Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WSiP]

    Kategoria: Książki / Podręczniki. Ćwiczenia i zadania

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik. Liceum, technikum, szkoła policealna

  • Zarządzanie działem sprzedaży firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,91 zł
    49,90 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do... Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy' »

    Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,10 zł
    39,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wi... Pełen opis produktu 'Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość' »

    Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa.Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

  • [FORMAT AB]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Podręcznik przeznaczony do nauczania w zawodach: technik rolnik, technik hodowca koni, technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik weterynarii Pełen opis produktu 'Zarządzanie firmą' »

    Podręcznik przeznaczony do nauczania w zawodach: technik rolnik, technik hodowca koni, technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik weterynarii
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie firmą

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »

    Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,-... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy' »

    W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,- analizę strategiczną,- planowanie strategiczne,- implementację strategii i kontrolę strategiczną.Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskichDoskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy' »

    Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskichDoskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacjąKoncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organuzowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    przedsiębiorstwa, krótko mówiąc ? czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę. Szósty zmysł w zarządzaniu firmą pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe... Pełen opis produktu 'Szósty zmysł w zarządzaniu firmą' »

    Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających?Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających ?szósty zmysł biznesowy? ? ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.Larry Bossidy i Ram Charan, autorzy bestsellera Realizacja: zasady wprowadzania planów w życie, wyjaśniają w tej książce:- dlaczego tak wiele biznesplanów mija się z rzeczywistością,- kiedy porzucić misternie przygotowywany plan strategiczny i zdać się na zdrowy rozsądek,- czy duża firma może działać ad hoc i nie robić wieloletnich planów,- dlaczego najlepsze firmy w branży szybko zwielokrotniają swoją przewagę konkurencyjną,- czym obecna gospodarka różni się od tej po drugiej wojnie światowej.Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej.Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc ? czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę. Szósty zmysł w zarządzaniu firmą pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom.To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie.Autorzy dokonali śmiałego zabiegu: zdjęli gorset ze strategii. Jej nowe wcielenie okazuje się wcale elastycznym instrumentem, wkomponowanym w model biznesu ? atrakcyjną propozycję Bossidy i Charana. Cele finansowe i uwarunkowania zewnętrzne zharmonizowane z wewnętrznymi uwarunkowaniami składają się na model łatwo przekładający się na język praktyki, bliski przedsiębiorcom wszelkiego kalibru. Z tą książką pod ręką docenimy zalety modelu ? zarówno myśląc o obronie firmy, jak i wykorzystaniu biznesowej okazji.- Teresa Mokrysz, właścicielka MOKATE S.A.Wiele firm rozmija się ze swoimi planami. Nie robią tego ci, którzy obejmują swoim myśleniem wszystkie aspekty działalności organizacji. Oni rozwijają w sobie swego rodzaju szósty zmysł w zarządzaniu firmą. Ram Charan i Larry Bossidy pokazują, jak stać się kimś takim.- Radosław Polowy, prezes zarządu Collect Consulting
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szósty zmysł w zarządzaniu firmą

  • Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    43,20 zł
    48,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo... Pełen opis produktu 'Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem' »

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartościfilozoficzne aspekty wartościinstrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.

  • [POLTEXT]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się... Pełen opis produktu 'Metody TQM w zarządzaniu firmą' »

    Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 ?klasycznych? i 7 ?nowych? metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, tworzenia i funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg modelu PN-EN ISO 9001:2009. Jest to przewodnik dla osób poszukujących nowych dróg i rozwiązań zmierzających do doskonalenia z organizacji i własnego warsztatu menedżerskiego. Marek Ćwiklicki ? doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; pracownik naukowy Katedry Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie projektów racjonalizatorskich i wdrażania metod zarządzania w organizacjach. Członek TNOiK.Hubert Obora ? doktor nauk ekonomicznych, absolwent UE w Krakowie; adiunkt w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Trener i doradca w zakresie Total Quality Management i Technology Management sygnowany przez Loyola Marymount University z Los Angeles. Autor wielu projektów doskonalenia systemów zarządzania jakością.OPINIEKsiążka jest ciekawym zbiorem zróżnicowanych metod stosowanych w TQM. Są one przydatne nie tylko w sterowaniu jakością, ale także w różnych projektach organizacji i zarządzania. Autorzy przyjęli podejście rozbudowane metodycznie oraz nakierowane na praktyczne zastosowania, przytoczyli wiele doświadczeń firm zagranicznych, a także z polskiej praktyki gospodarczej ? co jest bardzo ważne i korzystne dla Czytelników. - Prof.. Dr hab.. Jan Antoszkiewicz Książka oprócz tego, że stanowi źródło poznania, porządkuje wiedzę związaną z metodami i technikami zarządzania jakością. Kluczem do sukcesu w stosowaniu metod TQM jest wprzęgnięcie ich w proces ciągłego doskonalenia. Bardzo dobrze zatem, że Autorzy już w pierwszym rozdziale przywołują koncepcję kaizen, czyli nieustannego doskonalenia małymi krokami wszystkiego i przez wszystkich . Do niej odnoszą narzędzia wspomagające proces zarządzania i umiejscawiają je w cyklu PDCA. - Mariusz Bryke KAIZEN Institute Polska
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody TQM w zarządzaniu firmą

