Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Politechnika Śląska]

    Kategoria: MARKETING

    warunkami. Podstawą zarządzania strategicznego powinna być ambitna, ale realnie skonstruowana i możliwa do zrealizowania strategia. Toteż musi ono w każdym przedsiębiorstwie spełniać... Pełen opis produktu 'Analiza strategiczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwa' »

    Każda firma dostarczająca towary lub usługi na rynek musi podejmować różnego rodzaju decyzje. Jednak podstawowymi pytaniami, na które musi sobie odpowiedzieć menadżer firmy, to pytania: Dokąd zmierza? Jak zamierza to osiągnąć? Pierwsze z tych pytań nie jest niczym innym jak określeniem celów naszego działania. Drugie z kolei jest pytaniem o strategię, czyli o sposób dojścia do celu. W nowoczesnym zarządzaniu wymagane jest zarządzanie strategiczne, polegające na tworzeniu wielowariantowych koncepcji opisujących przyszłe sytuacje otoczenia i firmy oraz spodziewane kierunki ich rozwoju po to, aby odkryć to wszystko, co jest niezbędne, żeby organizacja miała przyszłość. Zarządzanie to ma na celu eliminację niepewności (dostosowanie się do trendów otoczenia), a następnie zaś podejmowanie strategicznych decyzji. Umożliwia ono taki wybór celów i zadań oraz alokację zasobów i organizację procesów wewnętrznych, aby firma mogła szybko i elastycznie reagować na płynące z zewnątrz sygnały i zapanować nad burzliwymi warunkami. Podstawą zarządzania strategicznego powinna być ambitna, ale realnie skonstruowana i możliwa do zrealizowania strategia. Toteż musi ono w każdym przedsiębiorstwie spełniać przypisane mu funkcje, którymi są: badanie otoczenia i prognozowanie zachodzących w nim przemian, analiza sytuacji i możliwości tkwiących w samym przedsiębiorstwie, rozwijanie jego własnego potencjału oraz wybór i realizacja kompleksowo opracowanej strategii. Zarządzanie strategiczne jest procesem wielowarstwowym, zmiennym, podlegającym dalszej ewolucji i doskonaleniu. Nie jest ono procesem uporządkowanym, dającym się łatwo programować. Jest to w każdym kraju proces nieuporządkowany, nieliniowy i zbyt zmienny, żeby można było w nim w sposób prosty sterować, posługując się gotowymi schematami. Obecne zarządzanie strategiczne jest o wiele bogatsze niż w przeszłości, różni się ono od zarządzania lat siedemdziesiątych złożonością problemów, które rozwiązuje, i wielością instrumentów, którymi operuje. Wymaga więc innych kwalifikacji i doskonalszych koncepcji. Znaczenie zarządzania strategicznego będzie stale wzrastać w związku z przyspieszonym postępowaniem technicznym i nasileniem się konkurencji. Będzie ono też usiało mieć charakter bardziej kompleksowy. Spis treści: WSTĘP Rozdział 1. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO 1.1. Istotą i funkcje zarządzania strategicznego 1.2. Komponenty zarządzania strategicznego 1.3. Poziomy i rodzaje strategii 1.4. Formułowanie i realizacja strategii Rozdział 2. OTOCZENIE PODSTAWA ANALIZY STRATEGICZNEJ 2.1. Pojęcie analizy strategicznej 2.1.1. Historia analizy strategicznej 2.1.2. Klasyfikacja metod analizy strategicznej 2.2. Firma i jej otoczeni 2.2.1. Elementy charakteryzujące otoczenie 2.2.2. Charakterystyka komponentów otoczenia 2.2.2.1. Makrootoczenie 2.2.2.2. Mikrootoczenie 2.2.2.3. Otoczenie wewnętrzne Rozdział 3. METODY ANALIZY STRATEGICZNEJ 3.1. Analiza strategiczna- zakres 3.2. Metody analizy otoczenia ? metody ekstrapolacji trendu ? metoda delficka ? analiza luk ? metody scenariuszowe 3.3. Metody analizy konkurencyjnej ? pięć sił M.E. Portera ? ocena punktowa atrakcyjności sektora ? mapy grup strategicznych ? analiza kluczowych czynników sukcesu 3.4. Metody portfelowe ? macierz BCG ? macierz GE (McKinseya) ? macierz ADL ? macierz Ch. W. Hoffera i D.E. Schendla ? macierz Ansoffa 3.5. Zintegrowana analiza SWOT 3.5.1. Określenie mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa 3.5.2. Analiza szans i zagrożeń przedsiębiorstwa 3.5.3. Określenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa ZAKOŃCZENIE LITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Analiza strategiczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwa

  • [SEDNO]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • [VIZJA PRESS&IT]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Podejście procesowe w przedsiębiorstwiePodstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwieUwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsięb... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie' »

    Podejście procesowe w przedsiębiorstwiePodstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwieUwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie' »

    Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to: - wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących, - identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy, - prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu. Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.    
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie' »

    Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to: - wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących, - identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy, - prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu. Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • [CeDeWu]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    []

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim „robieniem biznesu”, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,10 zł
    49,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Kultura. Sztuka. >Film Teatr Telewizja RadioWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • [CeDeWu]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    środków potrzebnych do ich realizacji. Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna' »

    Opis - Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu w przedsiębiorstwie, identyfikację potrzeb użytkowników, klasyfikację oraz analizę istniejącego stanu procesów, wybór sposobu i metod postępowania wspomagających nowe procesy, określenie środków potrzebnych do ich realizacji. Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej, opartej na coraz mniej stabilnych regułach. Wymaga kształtowania elastycznych struktur organizacyjnych, które zakładają szybkie i samoistne dostosowanie. zadań, procesów i sposobu budowy więzi między ich realizatorami, do istniejących warunków zewnętrznych. Umożliwia poszukiwanie nowych rozwiązań systemowych, adekwatnych do potrzeb ostrej konkurencji, gdzie niezbędne jest wykorzystanie wszystkich zasobów, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo medialne, takich jak: czas, zapasy, zasoby ludzkie oraz zasoby finansowe. Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania. Nazwa - Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne Autor - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375566581 Kod EAN - 9788375566581 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 188 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna

  • [difin]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    dotyczącego podstaw koncepcji zarządzania procesami i uwarunkowań jej stosowania w przedsiębiorstwach. Tematyka została podzielona na trzy części. Część I poświęcona jest teoretycznym... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie' »

    Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania procesami przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej. Monografia ma charakter kompendium wiedzy dotyczącego podstaw koncepcji zarządzania procesami i uwarunkowań jej stosowania w przedsiębiorstwach. Tematyka została podzielona na trzy części. Część I poświęcona jest teoretycznym podstawom zarządzania procesami i składa się z trzech rozdziałów. Zostały omówione następujące zagadnienia: istota i rola procesu i podejścia procesowego w organizacji, charakterystyka koncepcji zarządzania procesami w przedsiębiorstwie oraz organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. Część II dotyczy wybranych zagadnień z zakresu zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. W jej skład wchodzą dwa rozdziały odnoszące się do: zarządzania kosztami w ujęciu procesowym oraz do procesów wdrażania innowacji poprzez transfer technologii. Część III poświęcona jest zarządzaniu procesami w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw. Obejmuje trzy rozdziały odnoszące się do zarządzania procesami w świetle badań empirycznych, podejścia procesowego w zarządzaniu jakością w Instytucie Energetyki O/Gdańsk, procesowego zarządzania kosztami w przedsiębiorstwach....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    46,63 zł
    50,22 zł

    [sedno]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim „robieniem biznesu”, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    46,63 zł
    50,22 zł

    [wolters kluwer polska]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie' »

    Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to:- wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących,- identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy,- prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu.Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    38,73 zł
    41,71 zł

    [c.h. beck]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem... Pełen opis produktu 'Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Odpowiedzialność społeczna– etyka, prawo czy ekonomia? Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane oraz wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono:•genezę i istotę CSR,•instrumenty zarządcze polityki CSR,•współczesne koncepcje powiązane z CSR – zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków – przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności. Szczególnie cenną ideą jest połączenie naukowych walorów publikacji z jej celami dydaktycznymi. (...) Istotnym walorem publikacji są w tym względzie liczne studia przypadków (...) stanowiące najbardziej praktyczną, a przez to przekonującą ilustrację prezentowanych idei. (...) Bardzo interesujące i oryginalne zarazem jest przedstawienie problemów polityki finansowej i inwestycyjnej z punktu widzenia ich znaczenia dla społecznej odpowiedzialności.Prof. dr hab. Andrzej KaletaUniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuDr Adriana Paliwoda-Matiolańska – pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, absolwentka IESE School of Business (program IFDP 2000). Od wielu lat prowadzi wykłady poświęcone CSR na uczelniach polskich i zagranicznych. Między innymi wykładała gościnnie na Roosevelt University w Chicago, Vienna University of Economics, Rey Juan Carlos University. Ponadto realizuje badania naukowe w obszarze instytucjonalizacji wzorców zrównoważonej produkcji i konsumpcji oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Autor licznych publikacji naukowych poświęconych CSR. Trener w szkoleniach dla przedsiębiorców i programów edukacyjnych poświęconych społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

  • [SEDNO]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim „robieniem biznesu”, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,08 zł
    36,71 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Książki naukowe>SztukaWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Nazwa - Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Wydawca - WSB WYDAWNICTWO Kod ISBN - 9788372053305 Kod EAN - 9788372053305 ... Pełen opis produktu 'Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Nazwa - Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Wydawca - WSB WYDAWNICTWO Kod ISBN - 9788372053305 Kod EAN - 9788372053305 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wypalenie zawodowe w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

  • [sedno]

    Kategoria: Historia. Archeologia>Historia poszczególnych krajów i krain>Historia EuropyWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim „robieniem biznesu”, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie,  Liczba stron:  101,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail), ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie' »

