Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Poltext]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanie>Zarządzanie jakościąWysyłka: do 3 dni

    0x0030cf4a00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody Tqm W Zarządzaniu Firmą. Praktyczne Przykłady Zasosowań

  • []

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanie>Kadry. Zarządzanie personelem>Lider. Menager. PrzywództwoWysyłka: do 3 dni

    0x0003859700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 60 Sekund Dziennie By Zarządzać Lepiej 3-miesięczny Program Rozwoju Lidera Zespołu I Firmy

  • [Helion]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    0x00b9480700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szef Który Ma Czas Ewolucja Zarządzania Dziennik Budowy Turkusowej Firmy

  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: PoradnikiWysyłka: od ręki

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej;... Pełen opis produktu 'Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej; klasy III technikum na podbudowie szkoły zasadniczej oraz dla słuchaczy III i IV semestru szkoły policealnej.Zawiera informacje dotyczące struktury przedsiębiorstwa i jego celów, kadry kierowniczej i personelu. Omówiono w nim rachunkowość, sposoby finansowania oraz strategię i planowanie w przedsiębiorstwie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik

  • [WIG PRESS]

    Kategoria: Inne

    autorzy w przedmowie: "zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, to w istocie codzienne zarządzanie firmą". Metody omawiane w książce dotyczą przede wszystkim firm, dla których... Pełen opis produktu 'Restrukturyzacja firmy. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych' »

    Książka Slattera i Lovetta to pozycja ciesząca się wielkim uznaniem wśród profesjonalistów. Autorzy omawiają zagadnienia dotyczące zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych. Wyjaśniają metody, procesy i narzędzia niezbędne w procesie restrukturyzacji firmy. Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów i doradców; nie tylko w firmach, które wymagają uzdrowienia. Jak bowiem piszą autorzy w przedmowie: "zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, to w istocie codzienne zarządzanie firmą". Metody omawiane w książce dotyczą przede wszystkim firm, dla których jedynym ratunkiem jest głęboka restrukturyzacja, ale wiele z nich można wykorzystać już przy pierwszych symptomach zadyszki. Również w przypadku firm przejmowanych przez inne przedsiębiorstwa niezbędne są zwykle pewne "porządki".
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Restrukturyzacja firmy. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych

  • [PWN]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    0x003f315700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Strategiczne W Teorii I Praktyce Firmy

  • [Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Technikum, Szkoła zawodowa > Rolnictwo

    Nr w wykazie MEN 84/98 Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum... Pełen opis produktu 'Agrobiznes. Zarządzanie firmą' »

    Nr w wykazie MEN 84/98 Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej; klasy III technikum na podbudowie szkoły zasadniczej oraz dla słuchaczy III i IV semestru szkoły policealnej. Zawiera informacje dotyczące struktury przedsiębiorstwa i jego celów, kadry kierowniczej i personelu. Omówiono w nim rachunkowość, sposoby finansowania oraz strategię i planowanie w przedsiębiorstwie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes. Zarządzanie firmą

  • [Unimex]

    Kategoria: rachunkowość, finanse, księgowość

    Zobacz wiecej informacji o ksiazce Zarządzanie finansami i wycena firmy. Wydanie II uzupełnione w specjalistycznym sklepie internetowym Ksiegarnia-Wrzeszcz.pl. Pełen opis produktu 'Zarządzanie finansami i wycena firmy. Wydanie II uzupełnione' »

    Zobacz wiecej informacji o ksiazce Zarządzanie finansami i wycena firmy. Wydanie II uzupełnione w specjalistycznym sklepie internetowym Ksiegarnia-Wrzeszcz.pl.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie finansami i wycena firmy. Wydanie II uzupełnione

  • [ODDK]

    Kategoria: ekonomia, marketing i zarządzanie

    Zobacz wiecej informacji o ksiazce Efektywne zarządzanie kompetencjami. Tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy w specjalistycznym sklepie internetowym Ksiegarnia-Wrzeszcz.pl.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Efektywne zarządzanie kompetencjami. Tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • [wsip]

    Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania>Podręczniki akademickieWysyłka: od ręki

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej;... Pełen opis produktu 'Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej; klasy III technikum na podbudowie szkoły zasadniczej oraz dla słuchaczy III i IV semestru szkoły policealnej.Zawiera informacje dotyczące struktury przedsiębiorstwa i jego celów, kadry kierowniczej i personelu. Omówiono w nim rachunkowość, sposoby finansowania oraz strategię i planowanie w przedsiębiorstwie....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik

  • [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Organizacja i zarządzanie>Kadry. Zarządzanie personelem>Lider. Menager. PrzywództwoWysyłka: od ręki

    Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wi... Pełen opis produktu 'Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość' »

    Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa.Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

  • []

    Kategoria: Książki naukowe>Nauki społeczne>Ekonomia, marketing, biznesWysyłka: do 3 dni

    ...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wynikami firmy Bourne M. i P.

