Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja... Pełen opis produktu 'Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1' »

    Tytuł Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ISBN 978-83-231-4077-1 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych. Tom 1

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą. Nazwa - Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach Autor... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Wiesław Pluta' »

    Opis - Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:finansowa charakterystyka decyzji,analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą. Nazwa - Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach Autor - Wiesław Pluta Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320818062 Kod EAN - 9788320818062 Rok wydania - 2009 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 156 Podatek VAT - 5% Premiera - 2009-01-21
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Wiesław Pluta

  • [POLTEXT]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości. W części... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością firmy' »

    Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości. W części I analizowane są źródła wzrostu wartości firmy, w tym zwłaszcza wpływ niematerialnych czynników rozwoju: kapitału intelektualnego, informatycznego, organizacyjnego. Autorzy koncentrują się na wartości klienta, budowaniu relacji z otoczeniem, wzmacnianiu zaufania do firmy. W części II zostały przedstawione nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstwa. Duże znaczenie Autorzy przywiązują do precyzyjnego szacowania średniego ważonego kosztu kapitału w powiązaniu z poszukiwaniem optymalnej jego struktury. Podejmują problematykę wyceny spółek tzw. nowej gospodarki, wyceny wartości prawnych i niematerialnych oraz wycen za pomocą opcji rzeczowych. W części III omawiane są metody podnoszenia wartości firmy (m.in. poprzez fuzje i przejęcia). Czytelnik znajdzie tu najnowsze rozwiązania w zakresie programów motywacyjnych w USA i W. Brytanii oraz ich prawne i ekonomiczne aspekty w polskich spółkach kapitałowych. Wiele uwagi poświęcono też zasadom kształtowania właściwych relacji inwestorskich i raportowania wartości dla akcjonariuszy. Książkę zamykają rozważania na temat kształtowania kultury organizacyjnej. Na plan pierwszy wysuwają się podstawowe wartości: uczciwość, pracowitość, otwartość na zmiany, sprostanie oczekiwaniom klientów, szybkość działania, umiejętność uczenia się. Lekturze sprzyja syntetyczna forma analiz teoretycznych oraz liczne przykłady przodujących spółek kapitałowych (m.in. Cisco, CitiBank, PKN Orlen, Pekao SA). Wyrażamy nadzieję, że menedżerowie, doradcy, analitycy i studenci znajdą w niej inspirację do dalszych przemyśleń i trafnych decyzji biznesowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Nazwa - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Autor - Piotr Szczepankowski ... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Piotr Szczepankowski' »

    Opis - Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na:prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Nazwa - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Autor - Piotr Szczepankowski Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301149611 Kod EAN - 9788301149611 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 388 Podatek VAT - 5% Premiera - 2006-05-09
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Piotr Szczepankowski

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego' »

    Niniejszy podręcznik adresowany jest przede wszystkim do studentów zgłębiających tajniki funkcjonowania rynku finansowego. W pierwszej części publikacji przedstawiono teoretyczne aspekty organizacji i funkcjonowania rynku finansowego. Zdefiniowano również podstawowe zasady działania rynku pieniężnego i kapitałowego w Polsce. W drugiej części podręcznika zidentyfikowano determinanty decyzji podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych instrumentów finansowych.?Atrakcyjność podjętej problematyki ma szczególny wymiar ze względu na dynamiczny rozwój w ostatnich latach rynku finansowego, a szczególnie rynku kapitałowego. Praca stanowi przejrzyste kompendium wiedzy dotyczącej wyceny instrumentów rynku finansowego, może być wykorzystana zarówno w sferze naukowej, jak i przez praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych oraz przedsiębiorstwach?.Prof. dr hab. Alfreda Zachorowska,,Mimo, że w zamyśle Autorów praca adresowana jest głównie do studentów, to uważam że zawarte w niej treści mogą być interesujące dla znacznie szerszego kręgu osób zainteresowanych funkcjonowaniem rynku pieniężnego i kapitałowego. Aktualnie obserwowane turbulencje na obu rynkach niewątpliwie powiększą grono czytelników tej pracy.?Prof. dr hab.inż. Wiktor Krawczyk
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

