Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami' »

    Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłaszcza w doskonaleniu produktów i procesów, natomiast w części 2- System zarządzania innowacjami - przedstawiono aktualne uwarunkowania procesów innowacyjnych, ogólny zarys wymagań o charakterze standardowym, mający pomóc ukierunkować działalność innowacyjną zwłaszcza w małych i średnich przedsiębiorstwach, oraz propozycję samooceny funkcjonowania takiego systemu w przedsiębiorstwie. W części 2 znajdują się następujące rozdziały główne: 1. Infrastruktura systemu innowacyjnego Z. Metody inicjowania innowacji 3. Ocena efektywności i ryzyka innowacji 4. Zarządzanie zmianami w organizacji 5. Ochrona własności intelektualnej 6. System zarządzania innowacjami Podręcznik zawiera kompletne informacje prezentowane słuchaczom studiów podyplomowych pt. ?Zarządzanie innowacjami" (prowadzonych w Politechnice Rzeszowskiej wspólnie przez Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa oraz Wydział Zarządzania i Marketingu). Może on być również pomocnym materiałem uzupełniającym przy nauczaniu takich przedmiotów, jak: ? innowacje techniczne oraz zarządzanie innowacyjne; ? zarządzanie twórcze oraz zarządzanie wiedzą; ? zarządzanie procesowe oraz zarządzanie zmianami; ? przygotowanie produkcji oraz ochrona własności intelektualnej; ? metody rozwiązywania problemów oraz inne podobne. Obecne potrzeby rozwojowe Polski wskazują na konieczność znacznego polepszenia innowacyjności naszej gospodarki, co wymaga nie tylko odpowiednich decyzji i programów ogólnokrajowych, lecz również potrzebnego zasobu wiedzy dla organizatorów i uczestników działań innowacyjnych. Mimo że innowacje stanowią element działalności twórczej, to poprzez świadome i ukierunkowane działania stymulujące można znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo generowania innowacji potrzebnych poszczególnym organizacjom. Również potrzeby konkurencyjności oraz ogólnych systemów zarządzania organizacjami mogą być z powodzeniem rozwiązywane z pomocą wielu nowych inicjatyw innowacyjnych. Potrzeby w tym zakresie i zasady ich wspierania zostały już dość dobrze sformułowane. Aby skuteczniej realizować uruchomione programy w skali kraju i jego regionów, konieczna jest wiedza wykonawców w tym zakresie oraz wola wykorzystania możliwości, jakie są w dyspozycji władz i przedsiębiorstw w celu usprawnienia działań innowacyjnych. Zdajemy sobie sprawę, że temat jest bardzo obszerny, a sposoby postępowania bardzo zróżnicowane w zależności od wielkości, historii rozwoju, poziomu technicznego, wiedzy i kompetencji personelu i in. Dlatego, jako autorzy, będziemy wdzięczni uważnym czytelnikom za wszelkie uwagi dotyczące koniecznych uzupełnień lub zmian i sugestie podyktowane indywidualnymi doświadczeniami dotyczącymi treści podręcznika. Spis treści: Wprowadzenie Indeks ważniejszych skrótów 1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości (Jerzy Łunarski) 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Innowacyjna działalność natury 1.3. Kształtowanie się zdolności poznawczych człowieka 1.4. O mechanizmach powstawania pomysłów innowacyjnychLiteratura 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji (Jarosław Sep) 2.1. Znaczenie globalizacji w rozwoju gospodarczym 2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i jej ocena 2.3. Strategie konkurowania 2.4. Organizacje oparte na wiedzy 2.5. Innowacyjność w rozwoju przedsiębiorstw Literatura 3. Zarządzanie twórcze w organizacji (Teresa Bal-Woźniak, Teresa Piecuch) 3.1. Twórczość i kreatywność jako podstawy twórczego zarządzania 3.2. Wiedza i jej znaczenie dla rozwoju 3.3. Budowa organizacji uczącej się 3.4. Kapitał intelektualny organizacji i jego struktura 3.5. Organizacja prac zespołowych Literatura 4. Metodologia rozwiązywania problemów (Władysław Zielecki, Teresa Piecuch) 4.1. Problemy i ich identyfikacja 4.2. Sposoby rozwiązywania problemów 4.3. Metody i narzędzia wspomagające rozwiązywanie problemów 4.4. Rozwiązywanie problemów w systemie Six Sigma 4.5. Rozwiązywanie problemów w systemie ACE TM Literatura 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne (Waldemar Koszela) 5.1. Projektowanie produktu 5.2. Techniczne przygotowanie produkcji 5.3. Wybrane metody wspomagające techniczne przygotowanie produkcji 5.4. - Techniki informatyczne wspomagające przygotowanie i wytwarzanie wyrobu Literatura 6. Procesy i technologie w organizacji (Dorota Stadnicka) 6.1. Procesy i ich znaczenie 6.2. Zarządzanie procesami 6.3. Mapowanie strumienia wartości 6.4. Technologie w organizacji i ich rozwój 6.5. Reengineering Literatura 7. Podstawy działalności innowacyjnej (Jerzy Łunarski) 7.1. Potencjał i możliwości innowacyjne organizacji 7.2. Źródła pomysłów innowacyjnych 7.3. Procesy przygotowania i wdrażania innowacji 7.4. Struktura procesowa systemu zarządzania innowacjami 7.5. Strategie działań innowacyjnych 7.6. Cechy organizacji innowacyjnej Literatura
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami

  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjami' »

    Niniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika jest zaprezentowanie zarysu projektu standardu dotyczącego systemu zarządzania innowacjami oraz wskazanie ważnych problemów, których znajomość i umiejętność rozwiązywania są konieczne, jeśli system zarządzania innowacjami ma funkcjonować poprawnie, efektywnie i skutecznie. Należy podkreślić, że praktycznie w każdym przedsiębiorstwie istnieją określone elementy systemu zarządzania innowacjami, przy czym im większe przedsiębiorstwo, tym więcej tych elementów funkcjonuje. Zamiarem autorów niniejszego podręcznika było uświadomienie potrzeby porządkowania i dokumentowania systemu zarządzania innowacjami oraz stworzenie warunków sprzyjających kreowaniu innowacji takich, jak: infrastruktura systemu innowacyjnego, sposoby inicjowania innowacji, określenie ryzyka i efektywności innowacji, sterowanie zmianami w procesach innowacyjnych itp. Opisano również, w miarę obszernie, system ochrony własności intelektualnej, która jest tworzona w procesach innowacyjnych.   Spis treści:    INDEKS OZNACZEŃ  WPROWADZENIE  1. INFRASTRUKTURA SYSTEMU INNOWACYJNEGO ORGANIZACJI (opracowanie: Teresa Bal-Woźniak)  1.1. Istota infrastruktury systemu innowacyjnego organizacji  1.2. Przedsiębiorczość  1.3. Kompetencje i kreatywność załogi  1.4. System prac zespołowych i komunikacji wewnętrznej  1.5. Wsparcie organizacyjne i informatyczne działań innowacyjnych  1.6. Sieci powiązań zewnętrznych  1.7. Wpływ spójności na jakość infrastruktury systemu innowacyjnego  LITERATURA  2. METODY INICJOWANIA INNOWACJI (opracowanie: Krystyna Kmiotek, Dorota Stadnicka)  2.1. Czynnik ludzki w procesie tworzenia innowacji  2.2. Zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności  2.3. Zarządzanie przez innowacje  2.4. Motywowanie do innowacji  2.5. Finansowe instrumenty inicjowania innowacyjności  2.6. Bariery innowacyjności  LITERATURA  3. OCENA EFEKTYWNOŚCI I RYZYKA INNOWACJI (opracowanie: Mirosław Sołtysiak, Dariusz Wyrwa)  3.1. Zarządzanie projektami innowacyjnymi  3.2. Ryzyko i niepewność jako podstawa studiów teoretycznych  3.3. Istota ryzyka  3.4. Rodzaje ryzyka  3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego znaczenie w projektach innowacyjnych  3.6. Ekonomiczna ocena przedsięwzięć innowacyjnych  3.7. Potencjalne korzyści z wdrażania innowacji  LITERATURA  4. ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PROCESACH INNOWACYJNYCH (opracowanie: Mirosław Skalski)  4.1. Zmiany w organizacji i ich rodzaje  4.2. Zmiany w rozwoju przedsiębiorstwa  4.3. Diagnoza potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa  4.4. Pokonywanie oporów przeciwko zmianom  4.5. Przywództwo - wizja i misja w procesie zmian  4.6. Zarządzanie zmianą - etapy wprowadzania zmian  LITERATURA  5. OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ (opracowanie: Marta Pomykała)  5.1. Pojęcie i zakres ochrony własności intelektualnej  5.2. Ochrona własności przemysłowej  5.3. Ochrona praw autorskich  5.4. Znaczenie prawnej ochrony własności intelektualnej  LITERATURA  6. SYSTEM ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI (opracowanie: Jerzy Łunarski)  6.1. Terminologia i ważniejsze definicje systemu  6.2. Zasady zarządzania innowacjami  6.3. Struktura wymagań w systemie zarządzania innowacjami  6.4. Dokumentacja i zapisy w zarządzaniu innowacjami  6.5. Projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie systemu zarządzania innowacjami  LITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjami

  • [Naukowe Sophia]

    Kategoria: ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Monografia "Innowacje i zarządzanie w XXI wieku" jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest... Pełen opis produktu 'Innowacje i zarządzanie w XXI wieku' »

    Monografia "Innowacje i zarządzanie w XXI wieku" jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie wiedzy, rekomendacji i praktycznych rozwiązań dla nowych wyzwań w ramach innowacji i zarządzania współczesnymi organizacjami. Szeroko rozumiana innowacyjność uznawana jest obecnie za jeden z najważniejszych czynników inteligentnego i zrównoważonego rozwoju gospodarki opartej na wiedzy. Natomiast przedsiębiorstwo określane jako innowacyjne, uważane jest za lepsze i bardziej pożądane. Najstarszym, a zarazem najbardziej znanym modelem procesu innowacyjnego jest model liniowy, który zakłada, że źródłem innowacji jest sfera B+R, czyli prace badawczo-rozwojowe. Zarówno środowiska naukowe i biznesowe coraz częściej wskazują na potrzebę realizacji działań innowacyjnych. Zjawisko innowacji jest nierozłącznie związane z pojęciem zmiany, nowości, reformy, czy też idei postrzeganej jako nowa, często na początku postrzegana jako odmienna. Za innowacje uważa się najróżniejsze procesy i zjawiska o charakterze technicznym, organizacyjnym, społecznym lub psychologicznym. Tak bardzo zróżnicowane i niesprecyzowane pojmowanie innowacji wynika zarówno z niedługiej tradycji badań nad innowacjami, jak i odmienności ujęć teoretycznych. Kategoria innowacji stała się obecnie obiektem zainteresowań nauk nie tylko ekonomicznych, ale także społeczno-gospodarczych. Wynika to z niepodważalnego wpływu innowacji na szeroko pojęty rozwój społeczno-gospodarczy państwa. Niewątpliwie na współczesnym globalnym rynku innowacja wpływa na podnoszenie konkurencyjności przedsiębiorstw i podlega procesom zarządzania. Zarządzanie to zestaw działań wykorzystujących posiadane zasoby dla osiągania zamierzonych rezultatów. Istotą funkcji zarządzania jako specyficznego rodzaju regulacji wykonywanych zbiorowo przez jednostki organizacyjne, jest w szczególności formułowanie celu działania, planowanie i organizowanie struktur oraz określanie procedur funkcjonowania wraz z kontrolowaniem realizacji zamierzonych celów. Poszczególne rozdziały stanowią zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki innowacji i zarządzania w organizacjach XXI wieku, gdzie mamy do czynienia z wieloma nowymi i skomplikowanymi problemami funkcjonowania oraz zamierzonego rozwoju, które wymagają rozwiązań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje i zarządzanie w XXI wieku

  • [Difin]

    Kategoria: Książki

    "W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model... Pełen opis produktu 'Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych' »