  • [Helion]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szef, który ma czas.. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy

  • [wydawnictwo wyższej szkoły informatyki i zarządzania]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Public relationsWysyłka: od ręki

    ich autorów i wskazują możliwości praktycznego zastosowania narzędzi PR w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, wykorzystania Internetu w działaniach PR oraz kształtowania relacji z mass media... Pełen opis produktu 'Public relations w zarządzaniu firmą' »

    Niniejsze opracowanie jest zbiorem artykułów zredagowanych w oparciu o wystąpienia prelegentów na III Kongresie Public Relations. Wszystkie opublikowane referaty są wyrazem oryginalnych przemyśleń ich autorów i wskazują możliwości praktycznego zastosowania narzędzi PR w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, wykorzystania Internetu w działaniach PR oraz kształtowania relacji z mass mediami w sytuacjach kryzysowych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w zarządzaniu firmą

  • [Poltext]

    Kategoria: Organizacja, zarządzanie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Techniki menedżerskie. Skuteczne zarządzanie firmą

  • [Unimex Oficyna Wydawnicza Renata Zubrzycka]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie finansami i wycena firmy

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy,  Liczba stron:  104,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:   polski,  Literatura:  ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy' »

    Tytuł:  Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy,  Liczba stron:  104,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            Dystrybucja jest to zorientowana na osiąganie zysku działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia (produkcji) do miejsca ich zbycia. Celem dystrybucji jest zarządzanie łańcuchami dostaw, czyli przepływami wartości od dostawców do ostatecznych użytkowników.             Potocznie uważa się, że podstawowym celem dystrybucji jest dostarczanie odpowiednich towarów w odpowiednie miejsce, w odpowiednim czasie i po najniższym koszcie. Jednak jest to tylko częściowa prawda, nie ma bowiem takiego systemu dystrybucji, który potrafiłby jednocześnie maksymalizować poziom usług i minimalizować koszty. Rozszerzenie usług wymaga zwiększenia liczby magazynów, dobrego transportu, rozbudowanego systemu realizacji zamówień, a wszystko to ponosi koszty. Niskie koszty dystrybucji to tani transport i niewielka ilość towaru w zapasie i nieliczne magazyny.              Punktem wyjścia dla określenia systemu dystrybucji towarów powinna być odpowiedź na następujące pytanie: czego oczekuje klient i co oferuje konkurencja. Klient zwykle zainteresowany jest dostawą towaru na czas oraz gwarancją towaru podczas transportu. Firmy muszą bardzo dokładnie poznać potrzeby swoich klientów oraz muszą brać pod uwagę standard usług świadczonych przez konkurencję i być w stanie oferować usługi przynajmniej na tym samym poziomie pamiętając, iż celem działania jest maksymalizacja zysków, a nie sprzedaży. Firmy muszą poznać sposoby działania swoich klientów, tak aby właściwie planować własne posunięcia.             Po ustaleniu celów dystrybucji, firma jest gotowa do zaprojektowania systemu dystrybucji, który pozwoli osiągnąć założone cele przy minimalnych kosztach.             Polityka dystrybucji obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów nabywcy. Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiających nabywcom zakup pożądanych produktów w dogodnych dla nich warunkach, odpowiadającym im miejscu i czasie oraz po odpowiedniej cenie. Działania koordynacyjne umożliwiają zawarcie transakcji kupna-sprzedaży. Zbieranie i przekazywanie informacji rynkowych, promocję produktów i firm, poszukiwanie ofert, nawiązywanie kontaktów, negocjowanie warunków umów i ich zawieranie. Czynności organizacyjne wiążą się z realizacją transakcji kupna-sprzedaży. Obejmują one zbieranie i przekazywanie informacji rynkowych, promocję produktów i firm, poszukiwanie ofert.             Głównym celem tej publikacji jest charakterystyka dystrybucji jako elementu logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy „X”. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanego przedsiębiorstwa.  =========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I. ISTOTA I MIEJSCE DYSTRYBUCJI W MARKETINGU 1. Pojęcie marketingu 2. Istota dystrybucji 3. Funkcje i rodzaje dystrybucji 4. Instrumenty i działania związane z dystrybucją towarów 5. Dystrybucja, a inne instrumenty marketinguROZDZIAŁ  II. ISTOTA I STRUKTURA KANAŁÓW DYSTRYBUCJI 1. Klasyfikacja kanałów dystrybucji 2. Charakterystyka podstawowych typów kanałów     2.1. Kanał bezpośredni     2.2. Kanał pośredni 3. Wybór i tworzenie kanałów dystrybucjiROZDZIAŁ  III. ZARZĄDZANIE KANAŁEM DYSTRYBUCJI 1. Menedżerowie dystrybucji 2. Struktury dystrybucji 3. Metody i techniki dystrybucjiROZDZIAŁ  IV. CHARAKTERYSTYKA BADANEJ FIRMY „X” 1. Historia powstania firmy 2. Kierunki działalności gospodarczej 3. Organizacja i zarządzanie w firmie „X” 4. Działalność handlowa 5. Otoczenie rynkowe badanej firmy 6. Mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia w firmie „X” 7. Kierunki rozwoju firmyROZDZIAŁ  V. ZARZĄDZANIE SYSTEMEM DYSTRYBUCJI TOWARÓW NA PRZYKŁADZIE FIRMY „X” 1. Dystrybucja fizyczna produktów 2. Orientacja na odbiorcę – logistyka dystrybucji 3. Współdziałania i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów 4. Formy organizacyjne dystrybucji towarów     4.1. Sprzedaż detaliczna     4.2. Handel hurtowy 5. Ocena zarządzania dystrybucją w firmie „X”WNIOSKI I POSTULATYSPIS RYSUNKÓW I TABELLITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie systemem dystrybucji towarów na przykładzie firmy