    Tytuł:  Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie,  Liczba stron:  101,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            W warunkach gospodarki wolno rynkowej zdecydowana większość przedsiębiorstwa zmaga się z problemami związanymi z konkurencyjnością i konkurowaniem. Firmy konkurują ze sobą o względy klientów, po to aby zwiększyć swoje zyski, utrzymać się na rynku i osiągnąć w konsekwencji zadawalające rezultaty. Często konkurowanie przybiera formy bardzo agresywne, a czasami nawet dochodzi do wojen między firmami. W  walce konkurencyjnej techniki i narzędzia logistyczne okazać się mogą bardzo pomocne. Rozwiązania logistyczne mogą przyczynić się do poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Dzięki takim procesom jak zarządzanie łańcuchem dostaw, wykorzystaniu strategii ECR oraz koncepcji zarządzania jakością klienci otrzymują towar szybko, na czas, po wcześniej ustalonej cenie, a na wypadek problemów lub awarii mogą liczyć na obsługę po sprzedażową i profesjonalny z punktu widzenia logistyki serwis.             Dynamicznie zmieniający się rynek, a w istocie oczekiwania i potrzeby szeroko pojętego konsumenta wymagają zintegrowanych działań marketingowych i logistycznych. Zadowolenie nabywcy jest bowiem nie tylko wynikiem pozytywnej oceny produktu, jego jakości i ceny, ale także jego dostępności w odpowiednim czasie i miejscu zapotrzebowania.              Obecnie nie można wyraźnie wskazać na to, jakie źródła przewagi konkurencyjnej są najważniejsze do jej zdobycia. Również nie wydaje się, aby była jedna i tylko jedna uniwersalna strategia zdobywania tejże przewagi. Otoczenie zarówno to bliższe i dalsze ma największy wpływ na wybór strategii i na to, które ze źródeł bardziej wpływają na przewagę danej firmy.             Godny uwagi jest fakt, że firmy polskie są w pewien sposób skazane na przestrzeganie różnych wymogów stanowiących standard w krajach wysoce rozwiniętych. Szczególny nacisk kładzie się na wymagania dotyczące jakości produktów. Firmy starają się zdobyć certyfikat, stanowiący świadectwo ich dorobku i pozycji na rynku. Normy ISO są dowodem bezpieczeństwa dla klientów i wysokiej jakości produktów.              Zarządzanie logistyczne w dystrybucji w szczególny sposób traktuje jakość obsługi klienta. Chociaż polityka obsługi klienta wykracza znacznie poza obszar zainteresowań logistyki i obejmuje działania z zakresu marketingu, finansów i innych sfer przedsiębiorstwa, to jednak wśród działań mających na celu zapewnienie należytej obsługi klienta szczególną rolę odgrywają działania logistyczne. Ponieważ każde z tych działań ma wpływ na otrzymanie przez klienta właściwego produktu, o właściwej jakości, we właściwym miejscu, we właściwym czasie i po właściwych kosztach. Dążenie do właściwej obsługi klienta sprowadza się do zintegrowanego zarządzania działaniami logistycznymi w taki sposób, aby osiągnąć niezbędny poziom zadowolenia klienta przy możliwie najniższych kosztach globalnych. Obsługę klienta można więc zdefiniować jako zdolność systemu logistycznego przedsiębiorstwa do zaspokojenia klientów pod względem czasu, niezawodności, komunikacji i wygody. Każdy z tych elementów odgrywa w logistyce specyficzną rolę.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I CHARAKTERYSTYKA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE 1. Pojęcie przedsiębiorstwa 2. Pojęcie i istota logistyki oraz zarządzania logistycznego 3. Funkcje logistyki oraz zarządzania logistycznego 4. Związek logistyki z zarządzaniem logistycznym 5. Zarządzanie logistyczne a koncepcja zarządzania jakością 6. Zarządzanie łańcuchem dostawROZDZIAŁ  II WYKORZYSTANIE ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO W DZIAŁALNOŚCI ZAOPATRZENIOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Podstawowe funkcje procesów zaopatrzenia 2. Planowanie potrzeb materiałowych 3. Kryteria wyboru dostawców i źródeł zakupu 4. Sterowanie zapasami w procesach logistycznych 5. Wybrane decyzje logistyczne w sferze zaopatrzeniaROZDZIAŁ  III ANALIZA FUNKCJONOWANIA ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO SYSTEMEM ZAOPATRZENIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE „X” 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa „X” 2. Ocena procesów logistycznych 3. Metody określania potrzeb materiałowych 4. Zasady prowadzenia gospodarki magazynowej 5. Relacje z dostawcami i możliwości dokonywania zakupówANKIETA DOSTAWCY DO FIRMY "X"PODSUMOWANIESPIS TABELSPIS RYSUNKÓW
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie


Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

ksiegarnia.edu.pl

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika warszawska, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika Śląska, wydawnictwa komunikacji i Łączności, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski
Produkty w ofercie: 2666
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 13
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, egmont, cambridge university press, zielona sowa, olesiejuk, wolters kluwer, helion, bellona, c.h. beck
Produkty w ofercie: 139008
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 139008
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, naxos classical, warner music, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2617147
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 164220
Opinie pozytywne: 23
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, nasza księgarnia warszawa, kiw warszawa, mon warszawa, iskry warszawa, wsip, egmont
Produkty w ofercie: 174588
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 13
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, helion, harmonia, polesie poland, wolters kluwer, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn
Produkty w ofercie: 105781
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2