Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [MT Biznes]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę,... Pełen opis produktu 'Zrozumieć Michaela Portera' »

    Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną.Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza.KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓWPrzełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość. Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka. Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę ?Harvard Business Review?, i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku.Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem ?Harvard Business Review?. Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez ?The Economist?.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Finanse, Rachunkowość, Księgowość, Podatki

    0.5200Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę,... Pełen opis produktu 'Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną . Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną .' »

    0.5200Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną.Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza.KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓWPrzełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość. Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka. Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę ,,Harvard Business Review", i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku.Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem ,,Harvard Business Review". Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez ,,The Economist".
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną . Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną .

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez... Pełen opis produktu 'Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną - Joan Magretta' »

    Opis - Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną.Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza.KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓWPrzełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość.Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka.Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę "Harvard Business Review", i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów.Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku.Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem "Harvard Business Review". Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez "The Economist". Nazwa - Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną Oryginalny tytuł - Understanding Michael Porter: The Essential Guide to Competition and Strategy Autor - Joan Magretta Oprawa - Twarda Wydawca - MT Biznes Kod ISBN - 9788377464199 Kod EAN - 9788377464199 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - 15452,konrad pawłowski; Format - 15.8x23.3cm Ilość stron - 220 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-03-07
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną - Joan Magretta

  • Zrozumieć Michaela Portera w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    41,66 zł
    44,87 zł

    [mt biznes]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę,... Pełen opis produktu 'Zrozumieć Michaela Portera' »

    Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną.Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną przez całe dziesięciolecia i dlaczego dobra strategia jest w czasach pełnych zawirowań i niepewności jeszcze ważniejsza.KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓWPrzełomowe idee Michaela Portera dotyczące konkurowania i strategii rozwijają się od prawie trzech dekad i są obecne w olbrzymiej liczbie publikacji. Każdy menedżer potrafi nazwać poszczególne obszary swojej pracy, takie jak tworzenie przewagi konkurencyjnej, łańcuch wartości czy pięć sił, lecz nikt, nawet sam Porter, nie zebrał tego w jedną całość. Czyni to ta przejrzysta i zwięzła książka. Została ona napisana w ścisłej współpracy z Porterem przez Joan Magrettę, redaktorkę „Harvard Business Review”, i zawiera streszczenie jego idei przedstawione w przyjazny dla czytelnika sposób. Ponadto oferuje ona bezcenną syntezę koncepcji Portera, wyjaśniając, jak są one ze sobą powiązane i, co najważniejsze, jak mogą być zastosowane w praktyce przez menedżerów. Współczesne koncepcje dotyczące konkurowania i strategii mają swoje źródło w pracach Portera. Są one powszechnie wykorzystywane przez menedżerów na całym świecie. Jednak, jak pisze Magretta, są one również często mylnie rozumiane i niewłaściwie stosowane. Bogate doświadczenie biznesowe Magretty pozwoliło jej zidentyfikować najczęściej występujące błędy, w tym głęboko zakorzeniony i niebezpieczny pogląd, że w konkurowaniu chodzi o to, by być najlepszym. Zrozum Portera, a będziesz wiedział, dlaczego konkurowanie, by być najlepszym, w nieunikniony sposób rozpoczyna drogę do upadku.Joan Magretta współpracuje z Michaelem Porterem od prawie dwóch dekad. Obecnie jest starszym partnerem w Institute for Strategy and Competitiveness w Harvard Business School. Wcześniej była partnerem w Bain & Co oraz redaktorem „Harvard Business Review”. Jest laureatką nagrody McKinseya oraz autorką książki What Management Is uznanej za nr 1 roku przez „The Economist”....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera

  • [MT BIZNES]

    Kategoria: Książki>PoradnikiWysyłka: do 3 dni

    Zrozumieć Michaela Portera To Przejrzysty, Zwięzły I Usiany Przykładami Przewodnik Po Koncepcjach Dotyczących Konkurowania I Strategii. Książka Ta, Napisana Przez Joan Magrettę,... Pełen opis produktu 'Zrozumieć Michaela Portera. Jak Stworzyć Dobrą Strategię I Zdobyć Przewagę Konkurencyjną' »

