Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami' »

    Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłaszcza w doskonaleniu produktów i procesów, natomiast w części 2- System zarządzania innowacjami - przedstawiono aktualne uwarunkowania procesów innowacyjnych, ogólny zarys wymagań o charakterze standardowym, mający pomóc ukierunkować działalność innowacyjną zwłaszcza w małych i średnich przedsiębiorstwach, oraz propozycję samooceny funkcjonowania takiego systemu w przedsiębiorstwie. W części 2 znajdują się następujące rozdziały główne: 1. Infrastruktura systemu innowacyjnego Z. Metody inicjowania innowacji 3. Ocena efektywności i ryzyka innowacji 4. Zarządzanie zmianami w organizacji 5. Ochrona własności intelektualnej 6. System zarządzania innowacjami Podręcznik zawiera kompletne informacje prezentowane słuchaczom studiów podyplomowych pt. ?Zarządzanie innowacjami" (prowadzonych w Politechnice Rzeszowskiej wspólnie przez Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa oraz Wydział Zarządzania i Marketingu). Może on być również pomocnym materiałem uzupełniającym przy nauczaniu takich przedmiotów, jak: ? innowacje techniczne oraz zarządzanie innowacyjne; ? zarządzanie twórcze oraz zarządzanie wiedzą; ? zarządzanie procesowe oraz zarządzanie zmianami; ? przygotowanie produkcji oraz ochrona własności intelektualnej; ? metody rozwiązywania problemów oraz inne podobne. Obecne potrzeby rozwojowe Polski wskazują na konieczność znacznego polepszenia innowacyjności naszej gospodarki, co wymaga nie tylko odpowiednich decyzji i programów ogólnokrajowych, lecz również potrzebnego zasobu wiedzy dla organizatorów i uczestników działań innowacyjnych. Mimo że innowacje stanowią element działalności twórczej, to poprzez świadome i ukierunkowane działania stymulujące można znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo generowania innowacji potrzebnych poszczególnym organizacjom. Również potrzeby konkurencyjności oraz ogólnych systemów zarządzania organizacjami mogą być z powodzeniem rozwiązywane z pomocą wielu nowych inicjatyw innowacyjnych. Potrzeby w tym zakresie i zasady ich wspierania zostały już dość dobrze sformułowane. Aby skuteczniej realizować uruchomione programy w skali kraju i jego regionów, konieczna jest wiedza wykonawców w tym zakresie oraz wola wykorzystania możliwości, jakie są w dyspozycji władz i przedsiębiorstw w celu usprawnienia działań innowacyjnych. Zdajemy sobie sprawę, że temat jest bardzo obszerny, a sposoby postępowania bardzo zróżnicowane w zależności od wielkości, historii rozwoju, poziomu technicznego, wiedzy i kompetencji personelu i in. Dlatego, jako autorzy, będziemy wdzięczni uważnym czytelnikom za wszelkie uwagi dotyczące koniecznych uzupełnień lub zmian i sugestie podyktowane indywidualnymi doświadczeniami dotyczącymi treści podręcznika. Spis treści: Wprowadzenie Indeks ważniejszych skrótów 1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości (Jerzy Łunarski) 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Innowacyjna działalność natury 1.3. Kształtowanie się zdolności poznawczych człowieka 1.4. O mechanizmach powstawania pomysłów innowacyjnychLiteratura 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji (Jarosław Sep) 2.1. Znaczenie globalizacji w rozwoju gospodarczym 2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i jej ocena 2.3. Strategie konkurowania 2.4. Organizacje oparte na wiedzy 2.5. Innowacyjność w rozwoju przedsiębiorstw Literatura 3. Zarządzanie twórcze w organizacji (Teresa Bal-Woźniak, Teresa Piecuch) 3.1. Twórczość i kreatywność jako podstawy twórczego zarządzania 3.2. Wiedza i jej znaczenie dla rozwoju 3.3. Budowa organizacji uczącej się 3.4. Kapitał intelektualny organizacji i jego struktura 3.5. Organizacja prac zespołowych Literatura 4. Metodologia rozwiązywania problemów (Władysław Zielecki, Teresa Piecuch) 4.1. Problemy i ich identyfikacja 4.2. Sposoby rozwiązywania problemów 4.3. Metody i narzędzia wspomagające rozwiązywanie problemów 4.4. Rozwiązywanie problemów w systemie Six Sigma 4.5. Rozwiązywanie problemów w systemie ACE TM Literatura 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne (Waldemar Koszela) 5.1. Projektowanie produktu 5.2. Techniczne przygotowanie produkcji 5.3. Wybrane metody wspomagające techniczne przygotowanie produkcji 5.4. - Techniki informatyczne wspomagające przygotowanie i wytwarzanie wyrobu Literatura 6. Procesy i technologie w organizacji (Dorota Stadnicka) 6.1. Procesy i ich znaczenie 6.2. Zarządzanie procesami 6.3. Mapowanie strumienia wartości 6.4. Technologie w organizacji i ich rozwój 6.5. Reengineering Literatura 7. Podstawy działalności innowacyjnej (Jerzy Łunarski) 7.1. Potencjał i możliwości innowacyjne organizacji 7.2. Źródła pomysłów innowacyjnych 7.3. Procesy przygotowania i wdrażania innowacji 7.4. Struktura procesowa systemu zarządzania innowacjami 7.5. Strategie działań innowacyjnych 7.6. Cechy organizacji innowacyjnej Literatura
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami

  • [Politechnika Rzeszowska]

    Kategoria: MARKETING

    Niniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjami' »

    Niniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika jest zaprezentowanie zarysu projektu standardu dotyczącego systemu zarządzania innowacjami oraz wskazanie ważnych problemów, których znajomość i umiejętność rozwiązywania są konieczne, jeśli system zarządzania innowacjami ma funkcjonować poprawnie, efektywnie i skutecznie. Należy podkreślić, że praktycznie w każdym przedsiębiorstwie istnieją określone elementy systemu zarządzania innowacjami, przy czym im większe przedsiębiorstwo, tym więcej tych elementów funkcjonuje. Zamiarem autorów niniejszego podręcznika było uświadomienie potrzeby porządkowania i dokumentowania systemu zarządzania innowacjami oraz stworzenie warunków sprzyjających kreowaniu innowacji takich, jak: infrastruktura systemu innowacyjnego, sposoby inicjowania innowacji, określenie ryzyka i efektywności innowacji, sterowanie zmianami w procesach innowacyjnych itp. Opisano również, w miarę obszernie, system ochrony własności intelektualnej, która jest tworzona w procesach innowacyjnych.   Spis treści:    INDEKS OZNACZEŃ  WPROWADZENIE  1. INFRASTRUKTURA SYSTEMU INNOWACYJNEGO ORGANIZACJI (opracowanie: Teresa Bal-Woźniak)  1.1. Istota infrastruktury systemu innowacyjnego organizacji  1.2. Przedsiębiorczość  1.3. Kompetencje i kreatywność załogi  1.4. System prac zespołowych i komunikacji wewnętrznej  1.5. Wsparcie organizacyjne i informatyczne działań innowacyjnych  1.6. Sieci powiązań zewnętrznych  1.7. Wpływ spójności na jakość infrastruktury systemu innowacyjnego  LITERATURA  2. METODY INICJOWANIA INNOWACJI (opracowanie: Krystyna Kmiotek, Dorota Stadnicka)  2.1. Czynnik ludzki w procesie tworzenia innowacji  2.2. Zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności  2.3. Zarządzanie przez innowacje  2.4. Motywowanie do innowacji  2.5. Finansowe instrumenty inicjowania innowacyjności  2.6. Bariery innowacyjności  LITERATURA  3. OCENA EFEKTYWNOŚCI I RYZYKA INNOWACJI (opracowanie: Mirosław Sołtysiak, Dariusz Wyrwa)  3.1. Zarządzanie projektami innowacyjnymi  3.2. Ryzyko i niepewność jako podstawa studiów teoretycznych  3.3. Istota ryzyka  3.4. Rodzaje ryzyka  3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego znaczenie w projektach innowacyjnych  3.6. Ekonomiczna ocena przedsięwzięć innowacyjnych  3.7. Potencjalne korzyści z wdrażania innowacji  LITERATURA  4. ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PROCESACH INNOWACYJNYCH (opracowanie: Mirosław Skalski)  4.1. Zmiany w organizacji i ich rodzaje  4.2. Zmiany w rozwoju przedsiębiorstwa  4.3. Diagnoza potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa  4.4. Pokonywanie oporów przeciwko zmianom  4.5. Przywództwo - wizja i misja w procesie zmian  4.6. Zarządzanie zmianą - etapy wprowadzania zmian  LITERATURA  5. OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ (opracowanie: Marta Pomykała)  5.1. Pojęcie i zakres ochrony własności intelektualnej  5.2. Ochrona własności przemysłowej  5.3. Ochrona praw autorskich  5.4. Znaczenie prawnej ochrony własności intelektualnej  LITERATURA  6. SYSTEM ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI (opracowanie: Jerzy Łunarski)  6.1. Terminologia i ważniejsze definicje systemu  6.2. Zasady zarządzania innowacjami  6.3. Struktura wymagań w systemie zarządzania innowacjami  6.4. Dokumentacja i zapisy w zarządzaniu innowacjami  6.5. Projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie systemu zarządzania innowacjami  LITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjami

  • [Difin]

    Kategoria: Książki

    "W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model... Pełen opis produktu 'Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych' »

    "W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model procesu zarządzania innowacjami oparty na koncepcji dojrzałości procesowej. Pierwszy model zbudowano na podstawie trzech kryteriów: źródeł powstawania innowacji, ciągłości realizacji oraz sposobu wykorzystania innowacji. Pozwoliło to na wydzielenie ośmiu wariantów realizacji działalności innowacyjnej, z których każdy cechuje się odmiennie ukształtowanym procesem zarządzania innowacjami. W drugim modelu przyjęto założenie, że zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji oraz dążenie do realizacji potrzeb klienta wymuszają poszukiwanie optymalnej konfiguracji procesu zarządzania innowacjami. W konsekwencji, poprzez cykliczną realizację czynności, dochodzi do ciągłego doskonalenia procesu, co przekłada się na osiąganie wyższego poziomu dojrzałości i efektywności realizowanych działań. Opracowane modele zweryfikowano przeprowadzając badania porównawcze w latach 2007–2009 oraz 2012–2014. Badaniami objęto grupę średnich i dużych polskich przedsiębiorstw należących do branż niskiej, średniej i wysokiej techniki. Przedstawione wyniki odnoszą się do uwarunkowań działalności innowacyjnej, ukształtowania procesów zarządzania innowacjami dla wariantów realizacji działalności innowacyjnej oraz wskazują dalsze kierunki działań usprawniających dla grupy badanych przedsiębiorstw."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych

  • [DIFIN]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model... Pełen opis produktu 'Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych' »

    W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model procesu zarządzania innowacjami oparty na koncepcji dojrzałości procesowej. Pierwszy model zbudowano na podstawie trzech kryteriów: źródeł powstawania innowacji, ciągłości realizacji oraz sposobu wykorzystania innowacji. Pozwoliło to na wydzielenie ośmiu wariantów realizacji działalności innowacyjnej, z których każdy cechuje się odmiennie ukształtowanym procesem zarządzania innowacjami. W drugim modelu przyjęto założenie, że zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji oraz dążenie do realizacji potrzeb klienta wymuszają poszukiwanie optymalnej konfiguracji procesu zarządzania innowacjami. W konsekwencji, poprzez cykliczną realizację czynności, dochodzi do ciągłego doskonalenia procesu, co przekłada się na osiąganie wyższego poziomu dojrzałości i efektywności realizowanych działań.Opracowane modele zweryfikowano przeprowadzając badania porównawcze w latach 2007?2009 oraz 2012?2014. Badaniami objęto grupę średnich i dużych polskich przedsiębiorstw należących do branż niskiej, średniej i wysokiej techniki. Przedstawione wyniki odnoszą się do uwarunkowań działalności innowacyjnej, ukształtowania procesów zarządzania innowacjami dla wariantów realizacji działalności innowacyjnej oraz wskazują dalsze kierunki działań usprawniających dla grupy badanych przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wiedzą i innowacjami' »

    Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa. Książka przeznaczona jest dla pracowników naukowych, studentów wyższych uczelni wydziałów ekonomicznych i zarządzania, doradców, menedżerów organizacji gospodarczych oraz przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, zajmujących się kształtowaniem polityki rozwojowej i innowacyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wiedzą i innowacjami

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki > Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo > Przemysł. Inżynieria produkcji. Rzemiosło

    "Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne pr... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami i transferem technologii' »

    "Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji. ",By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa ",nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje",. W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji. Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (...) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (...) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.", prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk"
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Biznes i ekonomiaWysyłka: do 3 dni

    w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym, - innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.... Pełen opis produktu 'Innowacje w zarządzaniu' »

    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi. Najważniejsze obszary tematyczne to: - innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania, - instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling, - innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym, - innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji. Autorami są młodzi adepci nauki z kilkudziesięciu ośrodków akademickich w Polsce. ISBN: 9788375568776 Kod paskowy: 9788375568776 Redakcja: Lenart-Gansiniec Regina Wydanie: 1 Rok wydania: 2016 Kod wydawcy: 31095 Miejscowość: Warszawa Liczba stron: 372 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 20 Waga: 0.605 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje w zarządzaniu

  • [PWE]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:- przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,- obszernym przeglądem literatury przedmiotu,- prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,- studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [Wydawnictwo Adam Marszałek]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wiedzą i innowacjami' »

    Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacyjności bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź napytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacyjnościami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wiedzą i innowacjami

  • [Difin]

    Kategoria: Ró?ne

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządza... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty.' »

    Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki. Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych. Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne. Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu. Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty.

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    . Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami' »

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów. Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, obszernym przeglądem literatury przedmiotu, prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć, studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    naukowym oraz praktykom, zajmującym się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami w różnych typach organizacji. Pełen opis produktu 'Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka' »

    Treści prezentowane w publikacji są swoistą próbą integracji problematyki zarządzania ryzykiem i kształtowania innowacyjności współczesnych organizacji.Powszechnie dostępne są różne rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem, których stosowanie w obszarze kształtowania innowacyjności zależy m.in. od możliwości, potrzeb, kultury i wymagań organizacji oraz jej interesariuszy, np. dostawców, podwykonawców, pracowników itd. Wartym uwagi rozwiązaniem jest mapa ryzyka, będąca narzędziem:• prostym (z metodycznego punktu widzenia),• elastycznym i uniwersalnym,• holistycznie wspierającym procesy zarządzania.W monografii eksponowany jest praktyczny aspekt konstrukcji i analizy mapy ryzyka. Treści prezentowane Czytelnikowi przybierają przede wszystkim formę:• szczegółowych studiów przypadku, wskazujących, w jaki sposób można rozwiązywać różne problemy zarządcze w zakresie wspierania innowacyjności organizacji,• wykazu dobrych praktyk, m.in. w zakresie tego, jak poprawnie opracować mapę ryzyka i „przekuć" ją na konstruktywne wnioski i działania praktyczne,• wykazu pytań problemowych, na które Czytelnik powinien udzielić odpowiedzi, aby lepiej zrozumieć i przyswoić wiedzę zdobytą w trakcie lektury monografii,• ćwiczeń praktycznych, dających Czytelnikowi możliwość nabycia umiejętności samodzielnego konstruowania i analizy mapy ryzyka.Publikacja jest dedykowana zarówno studentom, jak i środowiskom naukowym oraz praktykom, zajmującym się zarządzaniem ryzykiem i innowacjami w różnych typach organizacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka

  • [PWE]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    oryginalny i w pewnym stopniu pionierski. Za pionierskie należy uznać w szczególności dobór tematyki badawczej, integrującej zarządzanie projektami i innowacjami oraz przeprowadzenie... Pełen opis produktu 'Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji' »

