Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjami' »

    Niniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika jest zaprezentowanie zarysu projektu standardu dotyczącego systemu zarządzania innowacjami oraz wskazanie ważnych problemów, których znajomość i umiejętność rozwiązywania są konieczne, jeśli system zarządzania innowacjami ma funkcjonować poprawnie, efektywnie i skutecznie. Należy podkreślić, że praktycznie w każdym przedsiębiorstwie istnieją określone elementy systemu zarządzania innowacjami, przy czym im większe przedsiębiorstwo, tym więcej tych elementów funkcjonuje. Zamiarem autorów niniejszego podręcznika było uświadomienie potrzeby porządkowania i dokumentowania systemu zarządzania innowacjami oraz stworzenie warunków sprzyjających kreowaniu innowacji takich, jak: infrastruktura systemu innowacyjnego, sposoby inicjowania innowacji, określenie ryzyka i efektywności innowacji, sterowanie zmianami w procesach innowacyjnych itp. Opisano również, w miarę obszernie, system ochrony własności intelektualnej, która jest tworzona w procesach innowacyjnych.   Spis treści:    INDEKS OZNACZEŃ  WPROWADZENIE  1. INFRASTRUKTURA SYSTEMU INNOWACYJNEGO ORGANIZACJI (opracowanie: Teresa Bal-Woźniak)  1.1. Istota infrastruktury systemu innowacyjnego organizacji  1.2. Przedsiębiorczość  1.3. Kompetencje i kreatywność załogi  1.4. System prac zespołowych i komunikacji wewnętrznej  1.5. Wsparcie organizacyjne i informatyczne działań innowacyjnych  1.6. Sieci powiązań zewnętrznych  1.7. Wpływ spójności na jakość infrastruktury systemu innowacyjnego  LITERATURA  2. METODY INICJOWANIA INNOWACJI (opracowanie: Krystyna Kmiotek, Dorota Stadnicka)  2.1. Czynnik ludzki w procesie tworzenia innowacji  2.2. Zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności  2.3. Zarządzanie przez innowacje  2.4. Motywowanie do innowacji  2.5. Finansowe instrumenty inicjowania innowacyjności  2.6. Bariery innowacyjności  LITERATURA  3. OCENA EFEKTYWNOŚCI I RYZYKA INNOWACJI (opracowanie: Mirosław Sołtysiak, Dariusz Wyrwa)  3.1. Zarządzanie projektami innowacyjnymi  3.2. Ryzyko i niepewność jako podstawa studiów teoretycznych  3.3. Istota ryzyka  3.4. Rodzaje ryzyka  3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego znaczenie w projektach innowacyjnych  3.6. Ekonomiczna ocena przedsięwzięć innowacyjnych  3.7. Potencjalne korzyści z wdrażania innowacji  LITERATURA  4. ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PROCESACH INNOWACYJNYCH (opracowanie: Mirosław Skalski)  4.1. Zmiany w organizacji i ich rodzaje  4.2. Zmiany w rozwoju przedsiębiorstwa  4.3. Diagnoza potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa  4.4. Pokonywanie oporów przeciwko zmianom  4.5. Przywództwo - wizja i misja w procesie zmian  4.6. Zarządzanie zmianą - etapy wprowadzania zmian  LITERATURA  5. OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ (opracowanie: Marta Pomykała)  5.1. Pojęcie i zakres ochrony własności intelektualnej  5.2. Ochrona własności przemysłowej  5.3. Ochrona praw autorskich  5.4. Znaczenie prawnej ochrony własności intelektualnej  LITERATURA  6. SYSTEM ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI (opracowanie: Jerzy Łunarski)  6.1. Terminologia i ważniejsze definicje systemu  6.2. Zasady zarządzania innowacjami  6.3. Struktura wymagań w systemie zarządzania innowacjami  6.4. Dokumentacja i zapisy w zarządzaniu innowacjami  6.5. Projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie systemu zarządzania innowacjami  LITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjami

  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami' »

    Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłaszcza w doskonaleniu produktów i procesów, natomiast w części 2- System zarządzania innowacjami - przedstawiono aktualne uwarunkowania procesów innowacyjnych, ogólny zarys wymagań o charakterze standardowym, mający pomóc ukierunkować działalność innowacyjną zwłaszcza w małych i średnich przedsiębiorstwach, oraz propozycję samooceny funkcjonowania takiego systemu w przedsiębiorstwie. W części 2 znajdują się następujące rozdziały główne: 1. Infrastruktura systemu innowacyjnego Z. Metody inicjowania innowacji 3. Ocena efektywności i ryzyka innowacji 4. Zarządzanie zmianami w organizacji 5. Ochrona własności intelektualnej 6. System zarządzania innowacjami Podręcznik zawiera kompletne informacje prezentowane słuchaczom studiów podyplomowych pt. ?Zarządzanie innowacjami" (prowadzonych w Politechnice Rzeszowskiej wspólnie przez Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa oraz Wydział Zarządzania i Marketingu). Może on być również pomocnym materiałem uzupełniającym przy nauczaniu takich przedmiotów, jak: ? innowacje techniczne oraz zarządzanie innowacyjne; ? zarządzanie twórcze oraz zarządzanie wiedzą; ? zarządzanie procesowe oraz zarządzanie zmianami; ? przygotowanie produkcji oraz ochrona własności intelektualnej; ? metody rozwiązywania problemów oraz inne podobne. Obecne potrzeby rozwojowe Polski wskazują na konieczność znacznego polepszenia innowacyjności naszej gospodarki, co wymaga nie tylko odpowiednich decyzji i programów ogólnokrajowych, lecz również potrzebnego zasobu wiedzy dla organizatorów i uczestników działań innowacyjnych. Mimo że innowacje stanowią element działalności twórczej, to poprzez świadome i ukierunkowane działania stymulujące można znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo generowania innowacji potrzebnych poszczególnym organizacjom. Również potrzeby konkurencyjności oraz ogólnych systemów zarządzania organizacjami mogą być z powodzeniem rozwiązywane z pomocą wielu nowych inicjatyw innowacyjnych. Potrzeby w tym zakresie i zasady ich wspierania zostały już dość dobrze sformułowane. Aby skuteczniej realizować uruchomione programy w skali kraju i jego regionów, konieczna jest wiedza wykonawców w tym zakresie oraz wola wykorzystania możliwości, jakie są w dyspozycji władz i przedsiębiorstw w celu usprawnienia działań innowacyjnych. Zdajemy sobie sprawę, że temat jest bardzo obszerny, a sposoby postępowania bardzo zróżnicowane w zależności od wielkości, historii rozwoju, poziomu technicznego, wiedzy i kompetencji personelu i in. Dlatego, jako autorzy, będziemy wdzięczni uważnym czytelnikom za wszelkie uwagi dotyczące koniecznych uzupełnień lub zmian i sugestie podyktowane indywidualnymi doświadczeniami dotyczącymi treści podręcznika. Spis treści: Wprowadzenie Indeks ważniejszych skrótów 1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości (Jerzy Łunarski) 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Innowacyjna działalność natury 1.3. Kształtowanie się zdolności poznawczych człowieka 1.4. O mechanizmach powstawania pomysłów innowacyjnychLiteratura 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji (Jarosław Sep) 2.1. Znaczenie globalizacji w rozwoju gospodarczym 2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i jej ocena 2.3. Strategie konkurowania 2.4. Organizacje oparte na wiedzy 2.5. Innowacyjność w rozwoju przedsiębiorstw Literatura 3. Zarządzanie twórcze w organizacji (Teresa Bal-Woźniak, Teresa Piecuch) 3.1. Twórczość i kreatywność jako podstawy twórczego zarządzania 3.2. Wiedza i jej znaczenie dla rozwoju 3.3. Budowa organizacji uczącej się 3.4. Kapitał intelektualny organizacji i jego struktura 3.5. Organizacja prac zespołowych Literatura 4. Metodologia rozwiązywania problemów (Władysław Zielecki, Teresa Piecuch) 4.1. Problemy i ich identyfikacja 4.2. Sposoby rozwiązywania problemów 4.3. Metody i narzędzia wspomagające rozwiązywanie problemów 4.4. Rozwiązywanie problemów w systemie Six Sigma 4.5. Rozwiązywanie problemów w systemie ACE TM Literatura 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne (Waldemar Koszela) 5.1. Projektowanie produktu 5.2. Techniczne przygotowanie produkcji 5.3. Wybrane metody wspomagające techniczne przygotowanie produkcji 5.4. - Techniki informatyczne wspomagające przygotowanie i wytwarzanie wyrobu Literatura 6. Procesy i technologie w organizacji (Dorota Stadnicka) 6.1. Procesy i ich znaczenie 6.2. Zarządzanie procesami 6.3. Mapowanie strumienia wartości 6.4. Technologie w organizacji i ich rozwój 6.5. Reengineering Literatura 7. Podstawy działalności innowacyjnej (Jerzy Łunarski) 7.1. Potencjał i możliwości innowacyjne organizacji 7.2. Źródła pomysłów innowacyjnych 7.3. Procesy przygotowania i wdrażania innowacji 7.4. Struktura procesowa systemu zarządzania innowacjami 7.5. Strategie działań innowacyjnych 7.6. Cechy organizacji innowacyjnej Literatura
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:- przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,- obszernym przeglądem literatury przedmiotu,- prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,- studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [Wydawnictwo Adam Marszałek]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wiedzą i innowacjami' »

    Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacyjności bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź napytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacyjnościami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wiedzą i innowacjami

  • Zarządzanie innowacjami w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    62,10 zł
    69,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:- przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,- obszernym przeglądem literatury przedmiotu,- prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,- studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [PWE]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych

  • [DIFIN]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w... Pełen opis produktu 'Innowacje i procesy transferu technologii w strategicznym zarządzaniu organizacjami' »

    Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje i procesy transferu technologii w strategicznym zarządzaniu organizacjami

  • [Poltext]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    , wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie' »

    Książka prezentuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności. Nowoczesne przedsiębiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontekście technologicznym, ekonomicznym i społecznym, z uwzględnieniem uwarunkowań, jakie stwarza otoczenie, a także różnorodnych konsekwencji innowacji oraz przejawów oporu przed ich wdrażaniem. Podjęta została także tematyka kształtowania innowacyjnego społeczeństwo oraz oczekiwań wobec innowatorów. Autor koncentruje się na zagadnieniach poszukiwania, wdrażania i realizowania innowacyjnych projektów, wyróżniając sześć sfer zarządzania tymi procesami, obejmujących: zmianę strategii, realizację projektów badawczo-rozwojowych, budowanie kompetencji dla innowacji, poszukiwanie okazji do innowacji, bezpieczeństwo własności intelektualnej oraz wspieranie i finansowanie działalności innowacyjnej. Omawia także metody i narzędzia zarządzania innowacjami. W ostatnim rozdziale przedstawiona jest problematyka diagnozowania i prognozowania funkcjonowania systemu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwie. Do tego celu został wykorzystany autorski model siedmiokąta zarządzania innowacjami, rozpatrywany na przykładzie funkcjonowania sektora teleinformatycznego, ze względu na wysoki poziom jego innowacyjności.Treść książki uzupełniona jest o krótkie teksty - „kapsułki” - które pozwalają praktycznie spojrzeć na zagadnienie zarządzania innowacjami. Zawierają one przykłady innowacyjnych przedsiębiorstw oraz znanych innowatorów, mogą stanowić inspirację dla osób poszukujących nowych pomysłów rozwojowych dla swoich firm. Załączniki obejmują formularz identyfikacji innowacji, ankietę umożliwiającą zdiagnozowanie stanu systemu zarządzania innowacjami oraz przykładową procedurę wdrażania innowacji.Książka adresowana jest do dwóch grup Czytelników: właścicieli, menedżerów i specjalistów nastawionych na tworzenie nowatorskich rozwiązań i kreowanie pomysłów, które wspierałyby rozwój przedsiębiorstwa, oraz pracowników naukowych uczelni wyższych i ośrodków badawczo-rozwojowych i studentów poszukujących aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętej innowacyjności.Marcin Karlik – doktor nauk ekonomicznych, absolwent studiów magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Pracownik Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu. Specjalista ds. marketingu i public relation; twórca strategii promocyjnych tego Ośrodka oraz kreator licznych projektów w zakresie promocji, marketingu, public relations i fundraisingu; dziennikarz. Autor i współautor wielu artykułów poświęconych problematyce innowacji w społeczeństwie informacyjnym, w globalnej przestrzeni, także w segmencie „network goods”; zastosowaniu technologii teleinformatycznych, ICT; sektora high-tech, transferu wiedzy i dobrych praktyk. Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów. Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, obszernym przeglądem literatury przedmiotu, prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć, studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [Adam Marszałek Wydawnictwo]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wiedzą i innowacjami

