Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie... Pełen opis produktu 'Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu, finansów itp. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej, przeprowadził analizę wskaźnikową przykładowego przedsiębiorstwa turystycznego, omówił jego działalność bieżącą oraz kwestie podatkowe. Poruszył również problematykę głośnych ostatnio bankructw biur turystycznych. Podręcznik kierowany jest do studentów turystyki i rekreacji oraz do osób pracujących w branży turystycznej.Dr Władysław Biczysko jest wykładowcą Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, autorem książek i artykułów z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie' »

    Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    rozwoju przedsiębiorstwa ), przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie' »

    Nowe, rozszerzone i uaktualnione wydanie książki prof. Zdziasława Pierścionka z 2003 roku. Publikacja, podobnie jak jej poprzednie wydania (Strategie rozwoju firmy oraz Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa), przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Książka przeznaczona jest dla słuchaczy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich w zakresie zarządzania, marketingu i ekonomii, dla menedżerów zajmujących się opracowywaniem i wdrażaniem działań rozwojowych w przedsiębiorstwie oraz dla praktyków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają... Pełen opis produktu 'Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach' »

    W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.Praktyczny charakter książki i wnikliwa analiza badań empirycznych sprawiają, że praca jest wyjątkowo cenną pozycją na polskim rynku wydawniczym.Książka adresowana jest do:* specjalistów z działów HRM,* doradców personalnych,* studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,* uczestników szkoleń i treningów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie' »

    Publikacja, podobnie jak jej poprzednie wydania (Strategie rozwoju firmy oraz Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw), przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, skuteczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.Książka przeznaczona jest dla słuchaczy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich w zakresie zarządzania oraz dla menedżerów zajmujących się opracowywaniem i wdrażaniem działań rozwojowych w przedsiębiorstwie.Prof. zw. dr hab. Zdzisław Pierścionek jest Kierownikiem Katedry Zarządzania Strategicznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W swojej działalności naukowej koncentruje się na zarządzaniu strategicznym, konkurencyjności, a także globalizacji działalności gospodarczej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Najważniejsze zalety publikacji, które zdecydowały o tym, że zdobywa ona coraz szersze grono czytelników:- podjęcie zagadnień, które należą do codziennych problemów każdego przedsiębiorstwa o... Pełen opis produktu 'Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie' »

    Najważniejsze zalety publikacji, które zdecydowały o tym, że zdobywa ona coraz szersze grono czytelników:- podjęcie zagadnień, które należą do codziennych problemów każdego przedsiębiorstwa oraz do najistotniejszych obszarów oceny jego kondycji finansowej- położenie nacisku na praktyczną stronę procesu decyzyjnego- szerokie omówienie okoliczności i wyników towarzyszących podejmowaniu decyzji w obszarze płynności finansowej- duża liczba różnorodnych przykładów wzbogaconych schematami i tabelami
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorstwo usługowe.Zarządzanie' »

    Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych oraz do praktyków gospodarczych działających w sektorze usług lub wpływających na jego kształtowanie (pracowników administracji i samorządów szczebla centralnego oraz lokalnego).W książce omówione są następujące zagadnienia:specyfika organizacji przedsiębiorstw usługowych; zarządzanie procesowe; zarządzanie kadrami; strategie zarządzania; rachunkowość zarządcza, controlling i zarządzanie finansami; zarządzanie kapitałem, wartością i ryzykiem; zarządzanie produkcją i jakością; zarządzanie innowacjami, informacją i wiedzą; zarządzanie logistyczne i marketingowe; zarządzanie relacjami z klientami i zintegrowany system rozwiązywania problemów konsumentów.Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, od kilkunastu lat specjalizującego się w badaniach naukowych i w kształceniu w tej dziedzinie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorstwo usługowe.Zarządzanie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na:prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym użyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym... Pełen opis produktu 'Natura i kształtowanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym użyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym już biznesem.W części pierwszej książka pokazuje, że stan i wartość poznawczej wiedzy naukowej nie jest zadowalający, zarówno jeśli chodzi o podstawy systemu zarządzania (geneza i istota przedsiębiorstwa oraz zarządzania), jak i sam system zarządzania przedsiębiorstwem. W drugiej części przedstawia koncepcję zniesienia tej luki poznawczej. Jej przedmiotem jest w pierwszej kolejności wyjaśnienie genezy i istoty zarządzania oraz przedsiębiorstwa w kategoriach skuteczności, nadwyżki ekonomicznej i samozasilania się. Następnie określa kształtowanie natury, budowę i mechanizm funkcjonowania oraz strukturę i rolę systemu zarządzania przedsiębiorstwem.W literaturze jest to pierwsze monograficzne, poznawcze opracowanie tej problematyki. Bez naukowej wiedzy o systemie zarządzania nie możemy go profesjonalnie projektować oraz stosować z nadzieją na osiągnięcie sukcesu przed przedsiębiorstwo. Z książką powinien się zapoznać każdy dydaktyk i student zajmujący się systemem zarządzania przedsiębiorstwem. Warstwa koncepcyjna może być szczególnie przydatna dla menedżerów najwyższego szczebla przedsiębiorstw. To oni przecież decydują o adaptacji rozwiązań zarządczych, ale także ponoszą za ich skuteczność najwyższą odpowiedzialność.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Natura i kształtowanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają... Pełen opis produktu 'Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach' »

