[CeDeWu]
Kategoria: Ekonomia, Finanse, Zarządzanie
chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu,
sprzedającego. W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery
poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń
firmy do...
Pełen opis produktu 'Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń.' »
"Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako
incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W
rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do
czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i
wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz
emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie
jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem
kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.
W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów
energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta
i odwrotnie:
o poziom oddziaływań duchowych (energia spirytualna),
o poziom oddziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
o poziom oddziaływań mentalnych (energia mentalna),
o poziom oddziaływań fizycznych (energia fizyczna).
Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej)
powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych
przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów
kreatywnych.
Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych
,,grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu,
radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych,
,,wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.
Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie
traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również
niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów
jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.
Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający
- kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia
komponowania biznesu inteligentnego.