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy,  Liczba stron:  100,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język p... Pełen opis produktu 'Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy' »

    Tytuł:  Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy,  Liczba stron:  100,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            Dystrybucja jest to zorientowana na osiąganie zysku działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia (produkcji) do miejsca ich zbycia. Celem dystrybucji jest zarządzanie łańcuchami dostaw, czyli przepływami wartości od dostawców do ostatecznych użytkowników.             Potocznie uważa się, że podstawowym celem dystrybucji jest dostarczanie odpowiednich towarów w odpowiednie miejsce, w odpowiednim czasie i po najniższym koszcie. Jednak jest to tylko częściowa prawda, nie ma bowiem takiego systemu dystrybucji, który potrafiłby jednocześnie maksymalizować poziom usług i minimalizować koszty. Rozszerzenie usług wymaga zwiększenia liczby magazynów, dobrego transportu, rozbudowanego systemu realizacji zamówień, a wszystko to ponosi koszty. Niskie koszty dystrybucji to tani transport i niewielka ilość towaru w zapasie i nieliczne magazyny.              Punktem wyjścia dla określenia systemu dystrybucji towarów powinna być odpowiedź na następujące pytanie: czego oczekuje klient i co oferuje konkurencja. Klient zwykle zainteresowany jest dostawą towaru na czas oraz gwarancją towaru podczas transportu. Firmy muszą bardzo dokładnie poznać potrzeby swoich klientów oraz muszą brać pod uwagę standard usług świadczonych przez konkurencję i być w stanie oferować usługi przynajmniej na tym samym poziomie pamiętając, iż celem działania jest maksymalizacja zysków, a nie sprzedaży. Firmy muszą poznać sposoby działania swoich klientów, tak aby właściwie planować własne posunięcia.             Głównym celem niniejszej publikacji jest charakterystyka dystrybucji jako elementu logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanego przedsiębiorstwa.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I. ISTOTA I MIEJSCE DYSTRYBUCJI W MARKETINGU 1.1. Pojęcie marketingu 1.2. Istota dystrybucji  1.3. Funkcje i rodzaje dystrybucji 1.4. Instrumenty i działania związane z dystrybucją towarów 1.5. Dystrybucja, a inne instrumenty marketinguROZDZIAŁ  II. ISTOTA I STRUKTURA KANAŁÓW DYSTRYBUCJI 2.1. Klasyfikacja kanałów dystrybucji 2.2. Charakterystyka podstawowych typów kanałów         2.2.1. Kanał bezpośredni         2.2.2. Kanał pośredni 2.3. Wybór i tworzenie kanałów dystrybucji 2.4. Zarządzanie kanałem dystrybucjiROZDZIAŁ  III. LOGISTYKA ORAZ ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 3.1. Istota logistyki 3.2. Istota zarządzania logistycznego 3.3. Funkcje logistyki 3.4. Funkcje zarządzania logistycznego 3.5. Związek logistyki z zarządzaniem logistycznym 3.6. Zarządzanie logistyczne a koncepcja zarządzania jakością 3.7. Zarządzanie łańcuchem dostawROZDZIAŁ  IV. ZARZĄDZANIE SYSTEMEM DYSTRYBUCJI TOWARÓW NA PRZYKŁADZIE FIRMY „X” 4.1. Ogólna analiza badanej branży 4.2. Charakterystyka firmy „X” 4.3. Dystrybucja fizyczna produktów 4.4. Orientacja na odbiorcę – logistyka dystrybucji 4.5. Współdziałania i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów 4.6. Formy organizacyjne dystrybucji towarów        4.6.1. Sprzedaż detaliczna        4.6.2. Handel hurtowyZAKOŃCZENIESPIS RYSUNKÓW I TABELLITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: ZARZĄDZANIE

