[WYDAWCA]
Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanieWysyłka: do 7 dni
LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO
ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D
LOCHER Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby
organizacja stała...
Pełen opis produktu 'LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D LOCHER' »
LEAN W BIURZE I USŁUGACH PRZEWODNIK PO ZASADACH SZCZUPŁEGO
ZARZĄDZANIA W ŚRODOWISKU POZAPRODUKCYJNYM D LOCHER Jak dokonać
transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się
bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i
usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod
Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na
szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego
zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się
od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi
do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ,
zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce
znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak
metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor
rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście
pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele
przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych
oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z
ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie
wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie.
Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć
osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.
Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych,
wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
*** W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego
biznesu. Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe mają w
sobie zazwyczaj najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i różnego
typu marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się skutecznie podnosić jakość
i skuteczność procesów produkcji, o tyle w kwestii efektywnej
organizacji biura i usług, wiele firm wciąż raczkuje. Książka,
którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na
procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala
odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na
korzyści. Tym, którzy obawiają się, że jest to trudne i
skomplikowane, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze
zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy
rozsądek ”. KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego
Kruka sp. z o.o. Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy
naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a
szczupłą produkcją. Bill Beer, Wenger Corporation Prosty poradnik,
który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej
korzyści im samych, ich pracownikom oraz procesom. Glenn Marshall,
Northrop Grumman Shipbuilding Jasne i precyzyjne metody stosowania
szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych,
które sprawdzają się w prawie każdej branży. ( ) Szczerze polecam
tę książkę. Brian Maskell, BMA Inc. *** Drew Locher jest obecnie
dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA
świadczy różnorodne usługi konsultingowe, doradzając firmom w
sprawach doskonalenia oraz rozwoju organizacyjnego. Zapewnia
wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, aby polepszyć
wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych
strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach
1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General
Electric. W roku 1990 opuścił GE, aby założyć CMA. Jest to spółka
zrzeszająca ludzi mających podobną wizję zarządzania organizacją i
jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu
innowacyjnych rozwiązań, aby pomóc swoim klientom. Podejście CMA
skupia się na praktycznych zastosowaniach – „ucz się podczas
działania” to slogan dobrze podsumowujący ten styl pracy. W roku
1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem
Standardów i Technologii pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu
Lean”. Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise –
Value Stream Mapping for Office and Administrative Process,
wyróżnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. publikacjom
opisującym najlepsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i
narzędzia szczupłego myślenia. KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 11.10.2019