Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Zachowanie jakości towaru jest integralną częścią nauki o jakości dotyczącej zagadnień trwałości produktu od momentu wyprodukowania aż do chwili zakończenia jego użytkowania i obejmuje... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością Część 2 Ochrona jakości wyrobów w łańcuchu logistycznym' »

    Zachowanie jakości towaru jest integralną częścią nauki o jakości dotyczącej zagadnień trwałości produktu od momentu wyprodukowania aż do chwili zakończenia jego użytkowania i obejmuje swym zasięgiem środki techniczno - technologiczne oraz organizacyjne umożliwiające uzyskanie założonych celów w czasie składowania, magazynowania, transportu i eksploatacji towarów, opierając się na wyjaśnianiu mechanizmów zmian zachodzących w produktach, tj. starzenia i psucia się przechowywanych towarów oraz wypracowywania metod umożliwiających przeciwdziałanie tym zjawiskom.Fragment Przedmowy
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością Część 2 Ochrona jakości wyrobów w łańcuchu logistycznym

  • [Difin]

    Kategoria: Prawo medyczneWysyłka: od ręki

    profesjonalistów medycznych oraz naukowców, doktorantów, studentów zajmujących się tematyką zarządzania jakością. Autorzy: Kamila Ćwik Format: 17.6x25.0cm Objętość: 268 Oprawa:Miękka ... Pełen opis produktu 'Jakość w usługach medycznych. Wpływ systemów zarządzania jakością na efektywność publicznych usług szpitalnych' »

    Tematyka systemu ochrony zdrowia należy do niezwykle trudnego i złożonego obszaru problematyki społecznej i ekonomicznej, uwikłanej w spory polityczne, obciążonej subiektywnym podejściem i grą różnych interesów. Walory niniejszej monografii można docenić w świetle oczekiwań poprawy mechanizmów decydujących o jakości ochrony zdrowia. W czasie, gdy dominuje przekonanie, że ochrona zdrowia jest nadal nieuporządkowanym obszarem przemian społeczno-gospodarczych problematyka ta ma szczególną wagę sygnalizując potrzebę rozwiązania wielu problemów. Poszukując klucza do reformy ochrony zdrowia Autorka wychodzi ze słusznego założenia, że podstawowym celem ochrony zdrowia jest zapewnienie dobrego zdrowia całemu społeczeństwu. Realizacja tego celu jest możliwa poprzez podporządkowanie rozwiązań systemowych staraniom o jak najwyższe standardy usług medycznych świadczonych całej populacji, ukierunkowane na realizację zasady równości i sprawiedliwości społecznej. W monografii poruszane są kwestie odpowiadające na aktualne zapotrzebowanie społeczne i środowisk związanych z ochroną zdrowia, koncentrujące się na dążeniu do wyższej jakości usług publicznych. Autorka wychodzi poza argumenty finansowe stawiane w debacie publicznej, sporządza diagnozę jakości usług medycznych z perspektywy wewnętrznej, odwołuje się do fundamentalnych celów i wartości służby zdrowia. W monografii zwraca się uwagę dojrzałość i przekonującą wymowę wniosków końcowych. Unika się z powodzeniem uproszczeń i skrótów myślowych nie wdając się w spory z argumentami różnych grup interesów związanych z funkcjonowaniem służby zdrowia. Pozytywna konstrukcja wniosków może być pomocna do poszukiwania rozwiązań systemowych, stwarza lepsze przesłanki do wyróżnienia pozytywnych tendencji oraz zjawisk wskazujących na to, co wymaga poprawy, a także zwrócenia uwagi na elementy negatywne, wymagające eliminacji. Autorka rozprawy burzy uproszczony obraz służby zdrowia zakładający, że przyczyny problemów związanych z jakością usług świadczonych przez publiczne jednostki służby zdrowia wynikają z niedostatecznego finansowania, albo szerzej, z braku równowagi między poziomem oczekiwań społecznych a możliwościami finansowania. Książka jest skierowana do menadżerów i profesjonalistów medycznych oraz naukowców, doktorantów, studentów zajmujących się tematyką zarządzania jakością. Autorzy: Kamila Ćwik Format: 17.6x25.0cm Objętość: 268 Oprawa:Miękka Rok wydania: 2022 Wydawca: Difin
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jakość w usługach medycznych. Wpływ systemów zarządzania jakością na efektywność publicznych usług szpitalnych