    Tytuł:   Wykorzystanie metody Kaizen w zarządzaniu firmą,  Liczba stron:  137,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:   polski,  Literatura:   tak,  Przypisy: ... Pełen opis produktu 'Wykorzystanie metody Kaizen w zarządzaniu firmą' »

    Tytuł:  Wykorzystanie metody Kaizen w zarządzaniu firmą,  Liczba stron:  137,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis             Największym fenomenem naszych czasów jest zauważalny wzrost znaczenia funkcji jakości. Jakość usług uznawana jest za najważniejszą broń w konkurencji rynkowej. Nowoczesne podejście do jakości to dzisiaj nie tylko nowe techniki badania jakości, ale sposób myślenia prowadzący do poszukiwania najlepszych systemów kompleksowego sterowania jakością.               Główną troską firmy w branży informatycznej i elektronicznej powinna być jakość jej produktów i usług. Osiągnięcie zamierzonych celów wymaga zorganizowania działalności firmy w taki sposób, aby czynniki techniczne, administracyjne i ludzkie wpływające na jakość usług objęte były nadzorem. Nadzór ten powinien mieć na celu ograniczenie i eliminowanie uchybień jakościowych, a przede wszystkim zapobieganie ich powstawaniu.              Jakość stała się centralnym problemem zarządzania organizacjami. Katalizatorem jej pojawienia się jako pierwszoplanowego przedmiotu zainteresowania zarządzania było umiędzynarodowienie gospodarki, zwłaszcza ekspansja japońskich przedsiębiorstw międzynarodowych.              Z punktu widzenia konsumenta jakość produktu rozpatrywana jest jako zdolność do zaspokajania potrzeb. Generalnie potrzeby nabywcy można podzielić na potrzeby funkcjonalne oraz potrzeby niefunkcjonalne. Do pierwszej grupy należałoby zaliczyć cechy związane z bezpośrednią eksploatacją produktu, komfort użytkownika, ekonomiczność eksploatacji oraz cechy związane z dyspozycyjnością produktu takie jak niezawodność, gwarancja, naprawialność, itp.              Druga grupa obejmuje potrzeby niefunkcjonalne, które koncentrują się przede wszystkim na image produktu (marki lub firmy oraz reputacji producenta), etyce dostawcy (wywiązaniem się z zawartych zobowiązań) oraz wrażeniach estetycznych związanych z produktem.               Istotne jest spojrzenie na jakość z punktu widzenia dostawcy (producenta, dystrybutora). Obecne tendencje zwracają w tym zakresie szczególną uwagę na dwa zasadnicze elementy. Pierwszy z nich związany jest z zyskownością, drugi natomiast z konkurencyjnością. Do elementów zyskowności zalicza się koszty, cenę, udział w rynku, wielkość rynku itp.               Poza jakością produktów istnieje jakość usług. Sektor usług jest jednym z najszybciej rozwijających się w gospodarce światowej. Jakość jest sumą produktu lub usługi, decydującą o zdolności danego wyrobu do zaspokojenia określonych potrzeb. Taka definicja jakości jest wyraźnie nakierowana na klienta. Klienci posiadają zestaw potrzeb, wymagań i oczekiwań. Przedsiębiorstwo będące w stanie przez przeważający okres zaspokoić większość potrzeb swych klientów jest „przedsiębiorstwem wysokiej jakości.              Obsługa klienta jest wielowymiarowa i przedsiębiorcy powinni rozumieć, że istnieje potrzeba poszukiwania specyficznej polityki serwisowej dla każdego segmentu rynku, na którym chcą być konkurencyjni.               