Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Icjalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • Zarządzanie silną marką w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    62,10 zł
    69,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Iojalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • [import]

    Kategoria: Wszystkie produkty

    aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • Zarządzanie silną marką w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    54,53 zł
    58,73 zł

    [wolters kluwer polska]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Icjalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką.

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Aspektów Zarządzania Marką, W Tym Planowania I Realizacji Strategii Marki I Portfela Marek Instytucji, Oraz Identyfikacja Atrybutów Silnej Marki. Szczegółowo Omówiono M.in.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie Silną Marką' »

    Znaczenie Marki Jako Składnika Wartości Niematerialnych I Prawnych Różnych Instytucji -nie Tylko Przedsiębiorstw, Ale Także M.in. Pośredników Handlowych, Klubów Sportowych, Organizacji Non Profit, Szkól Wyższych - Wciąż Rośnie, Marka Staje Się Też Ważnym Narzędziem Konkurowania Miast, Regionów Czy Krajów. Skutkuje To Wzrostem Zainteresowania Tematem Kształtowania Strategii Dla Danej Marki, Ukierunkowanej Na Tworzenie I Utrzymywanie Jej Kapitału, Siły I Wartości.Celem Książki Jest Analiza Wybranych Czynników Determinujących Rozwój Marek Oraz Strategie Markowe, A Także Charakterystyka Różnych Aspektów Zarządzania Marką, W Tym Planowania I Realizacji Strategii Marki I Portfela Marek Instytucji, Oraz Identyfikacja Atrybutów Silnej Marki. Szczegółowo Omówiono M.in. Następujące Zagadnienia: * M Definicja Marki, Ewolucja Jej Znaczenia I Zastosowania W Działalności Organizacji, * Elementy Zarządzania Marką, Podejmowanie Decyzji Strategicznych Z Nią Związanych, * Prawne Aspekty Zarządzania Marką, W Tym Międzynarodowy I Polski System Ochrony Znaków Towarowych Oraz Inne Regulacje Prawne, * Narzędzia Marketingu Mix Służące Kształtowaniu Silnej Marki, * Proces Kształtowania Programu Icjalnościowegc Marki, Rodzaje Funkcjonujących Programów,* Semiotyczne I Antropologiczne Aspekty Kreowania Marki, * Najważniejsze Problemy Zarządzania Marką W Sytuacji Kryzysowej.Książka Została Napisana Przez Wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką W Kolegium Gospodarki Światowej SGH W Warszawie, Jest Przydatnym źródłem Wiedzy Dla Kadry Zarządzającej Wszelkiego Rodzaju Przedsiębiorstw I Instytucji, Pracowników Działów Marketingu, A Także Studentów Kierunków Związanych Z Marketingiem I Zarządzaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Silną Marką

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Biznes &qt; ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką (Marzanna K. Witek-Hajduk)' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy k
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką (Marzanna K. Witek-Hajduk)

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Ekonomia BiznesWysyłka: od ręki

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką' »

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też w...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono... Pełen opis produktu 'Zarządzanie silną marką - Witek-Hajduk Marzanna K.' »

    Opis - Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: * m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji, * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych, * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, * proces kształtowania programu Icjalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. Nazwa - Zarządzanie silną marką Autor - Witek-Hajduk Marzanna K. Oprawa - Miękka Wydawca - Wolters Kluwer Kod ISBN - 9788326413339 Kod EAN - 9788326413339 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - ZARZĄDZANIE i MARKETING Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 444 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-04-29
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie silną marką - Witek-Hajduk Marzanna K.


Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 161774
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 161774
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music, sony music entertainment, warner music poland, emi, cherry red
Produkty w ofercie: 1318806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 146217
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prawnicza.info

Książki o tematyce prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.06.2009
import, translegis, gall, oddk, wszechnica podatkowa, tnoik, instytut multimedialny, ch beck, iuris, grupa image
Produkty w ofercie: 4601
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, zielona sowa, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 93973
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 297546
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 297546
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, helion, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 169572
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 90375
Promocje: 89430
Wysyłka do 3 dni: 90375
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, bellona, wolters kluwer, egmont, olesiejuk, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 108498
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 108498
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

E-Fun24.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.11.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, olesiejuk, egmont, c.h. beck, difin, umcs, bellona, rebis
Produkty w ofercie: 85364
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 81807
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0