    W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.Praktyczny charakter książki i wnikliwa analiza badań empirycznych sprawiają, że praca jest wyjątkowo cenną pozycją na polskim rynku wydawniczym.Książka adresowana jest do:* specjalistów z działów HRM,* doradców personalnych,* studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,* uczestników szkoleń i treningów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Podręcznik kompleksowo ujmuje podstawowe problemy związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw, a w szczególności: analizę finansowa przedsiębiorstwa, prognozowanie potrzeb fina... Pełen opis produktu 'Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa' »

    Podręcznik kompleksowo ujmuje podstawowe problemy związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw, a w szczególności: analizę finansowa przedsiębiorstwa, prognozowanie potrzeb finansowych, planowanie i ocenę opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, zarządzanie kapitałem obrotowym, inwestycje finansowe i analizę kosztu kapitału przedsiębiorstwa. Każdy rozdział jest zakończony zestawem pytań kontrolnych i bibliografią. Zaletą pracy jest oparcie jej na polskiej praktyce zarządzania finansami przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w... Pełen opis produktu 'Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej, przeprowadził analizę wskaźnikową przykładowego przedsiębiorstwa turystycznego, omówił jego działalność bieżącą oraz kwestie podatkowe. Poruszył również problematykę głośnych ostatnio bankructw biur turystycznych. Podręcznik kierowany jest do studentów turystyki i rekreacji oraz do osób pracujących w branży turystycznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Najważniejsze zalety publikacji, które zdecydowały o tym, że zdobywa ona coraz szersze grono czytelników to:- podjęcie zagadnień, które należą do codziennych problemów każdego przedsiębiorstwa... Pełen opis produktu 'Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie' »

    Najważniejsze zalety publikacji, które zdecydowały o tym, że zdobywa ona coraz szersze grono czytelników to:- podjęcie zagadnień, które należą do codziennych problemów każdego przedsiębiorstwa oraz do najistotniejszych obszarów oceny jego kondycji finansowej,- położenie nacisku na praktyczną stronę procesu decyzyjnego,- szerokie omówienie okoliczności i wyników towarzyszących podejmowaniu decyzji w obszarze płynności finansowej,- duża liczba różnorodnych przykładów wzbogaconych schematami i tabelami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: ?teorie zarządzania, ?społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, ?środowisko przedsiębiorstwa, ?proces podejmowania decyzji, ?planowanie, ?organizowanie, ?zarządzanie kadrami, ?zachowania organizacyjne, ?przewodzenie, ?przedsiębiorczość, ?kontrolowanie.Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, gdzie był dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego. Prowadził wykłady w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębiorstwach jest gorącym tematem. W niniejszej książce zostało omówione wiele aspektów mogących pomóc osiągnąć i utrzymać maksymalną redukcję... Pełen opis produktu 'Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie' »

    W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębiorstwach jest gorącym tematem. W niniejszej książce zostało omówione wiele aspektów mogących pomóc osiągnąć i utrzymać maksymalną redukcję zużycia energii. Idee te zostały pogrupowane tematycznie w czterech działach, zawierających praktyczne koncepcje zarządzania zrównoważonym zużyciem energii i wydajnością.Część 1 ? StrategiaOgólna strategia projektowania, wdrażania i trwałego utrzymania zrównoważonej redukcji zużycia energii oraz przeszkody utrudniające poprawę wydajności energetycznej.Część 2 ? Narzędzia i technikiPrzegląd różnych narzędzi i technik stosowanych przez konsultantów i wykonawców do oceny i rekomendacji redukcji zużycia energii.Część 3 ? Możliwe do uniknięcia straty energiiSposoby osiągnięcia szybkich rezultatów przy niskich nakładach finansowych oraz lista rzeczy, na które menedżer lub inżynier powinien zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego dla firmy konsultanta lub wykonawcy.Część 4 ? ZarządzanieZagadnienia związane z uzyskaniem zaangażowania kadry menedżerskiej wyższego szczebla oraz z systemem zarządzania w celu osiągnięcia długoterminowej redukcji zużycia energii. Relacje pracownik-menedżer, których charakterystykę należy znać, by stworzyć taki program redukcji zużycia energii, jaki odpowie na potrzeby zarówno kadry zarządzającej jak i pracowników fizycznych. Prezentacja prostego systemu monitoringu energii, który dostarcza informacji istotnych z biznesowego punktu widzenia.Publikacja skierowana do menedżerów i osób zarządzających w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Natura i kształtowanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym.

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach


Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0