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > ZarządzanieWysyłka: od ręki

    , sterowanie nią i jej doskonalenieLiteratura2.  POSTĘPY WIEDZY O JAKOŚCI Uwagi wstępneEwolucja koncepcji zarządzania jakościąAutorskie koncepcje zarządzania jakościąRegionalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością Systemy jakości w organizacji' »

    Tania książka - 1. WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ JAKOŚCIPojęcie "jakość"Definicje jakościJakość wyrobuUzasadnienie potrzeby zorientowania gospodarki na jakość.Znaczenie jakościZapewnienie jakości, sterowanie nią i jej doskonalenieLiteratura2. POSTĘPY WIEDZY O JAKOŚCIUwagi wstępneEwolucja koncepcji zarządzania jakościąAutorskie koncepcje zarządzania jakościąRegionalne koncepcje zarządzania jakością (japońska, amerykańska, zachodnioeuropejska)Doświadczenia japońskieDoświadczenia europejskieDoświadczenia amerykańskiePorównanie modelu zachodniego z modelem japońskimw dziedzinie działań na rzecz jakościKonsekwencje różnic w ujęciach problematyki zarządzaniaLiteratura3. KONCEPCJA TOTAL QUALITY MANAGEMENTUwagi wstępneUwarunkowania historyczne TQMIstota i definicje TQMStruktura TQMSystem zarządzania przez jakośćJakość jako procesLiteratura4. NORMALIZACJA I NORMY W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄGeneza oraz podstawowe pojęcia z zakresu normalizacji i normInstytucje działalności normalizacyjnejNormalizacja międzynarodowa (ISO, IEC, ITU)Normalizacja regionalnaNormalizacja krajowaCharakterystyka norm - kryteria podziału, treść i formaNormy a regulacje techniczneNormalizacja europejskaUwagi wstępneProces ustanawiania normEuropejskie dokumenty normalizacyjneHarmonizacja norm w krajach europejskichLiteratura5. PLANOWANIE JAKOŚCI, KOSZTY JAKOŚCIPlanowanie jakościFazy planowania jakościZaawansowane planowanie jakościKoszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwemModele strukturalne kosztów jakościPomiar, ewidencja i analiza kosztów jakościModel kosztów jakości oparty na działaniachLiteratura6. NORMY SERII ISO 9000 JAKO PODSTAWA BUDOWY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE6.1. System zarządzania jakością według norm serii ISO 9000Uwagi wstępneNorma ISO 9000Wymagania normy ISO 9001:2000Wymagania normy ISO 9004:2000Struktura normy ISO 9001:2000System zarządzania jakościąWymagania ogólne dotyczące systemu zarządzania jakościąWymagania dotyczące dokumentacji systemu zarządzania jakościąOdpowiedzialność kierownictwaZaangażowanie kierownictwaOrientacja na klientaPolityka jakościPlanowanieOdpowiedzialność, uprawnienia i komunikacjaPrzegląd zarządzaniaZarządzanie zasobamiRealizacja wyrobuPlanowanie realizacji wyrobuProcesy związane z klientemProjektowanie i rozwójZakupyProdukcja i dostarczanie usługiNadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarówPomiary, analiza i doskonaleniePostanowienia ogólneMonitorowanie i pomiaryNadzór nad wyrobem niezgodnym z wymaganiamiAnaliza danychDoskonaleniePodejście modułowe do jakościLiteratura7. DOKUMENTACJA SYSTEMU JAKOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIEWprowadzenieHierarchia dokumentacji systemu zarządzania jakościąCharakterystyka podstawowych dokumentówPolityka jakościKsięga jakościProcedury systemu zarządzaniaInstrukcje zapewnienia jakościPozostałe dokumenty systemu zarządzania jakościąOpracowywanie