    "W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model procesu zarządzania innowacjami oparty na koncepcji dojrzałości procesowej. Pierwszy model zbudowano na podstawie trzech kryteriów: źródeł powstawania innowacji, ciągłości realizacji oraz sposobu wykorzystania innowacji. Pozwoliło to na wydzielenie ośmiu wariantów realizacji działalności innowacyjnej, z których każdy cechuje się odmiennie ukształtowanym procesem zarządzania innowacjami. W drugim modelu przyjęto założenie, że zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji oraz dążenie do realizacji potrzeb klienta wymuszają poszukiwanie optymalnej konfiguracji procesu zarządzania innowacjami. W konsekwencji, poprzez cykliczną realizację czynności, dochodzi do ciągłego doskonalenia procesu, co przekłada się na osiąganie wyższego poziomu dojrzałości i efektywności realizowanych działań. Opracowane modele zweryfikowano przeprowadzając badania porównawcze w latach 2007–2009 oraz 2012–2014. Badaniami objęto grupę średnich i dużych polskich przedsiębiorstw należących do branż niskiej, średniej i wysokiej techniki. Przedstawione wyniki odnoszą się do uwarunkowań działalności innowacyjnej, ukształtowania procesów zarządzania innowacjami dla wariantów realizacji działalności innowacyjnej oraz wskazują dalsze kierunki działań usprawniających dla grupy badanych przedsiębiorstw."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych

  • [DIFIN]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model... Pełen opis produktu 'Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych' »

    W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model procesu zarządzania innowacjami oparty na koncepcji dojrzałości procesowej. Pierwszy model zbudowano na podstawie trzech kryteriów: źródeł powstawania innowacji, ciągłości realizacji oraz sposobu wykorzystania innowacji. Pozwoliło to na wydzielenie ośmiu wariantów realizacji działalności innowacyjnej, z których każdy cechuje się odmiennie ukształtowanym procesem zarządzania innowacjami. W drugim modelu przyjęto założenie, że zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji oraz dążenie do realizacji potrzeb klienta wymuszają poszukiwanie optymalnej konfiguracji procesu zarządzania innowacjami. W konsekwencji, poprzez cykliczną realizację czynności, dochodzi do ciągłego doskonalenia procesu, co przekłada się na osiąganie wyższego poziomu dojrzałości i efektywności realizowanych działań.Opracowane modele zweryfikowano przeprowadzając badania porównawcze w latach 2007?2009 oraz 2012?2014. Badaniami objęto grupę średnich i dużych polskich przedsiębiorstw należących do branż niskiej, średniej i wysokiej techniki. Przedstawione wyniki odnoszą się do uwarunkowań działalności innowacyjnej, ukształtowania procesów zarządzania innowacjami dla wariantów realizacji działalności innowacyjnej oraz wskazują dalsze kierunki działań usprawniających dla grupy badanych przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki > Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo > Przemysł. Inżynieria produkcji. Rzemiosło

    "Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne pr... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami i transferem technologii' »

    "Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji. ",By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa ",nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje",. W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji. Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (...) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (...) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.", prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk"
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Biznes i ekonomiaWysyłka: do 3 dni

    w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym, - innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.... Pełen opis produktu 'Innowacje w zarządzaniu' »

    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi. Najważniejsze obszary tematyczne to: - innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania, - instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling, - innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym, - innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji. Autorami są młodzi adepci nauki z kilkudziesięciu ośrodków akademickich w Polsce. ISBN: 9788375568776 Kod paskowy: 9788375568776 Redakcja: Lenart-Gansiniec Regina Wydanie: 1 Rok wydania: 2016 Kod wydawcy: 31095 Miejscowość: Warszawa Liczba stron: 372 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 20 Waga: 0.605 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje w zarządzaniu

  • [Wydawnictwo Adam Marszałek]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wiedzą i innowacjami' »

    Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacyjności bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź napytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacyjnościami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wiedzą i innowacjami

  • [Difin]

    Kategoria: Ró?ne

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządza... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty.' »

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki. Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych. Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne. Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu. Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty.