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch ? dotychczas omawianych oddzielnie ? kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wiedzą i innowacjami' »

    Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch ? dotychczas omawianych oddzielnie ? kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa. Książka przeznaczona jest dla pracowników naukowych, studentów wyższych uczelni wydziałów ekonomicznych i zarządzania, doradców, menedżerów organizacji gospodarczych oraz przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, zajmujących się kształtowaniem polityki rozwojowej i innowacyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wiedzą i innowacjami

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów. Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: - przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,- obszernym przeglądem literatury przedmiotu,- prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,- studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [Difin]

    Kategoria: Różne

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządza... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty.' »

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki. Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych. Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne. Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu. Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty.

  • [DIFIN]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządza... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie' »

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki.Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych.Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne.Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu.Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie

  • Zarządzanie innowacjami i transferem technologii w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne prz... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami i transferem technologii' »

    Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji."By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa "nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje".W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji.Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (...) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (...) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji."prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym. Nazwa - Zarządzanie innowacjami społecznymi Autor - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika' »

    Opis - W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji " kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 2014"2020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym. Nazwa - Zarządzanie innowacjami społecznymi Autor - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788380850484 Kod EAN - 9788380850484 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 185 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-12-02
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie inn... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski' »

    Opis - Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji."By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa "nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje".W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji.Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (...) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (...) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji."prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk Nazwa - Zarządzanie innowacjami i transferem technologii Autor - Kazimierz Szatkowski Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301185404 Kod EAN - 9788301185404 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 334 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-07-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki' »

    Opis - Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa. Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services ? KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej.Autorzy:wyczerpująco omawiają strukturę przemysłu spotkań,wprowadzają w tajniki procesu innowacji w przemyśle spotkań,przedstawiają zagadnienie wysokospecjalistycznych usług biznesowych,zapoznają z wykorzystanymi metodami badań optymalnie pasujących do przemysłu spotkań,w sposób urozmaicony omawiają przypadki stosowania innowacyjnych rozwiązań w przemyśle spotkań,podkreślają wysoki poziom innowacyjności przemysłu spotkań. Nazwa - Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań Oryginalny tytuł - B Autor - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki Oprawa - Miękka Wydawca - C.H. Beck Kod ISBN - 9788325576844 Kod EAN - 9788325576844 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 126 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów:... Pełen opis produktu 'Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją' »

    W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

ksiegarnia.edu.pl

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika warszawska, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika Śląska, wydawnictwa komunikacji i Łączności, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski
Produkty w ofercie: 2666
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 11
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 162278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 162278
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, emi, sbme special mkts.
Produkty w ofercie: 1280350
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 141586
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, wolters kluwer, zielona sowa, olesiejuk, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 95700
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 296847
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296847
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171594
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 91482
Promocje: 89618
Wysyłka do 3 dni: 91482
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, wolters kluwer, bellona, olesiejuk, egmont, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 109261
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109261
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, difin, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka, zysk i s-ka wydawnictwo
Produkty w ofercie: 5051
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

E-Fun24.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.11.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, olesiejuk, egmont, c.h. beck, difin, umcs, bellona, rebis
Produkty w ofercie: 85364
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 81807
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0