Powiększ zdjęcie
26,00 zł
Tytuł Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja... Pełen opis produktu 'Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1' »
48,49 zł
dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą. Nazwa - Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach Autor... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Wiesław Pluta' »
84,50 zł
Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości. W części... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością firmy' »
60,78 zł
pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Nazwa - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Autor - Piotr Szczepankowski ... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Piotr Szczepankowski' »
34,70 zł
podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego' »
30,69 zł
46,80 zł52,00 zł
maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach' »
42,47 zł
40,93 zł
62,10 zł69,00 zł
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »
57,80 zł
53,40 zł
Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia... Pełen opis produktu 'Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki' »
46,30 zł
58,79 zł
.
38,90 zł
35,10 zł39,00 zł
31,86 zł
61,40 zł
27,00 zł
Tytuł Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Podtytuł Działania współczesnego teatru i filharmonii Autor Wioletta Krawiec Język pol... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Działania współczesnego teatru i filharmonii' »