Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [poltext]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    diagnozowania i prognozowania funkcjonowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Do tego celu został wykorzystany autorski model siedmiokąta zarządzania innowacjami,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie' »

    Książka prezentuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności. Nowoczesne przedsiębiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontekście technologicznym, ekonomicznym i społecznym, z uwzględnieniem uwarunkowań, jakie stwarza otoczenie, a także różnorodnych konsekwencji innowacji oraz przejawów oporu przed ich wdrażaniem. Podjęta została także tematyka kształtowania innowacyjnego społeczeństwo oraz oczekiwań wobec innowatorów. Autor koncentruje się na zagadnieniach poszukiwania, wdrażania i realizowania innowacyjnych projektów, wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji do innowacji, bezpieczeństwo własności intelektualnej oraz wspieranie i finansowanie działalności innowacyjnej. Omawia także metody i narzędzia zarządzania innowacjami. W ostatnim rozdziale przedstawiona jest problematyka diagnozowania i prognozowania funkcjonowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Do tego celu został wykorzystany autorski model siedmiokąta zarządzania innowacjami, rozpatrywany na przykładzie funkcjonowania sektora teleinformatycznego, ze względu na wysoki poziom jego innowacyjności.Treść książki uzupełniona jest o krótkie teksty - „kapsułki” - które pozwalają praktycznie spojrzeć na zagadnienie zarządzania innowacjami. Zawierają one przykłady innowacyjnych przedsiębiorstw oraz znanych innowatorów, mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących nowych pomysłów rozwojowych dla swoich firm. Załączniki obejmują formularz identyfikacji innowacji, ankietę umożliwiającą zdiagnozowanie stanu systemu zarządzania innowacjami oraz przykładową procedurę wdrażania innowacji.Książka adresowana jest do dwóch grup Czytelników: właścicieli, menedżerów i specjalistów nastawionych na tworzenie nowatorskich rozwiązań i kreowanie pomysłów, które wspierałyby rozwój przedsiębiorstwa, oraz pracowników naukowych uczelni wyższych i ośrodków badawczo-rozwojowych i studentów poszukujących aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętej innowacyjności.Marcin Karlik – doktor nauk ekonomicznych, absolwent studiów magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Pracownik Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu. Specjalista ds. marketingu i public relation; twórca strategii promocyjnych tego Ośrodka oraz kreator licznych projektów w zakresie promocji, marketingu, public relations i fundraisingu; dziennikarz. Autor i współautor wielu artykułów poświęconych problematyce innowacji w społeczeństwie informacyjnym, w globalnej przestrzeni, także w segmencie „network goods”; zastosowaniu technologii teleinformatycznych, ICT; sektora high-tech, transferu wiedzy i dobrych praktyk. Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie

  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    45,00 zł
    50,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym. Rozumienie nowej gospodarki jest nieodłącznie związane ze wzrostem roli zasobów niematerialnych, a szczególnie wiedzy. Dużą zaletą recenzowanej... Pełen opis produktu 'Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy' »

