Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Zarządzanie ochroną marki w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.' »

    Opis - W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak: główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy, wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru, profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka, najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów, metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji, opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne. Nazwa - Zarządzanie ochroną marki Autor - Post Penelope N., Post Richard S. Oprawa - Miękka Wydawca - Wolters Kluwer Kod ISBN - 9788326431630 Kod EAN - 9788326431630 Wydanie - 2 Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - Luchowski Paweł Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 332 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-12-13
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.

  • Zarządzanie ochroną marki w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    46,63 zł
    50,22 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:- główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,- najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Sukcesu, Należy Stale Podejmować Działania W Celu Ochrony Jej Najcenniejszych Aktywów - Marki, Produktu I Informacji. Autorzy Książki Omawiają Zasady Zarządzania Prowadzące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie Ochroną Marki' »

    W Obecnych Warunkach Rynkowych Niezwykle Trudno Jest Być Oryginalnym I Innowacyjnym. Wiele Nowych Pomysłów Jest Błyskawicznie Imitowanych Przez Konkurencje. Aby Zapewnić Firmie Osiągnięcie Trwałego Sukcesu, Należy Stale Podejmować Działania W Celu Ochrony Jej Najcenniejszych Aktywów - Marki, Produktu I Informacji. Autorzy Książki Omawiają Zasady Zarządzania Prowadzące Do Redukcji Ryzyka, Zapewnienia Oryginalności Produktów, Poprawy Popularności Marki I Lojalności Wobec Niej Oraz, Ostatecznie, Zwiększenia Rentowności I Wartości Dla Akcjonariuszy. W Książce Znaleźć Można M.in. Opis Takich Zagadnień, Jak:- Główne Założenia Dotyczące Ochrony Produktu Będące Częścią Strategii Firmy,- Wartość Bezpieczeństwa Marki I Prawne środki Nadzoru,- Profile Ryzyka Dla Kluczowych Aktywów Na Każdym Etapie Cykli życia Produktu I Sposoby Redukcji Ryzyka,- Najlepsze Praktyki Bieżącego Zarządzania Marką I Produktem, Optymalne Wykorzystanie Nakładów,- Metody Monitorowania Rynku I Weryfikacji Bezpieczeństwa Kanałów Dystrybucji,- Opracowanie Standardów Efektywności Ochrony Marki.Całość Uzupełniają Międzynarodowe Studia Przypadków Ilustrujące Omawiane Problemy Oraz Sposoby Realizacji Działań Związanych Z Ochroną Marki I Produktu, A Także Użyteczne Pytania Kontrolne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Ochroną Marki

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak: - główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy, - wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru, - profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka, - najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów, - metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji, - opracowanie standardów efektywności ochrony marki. Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania

    sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktów i innowacji. Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »

    W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktów i innowacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie ochroną marki


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 161580
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 161580
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, helion, wolters kluwer, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 115084
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 115084
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, bis records, chandos
Produkty w ofercie: 1159319
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 147891
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, nasza księgarnia warszawa, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 173764
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 312051
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 312051
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2