dokumentacji systemowej i zarządzanie niąOcena systemu jakości a dokumentacja systemu zarządzaniaLiteratura8. CERTYFIKACJA SYSTEMU JAKOŚCIUwagi wstępnePodstawowe pojęcia stosowane w certyfikacjiCertyfikacja i certyfikat systemu jakości w zarządzaniu jakością w przedsiębiorstwieMiędzynarodowe organizacje skupiające jednostki certyfikującePolski system certyfikacjiProces certyfikacji systemu jakościAkredytacja i europejska współpraca w zakresie akredytacjiPodstawowe terminyAkredytacja krajowaWymagania dotyczące akredytacji jednostek certyfikujących i kontrolującychProces akredytacjiEuropejska współpraca w zakresie akredytacjiNotyfikacja i autoryzacjaLiteratura9. AUDYT SYSTEMU JAKOŚCIIstota audytu jakościCele i rodzaje audytówEtapy i organizacja audytuDokumentowanie rezultatów audytuLiteratura10. SYSTEMY ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM I BEZPIECZEŃSTWEM PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWIEUwagi wstępneSystemy zarządzania środowiskiem w organizacjach gospodarczychWprowadzenie norm serii ISO 14000Charakterystyka zawartości norm serii ISO 14000Elementy systemu zarządzania środowiskiem w normach serii ISO 14000EMAS i normy serii ISO 14000Wprowadzanie systemu zarządzania środowiskiem w przedsiębiorstwieKoszty i nakłady na ochronę środowiskaLiteraturaZarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracyCele i zadania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracyNormalizacja systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w skali międzynarodowej i w PolsceSystem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na podstawie normy PN-N-18001Wprowadzanie systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracyNiektóre metody stosowane w ocenie systemu zarządzania bhpLiteraturaIntegracja systemów zarządzaniaCele i przesłanki integracji systemów zarządzaniaWdrażanie zintegrowanego systemu zarządzaniaElementy zintegrowanego systemu zarządzaniaKoszty i korzyści wynikające z integracji systemów zarządzaniaProblemy związane z integracją systemów zarządzaniaCertyfikacja zintegrowanego systemu zarządzaniaLiteratura11. WYBRANE BRANŻOWE STANDARDY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄWprowadzenieBranżowe standardy w przemyśle motoryzacyjnymUwagi ogólneStandard jakości QS 9000Standard jakości VDA 6.1Standard jakości ISO/TS 16949Branżowe standardy w przemyśle lotniczymStandardy AS 9000 i Dl-9000Standard JAR-145Standardy jakościowe w produkcji żywnościJakość a bezpieczeństwo żywnościDobra praktyka higieniczna (GHP) i dobra praktyka produkcyjna (GMP) jako podstawowe systemy zapewnienia bezpieczeństwa żywnościSystem HACCP - współczesna podstawa zapewnienia jakości zdrowotnej żywnościPowiązania i różnice między systemem HACCP a normą PN-EN 9001:2001 (norma ISO 15165)Standardy jakościowe stosowane w sieciach handlowychStandard ISO 22000 - Food Safety ManagementSystemsDobra praktyka rolnicza - GAP (Good Agricultural Practice)LiteraturaSpis rysunkówZarządzanie jakością cz. 1 Systemy jakości w organizacjiAutorpraca zbiorowa pod red. Wiesława Ładońskiego, Katarzyny SzołtysekOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka miękkaLiczba stron: 346Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara LangegoISBN 8370117678
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością Systemy jakości w organizacji