    Książka stanowi cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym, dla wszystkich osób interesujących się zastosowaniem nowoczesnych instrumentów w procesie generowania i rozwoju wiedzy w organizacji oraz zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym. Rozumienie nowej gospodarki jest nieodłącznie związane ze wzrostem roli zasobów niematerialnych, a szczególnie wiedzy. Dużą zaletą recenzowanej książki jest systematyzacja takich pojęć jak: wiedza, zarządzanie wiedzą, system zarządzania wiedzą, kapitał intelektualny i jego diagnoza, prezentacja różnych koncepcji, które do tej pory nie zostały w tak kompleksowy sposób przedstawione czytelnikowi. Autorzy przedstawiają wizję organizacji przyszłości, wskazując na pewne wyznaczniki nowoczesnych organizacji, jak choćby nowe wymagania od kultur organizacyjnych przedsiębiorstw, wzrost roli kapitału intelektualnego i wiedzy w organizacji. W ostatnim rozdziale zaprezentowano w szczegółowy sposób różnorakie systemy wspomagające zarządzanie wiedzą, wręcz opisano poszczególne instrumenty. Publikacja ta może być przydatna dla studentów i menedżerów, starających się poznać konkretne narzędzia zarządzania wiedzą. O dużym znaczeniu recenzowanej książki stanowią głównie: aktualność i ranga podjętej problematyki, poziom naukowy wszystkich rozdziałów oraz wpływ profesjonalnej redakcji naukowej na spójność książki, która chociaż jest pracą zbiorową, jest też zwartą publikacją. Uznanie budzi zarówno logiczna sekwencja rozważań, inteligentny podział na części, jak i interesująca treść poszczególnych rozdziałów. Na uwagę zasługuje także strona gra?czna książki - liczne, często oryginalne rysunki, które ożywiają prezentację treści i są pomocne w jej zrozumieniu. Książka doskonale spełnia swoją rolę jako źródło inspiracji w poszukiwaniu wskazówek pomocnych w rozwiązaniu problemów charakterystycznych dla nowoczesnej organizacji....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . Henryk Nazwa - Problemy zarządzania przedsiębiorstwem Autor - Henryk Mruk Oprawa - Miękka Wydawca - Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo Kod... Pełen opis produktu 'Problemy zarządzania przedsiębiorstwem - Henryk Mruk' »

    Opis - Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku wymaga od osób zarządzających przedsiębiorstwami wiedzy na temat warunków skutecznego przywództwa, sposobów tworzenia i wprowadzania innowacji, umiejętności analizowania kosztów w powiązaniu z efektami, a także znajomości korzyści, jakie dają nowoczesne rozwiązania w sferze technologii informacyjnych.Przygotowana publikacja jest podzielona na dwie części. W pierwszej z nich zaprezentowano wyniki badań i przemyśleń związanych z aktywnością rynkową przedsiębiorstw, natomiast druga część zawiera rozważania na temat szerszego spojrzenia na wybrane zagadnienia z obszaru marketingu. Duża część zamieszczonych tekstów opiera się na prowadzonych badaniach empirycznych. Poszczególne artykuły nawiązują do przykładów związanych z wieloma branżami, co daje możliwość wykorzystania wyników badań w konkretnych sektorach gospodarki. Kilka artykułów odnosi się do badań prowadzonych w skali globalnej, dzięki czemu pojawia się perspektywa międzynarodowa.prof. dr bab. Henryk Nazwa - Problemy zarządzania przedsiębiorstwem Autor - Henryk Mruk Oprawa - Miękka Wydawca - Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo Kod ISBN - 9788361053309 Kod EAN - 9788361053309 Rok wydania - 2012 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy zarządzania przedsiębiorstwem - Henryk Mruk

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Controlling Analiza i monitoring w zarządzaniu przedsiębiorstwem

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , który dostarcza informacji istotnych z biznesowego punktu widzenia. Publikacja skierowana do menedżerów i osób zarządzających w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Nazwa - Zarządzanie... Pełen opis produktu 'Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie - Kit Oung' »

    Opis - W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębiorstwach jest gorącym tematem. W niniejszej książce zostało omówione wiele aspektów mogących pomóc osiągnąć i utrzymać maksymalną redukcję zużycia energii. Idee te zostały pogrupowane tematycznie w czterech działach, zawierających praktyczne koncepcje zarządzania zrównoważonym zużyciem energii i wydajnością.Część 1 - StrategiaOgólna strategia projektowania, wdrażania i trwałego utrzymania zrównoważonej redukcji zużycia energii oraz przeszkody utrudniające poprawę wydajności energetycznej.Część 2 - Narzędzia i technikiPrzegląd różnych narzędzi i technik stosowanych przez konsultantów i wykonawców do oceny i rekomendacji redukcji zużycia energii.Część 3 - Możliwe do uniknięcia straty energiiSposoby osiągnięcia szybkich rezultatów przy niskich nakładach finansowych oraz lista rzeczy, na które menedżer lub inżynier powinien zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego dla firmy konsultanta lub wykonawcy.Część 4 - ZarządzanieZagadnienia związane z uzyskaniem zaangażowania kadry menedżerskiej wyższego szczebla oraz z systemem zarządzania w celu osiągnięcia długoterminowej redukcji zużycia energii. Relacje pracownik-menedżer, których charakterystykę należy znać, by stworzyć taki program redukcji zużycia energii, jaki odpowie na potrzeby zarówno kadry zarządzającej jak i pracowników fizycznych. Prezentacja prostego systemu monitoringu energii, który dostarcza informacji istotnych z biznesowego punktu widzenia.Publikacja skierowana do menedżerów i osób zarządzających w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Nazwa - Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie Oryginalny tytuł - Enegry Management in Business Autor - Kit Oung Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301181512 Kod EAN - 9788301181512 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Tłumacz - Kłoczko Jan Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 250 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-03-10
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie - Kit Oung

  • Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    56,70 zł
    63,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >FilozofiaWysyłka: od ręki

    Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie' »

    Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.Szczegółowo omówiono między innymi: * definicje, źródła i typologię zaufania, * zagadnienia ekonomii zaufania, * znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego, * wytyczne do budowy zaufania w organizacji, * rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem, * relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie, * kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację, * strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, * problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi, * zasady zarządzania reputacją i lojalnością, * strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, * zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, * zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line). Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową.Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie - Ryszard Żuber' »

    Opis - Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki.Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych.Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne.Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu.Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Nazwa - Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie Autor - Ryszard Żuber Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788380851566 Kod EAN - 9788380851566 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 234 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-04-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie - Ryszard Żuber

  • [PWE]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    charakterystycznych dla nowoczesnej organizacji. Nazwa - Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy Autor - Praca zbiorowa Oprawa... Pełen opis produktu 'Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy - Praca zbiorowa' »

    Opis - Książka stanowi cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym, dla wszystkich osób interesujących się zastosowaniem nowoczesnych instrumentów w procesie generowania i rozwoju wiedzy w organizacji oraz zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym. Rozumienie nowej gospodarki jest nieodłącznie związane ze wzrostem roli zasobów niematerialnych, a szczególnie wiedzy. Dużą zaletą recenzowanej książki jest systematyzacja takich pojęć jak: wiedza, zarządzanie wiedzą, system zarządzania wiedzą, kapitał intelektualny i jego diagnoza, prezentacja różnych koncepcji, które do tej pory nie zostały w tak kompleksowy sposób przedstawione czytelnikowi. Autorzy przedstawiają wizję organizacji przyszłości, wskazując na pewne wyznaczniki nowoczesnych organizacji, jak choćby nowe wymagania od kultur organizacyjnych przedsiębiorstw, wzrost roli kapitału intelektualnego i wiedzy w organizacji. W ostatnim rozdziale zaprezentowano w szczegółowy sposób różnorakie systemy wspomagające zarządzanie wiedzą, wręcz opisano poszczególne instrumenty. Publikacja ta może być przydatna dla studentów i menedżerów, starających się poznać konkretne narzędzia zarządzania wiedzą. O dużym znaczeniu recenzowanej książki stanowią głównie: aktualność i ranga podjętej problematyki, poziom naukowy wszystkich rozdziałów oraz wpływ profesjonalnej redakcji naukowej na spójność książki, która chociaż jest pracą zbiorową, jest też zwartą publikacją. Uznanie budzi zarówno logiczna sekwencja rozważań, inteligentny podział na części, jak i interesująca treść poszczególnych rozdziałów. Na uwagę zasługuje także strona gra?czna książki - liczne, często oryginalne rysunki, które ożywiają prezentację treści i są pomocne w jej zrozumieniu. Książka doskonale spełnia swoją rolę jako źródło inspiracji w poszukiwaniu wskazówek pomocnych w rozwiązaniu problemów charakterystycznych dla nowoczesnej organizacji. Nazwa - Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788372517074 Kod EAN - 9788372517074 Wydanie - 1 Rok wydania - 2007 Język - polski Format - 15.8x23.0cm Ilość stron - 294 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce opartej na wiedzy - Praca zbiorowa