    Zrozumieć Michaela Portera To Przejrzysty, Zwięzły I Usiany Przykładami Przewodnik Po Koncepcjach Dotyczących Konkurowania I Strategii. Książka Ta, Napisana Przez Joan Magrettę, Wieloletnią Redaktorkę Publikacji Portera I Jego Współpracownicę, Przeznaczona Jest Nie Dla Teoretyków, Lecz Przede Wszystkim Dla Praktyków.Znajduje Się W Niej Również Wywiad Z Porterem. Dowiedz Się, Co Myśli On Obecnie Na Temat Pytań I Problemów Pojawiających Się W Każdej Organizacji, Od Najbardziej Powszechnych Błędów W Dziedzinie Strategii Po Znajdowanie Obszarów Efektywnego Rozwoju, Radzenie Sobie Z Zakłóceniami Na Rynku, Tworzenie Nowych Modeli Biznesowych I Konkurowanie Na Skalę Globalną.Koncepcje Portera Nigdy Nie Były Tak Aktualne Jak Dziś. Poznaj Ich Najważniejsze Elementy, A Zrozumiesz, Jak Można Zyskać I Utrzymać Przewagę Konkurencyjną Przez Całe Dziesięciolecia I Dlaczego Dobra Strategia Jest W Czasach Pełnych Zawirowań I Niepewności Jeszcze Ważniejsza.KWINTESENCJA NAJISTOTNIEJSZYCH IDEI BIZNESOWYCH NASZYCH CZASÓWPrzełomowe Idee Michaela Portera Dotyczące Konkurowania I Strategii Rozwijają Się Od Prawie Trzech Dekad I Są Obecne W Olbrzymiej Liczbie Publikacji. Każdy Menedżer Potrafi Nazwać Poszczególne Obszary Swojej Pracy, Takie Jak Tworzenie Przewagi Konkurencyjnej, łańcuch Wartości Czy Pięć Sił, Lecz Nikt, Nawet Sam Porter, Nie Zebrał Tego W Jedną Całość. Czyni To Ta Przejrzysta I Zwięzła Książka. Została Ona Napisana W ścisłej Współpracy Z Porterem Przez Joan Magrettę, Redaktorkę "Harvard Business Review", I Zawiera Streszczenie Jego Idei Przedstawione W Przyjazny Dla Czytelnika Sposób. Ponadto Oferuje Ona Bezcenną Syntezę Koncepcji Portera, Wyjaśniając, Jak Są One Ze Sobą Powiązane I, Co Najważniejsze, Jak Mogą Być Zastosowane W Praktyce Przez Menedżerów. Współczesne Koncepcje Dotyczące Konkurowania I Strategii Mają Swoje źródło W Pracach Portera. Są One Powszechnie Wykorzystywane Przez Menedżerów Na Całym świecie. Jednak, Jak Pisze Magretta, Są One Również Często Mylnie Rozumiane I Niewłaściwie Stosowane. Bogate Doświadczenie Biznesowe Magretty Pozwoliło Jej Zidentyfikować Najczęściej Występujące Błędy, W Tym Głęboko Zakorzeniony I Niebezpieczny Pogląd, że W Konkurowaniu Chodzi O To, By Być Najlepszym. Zrozum Portera, A Będziesz Wiedział, Dlaczego Konkurowanie, By Być Najlepszym, W Nieunikniony Sposób Rozpoczyna Drogę Do Upadku.Joan Magretta Współpracuje Z Michaelem Porterem Od Prawie Dwóch Dekad. Obecnie Jest Starszym Partnerem W Institute For Strategy And Competitiveness W Harvard Business School. Wcześniej Była Partnerem W Bain & Co Oraz Redaktorem "Harvard Business Review". Jest Laureatką Nagrody McKinseya Oraz Autorką Książki What Management Is Uznanej Za Nr 1 Roku Przez "The Economist".
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera. Jak Stworzyć Dobrą Strategię I Zdobyć Przewagę Konkurencyjną

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Organizacja, zarządzanie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną

  • [MT Biznes]

    Kategoria: ekonomia i biznes

    Oprawa: Twarda Rok wydania: 1 Ilość stron: 220 Tłumacz: KONRAD PAWŁOWSKI Format: 24.2 x 16.8 cm Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik... Pełen opis produktu 'ZROZUMIEĆ MICHAELA PORTERA (TWARDA OPRAWA)' »

    Oprawa: Twarda Rok wydania: 1 Ilość stron: 220 Tłumacz: KONRAD PAWŁOWSKI Format: 24.2 x 16.8 cm Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków. Znajduje się w niej również wywiad z Porterem. Dowiedz się, co myśli on obecnie na temat pytań i problemów pojawiających się w każdej organizacji, od najbardziej powszechnych błędów w dziedzinie strategii po znajdowanie obszarów efektywnego rozwoju, radzenie sobie z zakłóceniami na rynku, tworzenie nowych modeli biznesowych i konkurowanie na skalę globalną.Koncepcje Portera nigdy nie były tak aktualne jak dziś. Poznaj ich najważniejsze elementy, a zrozumiesz, jak można zyskać i utrzymać przewagę konkurency...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZROZUMIEĆ MICHAELA PORTERA (TWARDA OPRAWA)

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Biznes &qt; SukcesWysyłka: od ręki

    Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę,... Pełen opis produktu 'Zrozumieć Michaela Portera (Magretta Joan)' »

    Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszyst
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zrozumieć Michaela Portera (Magretta Joan)


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 162278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 162278
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, emi, sbme special mkts.
Produkty w ofercie: 1280350
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 141586
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Dlakazdego.ksiegarniaht.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.07.2009
wilga, bellona, egmont, zielona sowa, czarne, wab, helion, znak, fenix, sbm
Produkty w ofercie: 13701
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, amber, zielona sowa
Produkty w ofercie: 296079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296079
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, difin, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka, zysk i s-ka wydawnictwo
Produkty w ofercie: 5051
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: