Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Vizja PressIT]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem według koncepcji beyond budgeting. Jak zaprojektować system zarządzania, aby zdobyć przewagę w dynamicznym otoczeniu konkurencyjnym?

  • [Wydawnictwo Naukowe UMK]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    zarządzania z uwagi na trwającą między przedsiębiorstwami walkę o najlepszych pracowników. Intensyfikacja międzynarodowej konkurencji o utalentowanych pracowników została nazwa ?wojną... Pełen opis produktu 'Uwarunkowania zarządzania talentami w przedsiębiorstwie w kontekście teorii pozytywnego zarządzania' »

    Książka poświęcona jest niezwykle ważnemu dla współczesnej teorii i praktyki zarządzania organizacjami problemowi zarządzania talentami. Jest to jeden z najbardziej dyskutowanych tematów w obszarze zarządzania z uwagi na trwającą między przedsiębiorstwami walkę o najlepszych pracowników. Intensyfikacja międzynarodowej konkurencji o utalentowanych pracowników została nazwa ?wojną o talenty?. Z uwagi na istotność tego procesu oraz jego niewystarczające zaawansowanie w przedsiębiorstwach poszukuje się charakterystyki środowiska, w którym talenty mogą być identyfikowane, rozwijane i wykorzystywane dla dobra organizacji. Punktem wyjścia do tego stała się teoria pozytywnego zarządzania. W pracy podjęto próbę analizy istoty talentu oraz szczegółowej charakterystyki procesu zarządzania talentami, czyniąc go bardziej klarownym poprzez identyfikację przejawów świadczących o jego stosowaniu przez przedsiębiorstwa. Poza tym w oparciu o założenia teorii pozytywnego zarządzania oraz przeprowadzone badania zostały zidentyfikowane czynniki wewnątrzorganizacyjne, które determinują zarządzanie talentami, jak również czynniki zewnętrzne, które mogą stymulować bądź hamować ten proces. Ze względu na walory poznawcze oraz zaprezentowane w książce eksplanacyjne studia przypadków może ona stanowić interesującą lekturę zarówno dla naukowców, jak i praktykujących menedżerów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uwarunkowania zarządzania talentami w przedsiębiorstwie w kontekście teorii pozytywnego zarządzania

  • [DIFIN]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoiste kompendium wiedzy z zakresu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Związana jest z rolą wiedzy i wymaganiami budowanego systemu wspomagającego... Pełen opis produktu 'Model wspomagania zarządzania w zakresie zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach budowy' »

    Monografia stanowi swoiste kompendium wiedzy z zakresu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Związana jest z rolą wiedzy i wymaganiami budowanego systemu wspomagającego zarządzanie wiedzą w rzeczywistych obiektach badawczych, autorzy bowiem zwrócili uwagę na pomijanie tego aspektu w literaturze przedmiotu. Jest to interesujące nie tylko z punktu widzenia uwypuklenia związków, jakie zachodzą pomiędzy teorią a praktyką gospodarczą, ale przede wszystkim z uwagi na fakt ogromnej dysproporcji pomiędzy oczekiwaniami praktyków zarządzania co do funkcjonalności systemów zarządzania wiedzą a ich faktycznymi możliwościami, wynikającą z pewnością z interpretacji samego pojęcia wiedzy. W ramach opracowania ww. problematykę omówiono w trzech obszarach ? scharakteryzowano przedsiębiorstwa przemysłu maszynowego, przedstawiono wyniki badań ankietowych obrazujących stan procesów zarządzania wiedzą w tych zakładach, opracowano model wspomagania zarządzania wiedzą w polskich zakładach budowy maszyn. Praca może być wykorzystana zarówno przez osoby zainteresowane zagadnieniami zarządzania i organizacji firm, projektantów infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw oraz studentów technicznych i ekonomicznych kierunków studiów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Model wspomagania zarządzania w zakresie zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach budowy

  • [DIFIN]

    Kategoria: ekonomia, marketing i zarządzanie

    Zobacz wiecej informacji o ksiazce Zarządzanie dynamiczne. Nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem w specjalistycznym sklepie internetowym Ksiegarnia-Wrzeszcz.pl. Pełen opis produktu 'Zarządzanie dynamiczne. Nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Zobacz wiecej informacji o ksiazce Zarządzanie dynamiczne. Nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem w specjalistycznym sklepie internetowym Ksiegarnia-Wrzeszcz.pl.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie dynamiczne. Nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem

  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: ZARZĄDZANIE

    w przedsiębiorstwach • Czym jest zarządzanie wiedzą? • Struktura pracy Rozdział I   Zarządzanie wiedzą – krótka historia 1. Zarządzanie wiedzą – rys historyczny 2.... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie' »

    Jesteśmy świadkami rodzenia się gospodarki opartej na wiedzy. Wiedza nie jest w niej dodatkiem do czynników wytwórczych - pracy kapitału, środków rzeczowych; wiedza jest środkiem podstawowym o źródłem władzy. Konkurencyjność w dzisiejszym wymiarze to umiejętność ciągłego doskonalenia, wprowadzania nowych pomysłów, nowych produktów i usług, nowoczesnych technologii i rozwiązań organizacyjnych; wymaga zatem kreatywnych ludzi i przekształcenia ich wiedzy i pomysłów w nowatorskie rozwiązania. Takimi pojęciami, jak wiedza, zasoby wiedzy czy kapitał intelektualny, interesuje się wiele dyscyplin. Przechodzimy z epoki postindustrialnej do epoki gospodarki bazującej na wiedzy społeczeństwa informacyjnego i nie jest to slogan ani przejściowa metoda. Spis treści Wstęp do zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach • Czym jest zarządzanie wiedzą? • Struktura pracy Rozdział I   Zarządzanie wiedzą – krótka historia 1. Zarządzanie wiedzą – rys historyczny 2. Historia najnowsza Rozdział II   Zarządzanie wiedzą – pojęcia i definicje 1. Wiedza – dane – informacje – zarządzanie wiedzą 2. Typologia wiedzy 3. Wiedza jako zasób 4. Definicje zarządzania wiedzą Rozdział III   Podejście japońskie w zarządzaniu wiedzą 1. Model zarządzania wiedzą I. Nonaki i H. Takeuchiego • Spirale wiedzy 2. Kontekst organizacyjnego tworzenia wiedzy 3. Model procesu organizacyjnego tworzenia wiedzy 4. Koncepcja „Ba” i aktywa wiedzy Rozdział IV   Podejście procesowe w zarządzaniu wiedzą 1. Sekwencyjne postrzeganie procesów zarządzania wiedzą 2. Interaktywne podejście do zarządzania wiedzą • Tworzenie wiedzy • Nabywanie wiedzy • Zachowywanie i gromadzenie wiedzy • Dzielenie się wiedzą i upowszechnianie wiedzy w przedsiębiorstwie Rozdział V   Podejście zasobowe do zarządzania wiedzą 1. Zasoby przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej 2. Kapitał intelektualny i metody jego pomiaru 3. Kapitał ludzki w zarządzaniu wiedzą • Zarządzanie wiedzą – wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi • Pracownicy wiedzy • Menedżerowie wiedzy Rozdział VI   Metody wspomagania zarządzania wiedzą 1. Technologia informacyjna a zarządzanie wiedzą 2. Metody wspomagania zarządzania wiedzą oparte na technologiach informacyjnych • Internet • Intranet • CRM – systemy zarządzania relacjami z klientami • Mapy wiedzy • E’learning 3. Metody „miękkie” wspomagania zarządzania wiedzy • Wewnętrzne kompendia wiedzy • Wizyty studyjne • Wspólnoty praktyków • Coaching i mentoring • Szkolenia 4. Benchmarking 5. Inne metody wspomagania zarządzania wiedzą Rozdział VII   Zarządzanie wiedzą a strategia i kultura organizacyjna 1. Struktury przedsiębiorstw zarządzanych wiedzą 2. Zarządzanie wiedzą a strategia organizacji • Strategie kodyfikacji i personalizacji • Strategie zarządzania wiedza a charakter pracy • Klisza strategiczna • Strategie wiedzy 3. Kultura organizacyjna a zarządzanie wiedzą • Czym jest kultura organizacyjna? • Cechy i zadania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie wdrażającym zarządzanie wiedzą • Rodzaje kultur organizacyjnych sprzyjających zarządzaniu wiedzą Bibliografia
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: ZARZĄDZANIE

    Zarządzania 1.3. Japoński Model Zarządzania 1.4. Chiński Model Zarządzania 1.5. Poprawa jakości wyrobów i usług 2. NAUKA O ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIU 2.1. Specyfika... Pełen opis produktu 'Podstawy zarządzania w przedsiębiorstwie' »

    Książka jest kompendium wiedzy o zarządzaniu organizacją. Podano w niej definicje pojęć z tej dziedziny. Przedstawiono kolejne fazy rozwoju teorii zarządzania. Opisano najnowsze podejście do tych zagadnień, systemy, metody, techniki i narzędzia. Skoncentrowano się zwłaszcza na zarządzaniu przez jakość (Kaizen, Six Sigma, TQM) i zarządzaniu wiedzą. Kompleksowo omówiono problemy zarządzania produkcją – od marketingu po recykling. W książce podano również przykłady różnych procedur, co pozwala na opracowanie systemów zarządzania na potrzeby własne. Tematyka pozostaje w obszarze zainteresowań studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem, a także menedżerów w organizacjach różnego typu. Spis treści: Przedmowa 1. ZRÓŻNICOWANE SPOSOBY ZARZĄDZANIA 1.1. Europejski Model Zarządzania 1.2. Amerykański Model Zarządzania 1.3. Japoński Model Zarządzania 1.4. Chiński Model Zarządzania 1.5. Poprawa jakości wyrobów i usług 2. NAUKA O ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIU 2.1. Specyfika rozwoju zarządzania przedsiębiorstwem 2.2. Wynalazki i ewolucyjne podejście do zarządzania 2.3. Twórcy teorii zarządzania 2.4. Osoby, które miały istotny wpływ na teorię zarządzania 2.5. Naukowcy propagujący w Polsce problematykę zarządzania 2.6. Teorie związane z zasobami ludzkimi 3. WYBRANE FORMY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI 4. PRZYKŁADOWA CHARAKTERYSTYKA ZAKŁADU 4.1. Prezentacja struktury organizacyjnej i historia firmy 4.2. Procedury opisujące organizację Systemu Jakości 4.3. Procedury opisujące dokumentację systemu 5. SEKTOR MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW w POLSCE 5.1. Zadania i działalność gospodarcza firm 5.2. Wymagania ogólne systemu 6. NORMALIZACJA I JEJ ROZWÓJ 6.1. Rodzaje norm 6.2. Cele Normalizacji 6.3. Normalizacja na Świecie 6.4. Normalizacja w Europie 6.5. Normalizacja w Polsce 7. ZARZĄDZANIE PRZEZ WIEDZĘ 7.1. Zintegrowane systemy zarządzania 7.2. Ewolucja i rozwój zarządzania wiedzą 7.3. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą 7.4. Zasady, metody i filozofie w zarządzaniu 7.5. Statystyczna kontrola procesów 7.6. Podstawowe narzędzia do sterowania jakością 7.7. Obszary zastosowań praktycznych narzędzi zarządzania 7.8. Integracja systemów zarządzania 7.9. Podstawy tworzenia systemu prewencyjno-zapobiegawczego (HACCP) 8. CHARAKTERYSTYKA ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO 8.1. Zadania Zakładu 8.2. Zarządzanie współczesnym zakładem 8.3. Orientacja ukierunkowująca działania na cele strategiczne 8.4. Zastosowanie metody Six Sigma jako Filozofii Zarządzania 9. NAUKA O ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIU 9.1. Dążenie firmy do doskonałości 9.2. Wdrażanie filozofii zarządzania przez jakość 9.3. Orientacja na zmienność warunków działania 9.4. Strategia marketingowa 9.5. System Zarządzania procesami Biznesowymi (BPMS) 9.6. Problemy produkcyjne 9.7. Dążenie przedsiębiorstwa do poziomu doskonałości 9.8. Wyzwania związane z integracją RP z Unią Europejską 10. WPŁYW ZARZĄDZANIA NA JAKOŚĆ WYROBÓW I USŁUG 10.1. Pojęcie jakości 10.2. Polityka jakości 10.3. Ocena polityki jakościowej 11. FILOZOFIA TOTAL QUALITY MANAGEMENT (TQM) 11.1. Zasady zarządzania jakością 11.2. Problematyka Total Quality Management - Totalne zarządzanie jakością 12. BADANIE PROCESU PRODUKCYJNEGO 12.1. Miary zdolności procesu 12.2. Działania innowacyjne 12.3. Analiza rodzajów i skutków błędów (niezdatności) 12.4. Karty kontrolne Shewharta 13. JAKOŚĆ EKSPLOATACYJNA WYROBÓW 13.1. Proces sterowania jakością 13.2. Szacowanie poziomu jakości 13.3. Koszty oceny jakości 13.4. Ciągłe doskonalenie jakości 13.5. Narzędzia uzupełniające w doskonaleniu poziomu jakości 13.6. Współdziałanie Systemu z Dobrą Praktyką Wytwarzania 14. EKONOMICZNE ASPEKTY REALIZACJI CELÓW 14.1. Analiza ekonomiczno-finansowa firmy 14.2. Analiza wskaźnikowa w ocenie przedsiębiorstwa 14.3. Orientacja na zachodzące zmiany w procesach 14.4. Trendy i kierunki zmian w zarządzaniu 14.5. Rozwój potencjału finansowego 14.6. Strategia marketingowa 14.7. Zmiany za pośrednictwem struktury organizacyjnej 15. METODY OCENY OPŁACALNOŚCI PRZEDSIĘWZIĘCIA 15.1. Metody ROI i ROE 15.2. Metoda oceny stopy zyskowności inwestycji 16. BIZNES ELEKTRONICZNY 17. ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW Bibliografia Wykaz załączników Wykaz rysunków Wykaz tabel
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Podstawy zarządzania w przedsiębiorstwie

  • [Uniwersytet Zielonogórski]

    Kategoria: INNE

    indywidualnej i zespołowej partycypacji ROZDZIAŁ II Proces bezpośredniej partycypacji decyzyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem 2.1 Proces bezpośredniej partycypacji pracowników; uwarunkowania... Pełen opis produktu 'Bezpośrednia partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Możliwości, przesłanki, uwarunkowania' »

    Człowiek jest istotą społeczną, a potrzeba przynależności odgrywa ważną rolę od chwili jego narodzin, Małe dziecko potrzebuje do życia rodziny, czyli małej grupy społecznej. Więcej - tylko poprzez interakcje w niej zachodzące może prawidłowo się rozwijać i urzeczywistniać. Już w początkowym okresie życia dziecko umie kontaktować się z otoczeniem, wyrażać swoje potrzeby, czyli potrafi, a w niedługim czasie także chce uczestniczyć w jego kształtowaniu. Spis treści: Wstęp ROZDZIAŁ I Partycypacja pracowników a zarządzanie organizacją1.1 Potrzeba włączania pracowników w funkcjonowanie organizacji 1.2 Od ujęć uczestnictwa do istoty partycypacji pracowników 1.3 Wymiary, kryteria i formy partycypacji pracowników 1.4 Metody i taktyki zarządzania uwzględniające partycypację bezpośrednią a formy współudziału 1.4.1 Partycypacyjne metody i techniki organizowania pracy indywidualnej 1.4.2 Partycypacja zespołowa w metodach i technikach zarządzania 1.4.3 Metody i techniki zarządzania wykorzystujące ideę współudziału indywidualnej i zespołowej partycypacji ROZDZIAŁ II Proces bezpośredniej partycypacji decyzyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem2.1 Proces bezpośredniej partycypacji pracowników; uwarunkowania 2.2. Wyznaczniki włączania pracowników przez menadżerów 2.3 Potrzeby, percepcja i oczekiwania podwładnych jako determinanty współuczestnictwa 2.4 Czynniki o charakterze zewnętrznym wpływające ba partycypację pracowników 2.5 Partycypacja pracowników w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw 2.6 Model partycypacji pracowników w procesie decyzyjnym ROZDZIAŁ III Metodyczne podstawy badawcze3.1 Eksplikacja problematyki badawczej 3.2 Opis badań 3.3 Charakterystyka próby badawczej ROZDZIAŁ IV Powszechność bezpośredniej partycypacji pracowników w badanych przedsiębiorstwach4.1 Formy partycypacji wymiaru jakościowego, stan i ocena 4.2 Bezpośrednia partycypacja wymiaru podmiotowego w praktyce 4.2.1 Indywidualna partycypacja decyzyjna; rozwiązania, preferencje, następstwa 4.2.2 Partycypacja decyzyjna w formie zespołowej; cele, uprawnienia, korzyści 4.3 Etapy procesu partycypacji; teoria a praktyka ROZDZIAŁ V Uwarunkowania bezpośredniej partycypacji pracowników w świetle wyników badań5.1 Empiryczne ujęcia partycypacji 5.2 Uwarunkowania decyzji o współudziale 5.2.1 Przesłanki i determinanty włączania podwładnych w proces decyzyjny 5.2.2 Czynniki warunkujące decyzję pracowników o włączeniu się w proces partycypacji 5.3 Uwarunkowania wspólnego podejmowania decyzji 5.3.1 Dobrowolność i aktywność partycypacji a skuteczność współudziału 5.3.2 Determinanty aktywności podwładnych we współudziale 5.3.3 Intensywność uczestnictwa a osiąganie korzyści partycypacji 5.4 Uwarunkowania osiągania korzyści partycypacji 5.4.1 Czynniki o charakterze wewnętrznym a następstwa współudziału 5.4.2 Czynniki o charakterze zewnętrznym a następstwa partycypacji 5.5  Empiryczny model bezpośredniej partycypacji pracowników w procesie decyzyjnym Zakończenie BibliografiaSpis rysunków Spis wykresów Spis tabel
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Bezpośrednia partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Możliwości, przesłanki, uwarunkowania

  • [Difin]

    Kategoria: Finanse, Rachunkowość, Księgowość, Podatki

    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej... Pełen opis produktu 'Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem. Perspektywa wewnątrzorganizacyjna.' »

    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem. Perspektywa wewnątrzorganizacyjna.

  • [Uniwersytet Technologiczno - Humanistyczny w Radomiu]

    Kategoria: ZARZĄDZANIE

    beneficjentów oferując zatrudnienie socjalne, chronione, w przedsiębiorstwach społecznych, subsydiowane i wspomagane, staże, praktyki. Miejsca pracy w obszarze lokalnej ekonomii to zakłady produkcyjne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym' »

    Publikacja ma na celu zachęcenie pracowników socjalnych organizacje pozarządowe do aktywnego włączenia się w tworzenie miejsc pracy odpowiadających możliwościom i potrzebom określonych grup beneficjentów oferując zatrudnienie socjalne, chronione, w przedsiębiorstwach społecznych, subsydiowane i wspomagane, staże, praktyki. Miejsca pracy w obszarze lokalnej ekonomii to zakłady produkcyjne i usługi dla potrzeb miejscowej ludności. Na rzecz zatrudnienia socjalnego konieczne jest prowadzenie szkoleń i poradnictwo zawodowe. Zasadne jest zatem podwyższanie wiedzy kadry zarządzającej w tego typu przedsiębiorstwach, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązywanie problemów społeczno- ekonomicznych pracowników o słabszych predyspozycjach motywacji do pracy. Autorki mają nadzieję, że publikacja ta będzie przydatną dla pracowników służb zatrudnienia i pomocy społecznej, którzy w swojej pracy codziennej stykają się z jednostkami defaworyzowanymi na rynku pracy oraz dla działaczy organizacji pozarządowych, którzy zajmują się w ramach swojej działalności statutowej osobami grupami szczególnie zagrożonymi marginalizacją społeczną tj. osobami niepełnosprawnymi, bezrobotnymi, samotnymi rodzicami, osobami, które opuszczają zakłady karne, imigrantami i mniejszościami narodowymi.
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym

  • [Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie]

    Kategoria: MARKETING

    , podstawy nauki o przedsiębiorstwie, metody organizacji i zarządzania oraz pokrewnych) oraz kadry kierowniczej. Ma formę obszernego wykładu, w którym przedstawiono istotny z punktu widzenia... Pełen opis produktu 'Podstawy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Podręcznik jest adresowany do studentów kierunków ekonomicznych izarządzania (przede wszystkim powinien się okazać pomocny wprzyswajaniu wiedzy z takich przedmiotów, jak: podstawy zarządzania,podstawy nauki o przedsiębiorstwie, metody organizacji i zarządzaniaoraz pokrewnych) oraz kadry kierowniczej. Ma formę obszernego wykładu,w którym przedstawiono istotny z punktu widzenia przedsiębiorstwadorobek praktyki, teorii organizacji i zarządzania oraz ekonomii.Pojęcia, które ze względu na swą wieloznaczność są często błędnie lubnieściśle rozumiane, umieszczono w ramkach, natomiast terminy, na którepowinno się zwrócić szczególną uwagę (przede wszystkim w trakcieprzyswajania wiedzy przez studentów kierunków ekonomicznych izarządzania) wyróżniono pogrubioną czcionką. Spis treści: Wstęp Rozdział i. ISTOTA I PODSTAWY FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW 1.1. Istota przedsiębiorstwa 1.2. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw 1.3. Podstawowe zasady działania przedsiębiorstwa 1.4. Atrybuty przedsiębiorstwa 1.5. Misja i cele przedsiębiorstwa Rozdział II. OTOCZENIE PRZEDSĘBIORSTWA 2.1. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa 2.2. Analiza otoczenia 2.3. Wpływ globalizacji na rozwój przedsiębiorstwa Rozdział III. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM 3.1. Istota zarządzania strategicznego 3.2. Metody analizy strategicznej 3.3. Alianse strategiczne Rozdział IV. PRAWNO-ORGANIZACYJNE FORMY PRZEDSIĘBIORSTW 4.1. Kryteria wyboru formy prawno-organizacyjnej działalności przedsiębiorstw 4.2. Indywidualna działalność gospodarcza 4.3. Przedsiębiorstwa spółki 4.3.1. Spółki cywilne 4.3.2. Spółki prawa handlowego 4.4. Przedsiębiorstwo spółdzielcze 4.5. Przedsiębiorstwo państwowe 4.6. Koncernowe i holdingowe formy przedsiębiorstw Rozdział V. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 5.1. Istota funkcji planowania 5.2. Rodzaje planów 5.3. Planowanie strategiczne, taktyczne i operacyjne 5.4. Biznesplan jako narzędzie projektowania przedsięwzięć Rozdział VI. ORGANIZOWANIE JAKO FUNKCJA ZARZADZANIA 6.1. Organizacja i proces organizowania 6.2. Struktura organizacyjna i jej kształtowanie w przedsiębiorstwie 6.3. Podstawowe typy struktur organizacyjnych Rozdział VII. MOTYWOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 7.1. Istota motywowania do pracy 7.2. Teorie motywowania 7.2.1. Teorie treści 7.2.2. Teorie procesu 7.2.3. Teorie wzmocnienia 7.3. Podstawowe modele motywacji 7.4. Zasady skutecznego motywowania 7.5. Narzędzia pobudzania motywacji 7.6. Zasady konstruowania systemu motywacyjnego Rozdział VIII. KONTROLOWANIE I CONTROLLING 8.1. Istota i znaczenie funkcji kontrolowania 8.2. Zakres i rodzaje kontroli 8.3. Controlling w przedsiębiorstwie 8.4. Kontrola wewnętrzna i audyt wewnętrzny 8.5. Zarządzanie procesami kontrolowania Rozdział IX. KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 9.1. Koncepcje zarządzania 9.1.1. Lean Management 9.1.2. Marketing 9.1.3. Total Quality Management 9.1.4. Humanizacja pracy 9.2. Metody zarządzania 9.2.1. Logistyka 9.2.2. Time Based Management 9.2.3. Outsourcing 9.2.4. Reenginering Rozdział X. FINANSE W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM I OCENA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ 10.1. Pomiar i czynniki kształtujące wynik finansowy 10.2. Pojęcie i rodzaje ocen 10.3. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa 10.3.1. Proste metody oceny działalności gospodarczej 10.3.2. Dyskontowe metody oceny działalności gospodarczej 10.4. Mierniki oceny działalności przedsiębiorstwa Rozdział XI. KULTURA PRZEDSIĘBIORSTWA 11.1. Źródła pochodzenia kultury organizacyjnej, definicje, poziomy 11.2. Charakterystyka kultury organizacyjnej 11.2.1. Funkcje kultury organizacyjnej 11.2.2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej 11.2.3. Przejawy kultury organizacyjnej 11.3. Tworzenie i utrzymywanie kultury przedsiębiorstwa 11.4. Profile kultur organizacyjnych 11.4.1. Kultura silna - kultura słaba 11.4.2. Kultura pozytywna - kultura negatywna 11.4.3. Kultura introwertyczna i ekstrawertyczna 11,4.4. Kultura zachowawcza i innowacyjna 11.4.5. Kultura biurokratyczna i pragmatyczna 11.4.6. Kultura kobieca i męska 11.4.7. Kultura elitarna i egalitarna 11.5. Zmiana kulturowa w przedsiębiorstwie ROZDZIAŁ XII. PRZEDSIĘBIORSTWO PRZYSZŁOŚCI 12.1. Otoczenie przedsiębiorstwa przyszłości 12.2. Organizacja przedsiębiorstwa przyszłości 12.3. Organizacja wirtualna 12.4. Transformacja przedsiębiorstwa w organizację wirtualną 12.5. Cykl życia organizacji wirtualnej 12.6. Rodzaje organizacji wirtualnej - niektóre zastosowania praktyczne 12.7. Zachowania ludzi w organizacji wirtualnej Literatura
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Podstawy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem

  • [Passat]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    ciekawy zbiór, mogący zainteresować praktyków, teoretyków zarządzania, przedsiębiorstwa rodzinne, a także banki i instytucje wspierające przedsiębiorczość.Prof. dr hab. Kazimierz Zi... Pełen opis produktu 'Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami' »

    Dostrzegając złożoność problematyki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, władze i pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Filii we Wrocławiu zaprojektowali wspólne badania nad uwarunkowaniami skutecznego zarządzania w tych organizacjach gospodarczych. Prowadzone badania odnosiły się do wielu aspektów zarządzania – od poziomu strategicznego i przywódczego poczynając, przez problematykę kwalifikacji i motywowania pracowników, komunikowania się z rynkiem, finansów, modeli biznesowych, Internetu, aż po programy i metody wspierania rozwoju całego sektora MSP. Odwołano się również do szerszej perspektywy programów pomocowych Unii Europejskiej oraz doświadczeń innych krajów, ze szczególnym uwzględnieniem Francji.Ze WstępuPrezentowane opracowania stanowią ciekawy zbiór, mogący zainteresować praktyków, teoretyków zarządzania, przedsiębiorstwa rodzinne, a także banki i instytucje wspierające przedsiębiorczość.Prof. dr hab. Kazimierz Zimniewicz
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami

  • [WSIP]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Poradnik jest ściśle skorelowany z podręcznikiem: "Funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Zarządzanie", wydanym w 2004 roku w dwóch częściach oraz z nowym jednoczęściowym wydaniem z roku 2005.... Pełen opis produktu 'Funkcjonowanie przedsiębiorstwa Zarządzanie Poradnik' »

    Poradnik jest ściśle skorelowany z podręcznikiem: "Funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Zarządzanie", wydanym w 2004 roku w dwóch częściach oraz z nowym jednoczęściowym wydaniem z roku 2005. Każdy rozdział w podręczniku ma swój odpowiednik w poradniku. Autor zamieścił tu wskazówki do wykonywania ćwiczeń wraz z wybranymi rozwiązaniami, zaproponował przykłady zadań i pytań ewaluacyjnych oraz ćwiczenia uzupełniające. Te dodatkowe ćwiczenia z pewnością wzbogacą formy pracy z uczniami i urozmaicą zajęcia lekcyjne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Funkcjonowanie przedsiębiorstwa Zarządzanie Poradnik

  • [DIFIN]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej... Pełen opis produktu 'Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Jak zarządzać kosztami w przedsiębiorstwie w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    39,60 zł
    44,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: od ręki

    W książce zaprezentowane zostało nowatorskie podejście do zakresu, funkcji i celów zarządzania kosztami we współczesnym przedsiębiorstwie, a także do możliwości wykorzystania instrum... Pełen opis produktu 'Jak zarządzać kosztami w przedsiębiorstwie' »

    W książce zaprezentowane zostało nowatorskie podejście do zakresu, funkcji i celów zarządzania kosztami we współczesnym przedsiębiorstwie, a także do możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej w tym obszarze. Czytelnik znajdzie w niej genezę zarządzania kosztami oraz wyjaśnienie niejasności związanych z tym pojęciem. Określone zostały tu relacje między rachunkiem kosztów, rachunkowością zarządczą, controllingiem oraz zarządzaniem kosztami. Zaprezentowano zakres zadaniowy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w postaci jego etapów, form i funkcji, a także jego strategiczny wymiar oraz analizę możliwości wykorzystania instrumentów rachunkowości zarządczej w zarządzaniu kosztami. Ponadto przedstawiona została autorska koncepcja wykorzystania benchmarkingu jako instrumentu rachunkowości zarządczej, wraz z ankietą benchmarkingową służącą do praktycznego wykorzystania benchmarkingu w omawianym obszarze....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak zarządzać kosztami w przedsiębiorstwie

  • [Politechnika Wrocławska]

    Kategoria: MARKETING

    potrzeb sprawnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem oraz zaproponowano użycie ich jako miary w procesie tworzenia wartości konsumenckiej. Przedstawiono koncepcję pomiaru działań... Pełen opis produktu 'Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem' »

    W konkurencyjnej gospodarce każdy element ma swojeodzwierciedlenie w postaci ceny (kosztu). Instrumentem wspomagającymdecyzje menedżerskie mogą być koszty jakości. Zanalizowano je waspekcie potrzeb sprawnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwemoraz zaproponowano użycie ich jako miary w procesie tworzenia wartościkonsumenckiej. Przedstawiono koncepcję pomiaru działań jakościowych wprocesie tworzenia wartości konsumenckiej. Problem rozpatrzono z dwóchpunktów widzenia: działań nietworzących i tworzących tę wartość.Uzasadniono, że kosztami jakości należy objąć działania związane zzasadami odpowiedzialności producenta za produkt. Koszty jakości mogąbyć, jako jednostki pieniężne, miarą oceny stopnia realizacji zasadodpowiedzialności za jakość produktu w strategii przedsiębiorstwa, couwzględniono w koncepcji modelu kosztów jakości opartych nadziałaniach. Zaproponowane rozwiązania częściowo zweryfikowano. Napodstawie wyników badań sprecyzowano czynniki utrudniające wdrażanienowych zasad gospodarowania w obszarze jakości. Spis treści: WSTĘP 1. JAKOŚĆ I JEJ ROLA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 1.1. Efektywność systemu zarządzania przedsiębiorstwem u progu XXI wieku 1.2. Jakość podstawowym wymogiem konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.3. Miejsce kosztów jakości w europejskim modelu rozwiązań projakościowych 1.4. Konieczność uwzględnienia w zarządzaniu przedsiębiorstwem nowych wymagań jakościowych 1.4.1. Przesłanki uwzględniające prawa konsumenta w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.4.2. Prawo do pełnej informacji o produkcie 1.4.3. Prawo do bezpiecznego użytkowania produktu 1.4.4. Prawo do odszkodowania za szkody spowodowane produktem wadliwym 1.5. Ekonomiczno-organizacyjne przesłanki zwiększenia odpowiedzialności przedsiębiorstwa za jakość produktu 1.5.1. Innowacyjne pojęcie producenta 1.5.2. Model produktu wadliwego i kosztów jakości z nim związanych 1.5.3. Koszty, korzyści i ryzyko wad w systemie działań przedsiębiorstwa 1.5.4. Koszty jakości w systemach pomiaru kosztów 1.6. Podsumowanie 2. EWOLUCJA PROBLEMATYKI JAKOŚCI I JEJ KOSZTÓW 2.1. Starożytność i czasy organizacji cechowych 2.2. Rewolucja przemysłowa i skutki produkcji masowej 2.3. Kontrola jakości w przemyśle wojennym USA 2.4. Rewolucja jakości w Japonii 2.5. Zachodnie modele strukturalne kosztów jakości 2.5.1. Model Armanda V. Feigenbauma 2.5.2. Model ASQC 2.5.3. Model BS 6143 2.5.4. Model Johna Banka 2.5.5. Model ISO 9004-1:1994 2.5.6. Model ISO 9004-3:1994 2.6. Podsumowanie 3. KOSZTY W MODELACH ZARZĄDZANIA JAKOŚCIOWEGO 3.1. Modele amerykańskie 3.1.1. Model W. Edwardsa Deminga 3.1.2. Model Josepha M. Jurana 3.1.3. Model Armanda V. Feigenbauma 3.1.4. Model Philipa B. Crosby'ego 3.2. Modele japońskie 3.2.1. Model Kaoru Ishikawy 3.2.2. Model Genichi Taguchiego 3.3. Europejski model Waltera Masinga 3.4. Podsumowanie - próba ustosunkowania się do prezentowanych modeli 4. KONCEPCJA KOSZTÓW JAKOŚCI JAKO ELEMENTU WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ 4.1. Wpływ jakości i marketingu na ukształtowanie pojęcia wartości konsumenckiej 4.2. Proces kreowania wartości 4.3. Działania nietworzące wartości 4.4. Kryteria i mierniki przepływu błędów w procesie 4.5. Przepływ błędów w ujęciu macierzowym 4.5.1. Diagramy macierzowe jako instrument kreatywnego rozwiązywania problemów jakości 4.5.2. Model macierzowy przepływu błędów w procesie 4.5.3. Próba weryfikacji proponowanego rozwiązania 4.6. Modelowanie kosztów jakości opartych na działaniach 4.6.1. Tradycyjny model kosztów jakości Josepha M. Jurana 4.6.2. Innowacyjny model kosztów jakości Artura M. Schneidermana 4.6.3. Efektywność działań projakościowych w ujęciu Artura M. Schneidermana i Roberta S. Kaplana 4.6.4. Model kosztów jakości opartych na działaniach 4.7. Podsumowanie 5. WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 5.1. Wprowadzenie do problematyki badań 5.2. Znormalizowane systemy jakości i modele samooceny przedsiębiorstw oparte na zasadach TQM - ocena sytuacji 5.3. Metodyka badawcza stosowana w badaniach wybranych przedsiębiorstw 5.4. Opis badanych przedsiębiorstw 5.5. Interpretacja wyników badań 5.5.1. Uwzględnienie zasad TQM w systemowych rozwiązaniach projakościowych przedsiębiorstw 5.5.2. Podejście procesowe w przedsiębiorstwach mających znormalizowane systemy jakości 5.5.3. Koszty jakości jako instrument oceny efektywności działań w przedsiębiorstwie 5.5.3.1. Wady i zalety mierzenia kosztów jakości 5.5.3.2. Działania ujęte w dokumentacji kosztowej jakości 5.5.3.3. Analiza kosztów jakości 5.6. Podsumowanie ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA QUALITY COSTS IN COMPANY MANAGEMENT
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem

  • [Politechnika Białostocka]

    Kategoria: MARKETING

    przedsiębiorstwem przekazuje wiedzę, zarówno podstawową jak i zaawansowaną, z zakresu metod i narzędzi prognozowania gospodarczego. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów... Pełen opis produktu 'Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Cz. I - Wprowadzenie do metodyki prognozowania' »

    Współczesne, szybko zmieniające się i konkurencyjne warunki funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej powodują, że decydującego znaczenia w ich efektywnym zarządzaniu nabiera informacja zorientowana na przyszłość. Zgodnie z opinią liderów przemysłu i finansów, jedną z najważniejszych umiejętności współczesnego menedżera powinna być zdolność do wykorzystania dostępnych mu danych do sporządzania prognoz i przewidywania przyszłego kierunku rozwoju zjawisk ekonomicznych. Im menedżerowie bardziej precyzyjnie zrozumieją czego należy oczekiwać w przyszłości, tym bardziej będą wykorzystywać pojawiające się szanse i tym skuteczniej unikać zagrożeń. Zakres wiedzy i umiejętności wymaganych dzisiaj w gospodarce jest znacznie większy niż w przeszłości. Prognozowanie jest umiejętnością, której znaczenie ciągle wzrasta. Wiedza prognostyczna staje się coraz bardziej wartościowa na rynku pracy. Menedżerowie oczekują od siebie i od współpracowników lepszego rozumienia przyszłości. Jednym z podstawowych zadań kształcenia uniwersyteckiego jest identyfikacja umiejętności, których będą potrzebowali absolwenci, aby sprawnie funkcjonować w ich przyszłym środowisku zawodowym. Szkoły wyższe, kształcące w zakresie nauk ekonomicznych, powinny zatem uwzględniać w swoich programach ważne elementy edukacji jakimi są wiedza i umiejętności z zakresu prognozowania. Oddawany do rąk Czytelników podręcznik Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem przekazuje wiedzę, zarówno podstawową jak i zaawansowaną, z zakresu metod i narzędzi prognozowania gospodarczego. Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów wydziałów zarządzania. Jego zawartość dostosowana jest zwłaszcza do programu przedmiotu prognozowanie i symulacje nauczanego na kierunku studiów zarządzanie i marketing. Zawarte w nim wiadomości mogą być również przydatne menedżerom, praktykom i politykom gospodarczym, działającym w różnych sferach gospodarki i administracji, oraz innym osobom zainteresowanym tą problematyką. Podręcznik składa się z dziewięciu odrębnych części. Tematyka poszczególnych części stanowi zwartą całość, która uwzględnia zakres materiału odpowiadającego poszczególnym etapom nauczania i zaawansowania Czytelników. Część pierwsza jest wprowadzeniem do metodyki prognozowania. W części drugiej omówiono zasady prognozowania na podstawie szeregów czasowych. Tematem części trzeciej jest prognozowanie szeregów czasowych z zastosowaniem modeli adaptacyjnych, a części czwartej - prognozowanie na podstawie klasycznych modeli tendencji rozwojowej. W części piątej przedstawiono wykorzystanie modeli ARIMA do prognozowania gospodarczego. Część szóstą poświęcono prognozowaniu na podstawie modeli ekonometrycznych. Część siódma dotyczy zastosowania w prognozowaniu metod sztucznej inteligencji. W części ósmej przedstawiono heurystyczne metody prognozowania. Część dziewiąta podręcznika przedstawia wykorzystanie różnych metod prognozowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Na końcu każdej części zamieszczono pytania i zadania, których samodzielne rozwiązanie pomoże Czytelnikowi ugruntować zdobytą wiedzę. Zakres materiału przedstawionego w podręczniku nie wyczerpuje obszernej problematyki prognozowania gospodarczego i jego zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy, dokonując wyboru materiału i jego zakresu merytorycznego, oparli się na swoim kilkuletnim doświadczeniu w nauczaniu prognozowania na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA oraz na doświadczeniach zdobytych w uczelniach zagranicznych. Wykorzystali też wiedzę praktyczną zdobytą dzięki stałej współpracy z gospodarką. Autorzy wyrażają nadzieję, że ich podręcznik spotka się z życzliwym przyjęciem Studentów i innych Czytelników a także przyczyni się do wzrostu poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu prognozowania gospodarczego. Autorzy będą wdzięczni za wszelkie sugestie i opinie Czytelników. Spis treści: Wprowadzenie 1. Rola prognoz w działalności i rozwoju przedsiębiorstwa  1.1. Znaczenie prognoz makro-i mikroekonomicznych  1.2. Prognozowanie w działalności nowoczesnej firmy 2. Podstawowe pojęcia prognostyczne  2.1. Rodzaje przewidywań przyszłości  2.2. Podstawowe cechy prognozy 3. Proces i reguły prognozowania  3.1. Struktura procesu i reguły prognozowania  3.2. Etapy prognozowania  3.3. Ocena jakości procesu prognostycznego 4. Klasyfikacja prognoz 5. Przykłady prognoz gospodarczych i społecznych 6. Problemy do samodzielnego rozwiązania Literatura
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Cz. I - Wprowadzenie do metodyki prognozowania

  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy skrypt przeznaczony jest dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i kursów zainteresowanych problematyką zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, które to zagadnienia ujęte... Pełen opis produktu 'Systemy zarządzania bezpieczeństwem w przedsiębiorstwie' »

    Niniejszy skrypt przeznaczony jest dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i kursów zainteresowanych problematyką zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, które to zagadnienia ujęte są w serii norm PN-N 18001, PN-N 18002 i PN-N 18004 oraz w wielu innych normach i przepisach prawnych. Skrypt ten zamyka sześciopozycyjny cykl podręczników dotyczących "projektowania i wdrażania standardowych systemów zarządzania", z których trzy pierwsze dotyczyły zarządzania jakością, a dwa następne - systemów zarządzania środowiskowego. Ponieważ problemy bezpieczeństwa pracy często zależą od stosowanego wyposażenia, wyrobów, funkcjonowania oprogramowania i systemów informatycznych, więc również zostały omówione w skrypcie. Spis treści: Indeks ważniejszych skrótów Wstęp 1. Zarządzanie bezpieczeństwem pracy (Dorota Stadnicka) 1.1 Rozwój działań na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa pracy 1.2. Podstawy prawne bhp oraz wymagania normy PN-N 18001 1.3. Dokumentacja systemu zarządzania bhp 1.4. Proj ektowanie i wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy 1.5. Audity wewnętrzne i certyfikacja systemu   2. Zarządzanie ryzykiem zawodowym (Dorota Stadnicka) 2.1. Ryzyko zawodowe i zagrożenia na stanowisku pracy 2.2. Wymagania i wytyczne do oceny ryzyka zawodowego 2.3. Etapy oceny ryzyka zawodowego 2.4. Metody oceny ryzyka zawodowego 2.5. Metody zmniejszania ryzyka zawodowego 2.6. Badanie wypadków przy pracy   3. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Ryszard Perłowski) 3.1. Zagadnienia ogólne związane z bezpieczeństwem informacji 3.2. Rodzaje zagrożeń bezpieczeństwa informacji 3.3. Metody ochrony informacji i kryteria oceny stanu bezpieczeństwa 3.4. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji według norm PN-ISO/IEC 17799 i PN-i-07799-2 3.5. Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji   4. Zarządzanie bezpieczeństwem maszyn i urządzeń technologicznych (Barbara Ciecińska) 4.1. Bezpieczeństwo pracy przy maszynach - wprowadzenie 4.2. Charakterystyka układu człowiek-maszyna 4.3. Typowe zagrożenia podczas pracy przy maszynach 4.4. Utrzymywanie bezpieczeństwa i sprawności maszyn 4.5. Podstawowe wymagania "Dyrektywy maszynowej"   5. Zarządzanie bezpieczeństwem wyrobów (Jerzy Łunarski) 5.1. Zagadnienia ogólne zapewnienia bezpieczeństwa wyrobów 5.2. Ważniejsze rodzaje zagrożeń bezpieczeństwa przez produkty 5.3. Ważniejsze sposoby zapewnienia bezpieczeństwa wyrobów 5.4. Dyrektywy Nowego Podejścia UE w zapewnieniu bezpieczeństwa wyrobów 5.5. Zapewnienie bezpieczeństwa wyrobów   Literatura uzupełniająca  
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Systemy zarządzania bezpieczeństwem w przedsiębiorstwie

  • [Politechnika Białostocka]

    Kategoria: MARKETING

    . Dotychczasowe elementy tych strategii, takie jak: zmiany struktury własnościowej, restrukturyzacja procesów wytwórczych, wprowadzenie nowych metod zarządzania coraz częściej okazują się nie... Pełen opis produktu 'Nowoczesne metody i techniki zarządzania trwałym i zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa i gminy' »

    Dynamiczne zmiany warunków rynkowych występujące na początku XXI wieku wymagają od przedsiębiorstw działań związanych z opracowaniem strategii dostosowania do sprawnego funkcjonowania na rynku. Dotychczasowe elementy tych strategii, takie jak: zmiany struktury własnościowej, restrukturyzacja procesów wytwórczych, wprowadzenie nowych metod zarządzania coraz częściej okazują się niewystarczające dla dalszego rozwoju poszczególnych podmiotów gospodarczych. W najbliższej przyszłości decydujące znaczenie dla przedsiębiorstw będzie miało kształtowanie się relacji między popytem a podażą. Technologie i produkty zmieniają się coraz szybciej. Nasilanie konkurencji na większości rynków przyspiesza zachodzące tam zmiany. Skończyła się epoka działania przedsiębiorstwa we względnie przewidywalnym i stabilnym otoczeniu, kiedy mogło ono konkurować na rynkach międzynarodowych, nie zmieniając w znaczący sposób swoich procesów produkcyjnych. Rola strategii konkurowania na podstawie ekonomiki skali oraz masowej, wystandaryzowanej produkcji systematycznie maleje na rynkach światowych. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa ponad granicami zmienia uwarunkowania wyboru czynników produkcji, lokalizacji działalności i rynków zbytu. Globalizacja gospodarki wymaga od przedsiębiorstw nowego podejścia do zaspokajania wymagań klientów oraz prowadzenia walki konkurencyjnej na zacieśniających się rynkach. jednocześnie mamy do czynienia z sytuacjami, w których samo wynalezienie produktu nie daje już praktycznie przewagi konkurencyjnej; ważniejszy staje się rozwój technologii procesu produkcyjnego. Kluczowy aspekt globalizacji, jakim jest rozwój technologii informacyjnych, staje się czynnikiem niszczącym na coraz większą skalę struktury i funkcje w tradycyjnie zorganizowanych przedsiębiorstwach. W związku z tym powstają nowe typy organizacji - wirtualne, inteligentne, fraktalne, sieciowe. Są one produktem konkurencji, w której wygrywają szybkie i bardzo elastyczne przedsiębiorstwa, nie nastawione na masową produkcję, lecz ciągle poszukujące okazji rynkowych. Spis treści: Wstęp (Rafał Miłaszewski) Rozdział I  ZARZĄDZANIE GMINĄ W WARUNKACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU  1. Zarządzanie gminą (Henryk Sasinowski)  2. Wskaźniki trwałego i zrównoważonego rozwoju w lokalnych układach terytorialnych (Grzegorz Dobrzański)  3. Długookresowe programowanie zrównoważonego rozwoju jednostek samorządu terytorialnego a przedsiębiorczość lokalna (Joanna Oleńska) Rozdział II  UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH  1. Nowoczesne metody zarządzania gospodarką wodno-ściekową (Rafał Miłaszewski)  2. Doskonalenie jakości wyrobów (Czesław Celmerowski, Andrzej Celmerowski)  3. Społeczne i ekonomiczne pojmowanie ryzyka i niepewności (Barbara Mazur) Rozdział III  ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ W DOKUMENTACH STRATEGICZNYCH PAŃSTWA  1. Kierunki zmian polityki ekologicznej państwa (Marek Sobiecki)  2. ``Polska 2025. Długookresowa strategia trwałego i zrównoważonego rozwoju`` (Edyto Sidorczuk)
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Nowoczesne metody i techniki zarządzania trwałym i zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa i gminy

  • [Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie]

    Kategoria: MARKETING

    konkurencyjności. Omówiono także znaczenie niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa jako źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej. Przedstawiono zagadnienia związane z kompleksowym systemem zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji t. 1 i t. 2' »

    Problemy konkurencji, konkurencyjności i kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw nabrały szczególnego znaczenia wraz z pogłębianiem się procesów internacjonalizacji i globalizacji. W tym kontekście istotna jest analiza zewnętrznych i wewnętrznych czynników wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce. Problematyka ta stanowi przedmiot opracowania. Przedstawiono teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw, zwracając główną uwagę na czynniki determinujące konkurencyjność oraz znaczenie strategii konkurencji w osiąganiu długofalowej przewagi konkurencyjnej. Zaprezentowano system regulacji prawnych wpływających na zasadę równości konkurowania polskich przedsiębiorców oraz sposoby wykorzystania narzędzi i instrumentów finansowych umożliwiających zwiększenie konkurencyjności. Omówiono także znaczenie niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa jako źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej. Przedstawiono zagadnienia związane z kompleksowym systemem zarządzania jakością i jego wpływem na osiąganie przewagi konkurencyjnej. Zwrócono uwagę na znaczenie logistycznej obsługi klienta jako narzędzia kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Działalność innowacyjną przedsiębiorstw, będącą istotnym elementem konkurencyjności, zaprezentowano ukazując praktyczne aspekty i motywy wprowadzania innowacji przez przedsiębiorstwa. Poruszono również problemy związane z poszukiwaniem możliwości wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw gospodarki żywnościowej. Merytorycznie rozległy zakres prezentowanej tematyki wynika z tego, że konkurencja występuje we wszystkich obszarach działalności człowieka i ciągle jest w centrum naukowych dociekań. Spis treści: Wprowadzenie Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw Figiel Sz., Rembisz W. - Wybrane aspekty teoretyczne mikroekonomicznych uwarunkowań konkurencyjności przedsiębiorstw Adamkiewicz-Drwino H.G. - Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstwa działającego na rynku globalnym Kaleta A. - Strategia konkurencji w warunkach burzliwych Guiski B. - Strategie rozwoju jako czynnik wyboru strategii konkurencji przedsiębiorstwa Blaszczyk W. - Czas jako ukryty wymiar konkurencyjności przedsiębiorstwa Czupiał J. - Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Mendryk I. - Rola public relations w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Guzal-Dec D., Zwolińska-Ligaj M. - Konkurencyjność przedsiębiorstwa a otoczenie lokalne Nogalski B., Szreder J., Walentynowicz P. - Lean management jako metoda podnoszenia konkurencyjności MSP. Zakres zastosowania w przedsiębiorstwach produkcyjnych woj. pomorskiego Sikorski A. - Systemy wczesnego ostrzegania jako narzędzie wspomagające budowę przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Piśmiennictwo Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw Drwiłło A. - Prawne aspekty konkurencji mikro-, małych i średnich przedsiębiorców Reiwer-Kaliszewska A. - Środki antydumpingowe jako instrument ochrony unijnych przedsiębiorstw przed nieuczciwą konkurencją Szewczyk M. - Podatki a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw Rytel O. - Konkurencyjność przedsiębiorstwa działającego na rynku zamówień publicznych Żuk K. - Przedsiębiorstwo komunalne w procesie zmian własnościowych i organizacyjno-prawnych w gospodarce komunalnej Kurowska M. - Wzrost gospodarczy a czynniki ograniczające rozwój segmentu MSP Matuszak M. - Instytucjonalne uwarunkowania zachowań przedsiębiorstw w okresie transformacji Matuszak M. - Determinanty restrukturyzacji przedsiębiorstw w okresie transformacji Lubomska-Kalisz J. - Identyfikacja podobieństw i różnic struktur holdingowych oraz przedsiębiorstw wielozakładowych Sklepkowska M., Nasalski Z. - Wartościowanie czynników konkurencyjności przedsiębiorstw będących w okresie transformacji Jasińska J. - Restrukturyzacja szpitali - szansa czy konieczność? Perkowski R., Szymanowski W. - Budowa modelu wirtualnego przedsiębiorstwa na podstawie badań Rybowska A., Kabacińska A., Babicz-Zielińska E. - Slow Food według opinii konsumentów Staszczak D.E. - Ceny w warunkach globalizacji Cyman D. - Wykorzystanie elektronicznych instrumentów płatniczych jako element zwiększający konkurencyjność przedsiębiorcy Duraj A.N. - Umorzenie akcji jako narzędzie zarządzania polityką wypłat dywidendy i kształtowania struktury kapitału własnego Nowacka A. - Konkurencja na rynku usług finansowych ze strony podmiotów niebankowych Kucka E. - Ocena funkcjonowania towarzystwa ubezpieczeń na życie w warunkach konkurencji Wieszałka D. - Rachunek kosztów zmiennych w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem Mietlewski Z., Tchórz B. - Opusty cenowe jako strategia konkurencji Zawieska W. - Analiza zasilania finansowego przedsiębiorstw przemysłu mięsnego w woj.warmińsko-mazurskim w latach 2000-2003 Stulich R. - Analiza i ocena zarządzania wartością spółek drobiarskich z woj. warmińsko-mazurskiego Stempel R. - Ocena działalności gospodarczej Zakładu Transportu Samochodowego w warunkach konkurencji Piśmiennictwo Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi Januszkiewicz K. - Rozwój pracowników jako czynnik konkurencyjności organizacji Wilmańska-Sosnowska S. - Zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw w warunkach nowej gospodarki Jerzyk E. - Czy w przedsiębiorstwie jest potrzebna kreatywność? Simpson D. - Różnorodność kulturowa personelu jako źródło innowacyjności Biesaga-Słomczewska J. - Wyznaczniki nowej roli menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji Trojanowski K. - Zmiany struktury zatrudnienia oraz własności w spółkach leasingu pracowniczego w woj. lubelskim w pierwszej dekadzie po prywatyzacji Szymańska E. - Motywowanie pracowników w firmie handlowej Baum R. - Ocena efektywności systemu motywacyjnego tu przedsiębiorstwie agrobiznesu Grzegorzewska-Ramocka E. - Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w świetle badań młodych dorosłych konsumentów Wiatrak A.P. - Zarządzanie wartością dla klienta jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw Kąpa-Kejna K. - Wprowadzanie strategii zarządzania relacjami z klientem (CRM) TP S.A. Piśmiennictwo Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw Kijek T., Krukowski A. - Kompleksowe zarządzanie jakością jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Cywiński P., Jabłonka K. - Integracja systemów zarządzania a konkurencyjność przedsiębiorstw Soliwoda A., Karnabal M. - Zintegrowany system zarządzania Jako podstawowy czynnik zapewnienia bezpieczeństwa w funkcjonowaniu małego i średniego przedsiębiorstwa Rucińska D., Kędzior M. - Normy ISO 9000 jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji Bugdol M., Goranczewski B. - Systemy zarządzania normatywnego jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw ciepłowniczych Zymonik J. - Samoocena organizacji w kontekście kryteriów Polskiej Nagrody Jakości Nehring A. - Efekty wdrażania systemu jakości w MSP Zabrocki R. - Znaczenie badań konsumenckich w kształtowaniu jakości i konkurencyjności usług żywieniowych Iwińska-Knop K. - Konkurencyjność małych przedsiębiorstw handlowych w obliczu ekspansji wielkich sieci Rucińska D., Bogucka J. - Kształtowanie wizerunku firmy handlowej przez jakość obsługi i relacje z klientem Smoleń M, Urban L. - Promocja jako element sukcesu ekonomicznego przedsiębiorstwa