  • Zarządzanie przez zaangażowanie Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,41 zł
    34,90 zł

    [helion]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. RockefellerZarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez zaangażowanie Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy' »

    Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. RockefellerZarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma „podnieść morale i zwiększyć motywację”, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni.Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez zaangażowanie Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy

  • Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy' »

    Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna.Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategią firmy

  • [CeDeWu]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Ponad dziesięcioletnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, ż... Pełen opis produktu 'Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość' »

    Ponad dziesięcioletnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa. Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników i wszystkich innych zainteresowanych podmiotów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość

  • Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    19,98 zł
    22,20 zł

    [wsip]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej;... Pełen opis produktu 'Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej; klasy III technikum na podbudowie szkoły zasadniczej oraz dla słuchaczy III i IV semestru szkoły policealnej.Zawiera informacje dotyczące struktury przedsiębiorstwa i jego celów, kadry kierowniczej i personelu. Omówiono w nim rachunkowość, sposoby finansowania oraz strategię i planowanie w przedsiębiorstwie....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Kompendium wiedzy o zarządzaniu sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i ma... Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy' »

    Kompendium wiedzy o zarządzaniu sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    firmy. 96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie... Pełen opis produktu 'Zarządzanie wzrostem firmy' »

    Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią. Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet, gdy jesteś nieobecny. Pomyśl, ile swobody i czasu możesz przez to zyskać. Będziesz mógł poświęcić czas na to, co lubisz, a także na sprawy, które tradycyjnie odkładałeś na później: analizę finansów firmy, poszukiwanie atrakcyjnych możliwości w otoczeniu czy zdobywanie informacji o rynku. Przestań niewolniczo pracować i łatać dziury, a zajmij się tym, co jest rolą przedsiębiorcy: zarządzaniem i planowaniem działań firmy. 96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie konkurencja ani siła wyższa decyduje o tym, że firma upada. Problemem jest to, że przedsiębiorcy często błędnie pojmują swoją rolę w firmie. Fryzjerowi wydaje się, że skoro potrafi ścinać włosy, to bez problemu poradzi sobie z prowadzeniem salonu fryzjerskiego. A ktoś, kto parzy dobrą kawę, chce założyć kawiarnię. Takie myślenie jest złudne. Jako przedsiębiorca potrzebujesz wiedzy o tym, jak kierować całą firmą, a nie o tym, jak wykonywać w niej poszczególne zadania. Autorka, Angie Mohr -- doświadczony ekspert od zarządzania finansami i rozwojem przedsiębiorstwa -- podpowie Ci, jak: zarządzać finansami (podstawy księgowości i planowania finansowego); kierować wzrostem firmy (poszerzanie rynku zbytu, planowanie działań w długim okresie); organizować czas pracy i przeznaczać go na działania strategiczne; stworzyć system firmy: zamienić przedsiębiorstwo w sprawną maszynę; analizować otoczenie (klienci, konkurenci i dostawcy); skutecznie inwestować w marketing i reklamę; prowadzić politykę kadrową (prawo pracy, zasady wynagradzania); określać wartość firmy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie wzrostem firmy

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    , zaawansowane techniki zarządzania są naprawdę efektywne wtedy, gdy są łatwe i jasne dla użytkowników oraz kiedy można je stosować intuicyjnie, niemal bez zastanowienia. Chcesz wiedzieć, jak... Pełen opis produktu 'MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą' »

    Prostota jest cnotą biznesu Najbardziej skuteczne są proste rozwiązania. Ta stara zasada nie odnosi się jedynie do małych firm i zespołów, ale także dużych przedsiębiorstw. Nawet świetnie funkcjonująca organizacja przestanie być skuteczna, a wysiłki jej pracowników nie przełożą się na wyniki, jeśli zastosuje się zbyt rozbudowane procedury, mające w założeniu uwzględnić każdy przypadek. Nowoczesne, zaawansowane techniki zarządzania są naprawdę efektywne wtedy, gdy są łatwe i jasne dla użytkowników oraz kiedy można je stosować intuicyjnie, niemal bez zastanowienia. Chcesz wiedzieć, jak skuteczniej zarządzać firmą, zapewniając równocześnie pracownikom zadowolenie z pracy i motywację? Kierujesz przedsiębiorstwem i zależy Ci na poprawie jego wyników? Sprawujesz funkcję menedżera personalnego? A może jesteś odpowiedzialny za pracę zespołu i wywiązywanie się z powierzonych mu zadań? W każdym z tych przypadków odpowiednim dla Twojej pracy rozwiązaniem jest system zarządzania przez cele MBO (Management by Objectives). To niezwykle skuteczny i prosty system menedżerski, odnoszący sukcesy na całym świecie i zdobywający rosnącą popularność także w Polsce. Koncentracja zaangażowania wszystkich pracowników na celach strategicznych. Łatwe i skuteczne sterowanie kluczowymi funkcjami firmy. Precyzyjne definiowanie, analiza i kontrola stopnia realizacji celów. Delegowanie zadań. Dzielenie się odpowiedzialnością i motywowanie za pomocą środków pozafinansowych. Obiektywna ocena wydajności pracowników, zespołów i przedsiębiorstwa. Przeczytaj artykuł autora o zarządzaniu w kryzysie. Partner wydania:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą

  • [Helion]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    , zawansowane techniki zarządzania są naprawdę efektywne wtedy, gdy są łatwe i jasne dla użytkowników oraz kiedy można je stosować intuicyjnie, niemal bez zastanowienia. Chcesz wiedzieć, jak skuteczniej... Pełen opis produktu 'MBO. Prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą' »

    Prostota jest cnotą biznesu Najbardziej skuteczne są proste rozwiązania. Ta stara zasada nie odnosi się jedynie do małych firm i zespołów, ale także dużych przedsiębiorstw. Nawet świetnie funkcjonująca organizacja przestanie być skuteczna, a wysiłki jej pracowników nie przełożą się na wyniki, jeśli zastosuje się zbyt rozbudowane procedury, mające w założeniu uwzględnić każdy przypadek. Nowoczesne, zawansowane techniki zarządzania są naprawdę efektywne wtedy, gdy są łatwe i jasne dla użytkowników oraz kiedy można je stosować intuicyjnie, niemal bez zastanowienia. Chcesz wiedzieć, jak skuteczniej zarządzać firmą, zapewniając równocześnie pracownikom zadowolenie z pracy i motywację? Kierujesz przedsiębiorstwem i zależy Ci na poprawie jego wyników? Sprawujesz funkcję menedżera personalnego? A może jesteś odpowiedzialny za pracę zespołu i wywiązywanie się z powierzonych mu zadań? W każdym z tych przypadków odpowiednim dla Twojej pracy rozwiązaniem jest system zarządzania przez cele MBO (Management by Objectives). To niezwykle skuteczny i prosty system menedżerski, odnoszący sukcesy na całym świecie i zdobywający rosnącą popularność także w Polsce.   Koncentracja zaangażowania wszystkich pracowników na celach strategicznych. Łatwe i skuteczne sterowanie kluczowymi funkcjami firmy. Precyzyjne definiowanie, analiza i kontrola stopnia realizacji celów. Delegowanie zadań. Dzielenie się odpowiedzialnością i motywowanie za pomocą środków pozafinansowych. Obiektywna ocena wydajności pracowników, zespołów i przedsiębiorstwa. Robert Reinfuss — doradca w zakresie zarządzania personelem. Ma za sobą dwanaście lat praktyki w zarządzaniu, w tym dziesięć lat na stanowisku dyrektora personalnego w firmach produkcyjnych, handlowych i bankowości. Zdobył tytuł Dyrektora Personalnego roku 1999. Ukończył m.in. socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Oxfordzkim oraz zarządzanie personelem w Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii. Specjalizuje się w projektowaniu strategii zarządzania personelem i systemów motywacyjnych, podnoszeniu efektywności organizacji, polityce wynagrodzeń oraz relacjach pracowniczych.    Przeczytaj artykuł autora o zarządzaniu w kryzysie.   Partner wydania:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MBO. Prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2