    „Autorka podjęła ważną i złożoną problematykę, w pełni wywiązując się z postawionych celów, które określiła we wstępie monografii. Badania przeprowadzone dla potrzeb monografii mają charakter oryginalny i w pewnym stopniu pionierski. Za pionierskie należy uznać w szczególności dobór tematyki badawczej, integrującej zarządzanie projektami i innowacjami oraz przeprowadzenie badań empirycznych. Autorka wykazała się dużą zdolnością do samodzielnego stawiania problemów badawczych w oparciu o krytyczną analizę literatury przedmiotu i własne poszukiwania badawcze”.z recenzji prof. dr. hab. Krystyny Poznańskiej„Monografia łączy osiągnięcia teoretyczne zarządzania projektami i zarządzania innowacjami. Na tej kanwie podejmuje próbę konceptualizacji zarządzania projektami zorientowanymi na wdrażanie innowacji oraz uszczegóławia charakter projektów innowacyjnych. Praca dokonuje przeglądu koncepcji, metod i technik zarządzania projektami w odniesieniu do selekcji, przygotowania i wdrożenia przez przedsiębiorstwa innowacji. Obszerna część przeglądowa zilustrowana jest autorskimi badaniami dotyczącymi wybranych aspektów zarządzania przedsięwzięciami innowacyjnymi przez młode firmy, jak i korporacje międzynarodowe. Praca przedstawia interesujące rekomendacje dla praktyki, szkicuje też pewne propozycje badań na przyszłość”.z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Dyducha
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    dla podmiotu gospodarującego strategiczne znaczenie mają procesy zarządzania jakością oraz zarządzania innowacjami, które są składowymi ogólnej (globalnej) strategii, obejmującej... Pełen opis produktu 'Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami' »

    Opis - W aktualnych realiach gospodarczych o efektach i przyszłych możliwościach rozwojowych każdej organizacji decydują w znacznej mierze charakter i intensywność różnorodnych przedsięwzięć innowacyjnych dostosowujących zachowanie organizacji do wymogów globalnego rynku oraz stanu, struktury, złożoności i dynamiki ich otoczenia. Niezmiernie ważnym aspektem funkcjonowania organizacji jest zarządzanie przez jakość, w której powinni brać udział wszyscy członkowie organizacji, ponieważ tylko wtedy można kształtować jakość i kierować określone działania na osiągnięcie długofalowego sukcesu. Należy stwierdzić, że dla podmiotu gospodarującego strategiczne znaczenie mają procesy zarządzania jakością oraz zarządzania innowacjami, które są składowymi ogólnej (globalnej) strategii, obejmującej inne dziedziny jego działania.Istotnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem są działania modyfikacyjne, których celem jest ciągłe usprawnianie jakości i wprowadzanie innowacji. Bardzo ważne staje się zrozumienie określonych współzależności i różnic występujących w procesie tych zmian, co wymaga podejścia integralnego. Zapotrzebowaniu temu wychodzi naprzeciw recenzowane opracowanie, napisane przez pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego, pod redakcją naukową dr hab. prof. US Joanny Wiśniewskiej i dr. hab. prof. US Krzysztofa Janasza. Stanowi ono wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Nazwa - Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375565546 Kod EAN - 9788375565546 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie inn... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski' »

    Opis - Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji."By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa "nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje".W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji.Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (...) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (...) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji."prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk Nazwa - Zarządzanie innowacjami i transferem technologii Autor - Kazimierz Szatkowski Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301185404 Kod EAN - 9788301185404 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 334 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-07-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami społecznymi. Trendy, perspektywy, wyzwania

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym. Nazwa - Zarządzanie innowacjami społecznymi Autor - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika' »

    Opis - W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji " kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 2014"2020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym. Nazwa - Zarządzanie innowacjami społecznymi Autor - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788380850484 Kod EAN - 9788380850484 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 185 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-12-02
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika

  • Innowacje w zarządzaniu w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    80,10 zł
    89,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym,- innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.Autorami... Pełen opis produktu 'Innowacje w zarządzaniu' »

    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi.Najważniejsze obszary tematyczne to:- innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania,- instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling,- innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym,- innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.Autorami są młodzi adepci nauki z kilkudziesięciu ośrodków akademickich w Polsce....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje w zarządzaniu


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika warszawska, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet technologiczno - humanistyczny w radomiu, bila
Produkty w ofercie: 1298
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, helion, zielona sowa, penguin books, znak, wolters kluwer, -, harmonia
Produkty w ofercie: 137673
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 137673
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, imprint, czytelnik warszawa, piw warszawa, harlequin, saga, nasza księgarnia warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka
Produkty w ofercie: 121157
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2