Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania... Pełen opis produktu 'Usługi marketing i zarządzanie - Audrey Gilmore' »

    Opis - Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość. Nazwa - Usługi marketing i zarządzanie Oryginalny tytuł - SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT Autor - Audrey Gilmore Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 8320816505 Kod EAN - 9788320816501 Rok wydania - 2012 Język - polski Tłumacz - Łuczkiewicz Grzegorz Format - 16.2x23.8cm Ilość stron - 220 Podatek VAT - 5% Premiera - 2006-07-28
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Usługi marketing i zarządzanie - Audrey Gilmore

  • [PWE]

    Kategoria: Biznes i ekonomiaWysyłka: do 3 dni

    zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo... Pełen opis produktu 'Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie [Hollins Bill, Shinkins Sadie]' »

    Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług. Tytuł oryginału: Managing Service Operations ISBN: 9788320818284 Kod paskowy: 9788320818284 Autorzy: Hollins Bill, Shinkins Sadie Tłumaczenie: Erlich Andrzej Wydanie: 1 Rok wydania: 2013 Kod wydawcy: 20234 Miejscowość: Warszawa Liczba stron: 344 Oprawa: Kartonowa Foliowana PKWiU: 58.11.1 Format: 16.0x24.0cm Głębokość (mm): 18 Waga: 0.55 Język oryginału: Angielski Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie [Hollins Bill, Shinkins Sadie]

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepsz... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością usług' »

    Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością usług

  • [PWE]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu... Pełen opis produktu 'Usługi marketing i zarządzanie' »

    Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Usługi marketing i zarządzanie

  • [Uniw. Rolniczy w Krakowie]

    Kategoria: Książki/Weterynaria/

    W opracowaniu przedstawiono kompleksowe, ale też zwięzłe ujęcie problemu

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie i ekonomika w usługach weterynaryjnych

  • [Uniwersytet Rolniczy w Krakowie]

    Kategoria: Weterynaria>Weterynaria ogólnaWysyłka: do 3 dni

    kompleksowe, ale też zwięzłe ujęcie szeregu problemów związanych z: funkcjonowaniem rynku w makro- i mikroskali, podstawami zarządzania podmiotem weterynaryjnym, marketingiem i ekonomiką usług... Pełen opis produktu 'Zarządzanie i ekonomika w usługach weterynaryjnych' »

    Niniejsze opracowanie jest przeznaczone dla słuchaczy studiów weterynaryjnych na poziomie uniwersyteckim oraz osób pragnących pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie.Zagadnienia prezentowane w opracowaniu zostały tak przedstawione, by umożliwić czytelnikom szersze spojrzenie na omawiane problemy oraz by zachęcić ich do dalszego zgłębiania wiedzy z ekonomiki weterynaryjnej.W opracowaniu przedstawiono kompleksowe, ale też zwięzłe ujęcie szeregu problemów związanych z: funkcjonowaniem rynku w makro- i mikroskali, podstawami zarządzania podmiotem weterynaryjnym, marketingiem i ekonomiką usług weterynaryjnych, rachunkiem ekonomicznym w usługach weterynaryjnych, rachunkowością i finansami w zarządzaniu podmiotem weterynaryjnym, zasadami uruchomienia i prowadzenia działalności gospodarczej. Zawarta w opracowaniu wiedza dotycząca zarządzania i ekonomiki usług weterynaryjnych jest posiłkowana przykładami....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie i ekonomika w usługach weterynaryjnych

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Biznes i ekonomiaWysyłka: do 3 dni

    Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepsz... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością usług [Urban Wiesław]' »

    Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach. ISBN: 9788301198978 Kod paskowy: 9788301198978 Autorzy: Urban Wiesław Wydanie: 1 Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 20411 Liczba stron: 166 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5 Głębokość (mm): 9 Waga: 0.27 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością usług [Urban Wiesław]

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych' »

    Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej ?,, jakość oznacza lepiej ?,,słyszeć?,, potrzeby pacjentów, lepiej ?,,słyszeć?,, potrzeby pracowników, jak i lepiej ?,,wsłuchiwać się?,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [PWE]

    Kategoria: Inne 306Wysyłka: do 3 dni

    usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu... Pełen opis produktu 'Usługi marketing i zarządzanie' »

    Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Usługi marketing i zarządzanie

  • [Poltext]

