Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13) PORTAL PORTAL GAMES' »

    Roboty bojowe: (...) Wszystkie kończyny robota są niesamowicie ostre, wystarczy, że zamachnie się ręką lub nogą, a mięśnie, czasem nawet kości ofiar, rozmieniają się na drobne. Sceny walk z Chudzielcem są niezmiernie krwawe. Sprzęt ciężki: (...) Szturmowiec jest prosty, toporny i cholernie funkcjonalny. Podwozie jak z małego czołgu, na nim pancerna pucha z amunicją, a na górze obrotowy moduł z karabinami maszynowymi i jakimś celownikiem. Coś więcej? Nie, a niczym nie zapomniałem. Roboty wspomagające: (...) Biega stado takich Spawaczy po polu walki i na bieżąco łata uszkodzonych kamratów i na złość ludziom przywraca ich do życia. No ręce opadają. Systemy obronne: (...) Ten duży, nieruchomy automat wartowniczy jest przenośnym punktem ogniowym, zwykle umieszczanym przez Molocha w strategicznie ważnych miejscach. Górną część stanowi obrotowa wieżyczka, we wnętrzu której zamontowano bądź armatę kalibru 75mm, bądź też działko systemu Gatling, kalibru 20mm. Roboty eksperymentalne: (...) Maszyna uczepia się kręgosłupa w okolicy żołądka i podłącza się do mózgu zwierzęcia. Nie przejmuje kontroli nad nosicielem, a jedynie się w nim maskuje, cały czas paraliżując ośrodki nerwowe i utrzymując prawie w stanie wegetacji. Roboty Smarta: (...) Latających maszyn widziano co najmniej kilka rodzajów, jedną z nich jest Pulser. Nie rzuci się na ciebie z ostrzami, nie będzie próbował cię zastrzelić. On powali cię na ziemię - będziesz trzymał się za eksplodującą bólem głowę i jęczał o litość.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13) PORTAL PORTAL GAMES

  • [Portal]

    Kategoria: Gry RPG > NeuroshimaWysyłka: do 3 dni

    suplement 13 - Wciągający dodatek do Neuroshimy   Bestiariusz: Maszyny , czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesiÄÂ... Pełen opis produktu 'Neuroshima Bestiariusz: Maszyny' »

    suplement 13 - Wciągający dodatek do Neuroshimy   Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.   Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy – tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach – znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych – jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie. Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym – i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma".   Roboty wspomagające to rzecz o tyle dziwna, że same z siebie wojownikami raczej nie są, w większości nie potrafią ani strzelić, ani przywalić, ani nawet porządnie eksplodować. Jednak to właśnie przez te roboty walka z Molochem jest tak wymagająca jak jest. Pełnię swoich możliwości roboty te ujawniają dopiero w zespole. Mamy tu Spawaczy, którzy na bieżąco łatają uszkodzenia bojowych maszyn, a nawet potrafią co nieco wskrzesić z kilku wraków, mamy Blokerów, czyli molochowych bodygardów, Matki dostarczające energię grupom wojowników, mózgi zwielokratniające możliwości bojowe maszyn itd.   Systemy obronne to głównie stacjonarne roboty i urządzenia, których przeznaczeniem jest zainstalować się w jednym miejscu i bruździć ile się da. Są tu więc klasyczne wieżyczki strzelnicze, są pułapki, roboty złożone z całej sieci sideł, a nawet baza Molocha, gdzie przeciwnikiem jest nie tyle jakiś robot czy mechanizm, co inteligencja, oczywiście sztuczna.   Roboty eksperymentalne to najdziwniejsze konstrukcje, jakie można spotkać na pustkowiach – np. roje maleńkich mechanicznych owadów, metalowa, przelewająca się masa, której nic nie zatrzyma, mechaniczne pasożyty, a nawet robot ćwiczebny, stworzony w celu ostrego przeszkolenia bojowego mutantów.   Na samym końcu znalazło się miejsce dla robotów Smarta. Kto czyta Storylinię NS, już niedługo dowie się dokładnie, o kim mowa, a ja zdradzę już w tym miejscu, że mowa o oderwanej części Molocha, która, o ile można tak powiedzieć, zmutowała i zaszyła się w Neodżungli. Jako że Smart porzuca wiele molochowych ograniczeń, tak też rzuca do akcji latające roboty, nieuczciwe zagrywki i najczystszy hi-tech.   Liczba stron: 128 Rodzaj oprawy: miękka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Neuroshima Bestiariusz: Maszyny

  • [Portal]

    Kategoria: Gry RPG > NeuroshimaWysyłka: od ręki

    Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy   Te co skaczą i fruwają Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannÄ... Pełen opis produktu 'Neuroshima Bestiariusz: Bestie' »

    Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy   Te co skaczą i fruwają Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci. Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało. Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej. Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki. Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp.    Liczba stron: 128 Rodzaj oprawy: miękka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Neuroshima Bestiariusz: Bestie

