Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Finanse, Rachunkowość, Księgowość, Podatki

    0.4200 Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wsz... Pełen opis produktu 'Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy' »

    0.4200 Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wszystkich pracowników firmy, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wielką korporacją? To właśnie ułatwiają małe akty przyzwoitości. W książce tej autor opisuje dziesiątki takich zachowań, sprawdzonych w praktyce w najlepszych firmach świata. Wszystkie te działania wiążą się z małymi zmianami, które przynoszą wspaniałe rezultaty. Przyzwoite zachowania - "ludzkie gesty" - usprawniają komunikację w firmie, poprawiają jakość pracy w grupie oraz wzmcniają lojalność pracowników i dążenie do wypełniania misji firmy we wszystkich aspektach jej działalności.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: MARKETING

    Praca jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym kompleksowym ujęciem badawczym zarządzania strategicznego w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy. W publikacji przedstawiono:... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy' »

    Praca jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym kompleksowym ujęciem badawczym zarządzania strategicznego w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy. W publikacji przedstawiono:  koncepcję zarządzania strategicznego,   typologię strategii zarządzania,   kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,   analizę strategiczną,   planowanie strategiczne,   implementację strategii i kontrolę strategiczną. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków. Spis treści: WSTĘP ROZDZIAŁ I. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO 1. Pojęcie zarządzania strategicznego  2. Determinanty systemu zarządzania strategicznego  3. Geneza zarządzania strategicznego  4. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym  5. Zasady zarządzania strategicznego  Przypisy do rozdziału I ROZDZIAŁ II. TYPOLOGIA STRATEGII ZARZĄDZANIA 1. Pojęcie strategii zarządzania  2. Cele firmy  2.1. Formuły celu działania  2.2. Zasady projektowania systemu celów  2.3. Klasyfikatory celów  2.4. Cele a funkcje  3. Wizja i misja firmy  4. Podział strategii zarządzania  4.1. Ramowy podział strategii zarządzania  4.2. Strategie podstawowe  4.3. Strategie dziedzin gospodarowania  4.4. Strategie konkurencji a strategie marketingowe  4.5. Strategie funkcjonalne  5. Opcja strategiczna  6. Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP)  Przypisy do rozdziału II ROZDZIAŁ III. KIERUNKI WYKORZYSTANIA ANALIZY PREFERENCJI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM 1. Istota analizy preferencji  2. Zasady analizy preferencji  3. Sfera przygotowawcza analizy preferencji  4. Metoda rangowania  4.1. Tok postępowania badawczego w metodzie rangowania  4.2. Badanie zgodności opinii ekspertów  4.3. Metoda rangowania w ocenie bezpieczeństwa strategicznego firmy  5. Metoda punktacji  5.1. Ogólna charakterystyka metody punktacji  5.2. Systemy oceniania przez punktację  5.3. Ocena sprawdzająca  5.4. Agregacja dysjunktywna i bilansująca  5.5. Ranking  5.6. Kategoryzacja firmy  5.7. Metoda punktacji w obliczaniu prawdopodobieństwa subiektywnego  Przypisy do rozdziału III ROZDZIAŁ IV. ANALIZA STRATEGICZNA 1. Istota i zakres analizy strategicznej  2. Przegląd metod analizy makrootoczenia  2.1. Prognozy  2.2. Analiza luki strategicznej  2.3. Ocena ekspercka  2.4. Metoda scenariuszowa  3. Przegląd metod analizy sektorowej  3.1. Analiza sektorowej luki strategicznej  3.2. Analiza pięcioczynnikowa M. Portera  3.3. Metoda punktacji ważonej w ocenie atrakcyjności sektora  3.4. Mapa grup strategicznych  3.5. Krzywa doświadczeń  4. Przegląd metod analizy strategicznej firmy  4.1. Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS)  4.2. Model łańcucha wartości  4.3. Model cyklu życia produktu i technologii  4.4. Metody portfelowe  4.5. Analiza SWOT  4.6. Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy  5. Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy  5.1. Analiza strategiczna w praktyce zarządzania firmą  5.2. Analiza strategiczna typu ASTRA  Przypisy do rozdziału IV ROZDZIAŁ V. PLANOWANIE STRATEGICZNE 1. Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy  2. Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego  2.1. Planowanie rozwoju w warunkach szerokiego otwarcia rynku  2.2. Specyfika planowania strategicznego w wymiarze międzynarodowym  2.3. Statystyka najlepszych i największych firm  3. Analiza zdolności rozwojowej firmy  3.1. Problem zmiany i rozwoju w działalności praktycznej  3.2. Zarządzanie rozwojem firmy  3.3. Zdolność rozwojowa  4. Restrukturyzacja firmy  4.1. Strategie restrukturyzacji  4.2. Wskaźniki efektywności czynników wytwórczych firmy  4.3. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstw i banków w świetle przepisów prawnych  4.4. Sprawozdanie z przebiegu restrukturyzacji  5. Programowanie strategiczne  5.1. Programowanie zmian w firmie  5.2. Project Management jako narzędzie programowania strategicznego  5.3. Uniwersalne modele programowania strategicznego  6. Plan biznesowy firmy  6.1. Struktura planów biznesowych  6.2. Zagregowany plan biznesowy  6.3. Organizacja planowania w firmie  Przypisy do rozdziału V ROZDZIAŁ VI. IMPLEMENTACJA STRATEGII I KONTROLA STRATEGICZNA 1. Charakterystyka procesu implementacji  2. Kontrola strategiczna w praktyce firmy  2.1. Nadzór a kontrola  2.2. Organizacja systemu kontroli  2.3. Controlling menedżerski  3. Analiza produktywności  3.1. Produktywność standardowa, a produktywność strukturalna  3.2. Założenia koncepcji produktywności strukturalnej  3.3. Systematyka kosztów zbędnych  3.4. Procedura obliczeniowa w rachunku produktywności  3.5. Źródła informacji dla badań empirycznych  3.6. Strategia poprawy produktywności  4. Instrumenty analizy działalności operacyjnej  4.1. Podstawowe kierunki badań dla potrzeb kontroli strategicznej  4.2. Rachunek kosztów docelowych działalności firmy  4.3. Zarządzenie kosztami w cyklu życia produktu  4.4. Doskonalenie struktury łańcucha wartości  4.5. Metoda produktywności progowej  4.6. Rachunek dyskontowy w programowaniu działalności operacyjnej  4.7. Controlling jakości w działalności operacyjnej  5. Analiza dziedziny zasobów ludzkich  5.1. Kierunki doskonalenia systemu motywacyjnego  5.2. Podstawy badań analitycznych  5.3. Analiza potencjału pracy  6. Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy  6.1. Agregatowa ocena kondycji finansowej firmy  6.2. Ocena ogólnej zdolności rozwojowej firmy  Przypisy do rozdziału VI ZAKOŃCZENIE  BIBLIOGRAFIA
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Przyzwoitość w zarządzaniu przedstawia przykład podejścia pozwalającego na stworzenie pozytywnej kultury korporacyjnej, która - jak wielokrotnie udowodniono - zwiększa efektywność firmy,... Pełen opis produktu 'Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy' »