  • [Oficyna Prawa Polskiego]

    Kategoria: Służba zdrowia. Opieka zdrowotnaWysyłka: od ręki

    Książka omawia najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania - normy ISO i st' »

    Książka omawia najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość stała się przedmiotem całościowego zarządzania organizacją. Poradnik omawia nową strukturę, podejście oraz wymagania najpopularniejszych standardów zarządzania w ochronie zdrowia: system zarządzania jakością ISO z uwzględnieniem najnowszej normy 9001:2015 i 14001:2015 oraz akredytację ministra zdrowia oraz standardy międzynarodowe. Do publikacji dołączona jest płyta CD zawierająca przykładowe szablony dokumentów, które mogą zostać wykorzystane podczas planowania, wdrażania i utrzymania systemów zarządzania jakością wg ISO w placówkach medycznych. Szablony stanowią jedynie wzorzec możliwy do zastosowania. Oznacza to, że każda placówka medyczna może tworzyć własne wzory dokumentów, w zależności od potrzeb, poziomu zinformatyzowania, profilu działalności, struktury organizacyjnej, stosowanych dotychczas dokumentów oraz od preferencji zespołu wdrażającego system zarządzania jakością.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania - normy ISO i st

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o System zarządzania jakością według ISO 9001:2008

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Ekonomia i biznesWysyłka: od ręki

    Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych' »

    Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i Pełen opis produktu 'Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości' »

    Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera Średniookresowa mobilność naukowców finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001. Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

  • [CeDeWu]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

  • Zarządzanie jakością w usługach publicznych w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    42,30 zł
    47,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w usługach publicznych' »

    Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia –,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu –,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. „,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych”,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i –,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki –,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając –,, przy nieskuteczności innych koncepcji –,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w usługach publicznych

  • Zarządzanie jakością w działalności leczniczej w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    80,10 zł
    89,00 zł

    [wiedza i praktyka]

    Kategoria: Nauki medyczne i weterynaryjne >MedycynaWysyłka: do 3 dni

    Książka omawia najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w działalności leczniczej' »

    Książka omawia najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość stała się przedmiotem całościowego zarządzania organizacją. Poradnik omawia nową strukturę, podejście oraz wymagania najpopularniejszych standardów zarządzania w ochronie zdrowia: system zarządzania jakością ISO z uwzględnieniem najnowszej normy 9001:2015 i 14001:2015 oraz akredytację ministra zdrowia oraz standardy międzynarodowe. Do publikacji dołączona jest płyta CD zawierająca przykładowe szablony dokumentów, które mogą zostać wykorzystane podczas planowania, wdrażania i utrzymania systemów zarządzania jakością wg ISO w placówkach medycznych. Szablony stanowią jedynie wzorzec możliwy do zastosowania. Oznacza to, że każda placówka medyczna może tworzyć własne wzory dokumentów, w zależności od potrzeb, poziomu zinformatyzowania, profilu działalności, struktury organizacyjnej, stosowanych dotychczas dokumentów oraz od preferencji zespołu wdrażającego system zarządzania jakością....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w działalności leczniczej

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością Teoria i praktyka

  • [WNT]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością. Standardy i zasady

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Jest to kompleksowe i obszerne opracowanie, obejmujące różne aspekty jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym. Autor prezentuje w nim zagadnienia z zakresu jakości... Pełen opis produktu 'Jakość zarządzania w szkołach wyższych - Tadeusz Wawak' »

    Opis - Jest to kompleksowe i obszerne opracowanie, obejmujące różne aspekty jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym. Autor prezentuje w nim zagadnienia z zakresu jakości pracy, produktów i życia w relacji do jakości zarządzania. Odnosi się do wybranych kwestii dotyczących kompleksowego podejścia do jakości, ukazuje rynkowe aspekty zarządzania rozwojem szkoły wyższej, podkreśla znaczenie i przydatność determinant kreatywności, przedsiębiorczości i projakościowego myślenia w zarządzaniu tą organizacją, akcentuje rolę społeczności akademickiej w strukturze organizacyjnej i zarządzaniu w uczelniach. Uzupełnieniem wywodu naukowego jest tu analiza wyników badań porównawczych przeprowadzonych w roku akademickim 2008"2009 i 2010"2011 wśród profesorów oraz studentów uczelni krajowych i zagranicznych dotyczących jakości zarządzania i jakości kształcenia w szkołach wyższych. Na tej podstawie autor ukazuje zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania projakościowej restrukturyzacji funkcjonowania uczelni w okresie reformy szkolnictwa wyższego oraz przedstawia propozycje koniecznych zmian w systemie zarządzania w uczelniach publicznych i niepublicznych.Z recenzji prof. dr hab. Elżbiety Skrzypek Nazwa - Jakość zarządzania w szkołach wyższych Autor - Tadeusz Wawak Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kod ISBN - 9788323333487 Kod EAN - 9788323333487 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 794 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-09-27
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jakość zarządzania w szkołach wyższych - Tadeusz Wawak

