Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    []

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim „robieniem biznesu”, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,10 zł
    49,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Kultura. Sztuka. >Film Teatr Telewizja RadioWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • [VIZJA PRESS&IT]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Podejście procesowe w przedsiębiorstwiePodstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwieUwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsięb... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie' »

    Podejście procesowe w przedsiębiorstwiePodstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwieUwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie' »

    Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to: - wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących, - identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy, - prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu. Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.    
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • [DIFIN]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej... Pełen opis produktu 'Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych' »

    W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model procesu zarządzania innowacjami oparty na koncepcji dojrzałości procesowej. Pierwszy model zbudowano na podstawie trzech kryteriów: źródeł powstawania innowacji, ciągłości realizacji oraz sposobu wykorzystania innowacji. Pozwoliło to na wydzielenie ośmiu wariantów realizacji działalności innowacyjnej, z których każdy cechuje się odmiennie ukształtowanym procesem zarządzania innowacjami. W drugim modelu przyjęto założenie, że zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji oraz dążenie do realizacji potrzeb klienta wymuszają poszukiwanie optymalnej konfiguracji procesu zarządzania innowacjami. W konsekwencji, poprzez cykliczną realizację czynności, dochodzi do ciągłego doskonalenia procesu, co przekłada się na osiąganie wyższego poziomu dojrzałości i efektywności realizowanych działań.Opracowane modele zweryfikowano przeprowadzając badania porównawcze w latach 2007?2009 oraz 2012?2014. Badaniami objęto grupę średnich i dużych polskich przedsiębiorstw należących do branż niskiej, średniej i wysokiej techniki. Przedstawione wyniki odnoszą się do uwarunkowań działalności innowacyjnej, ukształtowania procesów zarządzania innowacjami dla wariantów realizacji działalności innowacyjnej oraz wskazują dalsze kierunki działań usprawniających dla grupy badanych przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych

  • [SEDNO]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji ? książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji ? książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim ?robieniem biznesu?, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    dotyczącego podstaw koncepcji zarządzania procesami i uwarunkowań jej stosowania w przedsiębiorstwach. Tematyka została podzielona na trzy części. Część I poświęcona jest teoretycznym... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie' »

    Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania procesami przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej. Monografia ma charakter kompendium wiedzy dotyczącego podstaw koncepcji zarządzania procesami i uwarunkowań jej stosowania w przedsiębiorstwach. Tematyka została podzielona na trzy części. Część I poświęcona jest teoretycznym podstawom zarządzania procesami i składa się z trzech rozdziałów. Zostały omówione następujące zagadnienia: istota i rola procesu i podejścia procesowego w organizacji, charakterystyka koncepcji zarządzania procesami w przedsiębiorstwie oraz organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. Część II dotyczy wybranych zagadnień z zakresu zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. W jej skład wchodzą dwa rozdziały odnoszące się do: zarządzania kosztami w ujęciu procesowym oraz do procesów wdrażania innowacji poprzez transfer technologii. Część III poświęcona jest zarządzaniu procesami w praktyce gospodarczej przedsiębiorstw. Obejmuje trzy rozdziały odnoszące się do zarządzania procesami w świetle badań empirycznych, podejścia procesowego w zarządzaniu jakością w Instytucie Energetyki O/Gdańsk, procesowego zarządzania kosztami w przedsiębiorstwach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem... Pełen opis produktu 'Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Odpowiedzialność społeczna? etyka, prawo czy ekonomia? Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane oraz wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono:?genezę i istotę CSR,?instrumenty zarządcze polityki CSR,?współczesne koncepcje powiązane z CSR ? zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków ? przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności. Szczególnie cenną ideą jest połączenie naukowych walorów publikacji z jej celami dydaktycznymi. (...) Istotnym walorem publikacji są w tym względzie liczne studia przypadków (...) stanowiące najbardziej praktyczną, a przez to przekonującą ilustrację prezentowanych idei. (...) Bardzo interesujące i oryginalne zarazem jest przedstawienie problemów polityki finansowej i inwestycyjnej z punktu widzenia ich znaczenia dla społecznej odpowiedzialności.Prof. dr hab. Andrzej KaletaUniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuDr Adriana Paliwoda-Matiolańska ? pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, absolwentka IESE School of Business (program IFDP 2000). Od wielu lat prowadzi wykłady poświęcone CSR na uczelniach polskich i zagranicznych. Między innymi wykładała gościnnie na Roosevelt University w Chicago, Vienna University of Economics, Rey Juan Carlos University. Ponadto realizuje badania naukowe w obszarze instytucjonalizacji wzorców zrównoważonej produkcji i konsumpcji oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Autor licznych publikacji naukowych poświęconych CSR. Trener w szkoleniach dla przedsiębiorców i programów edukacyjnych poświęconych społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

