Powiększ zdjęcie
53,10 zł59,00 zł
wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością klienta' »
47,68 zł
50,27 zł
.
52,50 zł
53,10 zł
27,00 zł
Tytuł Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Podtytuł Działania współczesnego teatru i filharmonii Autor Wioletta Krawiec Język pol... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Działania współczesnego teatru i filharmonii' »
32,00 zł
Tytuł Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie Autor Joanna Wiechoczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie' »
40,88 zł
44,99 zł
0x0032733c00000000
52,06 zł
uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.(z Przedmowy) Nazwa - Zarządzanie wartością klienta Oryginalny tytuł... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością klienta - V. Kumar' »
63,90 zł
Autor: V. Kumar Wydawnictwo: PWN Pełen opis produktu 'ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA MARKETING PWN' »
69,52 zł
68,57 zł
42,61 zł45,89 zł
52,70 zł
wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wartością klienta.' »