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka jest poświęcona bardzo szeroko i nowatorsko ujętej problematyce zarządzania jakością?łącznie z zarządzaniem środowiskowym i bezpieczeństwem pracy. Przedstawiono... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością. Standardy i zasady - Jerzy Łunarski' »

    Opis - Książka jest poświęcona bardzo szeroko i nowatorsko ujętej problematyce zarządzania jakością?łącznie z zarządzaniem środowiskowym i bezpieczeństwem pracy. Przedstawiono w niej zagadnienia ogólne stymulujące wdrażanie i stosowanie systemów jakości, problemy i sposoby zapewnienia jakości funkcjonowania w organizacjach, sposoby adaptacji wymagań normatywnych do procesów zarządzania organizacjami, ważniejsze problemy związane z zapewnieniem jakości wyrobów oraz zagadnienia rozbudowy i doskonalenia systemów standaryzowanych w systemy typu TQM. Zaprezentowano i omówiono wymagania normy ISO 9001:2000, norm przewidywanych do włączenia do tej normy w trakcie jej nowelizacji, a także innych, które mają wpływ na jakość organizacji. Szczególny nacisk położono na sprawy normalizacji, omówienie standardów regulujących zarządzanie jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy, a także charakterystykę metod oceny jakości i zgodności wyrobów. Książka jest przeznaczona dla pracowników przedsiębiorstw wdrażających systemy zgodne z ISO 9001:2000 oraz doskonalących systemy wdrożone wcześniej. Będzie także bardzo przydatna dla studentów kierunków: organizacja i zarządzanie, inżynieria produkcji, zarządzanie i marketing oraz pokrewnych wyższych uczelni technicznych. Nazwa - Zarządzanie jakością. Standardy i zasady Autor - Jerzy Łunarski Oprawa - Miękka Wydawca - WNT Kod ISBN - 9788363623203 Kod EAN - 9788363623203 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 524 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-07-17
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością. Standardy i zasady - Jerzy Łunarski

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Zarządzanie jakością jest bardzo obszernym i złożonym zagadnieniem. Obejmuje wszystkie sfery przedsiębiorstw. Ogólne standardy zarządzania jakością są uniwersalne,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym. Podstawowe zagadnienia - OLSZEWSKI ADAM' »

    Opis - Zarządzanie jakością jest bardzo obszernym i złożonym zagadnieniem. Obejmuje wszystkie sfery przedsiębiorstw. Ogólne standardy zarządzania jakością są uniwersalne, jednak sposób ich wdrażania i funkcjonowania zależy od specyfiki branży, a także wielkości oraz struktury firmy.Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku technologia żywności i żywienia człowieka na przedmioty: analiza i ocena jakości żywności, organizacja i ekonomika przedsiębiorstw żywnościowych, organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym. Nazwa - Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym. Podstawowe zagadnienia Autor - OLSZEWSKI ADAM Oprawa - Miękka Wydawca - WNT Kod ISBN - 9788379261727 Kod EAN - 9788379261727 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 100 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-12
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym. Podstawowe zagadnienia - OLSZEWSKI ADAM

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnego Tilo Linz Styl programowania zwinnego obiecuje wyższą jakość oprogramowania, krótszy... Pełen opis produktu 'Testowanie w procesie Scrum. Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania - Linz Tilo' »