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . Nazwa - Systemy zarządzania przedsiębiorstwem - techniki Lean Management i Kaizen Techniki Autor - Lazicki Artur, Samsel Dariusz Oprawa - Miękka Wydawca... Pełen opis produktu 'Systemy zarządzania przedsiębiorstwem - techniki Lean Management i Kaizen Techniki - Lazicki Artur, Samsel Dariusz' »

    Opis - Żyjemy w czasach, w których wprowadzanie zmian to już właściwie codzienność. Ale jak te modyfikacje są wprowadzane? Czy powodują obawę lub niechęć załogi? Czy przynoszą oczekiwane efekty? Twoim celem przy wdrażaniu zmian ma być potrzeba poprawy sprawności organizacyjnej firmy - mająca na celu zmianę kultury organizacyjnej, a w konsekwencji poprzez zmianę mentalności i zaangażowanie załogi oraz wykorzystanie potencjału ludzkiego organizacji - maksymalizację zysków. Jestem przekonany, że treść podręcznika pomoże podjąć właściwą decyzję o czasie i trybie wdrożenia Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem (SZP). Gdy zanalizujesz przedstawione przykłady, jak robią to inni, Twoja wiedza pogłębi się i będziesz jeszcze bardziej zdeterminowany do optymalizacji funkcjonowania przedsiębiorstwa. Nazwa - Systemy zarządzania przedsiębiorstwem - techniki Lean Management i Kaizen Techniki Autor - Lazicki Artur, Samsel Dariusz Oprawa - Miękka Wydawca - Wiedza i Praktyka Kod ISBN - 9788326930263 Kod EAN - 9788326930263 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 252 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-03-25
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Systemy zarządzania przedsiębiorstwem - techniki Lean Management i Kaizen Techniki - Lazicki Artur, Samsel Dariusz

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem - Eugeniusz Michalski' »

    Opis - Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Nazwa - Zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Eugeniusz Michalski Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301173692 Kod EAN - 9788301173692 Wydanie - - Rok wydania - 2013 Język - polski Tłumacz - - Seria wydawnicza - - Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 372 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedsiębiorczość, Ekonomia Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-09-12
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem - Eugeniusz Michalski

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Monografia jest efektem badań naukowych i składa się z trzech części: merytorycznej, ujmującej zagadnienia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, empiryczno-analitycznej,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem - Wioletta Czemiel-Grzybowska' »

    Opis - Monografia jest efektem badań naukowych i składa się z trzech części: merytorycznej, ujmującej zagadnienia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, empiryczno-analitycznej, zawierającej wyniki badań oraz części praktycznej, obejmującej wskazówki dla rozpoczynających i prowadzących działalność gospodarczą, stanowiącej kompendium wiedzy z tego zakresu. Zróżnicowana zawartość merytoryczno-empiryczna stanowi o zunifikowanym charakterze publikacji i dywersyfikuje tym samym grupę odbiorców. Oprócz studentów, wiele rozwiązań i podpowiedzi znajdą tu osoby zainteresowane otwieraniem działalności gospodarczej i przygotowywaniem biznes planów, ale także organizacje z otoczenia biznesu, doradcze i eksperckie. Nazwa - Zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Wioletta Czemiel-Grzybowska Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788376414614 Kod EAN - 9788376414614 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 362 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-08-09
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem - Wioletta Czemiel-Grzybowska

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzor... Pełen opis produktu 'Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem - Anna Sankowska' »

    Opis - Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem. Nazwa - Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Anna Sankowska Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788376414669 Kod EAN - 9788376414669 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 232 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem - Anna Sankowska

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wyzwania i perspektywy zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach.