  • [CeDeWu]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

  • Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    46,80 zł
    52,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: od ręki

    maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach' »

    Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:finansowa charakterystyka decyzji,analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

  • [PWE]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

  • Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    62,10 zł
    69,00 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [K.E. LIBER]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia... Pełen opis produktu 'Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki' »

    Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki

  • [PWE]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach' »

    Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:finansowa charakterystyka decyzji,analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na:prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa.

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Zarządzanie ryzykiem

    podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego' »

    Niniejszy podręcznik adresowany jest przede wszystkim do studentów zgłębiających tajniki funkcjonowania rynku finansowego. W pierwszej części publikacji przedstawiono teoretyczne aspekty organizacji i funkcjonowania rynku finansowego. Zdefiniowano również podstawowe zasady działania rynku pieniężnego i kapitałowego w Polsce. W drugiej części podręcznika zidentyfikowano determinanty decyzji podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych instrumentów finansowych. "Atrakcyjność podjętej problematyki ma szczególny wymiar ze względu na dynamiczny rozwój w ostatnich latach rynku finansowego, a szczególnie rynku kapitałowego. Praca stanowi przejrzyste kompendium wiedzy dotyczącej wyceny instrumentów rynku finansowego, może być wykorzystana zarówno w sferze naukowej, jak i przez praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych oraz przedsiębiorstwach". Prof. dr hab. Alfreda Zachorowska "Mimo, że w zamyśle Autorów praca adresowana jest głównie do studentów, to uważam że zawarte w niej treści mogą być interesujące dla znacznie szerszego kręgu osób zainteresowanych funkcjonowaniem rynku pieniężnego i kapitałowego. Aktualnie obserwowane turbulencje na obu rynkach niewątpliwie powiększą grono czytelników tej pracy." Prof. dr hab.inż. Wiktor Krawczyk
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

  • Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,10 zł
    39,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego' »

    Niniejszy podręcznik adresowany jest przede wszystkim do studentów zgłębiających tajniki funkcjonowania rynku finansowego. W pierwszej części publikacji przedstawiono teoretyczne aspekty organizacji i funkcjonowania rynku finansowego. Zdefiniowano również podstawowe zasady działania rynku pieniężnego i kapitałowego w Polsce. W drugiej części podręcznika zidentyfikowano determinanty decyzji podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych instrumentów finansowych.„Atrakcyjność podjętej problematyki ma szczególny wymiar ze względu na dynamiczny rozwój w ostatnich latach rynku finansowego, a szczególnie rynku kapitałowego. Praca stanowi przejrzyste kompendium wiedzy dotyczącej wyceny instrumentów rynku finansowego, może być wykorzystana zarówno w sferze naukowej, jak i przez praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych oraz przedsiębiorstwach”.Prof. dr hab. Alfreda Zachorowska,,Mimo, że w zamyśle Autorów praca adresowana jest głównie do studentów, to uważam że zawarte w niej treści mogą być interesujące dla znacznie szerszego kręgu osób zainteresowanych funkcjonowaniem rynku pieniężnego i kapitałowego. Aktualnie obserwowane turbulencje na obu rynkach niewątpliwie powiększą grono czytelników tej pracy.”Prof. dr hab.inż. Wiktor Krawczyk...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

  • [CeDeWu Sp.z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Podtytuł Działania współczesnego teatru i filharmonii Autor Wioletta Krawiec Język pol... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Działania współczesnego teatru i filharmonii' »

    Tytuł Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Podtytuł Działania współczesnego teatru i filharmonii Autor Wioletta Krawiec Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Działania współczesnego teatru i filharmonii


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2