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów. Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, obszernym przeglądem literatury przedmiotu, prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć, studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    dla podmiotu gospodarującego strategiczne znaczenie mają procesy zarządzania jakością oraz zarządzania innowacjami, które są składowymi ogólnej (globalnej) strategii, obejmującej... Pełen opis produktu 'Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami' »

    Opis - W aktualnych realiach gospodarczych o efektach i przyszłych możliwościach rozwojowych każdej organizacji decydują w znacznej mierze charakter i intensywność różnorodnych przedsięwzięć innowacyjnych dostosowujących zachowanie organizacji do wymogów globalnego rynku oraz stanu, struktury, złożoności i dynamiki ich otoczenia. Niezmiernie ważnym aspektem funkcjonowania organizacji jest zarządzanie przez jakość, w której powinni brać udział wszyscy członkowie organizacji, ponieważ tylko wtedy można kształtować jakość i kierować określone działania na osiągnięcie długofalowego sukcesu. Należy stwierdzić, że dla podmiotu gospodarującego strategiczne znaczenie mają procesy zarządzania jakością oraz zarządzania innowacjami, które są składowymi ogólnej (globalnej) strategii, obejmującej inne dziedziny jego działania.Istotnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem są działania modyfikacyjne, których celem jest ciągłe usprawnianie jakości i wprowadzanie innowacji. Bardzo ważne staje się zrozumienie określonych współzależności i różnic występujących w procesie tych zmian, co wymaga podejścia integralnego. Zapotrzebowaniu temu wychodzi naprzeciw recenzowane opracowanie, napisane przez pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego, pod redakcją naukową dr hab. prof. US Joanny Wiśniewskiej i dr. hab. prof. US Krzysztofa Janasza. Stanowi ono wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Nazwa - Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375565546 Kod EAN - 9788375565546 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie inn... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski' »

    Opis - Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji."By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa "nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje".W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji.Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (...) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (...) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji."prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk Nazwa - Zarządzanie innowacjami i transferem technologii Autor - Kazimierz Szatkowski Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301185404 Kod EAN - 9788301185404 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 334 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-07-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami społecznymi. Trendy, perspektywy, wyzwania

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym. Nazwa - Zarządzanie innowacjami społecznymi Autor - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika' »

    Opis - W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji " kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 2014"2020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym. Nazwa - Zarządzanie innowacjami społecznymi Autor - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788380850484 Kod EAN - 9788380850484 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 185 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-12-02
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika

  • Innowacje w zarządzaniu w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    80,10 zł
    89,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym,- innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.Autorami... Pełen opis produktu 'Innowacje w zarządzaniu' »

    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi.Najważniejsze obszary tematyczne to:- innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania,- instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling,- innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym,- innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.Autorami są młodzi adepci nauki z kilkudziesięciu ośrodków akademickich w Polsce....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje w zarządzaniu

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie - Ryszard Żuber' »

    Opis - Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki.Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych.Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne.Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu.Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Nazwa - Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie Autor - Ryszard Żuber Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788380851566 Kod EAN - 9788380851566 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 234 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-04-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie - Ryszard Żuber

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    innowacyjnych projektów, wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie - Marcin Karlik' »

    Opis - Książka prezentuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności. Nowoczesne przedsiębiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontekście technologicznym, ekonomicznym i społecznym, z uwzględnieniem uwarunkowań, jakie stwarza otoczenie, a także różnorodnych konsekwencji innowacji oraz przejawów oporu przed ich wdrażaniem. Podjęta została także tematyka kształtowania innowacyjnego społeczeństwo oraz oczekiwań wobec innowatorów. Autor koncentruje się na zagadnieniach poszukiwania, wdrażania i realizowania innowacyjnych projektów, wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji do innowacji, bezpieczeństwo własności intelektualnej oraz wspieranie i finansowanie działalności innowacyjnej. Omawia także metody i narzędzia zarządzania innowacjami. W ostatnim rozdziale przedstawiona jest problematyka diagnozowania i prognozowania funkcjonowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Do tego celu został wykorzystany autorski model siedmiokąta zarządzania innowacjami, rozpatrywany na przykładzie funkcjonowania sektora teleinformatycznego, ze względu na wysoki poziom jego innowacyjności.Treść książki uzupełniona jest o krótkie teksty - ,,kapsułki" - które pozwalają praktycznie spojrzeć na zagadnienie zarządzania innowacjami. Zawierają one przykłady innowacyjnych przedsiębiorstw oraz znanych innowatorów, mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących nowych pomysłów rozwojowych dla swoich firm. Załączniki obejmują formularz identyfikacji innowacji, ankietę umożliwiającą zdiagnozowanie stanu systemu zarządzania innowacjami oraz przykładową procedurę wdrażania innowacji.Książka adresowana jest do dwóch grup Czytelników: właścicieli, menedżerów i specjalistów nastawionych na tworzenie nowatorskich rozwiązań i kreowanie pomysłów, które wspierałyby rozwój przedsiębiorstwa, oraz pracowników naukowych uczelni wyższych i ośrodków badawczo-rozwojowych i studentów poszukujących aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętej innowacyjności. Nazwa - Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie Autor - Marcin Karlik Oprawa - Miękka Wydawca - Poltext Kod ISBN - 9788375613575 Kod EAN - 9788375613575 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 198 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-03
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie - Marcin Karlik