  • [Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Koncepcja etyki w procesach zarządzania przedsiębiorstwem Autor Halina Chwistecka-Dudek Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej ISBN 978-83... Pełen opis produktu 'Koncepcja etyki w procesach zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Tytuł Koncepcja etyki w procesach zarządzania przedsiębiorstwem Autor Halina Chwistecka-Dudek Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej ISBN 978-83-64927-26-3 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Koncepcja etyki w procesach zarządzania przedsiębiorstwem

  • [PWE]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Zarządzanie przedsiębiorstwami społecznie odpowiedzialnymi a globalne procesy integracyjne Podtytuł Wybrane zagadnienia Autor Stanisław Brzeziński Język polski Wydawnictwo... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwami społecznie odpowiedzialnymi a globalne procesy integracyjne Wybrane zagadnienia' »

    Tytuł Zarządzanie przedsiębiorstwami społecznie odpowiedzialnymi a globalne procesy integracyjne Podtytuł Wybrane zagadnienia Autor Stanisław Brzeziński Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2287-8 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwami społecznie odpowiedzialnymi a globalne procesy integracyjne Wybrane zagadnienia

  • [Difin]

    Kategoria: Książki

    "W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej... Pełen opis produktu 'Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych' »

    "W książce podjęto problematykę procesu zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych. W części teoretycznej opracowano model realizacji działalności innowacyjnej oraz model procesu zarządzania innowacjami oparty na koncepcji dojrzałości procesowej. Pierwszy model zbudowano na podstawie trzech kryteriów: źródeł powstawania innowacji, ciągłości realizacji oraz sposobu wykorzystania innowacji. Pozwoliło to na wydzielenie ośmiu wariantów realizacji działalności innowacyjnej, z których każdy cechuje się odmiennie ukształtowanym procesem zarządzania innowacjami. W drugim modelu przyjęto założenie, że zmieniające się warunki funkcjonowania organizacji oraz dążenie do realizacji potrzeb klienta wymuszają poszukiwanie optymalnej konfiguracji procesu zarządzania innowacjami. W konsekwencji, poprzez cykliczną realizację czynności, dochodzi do ciągłego doskonalenia procesu, co przekłada się na osiąganie wyższego poziomu dojrzałości i efektywności realizowanych działań. Opracowane modele zweryfikowano przeprowadzając badania porównawcze w latach 2007–2009 oraz 2012–2014. Badaniami objęto grupę średnich i dużych polskich przedsiębiorstw należących do branż niskiej, średniej i wysokiej techniki. Przedstawione wyniki odnoszą się do uwarunkowań działalności innowacyjnej, ukształtowania procesów zarządzania innowacjami dla wariantów realizacji działalności innowacyjnej oraz wskazują dalsze kierunki działań usprawniających dla grupy badanych przedsiębiorstw."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Procesy zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach przemysłowych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    środków potrzebnych do ich realizacji. Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej,... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna' »

    Opis - Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu w przedsiębiorstwie, identyfikację potrzeb użytkowników, klasyfikację oraz analizę istniejącego stanu procesów, wybór sposobu i metod postępowania wspomagających nowe procesy, określenie środków potrzebnych do ich realizacji. Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej, opartej na coraz mniej stabilnych regułach. Wymaga kształtowania elastycznych struktur organizacyjnych, które zakładają szybkie i samoistne dostosowanie. zadań, procesów i sposobu budowy więzi między ich realizatorami, do istniejących warunków zewnętrznych. Umożliwia poszukiwanie nowych rozwiązań systemowych, adekwatnych do potrzeb ostrej konkurencji, gdzie niezbędne jest wykorzystanie wszystkich zasobów, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo medialne, takich jak: czas, zapasy, zasoby ludzkie oraz zasoby finansowe. Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania. Nazwa - Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne Autor - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375566581 Kod EAN - 9788375566581 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 188 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna

  • [SEDNO]

    Kategoria: Książki>Prawo i administracja>Prawo>Działy prawa>Prawo Unii EuropejskiejWysyłka: do 3 dni

    0x004862d500000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Przedsiębiorstwem Społecznym W Procesie Konwergencji

  • [Vizja]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>ZarządzanieWysyłka: do 3 dni

    0x002f2e0f00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie Procesami Biznesowymi W Przedsiębiorstwie

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji ? książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji - Wioletta Czemiel-Grzybowska' »

    Opis - Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji ? książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim ?robieniem biznesu?, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa Nazwa - Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji Autor - Wioletta Czemiel-Grzybowska Oprawa - Miękka Wydawca - Sedno Kod ISBN - 9788363354077 Kod EAN - 9788363354077 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 336 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji - Wioletta Czemiel-Grzybowska

  • [sedno]

    Kategoria: Historia. Archeologia>Historia poszczególnych krajów i krain>Historia EuropyWysyłka: od ręki

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i instytucji samorządowych, lokalnych organizacji pozarządowych, liderów społeczności lokalnej, a także do przedsiębiorców i menedżerów zainteresowanych takim „robieniem biznesu”, by jednocześnie rozwiązywać problemy społeczne. Równocześnie praca wykracza poza ścisłą tematykę ekonomii społecznej, przedstawiając kontekst instytucjonalny, kompleksową infrastrukturę i otoczenie PES, w tym współzależności między nimi. Temu celowi służy obszerny opis pojęcia i rodzajów konwergencji w Unii Europejskiej, rozumianej przede wszystkim (chociaż nie tyko) jako polityka regionalna, ze szczególnym uwzględnieniem polityki spójności oraz polityki integracji społecznej i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.prof. dr hab. Włodzimierz SzpringerSzkoła Główna Handlowa...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie,  Liczba stron:  101,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail), ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie' »