Pojęcie obsługi klienta jest nie tylko jednym z najmniej klarownie interpretowanych pojęć w biznesie, lecz także jednym z najbardziej kontrowersyjnych terminów w logistyce, choćby z tego powodu, że nie ma jednej podstawowej jego definicji. Obsługę klienta w logistyce można zdefiniować jako wszystkie transakcyjne elementy tej obsługi. Wśród nich na pierwszym miejscu wymienia się czas dostawy, czyli czas upływający od momentu złożenia zamówienia przez klienta do momentu otrzymania zamówionych produktów. Ze względu na swoje pierwszorzędne znaczenie czas dostawy i umiejętne zarządzanie cyklem zamawiania często urastają do rangi definicji obsługi klienta. Obsługa ta jest zatem systemem rozwiązań, zapewniającym klientowi satysfakcjonujące relacje między czasem złożenia zamówienia, a czasem otrzymania produktu lub też systemem rozwiązań, zapewniającym takie relacje między czasem założenia zamówienia a czasem, w którym produkt dostarczono klientowi, aby go w pełni usatysfakcjonować i podtrzymać tę satysfakcję w jak najdłuższym okresie.               Cała publikacja składa się z trzech rozdziałów, wstępu, zakończenia, oraz wykazu literatury wykorzystywanej przy pisaniu niniejszej publikacji. Material został napisany w oparciu o materiały własne przedsiębiorstwa „X”, literaturę przedmiotu i artykuły z czasopism oraz Internetu.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I. ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM – PODSTAWOWE POJĘCIA 1.1. Pojęcie i istota zarządzania 1.2. System celów przedsiębiorstwa 1.3. Organizacja zarządzania 1.4. Funkcje zarządzania         1.4.1. Planowanie         1.4.2. Organizowanie         1.4.3. Kierowanie         1.4.4. Kontrolowanie 1.5. Nowoczesne kierunki w zarządzaniuROZDZIAŁ  II. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ 2.1. Istota jakości oraz zarządzania jakością 2.2. Systemy jakości         2.2.1. System zapewnienia jakości według norm 9001 – 9004         2.2.2. Zintegrowane systemy zarządzania jakością 2.3. Pojęcie kompleksowego zarządzania jakością (TQM) 2.4. Charakterystyka TQM 2.5. Osiem kroków TQM w kierunku ciągłej poprawy jakości 2.6. TQM w rozwiniętej gospodarce rynkowej 2.7. Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie 2.8. Kaizen jako koncepcja ciągłego doskonalenia i usprawniani 2.9. Główne koncepcje Kaizen 2.10. Systemy KaizenROZDZIAŁ  III. CHARAKTERYSTYKA I OCENA WYKORZYSTANIA METODY KAIZEN W FIRMIE „X” 3.1. Metodyka badań empirycznych 3.2. Cele zarządzania metodą Kaizen w firmie „X” 3.3. Charakterystyka metody Kaizen w badanej firmie 3.4. Ocena wykorzystania metody Kaizen – badania ankietowe         3.4.1. Ocena jakości oferowanych produktów i świadczonych usług         3.4.2. Ocena poziomu usatysfakcjonowania klientów 3.5. Proponowane formy doskonalenia zarządzania metodą Kaizen w firmie „X”ZAKOŃCZENIESPIS RYSUNKÓW I TABELLITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wykorzystanie metody Kaizen w zarządzaniu firmą


Księgarnia AGNES

Książki ezoteryczne, beletrystyka, pozycje dla dzieci oraz edukacja
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 24.09.2005
mac edukacja, astrum, wydawnictwa szkolne i pedagogiczne, iwanowski, studio astropsychologii, felberg sja, inne, dolnośląskie wydawnictwo edukacyjne, nowik, wydawnictwo rea
Produkty w ofercie: 382
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 18
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Antykwariat MIT

Książki ze zbiorów antykwarycznych.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 23.02.2009
edycje ilustrowane, varia i autografy, grafika okładki, pierwsze wydania
Produkty w ofercie: 5021
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 5021
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.04.2011
wolters kluwer s.a., c.h. beck, lexisnexis, oddk, difin, sigma, stowarzyszenie księgowych w pols, unimex, forum doradców podatkowych, presscom
Produkty w ofercie: 1500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0