handlowego Pizo W. - Zastosowanie Internetu w działaniach marketingowych w firmie Hoop S.A Rudzewicz A., Romanowski M. - Badanie jakości usług metodą servqual Kowalik A. - Znaczenie jakości w branży hotelarskiej (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie) Śmiatacz K. - Ocena wybranych elementów oferty operatorów telefonii komórkowej w Polsce Rzeczkowski R. - Developer na pierwotnym rynku nieruchomości mieszkaniowych w warunkach konkurencji Wojtowicz K. - Rola jakości w kreowaniu instrumentów osiągania przewag konkurencyjnych Wielewska I. - Jakość produktu czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie branży przetwórstwa żywności Strychalska-Rudzewicz A. - Jakość soków w ocenie konsumentów Borkowski S., Czakwari R. - Wykorzystanie diagramu Ishikawy i analizy Pareto-Lorenza w procesie doskonalenia jakości wyrobów cukierniczych Borkowski S., Kaczorowski L. - Wykorzystanie metody QFD w zarządzaniu jakością mebli Borkowski S., Biernat A. - Identyfikacja oraz doskonalenie jakości odlewów z wykorzystaniem diagramu Ishihawy i metody FMEA Bukowska-Piestrzyńska A. - Marketing w zakładzie opieki zdrowotnej - szanse i ograniczenia Piśmiennictwo     460 Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw Kowalska K. - Konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku usług logistycznych Miecznikowski S. - Dostosowanie przedsiębiorstw kolejowych do otwartego rynku przewozu ładunków w UE Hebel K. - Kierunki rozwoju przedsiębiorstw transportu publicznego zdeterminowane analizą SWOT na przykładzie Gdyni Kapsa E. - Jakościowe czynniki przewagi konkurencyjnej w żegludze promowej na Batłyku Romanowski M., Rudzewicz A. - Nowoczesne kanały dystrybucji według opinii konsumentów Szafrańska M- - Kanały dystrybucji produktów bankowych jako czynnik przewagi konkurencyjnej na rynku Lipowski M. - Wpływ obsługi internetowej na konkurencyjność banku Cywińska B. - Systemy informacyjne czynnikiem wspierającym zarządzanie zapasami w łańcuchach dostaw Nieżurawski L., Śmiatacz K. - Pomiar satysfakcji klienta na podstawie wytycznych normy ISO 9001:2000 Petrykowska J., Escher I. - Wpływ obsługi klienta na kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Mioduszewski J., Mietlewski Z. - Wpływ programów lojalnościowych na wielkość sprzedaży w sieci sklepów spożywczych Wajszczuk K. - Analiza kosztów logistyki w przedsiębiorstwach rolniczych jako narzędzie wspomagające proces zarządzania Piśmiennictwo Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw Karmańska A., Karpiesiuk K. - Innowacyjność pomiaru dokonań przedsiębiorstwa Bal-Woźniak T. - Innowacyjność w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstwa Golik-Górecka G. - Innowacje determinantą strategii konkurencji Zastempowski M. - Makrootoczenie i jego wpływ na aktywność innowacyjną małych i średnich przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego Gałuszka P., Zrobek J. - Innowacje a konkurencja na rynku fonograficznym Sikorska D. - Działalność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłu spożywczego Grzybowska B. - Współpraca przedsiębiorstw przemysłu spożywczego z podmiotami zewnętrznymi w zakresie działalności innowacyjnej Chrobocińska K., Juchniewicz M., Sadowska M. - Przedsiębiorczość a innowacyjność firmy (studium przypadku) Puszko-Machowczyk K. - Innowacyjność potencjału kadrowego jako element konkurencyjności Bakalarczyk S. - Wykorzystanie innowacji bankowości elektronicznej w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw Starnawska S. - Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie bankowym - uwarunkowania konkurencyjne Piśmiennictwo Konkurencyjność przedsiębiorstw gospodarki żywnościowej Rembisz W., Figiel Sz. - Mikroekonomiczne i instytucjonalne determinanty konkurencyjności producentów rolnych w kontekście globalizacji i integracji Borowiec J. - Przedsiębiorstwo spółdzielcze agrobiznesu w warunkach konkurencji Kasztelan P.A. - Administracyjne ograniczanie produkcji - nowy czynnik wpływający na przedsiębiorstwa rolnicze Zwolińska-Ligaj M., Guzal-Dec D. - Przestrzenne uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw zlokalizowanych na obszarach wiejskich Kondrakiewicz T. - Procesy koncentracji kapitału w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej w przemyśle mięsnym Pondel H., Maciejewski K. - Wpływ integracji pionowej i poziomej na konkurencyjność wielkopolskich zakładów przetwórstwa mięsnego Domagalska-Grędys M., Żmija J. - Efekty współpracy i postawy blokujące rozwój grupy producenckiej w warunkach konkurencji na przykładzie Małopolski Walkowiak M. - Konkurencyjność przedsiębiorstw na przykładzie branży mięsnej Matysik R. - Diagnoza potencjału konkurencyjnego firmy z wykorzystaniem analizy kluczowych czynników sukcesu (na przykładzie przedsiębiorstwa handlu maszynami rolniczymi z woj. małopolskiego) Seremak-Bulge J. - Perspektywy rozwoju polskiego mleczarstwa w świetle doświadczeń pierwszego roku członkostwa Cieślik J. - Tendencje rozwojowe w sektorze mleczarskim regionu małopolskiego Bazydło L, Szczubełek G. - Wybór kierunku produkcji w zależności od cen zbytu produktów jako element konkurencyjności Wojtyra B. - Przepływy środków pieniężnych w gospodarstwach specjalizujących się w produkcji mleka Kapusta F. - Powstanie i działalność spółki pracowniczej przemysłu cukierniczego Banaś K. - Koszty produkcji jako podstawowy element konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie ferm kurcząt brojlerów Balcerak M., Wojtyra B., Cieśliński K. - Wpływ sytemu żywienia na opłacalność produkcji trzody chlewnej w 1987 i 2000r Kałuża H. - Możliwości rozwoju indywidualnych gospodarstw rolniczych w opinii młodych właścicieli Singh S. - Charakterystyka sektora gospodarki żywnościowej w Indiach Piśmiennictwo
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji t. 1 i t. 2


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

ksiegarnia.edu.pl

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika warszawska, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika Śląska, wydawnictwa komunikacji i Łączności, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski
Produkty w ofercie: 2666
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 11
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 162278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 162278
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, wolters kluwer, zielona sowa, olesiejuk, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 95700
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, amber, zielona sowa
Produkty w ofercie: 296079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296079
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.04.2011
wolters kluwer s.a., c.h. beck, lexisnexis, oddk, difin, sigma, stowarzyszenie księgowych w pols, unimex, forum doradców podatkowych, presscom
Produkty w ofercie: 1500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171594
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 91482
Promocje: 89618
Wysyłka do 3 dni: 91482
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, wolters kluwer, bellona, olesiejuk, egmont, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 109261
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109261
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, difin, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka, zysk i s-ka wydawnictwo
Produkty w ofercie: 5051
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

E-Fun24.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.11.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, olesiejuk, egmont, c.h. beck, difin, umcs, bellona, rebis
Produkty w ofercie: 85364
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 81807
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0