[WYDAWCA]
Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki biznesowe > Książki o marketinguWysyłka: do 7 dni
relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w
dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać
zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie
dwadzieścia...
Pełen opis produktu 'TO JEST MARKETING NIE ZOSTANIESZ ZAUWAŻONY DOPÓKI NIE NAUCZYSZ SIĘ WIDZIEĆ' »
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i
mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić
liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi
relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w
dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym,
ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć
lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców,
marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez
swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem
niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka
marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej
mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym,
ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie
wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy,
lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych
ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy
emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach
e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu,
obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: -
identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, - zdobywać
zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, - przyjmować narrację już
stosowaną przez twoich fanów, - jak znaleźć w sobie odwagę, by
wytwarzać i rozładowywać napięcie, - a przede wszystkim – jak dać
ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli
wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy
jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią
dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz,
ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane
światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które
tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. ***
Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które
zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing
za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i
Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38
języków. Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez
miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest
założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym
Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem
pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w
Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).
KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 2019-09-13