    Kategoria: Nieruchomości

    W książce przedstawione są praktyczne aspekty zawodowego zarządzania nieruchomościami. Autorka opisuje korzyści płynące ze zlecenia usług zarządzania nieruchomościami profesjonalnym... Pełen opis produktu 'Rynek usług zarządzania nieruchomościami' »

    W książce przedstawione są praktyczne aspekty zawodowego zarządzania nieruchomościami. Autorka opisuje korzyści płynące ze zlecenia usług zarządzania nieruchomościami profesjonalnym podmiotom. Przedstawia procedury, metody, narzędzia i rozwiązania w pełnym cyklu zarządzania nieruchomością ? od wyboru zarządcy, poprzez przejęcie obiektu do zarządzania i dostosowanie jego obsługi do wymagań użytkowników aż do sprawnego nadzoru, kontroli i oceny zarządcy. Prezentuje dominujące formy organizacyjno-prawne podmiotów zarządzających, ich klientów, rodzaje, zakres oraz sposoby realizacji usług. Stan rynku usług zarządczych w Polsce rozpatrywany jest w kontekście rozwiązań stosowanych w USA i Niemczech ? krajach, które mają najbogatsze doświadczenia w tej dziedzinie. Wiele miejsca zajmuje diagnoza rozwoju polskiego rynku w kontekście dotychczasowych dokonań zarządców, zmieniających się wymagań klientów oraz wpływu deregulacji zawodu. W aneksie zamieszczono sprawdzone wzory dokumentów przydatnych przy wyborze zarządcy nieruchomości, zawieraniu umów, protokolarnym przejęciu nieruchomości oraz ocenie pracy zarządzającego. Publikacja adresowana jest głównie do obecnych i przyszłych zarządców. Będzie także pomocna dla właścicieli nieruchomości w wyborze odpowiedniego zarządzającego oraz określeniu ram wzajemnej współpracy. Studentom kierunków związanych z zarządzaniem i gospodarowaniem nieruchomościami pozwoli rozszerzyć wiedzę na temat funkcjonowania obsługi rynku nieruchomości. "Wkład Autorki w prezentację zagadnień rynku usług zarządzania nieruchomościami polega nie tylko na kompleksowej interpretacji tego rynku i wyjaśnieniu jego specyfiki, lecz również na zaprezentowaniu oryginalnych badań opinii profesjonalnych zarządców nieruchomości, które pozwalają wysunąć interesujące wnioski dotyczące metod zarządzania nieruchomościami w Polsce. Główne walory książki należy dostrzegać w dociekaniach związanych z praktyką zarządzania nieruchomościami. Cechuje ją duża wnikliwość, szerokość analizy oraz staranność i krytycyzm w ocenie źródeł. Autorka łączy dobrą znajomość problemów teoretycznych problematyki z równie dobrą znajomością praktyki gospodarczej. Jest to studium nowatorskie, poszerzające stan wiedzy, dostarczające Czytelnikowi praktycznych wskazówek, gotowych wniosków do zaadaptowania." Z recenzji prof. zw. dr hab. Henryka Gawrona Katarzyna Najbar ? doktor nauk ekonomicznych; pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Katedra Ekonomiki Nieruchomości i Procesu Inwestycyjnego. Specjalizuje się w dziedzinie organizacji i funkcjonowania podmiotów zarządzających nieruchomościami w Polsce i na świecie oraz problematyce zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. Członek akademicki Institute of Real Estate Management (IREM), Chicago. Do końca 2013 r. członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds. nadawania uprawnień zarządcom nieruchomości. Biegły sądowy w zakresie zarządzania nieruchomościami przy Sądzie Okręgowym w Krakowie. Zarządca nieruchomości i pośrednik w obrocie nieruchomościami. Od 7 lat prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi. Autorka licznych publikacji związanych z funkcjonowaniem rynku nieruchomości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek usług zarządzania nieruchomościami

  • [Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie i usługi w obszarze kultury fizycznej i hotelarstwa. Teoria i praktyka.

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    W niniejszym podręczniku dominuje menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady z życia wzięte pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika... Pełen opis produktu 'Zarządzanie operacyjne Towary i usługi' »

    W niniejszym podręczniku dominuje menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady z życia wzięte pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie operacyjne Towary i usługi

  • [CeDeWu]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze... Pełen opis produktu 'Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi' »

    Współczesny rynek finansowy stwarza szerokie możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych, poprzez różnorodne instrumenty finansowe. Inwestycje są jednakże obarczone różnym poziomem ryzyka. W rezultacie można osiągnąć wysoki zwrot z poczynionych inwestycji, ale również utracić zainwestowany kapitał. Inwestor indywidualny może inwestować swoje środki samodzielnie na rynku finansowym lub też poprzez pośredników finansowych, wśród których najbardziej znaczący są inwestorzy instytucjonalni, w tym firmy zarządzające aktywami finansowymi (firmy asset management). Niniejsza książka jest jedną z pierwszych prób podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze rynku finansowego. Autor przedstawił największe rynki zarządzania aktywami na świecie oraz poświęcił szczególną uwagę na ukazanie rynku polskiego, prezentując dane empiryczne oraz wnioski wynikające z obserwacji i badań, z uwzględnieniem sytuacji załamania i dekoniunktury na rynkach finansowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Giełda. Rynki finansoweWysyłka: od ręki

    podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze... Pełen opis produktu 'Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi' »

    Współczesny rynek finansowy stwarza szerokie możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych, poprzez różnorodne instrumenty finansowe. Inwestycje są jednakże obarczone różnym poziomem ryzyka. W rezultacie można osiągnąć wysoki zwrot z poczynionych inwestycji, ale również utracić zainwestowany kapitał. Inwestor indywidualny może inwestować swoje środki samodzielnie na rynku finansowym lub też poprzez pośredników finansowych, wśród których najbardziej znaczący są inwestorzy instytucjonalni, w tym firmy zarządzające aktywami finansowymi (firmy asset management).Niniejsza książka jest jedną z pierwszych prób podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze rynku finansowego. Autor przedstawił największe rynki zarządzania aktywami na świecie oraz poświęcił szczególną uwagę na ukazanie rynku polskiego, prezentując dane empiryczne oraz wnioski wynikające z obserwacji i badań, z uwzględnieniem sytuacji załamania i dekoniunktury na rynkach finansowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek usług zarządzania aktywami finansowymi

  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Ró?ne

    w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji, a także dla studentów innych wyższych uczelni i pracowników przedsiębiorstw... Pełen opis produktu 'Zarządzanie produkcją i usługami.' »

    W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji, a także dla studentów innych wyższych uczelni i pracowników przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie produkcją i usługami.

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Medycyna > Inne

    miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych' »

    Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej –,, jakość oznacza lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pacjentów, lepiej „,,słyszeć”,, potrzeby pracowników, jak i lepiej „,,wsłuchiwać się”,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Zarządzanie jakościąWysyłka: od ręki

    miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych' »

    Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej ?,, jakość oznacza lepiej ?,,słyszeć?,, potrzeby pacjentów, lepiej ?,,słyszeć?,, potrzeby pracowników, jak i lepiej ?,,wsłuchiwać się?,, w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [DIFIN]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy proc... Pełen opis produktu 'Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług' »

    W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne ? zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług

  • [PWE]

    Kategoria: GospodarkaWysyłka: od ręki

    usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu... Pełen opis produktu 'Usługi marketing i zarządzanie' »

    Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Usługi marketing i zarządzanie

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    piśmiennictwie wypełnia ?,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ?,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ?,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych?,,.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w usługach publicznych' »

    Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ?,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ?,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ?,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych?,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i ?,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki ?,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając ?,, przy nieskuteczności innych koncepcji ?,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w usługach publicznych


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Przyrodnicze.pl

Ksiązki i artykuły użytkowe i dekoracyjne o tematyce przyrodniczej oraz multimedia i przewodniki turystyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.02.2007
kera, multico, pwn, iop pan, levenhuk, sbm, isez pan, ib pan, giantmicrobes, visualsystem
Produkty w ofercie: 8568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 10
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, helion, zielona sowa, penguin books, znak, -, harmonia, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 133201
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 133201
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Vetbooks.pl

Księgarnia weterynaryjna.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.07.2010
galaktyka, uniwersytet przyrodniczy we wrocławiu, edra urban&partner, pwn, multico, sggw, sbm, dragon, bee & honey sp. z o.o., polskie wydawnictwo rolnicze
Produkty w ofercie: 785
Promocje: 12
Wysyłka do 3 dni: 785
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0