    Przyzwoitość w zarządzaniu przedstawia przykład podejścia pozwalającego na stworzenie pozytywnej kultury korporacyjnej, która - jak wielokrotnie udowodniono - zwiększa efektywność firmy, pozwala pozyskać i zatrzymać w firmie najbardziej utalentowanych pracowników, sprzyja właściwym zachowaniom i praworządności w przedsiębiorstwie oraz wzmacnia wizję wspólnych wartości. To lektura obowiązkowa dla każdego menedżera!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy

  • [POLTEXT]

    Kategoria: Kadry. Zarządzanie personelemWysyłka: od ręki

    Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się... Pełen opis produktu 'Metody TQM w zarządzaniu firmą' »

    Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 ?klasycznych? i 7 ?nowych? metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, tworzenia i funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg modelu PN-EN ISO 9001:2009. Jest to przewodnik dla osób poszukujących nowych dróg i rozwiązań zmierzających do doskonalenia z organizacji i własnego warsztatu menedżerskiego. Marek Ćwiklicki ? doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; pracownik naukowy Katedry Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie projektów racjonalizatorskich i wdrażania metod zarządzania w organizacjach. Członek TNOiK.Hubert Obora ? doktor nauk ekonomicznych, absolwent UE w Krakowie; adiunkt w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Trener i doradca w zakresie Total Quality Management i Technology Management sygnowany przez Loyola Marymount University z Los Angeles. Autor wielu projektów doskonalenia systemów zarządzania jakością.OPINIEKsiążka jest ciekawym zbiorem zróżnicowanych metod stosowanych w TQM. Są one przydatne nie tylko w sterowaniu jakością, ale także w różnych projektach organizacji i zarządzania. Autorzy przyjęli podejście rozbudowane metodycznie oraz nakierowane na praktyczne zastosowania, przytoczyli wiele doświadczeń firm zagranicznych, a także z polskiej praktyki gospodarczej ? co jest bardzo ważne i korzystne dla Czytelników. - Prof.. Dr hab.. Jan Antoszkiewicz Książka oprócz tego, że stanowi źródło poznania, porządkuje wiedzę związaną z metodami i technikami zarządzania jakością. Kluczem do sukcesu w stosowaniu metod TQM jest wprzęgnięcie ich w proces ciągłego doskonalenia. Bardzo dobrze zatem, że Autorzy już w pierwszym rozdziale przywołują koncepcję kaizen, czyli nieustannego doskonalenia małymi krokami wszystkiego i przez wszystkich . Do niej odnoszą narzędzia wspomagające proces zarządzania i umiejscawiają je w cyklu PDCA. - Mariusz Bryke KAIZEN Institute Polska
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody TQM w zarządzaniu firmą

  • [POLTEXT]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się... Pełen opis produktu 'Metody TQM w zarządzaniu firmą' »

    Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw.7 „klasycznych” i 7 „nowych” metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, tworzenia i funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg modelu PN-EN ISO 9001:2009.Jest to przewodnik dla osób poszukujących nowych dróg i rozwiązań zmierzających do doskonalenia z organizacji i własnego warsztatu menedżerskiego.Marek Ćwiklicki – doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; pracownik naukowy Katedry Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie projektów racjonalizatorskich i wdrażania metod zarządzania w organizacjach. Członek TNOiK.Hubert Obora – doktor nauk ekonomicznych, absolwent UE w Krakowie; adiunkt w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Trener i doradca w zakresie Total Quality Management i Technology Management sygnowany przez Loyola Marymount University z Los Angeles. Autor wielu projektów doskonalenia systemów zarządzania jakością.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody TQM w zarządzaniu firmą

  • Zarządzanie działem sprzedaży firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,91 zł
    49,90 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do... Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy' »

    Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • [FORMAT AB]

    Kategoria: EkonomiaWysyłka: od ręki

    Zarządzanie firmą to podręcznik, przeznaczony do zawodów: technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik weterynarii. Spis treści:... Pełen opis produktu 'Zarządzanie firmą' »

    Zarządzanie firmą to podręcznik, przeznaczony do zawodów: technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik weterynarii. Spis treści: Działalność gospodarcza Istota, funkcje i struktura organizacyjna przedsiębiorstwa Działalność zaopatrzeniowa przedsiębiorstwa Działalność produkcyjna przedsiębiorstwa Działalność handlowa przedsiębiorstwa Zasady i metody zarządzania Zarządzanie zasobami ludzkimi Podstawy rachunkowości Uproszczone formy rachunkowości Rachunkowość zarządcza Finansowanie działalności w przedsiębiorstwie Charakterystyka małych przedsiębiorstw Planowanie, kontrola, controlling Strategia przedsiębiorstwa Biznesplan Słownik Bibliografia Podstawowe akty prawne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie firmą

  • [Format AB]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    Zarządzanie firmą to podręcznik, przeznaczony do zawodów: technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik weterynarii. Spis treści:... Pełen opis produktu 'Zarządzanie firmą' »

    Zarządzanie firmą to podręcznik, przeznaczony do zawodów: technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik weterynarii. Spis treści: Działalność gospodarcza Istota, funkcje i struktura organizacyjna przedsiębiorstwa Działalność zaopatrzeniowa przedsiębiorstwa Działalność produkcyjna przedsiębiorstwa Działalność handlowa przedsiębiorstwa Zasady i metody zarządzania Zarządzanie zasobami ludzkimi Podstawy rachunkowości Uproszczone formy rachunkowości Rachunkowość zarządcza Finansowanie działalności w przedsiębiorstwie Charakterystyka małych przedsiębiorstw Planowanie, kontrola, controlling Strategia przedsiębiorstwa Biznesplan Słownik Bibliografia Podstawowe akty prawne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie firmą

