Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [REBEL]

    Kategoria: GryWysyłka: do 3 dni

    lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu. 10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością,... Pełen opis produktu '10 minut - REBEL - 610006' »

    ZABAWKI EDUKACYJNE DLA DZIECI I NIEMOWLĄT Informacje podstawowe:10 minutREBELprodukt nowy oryginalnie zapakowany od polskiego dystrybutoraFilm YouTube:Obejrzyj nowe filmy na YouTubeOpis produktu:10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy). Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu. 10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!Jak grać? Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego. Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza. Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować. Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji: - przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta), - wyeliminować cel, - przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta. Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy. Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni: - nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu, - rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku, - karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej. Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami. Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia się policjant. Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję. Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością.Jak to, tylko 10 minut? Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą.Zawartość pudełka:16 znaczników postaci16 kafelków postaci3 znaczniki policjantów16 kafelków planszyżeton pierwszego graczakafelek pomocy gracza16 czarnych podstawek na znaczniki16 czarnych podstawek3 białe podstawki4 żetony płatnych zabójcówinstrukcjaGaleria zdjęć:Informacje dodatkowe:Liczba graczy: 2 - 4. Czas gry: ok. 15 minut. Wymiary opakowania: 20 x 6 x 20 cm /szer. x głęb. x wys./. Gra przeznaczona dla osób od 12 roku życia. Ostrzeżenie. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy. Małe części. ...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut - REBEL - 610006

  • [REBEL.pl]

    Kategoria: emptyWysyłka: od ręki

    "Nigdy nie zapomnę o tych, co mnie zdradzili,ani o tych, którzy nigdy nie zawiedli mego zaufania." - Agent 47   10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych... Pełen opis produktu '10 minut' »

    "Nigdy nie zapomnę o tych, co mnie zdradzili,ani o tych, którzy nigdy nie zawiedli mego zaufania." - Agent 47   10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy).   Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu.   10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!   Jak grać?   Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego.   Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza.   Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować.   Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji:   przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta), wyeliminować cel, przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta.   Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy.   Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni:   nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu, rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku, karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej.   Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami.   Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia się policjant.   Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję.   Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością.   Jak to, tylko 10 minut?   Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut

  • [Rebel]

    Kategoria: emptyWysyłka: od ręki

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych... Pełen opis produktu '10 MINUT' »

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy). Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu. 10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!   Jak grać? Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego. Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza. Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować. Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji: -przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta), -wyeliminować cel, -przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta. Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy. Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni: -nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu, -rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku, -karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej. Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami. Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia się policjant. Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję. Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością.   Jak to, tylko 10 minut? Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą. Zawartość pudełka: 16 znaczników postaci 16 kafelków postaci 3 znaczniki policjantów 16 kafelków planszy żeton pierwszego gracza kafelek pomocy gracza 16 czarnych podstawek na znaczniki 16 czarnych podstawek 3 białe podstawki 4 żetony płatnych zabójców instrukcja
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 MINUT

  • [Rebel.pl]

    Kategoria: ImprezoweWysyłka: do 3 dni

    Nie ufaj nikomu - zaufaj instynktom "Nigdy nie zapomnę o tych, co mnie zdradzili, ani o tych, którzy nigdy nie zawiedli mego zaufania." 10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze... Pełen opis produktu '10 minut' »

    Nie ufaj nikomu - zaufaj instynktom "Nigdy nie zapomnę o tych, co mnie zdradzili, ani o tych, którzy nigdy nie zawiedli mego zaufania." 10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy). Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu. 10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują! Jak grać? Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego. Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza. Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować.   Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji: przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta), wyeliminować cel, przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta. Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy. Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni: nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu, rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku, karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej. Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami. Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia się policjant. Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję. Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością. Jak to, tylko 10 minut? Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą. Zawartość pudełka: 16 znaczników postaci 16 kafelków postaci 3 znaczniki policjantów 16 kafelków planszy żeton pierwszego gracza kafelek pomocy gracza 16 czarnych podstawek na znaczniki 16 czarnych podstawek 3 białe podstawki 4 żetony płatnych zabójców instrukcja
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut

  • [Rebel]

    Kategoria: Gry i zabawy towarzyskie. Łamigłówki. Szachy. KartyWysyłka: od ręki

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych... Pełen opis produktu '10 minut' »

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy).Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu.10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!Wiek graczy: 14+Liczba graczy: 2-4Czas rozgrywki: 10 minut
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut

  • [Rebel]

    Kategoria: GRY BEZ PRĄDU->GRY PLANSZOWE->strategiczne->rebel

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania... Pełen opis produktu 'Rebel 10 minut' »

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rebel 10 minut

  • [Rebel]

    Kategoria: Gry i puzzle / Gry planszowe i logiczne

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut.

  • [Rebel]

    Kategoria: Gry / Towarzyskie

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych... Pełen opis produktu '10 minut REBEL' »

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy).Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu.10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego.Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza.Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować.Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji:przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta),wyeliminować cel,przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta.Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy.Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni:nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu,rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku,karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej.Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami.Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia siępolicjant.Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję.Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością.Jak to, tylko 10 minut?Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut REBEL

  • [Rebel]

    Kategoria: Rozrywka / Gry karciane

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w ktĂłrej gracze wcielają się w płatnych zabĂłjcĂłw. Zadaniem kaĹźdego z nich jest zabicie trzech postaci (celĂłw) i uniknięcie zdemaskowania. W... Pełen opis produktu '10 minut' »

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy).Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu.10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego.Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza.Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować.Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji:przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta),wyeliminować cel,przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta.Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy.Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni:nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu,rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku,karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej.Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami.Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia siępolicjant.Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję.Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością.Jak to, tylko 10 minut?Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 10 minut


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep.megadyskont.pl

Zabawki edukacyjne dla dzieci i niemowląt.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.04.2011
rebel, fisher-price, alexander, q-workshop, granna, barbie, piatnik, trefl, egmont, hasbro
Produkty w ofercie: 4157
Promocje: 244
Wysyłka do 3 dni: 4155
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

AlleDinge

Artykuły wielobranżowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.05.2017
inny, epm professional, topex, gino rossi, yato, jordan kerr, perfect, gpx extreme, vrx racing, syma
Produkty w ofercie: 46662
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 46662
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

3Kropki.pl

Gry i programy komputerowe oraz elektronika.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.06.2006
adidas, hama, garmin, nike, opus, wg, fantasy flight games, st. majewski, simba, rebel
Produkty w ofercie: 19768
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 26
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Gragamel

Gry planszowe, karciane, ekonomiczne i imprezowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.03.2014
rebel.pl, egmont, granna, g3, lacerta, trefl, games factory, alexander, bard, lucrum
Produkty w ofercie: 175
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 175
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: