[MT Biznes]
Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian
organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną
inteligencję....
Pełen opis produktu 'Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI' »
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian
organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną
inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak
wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy,
strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te,
stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są
obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze
modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej
obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz
dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają
się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm,
takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest
pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych
praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do
tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI.
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza
implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę
technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie
pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki
którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To
fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na
rynku dzięki wykorzystaniu AI. „Większość organizacji nie docenia
możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć,
jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien
przeczytać tę książkę”. ?Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry
Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School „Sztuczna
inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym
potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom,
które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja
w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną
wartość”. ?Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group Thomas H.
Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i
Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Said Business
School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy
dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte
Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w
biznesiei Big Data at Work. Nitin Mittal – dyrektor w firmie
Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju
Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz
zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i
Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A).
Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu
Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.