    Tytuł:  Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie,  Liczba stron:  101,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            W warunkach gospodarki wolno rynkowej zdecydowana większość przedsiębiorstwa zmaga się z problemami związanymi z konkurencyjnością i konkurowaniem. Firmy konkurują ze sobą o względy klientów, po to aby zwiększyć swoje zyski, utrzymać się na rynku i osiągnąć w konsekwencji zadawalające rezultaty. Często konkurowanie przybiera formy bardzo agresywne, a czasami nawet dochodzi do wojen między firmami. W  walce konkurencyjnej techniki i narzędzia logistyczne okazać się mogą bardzo pomocne. Rozwiązania logistyczne mogą przyczynić się do poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Dzięki takim procesom jak zarządzanie łańcuchem dostaw, wykorzystaniu strategii ECR oraz koncepcji zarządzania jakością klienci otrzymują towar szybko, na czas, po wcześniej ustalonej cenie, a na wypadek problemów lub awarii mogą liczyć na obsługę po sprzedażową i profesjonalny z punktu widzenia logistyki serwis.             Dynamicznie zmieniający się rynek, a w istocie oczekiwania i potrzeby szeroko pojętego konsumenta wymagają zintegrowanych działań marketingowych i logistycznych. Zadowolenie nabywcy jest bowiem nie tylko wynikiem pozytywnej oceny produktu, jego jakości i ceny, ale także jego dostępności w odpowiednim czasie i miejscu zapotrzebowania.              Obecnie nie można wyraźnie wskazać na to, jakie źródła przewagi konkurencyjnej są najważniejsze do jej zdobycia. Również nie wydaje się, aby była jedna i tylko jedna uniwersalna strategia zdobywania tejże przewagi. Otoczenie zarówno to bliższe i dalsze ma największy wpływ na wybór strategii i na to, które ze źródeł bardziej wpływają na przewagę danej firmy.             Godny uwagi jest fakt, że firmy polskie są w pewien sposób skazane na przestrzeganie różnych wymogów stanowiących standard w krajach wysoce rozwiniętych. Szczególny nacisk kładzie się na wymagania dotyczące jakości produktów. Firmy starają się zdobyć certyfikat, stanowiący świadectwo ich dorobku i pozycji na rynku. Normy ISO są dowodem bezpieczeństwa dla klientów i wysokiej jakości produktów.              Zarządzanie logistyczne w dystrybucji w szczególny sposób traktuje jakość obsługi klienta. Chociaż polityka obsługi klienta wykracza znacznie poza obszar zainteresowań logistyki i obejmuje działania z zakresu marketingu, finansów i innych sfer przedsiębiorstwa, to jednak wśród działań mających na celu zapewnienie należytej obsługi klienta szczególną rolę odgrywają działania logistyczne. Ponieważ każde z tych działań ma wpływ na otrzymanie przez klienta właściwego produktu, o właściwej jakości, we właściwym miejscu, we właściwym czasie i po właściwych kosztach. Dążenie do właściwej obsługi klienta sprowadza się do zintegrowanego zarządzania działaniami logistycznymi w taki sposób, aby osiągnąć niezbędny poziom zadowolenia klienta przy możliwie najniższych kosztach globalnych. Obsługę klienta można więc zdefiniować jako zdolność systemu logistycznego przedsiębiorstwa do zaspokojenia klientów pod względem czasu, niezawodności, komunikacji i wygody. Każdy z tych elementów odgrywa w logistyce specyficzną rolę.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I CHARAKTERYSTYKA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE 1. Pojęcie przedsiębiorstwa 2. Pojęcie i istota logistyki oraz zarządzania logistycznego 3. Funkcje logistyki oraz zarządzania logistycznego 4. Związek logistyki z zarządzaniem logistycznym 5. Zarządzanie logistyczne a koncepcja zarządzania jakością 6. Zarządzanie łańcuchem dostawROZDZIAŁ  II WYKORZYSTANIE ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO W DZIAŁALNOŚCI ZAOPATRZENIOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Podstawowe funkcje procesów zaopatrzenia 2. Planowanie potrzeb materiałowych 3. Kryteria wyboru dostawców i źródeł zakupu 4. Sterowanie zapasami w procesach logistycznych 5. Wybrane decyzje logistyczne w sferze zaopatrzeniaROZDZIAŁ  III ANALIZA FUNKCJONOWANIA ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO SYSTEMEM ZAOPATRZENIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE „X” 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa „X” 2. Ocena procesów logistycznych 3. Metody określania potrzeb materiałowych 4. Zasady prowadzenia gospodarki magazynowej 5. Relacje z dostawcami i możliwości dokonywania zakupówANKIETA DOSTAWCY DO FIRMY "X"PODSUMOWANIESPIS TABELSPIS RYSUNKÓW
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie. Nazwa - Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie Autor - Agnieszka... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie - Agnieszka Bitkowska' »

    Opis - (...) Podstawowym celem monografii jest przybliżenie koncepcji i usystematyzowanie pojęć z obszaru zarządzania procesami biznesowymi, wykorzystując przykłady z praktyki gospodarczej. Obecnie mimo wielkiego zainteresowania, istnieje deficyt publikacji polskojęzycznych z zakresu zarządzania procesami biznesowymi. Ponadto zarządzanie procesami zostało wprowadzone do minimum programowego na kierunku zarządzanie. Tematyka monografii została podzielona na trzy części:I. Podejście procesowe w przedsiębiorstwieII. Podstawy zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwieIII. Uwarunkowania zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie. Nazwa - Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie Autor - Agnieszka Bitkowska Oprawa - Twarda Wydawca - Vizja Press&IT Kod ISBN - 9788361086437 Kod EAN - 9788361086437 Wydanie - 1 Rok wydania - 2009 Język - polski Format - 17.0x24.2cm Ilość stron - 184 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie - Agnieszka Bitkowska


Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiegarnia-wrzeszcz.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.04.2011
wolters kluwer s.a., c.h. beck, lexisnexis, oddk, difin, sigma, stowarzyszenie księgowych w pols, unimex, forum doradców podatkowych, presscom
Produkty w ofercie: 1500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0