  • [CeDeWu]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo... Pełen opis produktu 'Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem' »

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartościfilozoficzne aspekty wartościinstrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,-... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy' »

    W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,- analizę strategiczną,- planowanie strategiczne,- implementację strategii i kontrolę strategiczną.Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy

  • [WSiP]

    Kategoria: Podręczniki i lekturyWysyłka: do 3 dni

    W pierwszej części książki omówiono strukturę przedsiębiorstw rolniczych, ich cele i funkcje, działalność handlową, zaopatrzeniową i produkcyjną. Objaśniono rolę kadry kierowniczej w przedsiębiorstwie... Pełen opis produktu 'Agrobiznes. Zarządzanie firmą' »

    W pierwszej części książki omówiono strukturę przedsiębiorstw rolniczych, ich cele i funkcje, działalność handlową, zaopatrzeniową i produkcyjną. Objaśniono rolę kadry kierowniczej w przedsiębiorstwie oraz zasady doboru personelu. W drugiej części omówiono zunifikowany system rachunkowości gospodarstw rolniczych, uproszczone formy rachunkowości w małych firmach oraz rachunkowość zarządczą. Podręcznik przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, żywienia i gospodarstwa domowego, technologii żywności, hodowli koni, weterynarii oraz szkoły policealnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes. Zarządzanie firmą

  • Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    43,20 zł
    48,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo... Pełen opis produktu 'Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem' »

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartościfilozoficzne aspekty wartościinstrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DROGA TOYOTY 14 ZASAD ZARZĄDZANIA WIODĄCEJ FIRMY /MIĘKKA/

  • [DIFIN]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną.... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »

    Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »

    Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    19,98 zł
    22,20 zł

    [wsip]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej;... Pełen opis produktu 'Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów technikum rolniczego, ogrodniczego, technologii żywności, żywienia i gospodarstwa domowego, weterynarii i hodowli koni; klas IV technikum na podbudowie szkoły podstawowej; klasy III technikum na podbudowie szkoły zasadniczej oraz dla słuchaczy III i IV semestru szkoły policealnej.Zawiera informacje dotyczące struktury przedsiębiorstwa i jego celów, kadry kierowniczej i personelu. Omówiono w nim rachunkowość, sposoby finansowania oraz strategię i planowanie w przedsiębiorstwie....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agrobiznes Zarządzanie firmą Podręcznik

  • Zarządzanie przez zaangażowanie Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,41 zł
    34,90 zł

    [helion]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. RockefellerZarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez zaangażowanie Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy' »

    Dobre zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych. John D. RockefellerZarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma „podnieść morale i zwiększyć motywację”, organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni.Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez zaangażowanie Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: GospodarkaWysyłka: od ręki

    Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskichDoskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy' »

    Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskichDoskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacjąKoncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organuzowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: GospodarkaWysyłka: od ręki

    Kompendium wiedzy o zarządzaniu sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i ma... Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy' »

    Kompendium wiedzy o zarządzaniu sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Nowoczesny podręcznik, opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    Nowe wydanie - nowa jakość !Teoria i praktyka w jednym podręczniku !Prezentujemy drugie wydanie podręcznika do przedsiębiorczości, który - dzięki połączeniu z materiałami do ćwiczeń - zawiera kompleksową... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą' »

    Nowe wydanie - nowa jakość !Teoria i praktyka w jednym podręczniku !Prezentujemy drugie wydanie podręcznika do przedsiębiorczości, który - dzięki połączeniu z materiałami do ćwiczeń - zawiera kompleksową wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną.Nowe wydanie zostało również poszerzone o tematykę związaną z innowacjami oraz z przedsiębiorczością międzynarodową.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia.edu.pl

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika warszawska, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika Śląska, wydawnictwa komunikacji i Łączności, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski
Produkty w ofercie: 2666
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 15
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, -, zielona sowa, cambridge university press, c.h. beck, bellona, helion, wolters kluwer, znak
Produkty w ofercie: 133009
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 133009
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0