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , średnich, rodzinnych), identyfikacji specyfiki tych progów i ich likwidowaniu w celu usprawnienia zarządzania przedsiębiorstwem. Problematyka została osadzona w rozważaniach metodologicznych... Pełen opis produktu 'Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Wojciech Wdowiak' »

    Opis - Książka poświęcona metodzie analizy progowej, polegającej na wyszukiwaniu progów (barier) ilościowych oraz jakościowych rozwoju i funkcjonowania przedsiębiorstw (w tym mikro, małych, średnich, rodzinnych), identyfikacji specyfiki tych progów i ich likwidowaniu w celu usprawnienia zarządzania przedsiębiorstwem.Problematyka została osadzona w rozważaniach metodologicznych zarządzania i innych nauk szczegółowych, w kontekście metod rachunku kosztów oraz matematycznych, ekonometrycznych, statystycznych i finansowych metod ilościowych.Książka adresowana jest zarówno do pracowników naukowo-dydaktycznych uczelni ekonomicznych i studentów studiujących na kierunku zarządzanie oraz ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, jak i do menedżerów polskich firm.(...) zasługą Autora jest systematyzacja wiedzy dotyczącej metody progowej w kontekście zarządzania, całościowy charakter rozważań oraz wskazanie aplikacyjnych możliwości z uwzględnieniem podstawowych ograniczeń i zalet analizy progowej.Dr hab. Artur Hołda prof. UEKKatedra Rachunkowości Uniwersytet Ekonomiczny w KrakowieAutorowi udało się pokazać metodę analizy progowej zarówno od strony teoretycznej, jak również od strony praktycznej, dla zastosowań w przedsiębiorstwach. Analiza progowa została ukazana jako metoda zarządzania na tle metod rachunków kosztów i związanych z nimi mierników oceny. (...) Jestem przekonany, że ze względu na wysokie walory naukowe oraz aplikacyjne książka znajdzie swoje miejsce w polskim dorobku literaturowym w dyscyplinie nauk o zarządzaniu.Dr hab. Stanisław Łobejko prof. SGHKolegium Nauk o PrzedsiębiorstwieSzkoła Główna Handlowa w Warszawie Nazwa - Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem Autor - Wojciech Wdowiak Oprawa - Miękka Wydawca - C.H. Beck Kod ISBN - 9788325553784 Kod EAN - 9788325553784 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.2x24.0 Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-08-19
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Wojciech Wdowiak

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    warunków funkcjonowania małego przedsiębiorstwa. Nazwa - Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem Autor - Jacek Jaworski Oprawa... Pełen opis produktu 'Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem - Jacek Jaworski' »

    Opis - Istotą gospodarki kapitalistycznej jest rodzenie się nowych przedsiębiorstw na gruzach tych, które upadły". Teza ta sformułowana przez J. Schumpetera leży u podstaw tworzenia się oraz rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Cytując za P. Druckerem stanowią one "sól gospodarki rynkowej oraz bazę demokratycznego porządku społecznoekonomicznego". Zatem tematyka oddawanej do rąk Czytelników rozprawy dotyczy jednego z najważniejszych sektorów współczesnej gospodarki, mającego wpływ nie tylko na ekonomiczne aspekty jej funkcjonowania, ale szerzej - na życie i rozwój całych społeczeństw.Prezentowane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie oraz mechanizmy nimi rządzące, możliwym jest zaprojektowanie systemu informacyjnego wspomagającego proces zarządzania. Wynika z tego podstawowy problem badawczy, a mianowicie odpowiedź na pytanie: jakie warunki powinien spełniać system informacji finansowej, aby zaspokajał potrzeby menedżerów na informacje w małym przedsiębiorstwie? Głównym celem badań jest rozpoznanie tychże warunków, a w konsekwencji opracowanie ram koncepcyjnych systemu informacji finansowej dopasowanego do potrzeb i warunków funkcjonowania małego przedsiębiorstwa. Nazwa - Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem Autor - Jacek Jaworski Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375560350 Kod EAN - 9788375560350 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 292 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem - Jacek Jaworski

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie.

  • [PWE]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

  • [cedewu]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >FilozofiaWysyłka: do 3 dni

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to... Pełen opis produktu 'Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa' »

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:• Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?• Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?• Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2