  • [DIFIN]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach... Pełen opis produktu 'Strategiczne zarządzanie innowacjami' »

    Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Niniejsza książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach.    
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategiczne zarządzanie innowacjami

  • [POLTEXT]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    , wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie' »

    Książka prezentuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności. Nowoczesne przedsiębiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontekście technologicznym, ekonomicznym i społecznym, z uwzględnieniem uwarunkowań, jakie stwarza otoczenie, a także różnorodnych konsekwencji innowacji oraz przejawów oporu przed ich wdrażaniem. Podjęta została także tematyka kształtowania innowacyjnego społeczeństwo oraz oczekiwań wobec innowatorów. Autor koncentruje się na zagadnieniach poszukiwania, wdrażania i realizowania innowacyjnych projektów, wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji do innowacji, bezpieczeństwo własności intelektualnej oraz wspieranie i finansowanie działalności innowacyjnej. Omawia także metody i narzędzia zarządzania innowacjami. W ostatnim rozdziale przedstawiona jest problematyka diagnozowania i prognozowania funkcjonowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Do tego celu został wykorzystany autorski model siedmiokąta zarządzania innowacjami, rozpatrywany na przykładzie funkcjonowania sektora teleinformatycznego, ze względu na wysoki poziom jego innowacyjności.Treść książki uzupełniona jest o krótkie teksty - ?kapsułki? - które pozwalają praktycznie spojrzeć na zagadnienie zarządzania innowacjami. Zawierają one przykłady innowacyjnych przedsiębiorstw oraz znanych innowatorów, mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących nowych pomysłów rozwojowych dla swoich firm. Załączniki obejmują formularz identyfikacji innowacji, ankietę umożliwiającą zdiagnozowanie stanu systemu zarządzania innowacjami oraz przykładową procedurę wdrażania innowacji.Książka adresowana jest do dwóch grup Czytelników: właścicieli, menedżerów i specjalistów nastawionych na tworzenie nowatorskich rozwiązań i kreowanie pomysłów, które wspierałyby rozwój przedsiębiorstwa, oraz pracowników naukowych uczelni wyższych i ośrodków badawczo-rozwojowych i studentów poszukujących aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętej innowacyjności.Marcin Karlik ? doktor nauk ekonomicznych, absolwent studiów magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Pracownik Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu. Specjalista ds. marketingu i public relation; twórca strategii promocyjnych tego Ośrodka oraz kreator licznych projektów w zakresie promocji, marketingu, public relations i fundraisingu; dziennikarz. Autor i współautor wielu artykułów poświęconych problematyce innowacji w społeczeństwie informacyjnym, w globalnej przestrzeni, także w segmencie ?network goods?; zastosowaniu technologii teleinformatycznych, ICT; sektora high-tech, transferu wiedzy i dobrych praktyk. Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, storybox, olesiejuk sp. z o.o., skrzat, wsip, wolters kluwer, znak, harmonia, pearson, napoleon v
Produkty w ofercie: 69996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 69996
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika gdańska, politechnika białostocka, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika warszawska, uniwersytet technologiczno - humanistyczny w radomiu, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu
Produkty w ofercie: 1185
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Produkty w ofercie: 94371
Promocje: 2153
Wysyłka do 3 dni: 94322
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, imprint, czytelnik warszawa, harlequin, piw warszawa, wolters kluwer polska sa, nasza księgarnia warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, armoryka, wydawnictwo e-bookowo
Produkty w ofercie: 125065
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, zielona sowa, trefl, mega creative, wsip, wolters kluwer, wilga, edycja Świętego pawła, skrzat
Produkty w ofercie: 116826
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1