    Opis - Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnego Tilo Linz Styl programowania zwinnego obiecuje wyższą jakość oprogramowania, krótszy czas dotarcia z produktem na rynek oraz lepsze nastawienie na potrzeby klientów. Coraz więcej projektów związanych z tworzeniem oprogramowania wykorzystuje metody zwinne takie jak Scrum. Jednakże przejście na programowanie zwinne i efektywne z niego korzystanie nie zawsze jest łatwe. Testowanie oprogramowania i zarządzanie jakością są istotnymi czynnikami dla powodzenia wprowadzenia i wykorzystania metodyk zwinnych na dłuższą metę.Ta książka omawia metodyki zwinne z perspektywy testowania oprogramowania i zarządzania jakością oprogramowania. Pokazuje, jak działa testowanie zwinne i przedstawia sytuacje, w których tradycyjne techniki testowania są nadal konieczne w ramach podejścia zwinnego. Menedżerowie oprogramowania, menedżerowie projektu i menedżerowie zarządzania jakością uzyskają wskazówki i porady, jak organizować testowanie i zarządzanie jakością, aby w pełni wykorzystać potencjał metodyk zwinnych. Certyfikowani testerzy i eksperci od zarządzania jakością dowiedzą się, jak skutecznie pracować w zespołach zwinnych i jak najlepiej zintegrować swoje doświadczenie.Do omawianych tematów należą: Podejścia zwinne a tradycyjne Planowanie testów w projektach zwinnych Testy jednostkowe i podejście sterowane testami Testy integracyjne i ciągła integracja Testy systemowe i testy non-stop Zwinne zarządzanie jakością Książka wykorzystuje też sześć studiów przypadku z dziedziny produkcji, sieciowego handlu oraz wytwarzania oprogramowania, a także ćwiczenia testowe do samodzielnego sprawdzania wiedzy. Książka ta obejmuje zagadnienia z programu ISTQB Foundation Level Extension Syllabus Agile Tester i jest odpowiednim źródłem dla wszystkich kursantów, którzy planują uzyskać ten certyfikat ISTQB. Nazwa - Testowanie w procesie Scrum. Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania Oryginalny tytuł - On Photography Autor - Linz Tilo Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788375411546 Kod EAN - 9788375411546 Rok wydania - 2014 Język - PL Tłumacz - Niedźwiedź Jakub Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 242 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-11-13
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Testowanie w procesie Scrum. Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania - Linz Tilo

  • [Oficyna Ekonomiczna Oddzial Polskich Wydawnictw Pr]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach' »

    W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

  • [DIFIN]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    Książka przedstawia spójny system obiegu i ochrony dokumentów w trzech modułach organizacyjnych: zarządzania jakością (zgodnego z ISO 9001), zarządzania środowiskiem (ISO 14001)... Pełen opis produktu 'Obieg i ochrona dokumentów w zarządzaniu jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem informacji' »

    Książka przedstawia spójny system obiegu i ochrony dokumentów w trzech modułach organizacyjnych: zarządzania jakością (zgodnego z ISO 9001), zarządzania środowiskiem (ISO 14001) i zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001). Szczególne miejsce w przedstawionym systemie zajmują procedury przydzielania i cofania dostępu do pracy ze sprzętem, dokumentami i programami. Ponadto zaprezentowano akty prawne związane z dokumentami elektronicznymi, odniesiono się do podpisu elektronicznego i Infrastruktury Klucza Publicznego. Przedstawiono przykładowy obieg kilkunastu elektronicznych dokumentów biznesowych w systemie zarządzania dokumentami. Mogą one wspomagać modelowanie procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, a użyte symbole gra?czne odpowiadają popularnym notacjom opisu procesów. Zaproponowane rozwiązania pozwalają koncentrować się na dozwolonych, a nie na zakazanych technologiach. Autor projektował i wdrożył systemy ewidencji i rozliczania produkcji i usług, rachunek kosztów jakości, systemy budżetowania kosztów i przychodów oraz systemy ochrony danych zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych. Uczestniczył w projekcie i wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9002, w którym pełnił funkcję audytora wewnętrznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obieg i ochrona dokumentów w zarządzaniu jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem informacji

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością, którą zawiera niniejszy podręcznik, jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością Teoria i praktyka' »

    Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością, którą zawiera niniejszy podręcznik, jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także na akademiach ekonomicznych i uniwersyteckich.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością Teoria i praktyka

  • Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    40,50 zł
    45,00 zł

    [difin]

    Kategoria: Nauki medyczne i weterynaryjne >MedycynaWysyłka: do 3 dni

    zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka... Pełen opis produktu 'Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia' »

    Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka dowodzi, że analiza stosunków interpersonalnych w organizacjach ochrony zdrowia pozwala odkryć potencjał tkwiący w jakości relacji, którego wykorzystanie zapewni bezpieczeństwo i dobry poziom świadczonych usług zdrowotnych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

LiberMed.pl

Księgarnia medyczna i weterynaryjna.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.12.2018
pzwl, edra urban & partner, medipage, wydawnictwo naukowe pwn, difin, medpharm, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, medical education, czelej, medical tribune
Produkty w ofercie: 4214
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 4214
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0