Powiększ zdjęcie
53,40 zł
Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na Pełen opis produktu 'Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki' »
33,30 zł
w nowych czasach; skutecznie komunikować się z trudnymi klientami; zdobywać zaufanie rynku; kreować marki, które fascynują, inspirują i zmieniają naszą rzeczywistość; zarządzać marką... Pełen opis produktu '(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku' »
107,10 zł
.
70,30 zł
sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »
53,10 zł59,00 zł
53,10 zł
54,95 zł
osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji. Autorzy książki omawiają zasady zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki - Post Penelope N., Post Richard S.' »
46,99 zł
0x0096885500000000
47,37 zł
67,62 zł
64,49 zł
46,63 zł50,22 zł
62,17 zł
48,53 zł
sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji... Pełen opis produktu 'Zarządzanie ochroną marki' »