  • [Portal]

    Kategoria: Gry RPG > Neuroshima

    Neuroshima: Bestiariusz: Bestie jest piętnastym dodatkiem do systemu RPG Neuroshimy. Podręcznik zawiera opis stworów, jakie czyhają na nieostrożnych wśród Zasranych Stanów. W książce znalazło... Pełen opis produktu 'Neuroshima: Bestiariusz: Bestie' »

    Neuroshima: Bestiariusz: Bestie jest piętnastym dodatkiem do systemu RPG Neuroshimy. Podręcznik zawiera opis stworów, jakie czyhają na nieostrożnych wśród Zasranych Stanów. W książce znalazło się 60 stworów, opisanych w sposób znany już z opisów maszyn Molocha (Bestiariusz: Maszyny). Bestiariusz podzielono na dwie części: poradnik użytkownika oraz opisy przeciwników. Poradnik zawiera jednolity tekst, wprowadzający gracza w klimat podręcznika, oraz objaśniający jak z niego korzystać. Opisy przeciwników zaś podzielono na 6 kategorii, w zalezności od obszaru występowania bestii:- na pustyni,- w ruinach i jaskiniach,- w Neodżungli,- bestie występujące niezależnie od terenu- mutacje, hybrydy, eksperymenty naukoweTen dział zawiera również tabelę porównawczą bestii względem wielkości człowieka. Neuroshima: Bestiariusz: Bestie jest pozycja obowiązkową dla każdego Mistrza Gry. Więcej na temat podręcznika mozna przeczytać tutaj.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

  • [Portal Games]

    Kategoria: ♥ Gry i puzzle > Portal - Gry PlanszoweWysyłka: do 3 dni

    Te co skaczą i fruwają Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili... Pełen opis produktu 'Neuroshima Bestiariusz: Bestie' »

    Te co skaczą i fruwają Pustynia: (...) Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz. Ruiny i jaskinie: (...) Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci.   Dowolny teren: (...) Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwnika bawolec zwykł go tratować - takie sponiewieranie przetrwa mało który robot Molocha, a co dopiero ludzkie ciało.   Neodżungla: (...) Stwory te są sprytne i złośliwe, a prócz tego wydają się być zafascynowane ludźmi. Jeśli tylko w okolicy pojawi się grupa podróżników, bladawce nawołują swych pobratymców pohukiwaniem i skrzekiem. Wkrótce całe ich stado podąża za przybyszami, nie dając im spokoju. Standardowa zabawa rozpoczyna się od niespodziewanego obrzucenia ich z wysoka odchodami, a później jest jeszcze weselej.   Wodne: (...) Najłatwiej dostrzec zagrożenie w ciemności, gdyż zarysy ciała tego zwierzęcia jarzą się delikatnym błękitem. Jakby na to nie spojrzeć, widok jest piękny, tyle że jeśli płyniesz prosto na nią, lepiej przestań podziwiać jej wdzięki.   Eksperymenty i dziwadła: (...) Moloch ma w enklawach potężne hale inkubacyjne, wypluwające z syntetycznych macic setki stworzeń. Półmrok, syk pracujących układów i równe rzędy inkubatorów, w których rosną zarodki psów, szczurów, krów, itp.  EAN: 9788394726683
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Neuroshima Bestiariusz: Bestie

  • [Portal]

    Kategoria: Root/Gry RPG i Książki/Neuroshima RPG

    Neuroshima Bestiariusz: Bestie Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy Pełen opis produktu 'Neuroshima RPG.15 Bestiariusz. Bestie, Portal' »

    Neuroshima Bestiariusz: Bestie Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Neuroshima RPG.15 Bestiariusz. Bestie, Portal


Replikator.pl

Gry planszowe, karciane, fabularne RPG i bitewne, a także książki i akcesoria dla graczy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.04.2007
rebel, galakta, -, ultra-pro, g3 poland, portal, egmont polska, granna, black monk games, alexander
Produkty w ofercie: 966
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 17
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Xjoy.pl

Gry planszowe i karciane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 11.10.2012
games workshop, rebel, ak interactive, army painter, portal, galakta, ultra pro, nintendo, wizards of the coast, gamegenic
Produkty w ofercie: 5168
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Morgad.pl

Gry planszowe, gry karciane, gry rpg oraz puzzle i kostka Rubika.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.04.2012
galakta, fantasy flight games, rebel, q-workshop, portal, schmidt, alexander, g3, granna, piatnik
Produkty w ofercie: 3854
Promocje: 20
Wysyłka do 3 dni: 3778
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

iZabawki.com

Zabawki oraz gry i puzzle.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.08.2012
goki, melissa & doug, brak, woody, bino, himoto, babyono, rebel, sfd, rastar
Produkty w ofercie: 6353
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 4512
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0