Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Finanse, Rachunkowość, Księgowość, Podatki

    0.4200 Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wsz... Pełen opis produktu 'Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy' »

    0.4200 Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wszystkich pracowników firmy, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wielką korporacją? To właśnie ułatwiają małe akty przyzwoitości. W książce tej autor opisuje dziesiątki takich zachowań, sprawdzonych w praktyce w najlepszych firmach świata. Wszystkie te działania wiążą się z małymi zmianami, które przynoszą wspaniałe rezultaty. Przyzwoite zachowania - "ludzkie gesty" - usprawniają komunikację w firmie, poprawiają jakość pracy w grupie oraz wzmcniają lojalność pracowników i dążenie do wypełniania misji firmy we wszystkich aspektach jej działalności.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy. Przyzwoitość w zarządzaniu. Jak małe gesty budują wielkie firmy

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody tqm w zarządzaniu firmą. Praktyczne przykłady zastosowań

  • Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »

    Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • [POLTEXT]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    źródła wzrostu wartości firmy, w tym zwłaszcza wpływ niematerialnych czynników rozwoju: kapitału intelektualnego, informatycznego, organizacyjnego. Autorzy koncentrują się na wartości klienta,... Pełen opis produktu 'Wycena i zarządzanie wartością firmy' »

    Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości. W części I analizowane są źródła wzrostu wartości firmy, w tym zwłaszcza wpływ niematerialnych czynników rozwoju: kapitału intelektualnego, informatycznego, organizacyjnego. Autorzy koncentrują się na wartości klienta, budowaniu relacji z otoczeniem, wzmacnianiu zaufania do firmy. W części II zostały przedstawione nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstwa. Duże znaczenie Autorzy przywiązują do precyzyjnego szacowania średniego ważonego kosztu kapitału w powiązaniu z poszukiwaniem optymalnej jego struktury. Podejmują problematykę wyceny spółek tzw. nowej gospodarki, wyceny wartości prawnych i niematerialnych oraz wycen za pomocą opcji rzeczowych. W części III omawiane są metody podnoszenia wartości firmy (m.in. poprzez fuzje i przejęcia). Czytelnik znajdzie tu najnowsze rozwiązania w zakresie programów motywacyjnych w USA i W. Brytanii oraz ich prawne i ekonomiczne aspekty w polskich spółkach kapitałowych. Wiele uwagi poświęcono też zasadom kształtowania właściwych relacji inwestorskich i raportowania wartości dla akcjonariuszy. Książkę zamykają rozważania na temat kształtowania kultury organizacyjnej. Na plan pierwszy wysuwają się podstawowe wartości: uczciwość, pracowitość, otwartość na zmiany, sprostanie oczekiwaniom klientów, szybkość działania, umiejętność uczenia się. Lekturze sprzyja syntetyczna forma analiz teoretycznych oraz liczne przykłady przodujących spółek kapitałowych (m.in. Cisco, CitiBank, PKN Orlen, Pekao SA). Wyrażamy nadzieję, że menedżerowie, doradcy, analitycy i studenci znajdą w niej inspirację do dalszych przemyśleń i trafnych decyzji biznesowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarządzanie wartością firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    kryzysów i wyjść z nich zwycięsko. Nazwa - Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy Autor - Artur Żurek Oprawa - Miękka ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy - Artur Żurek' »

    Opis - Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Szczególnie w okresie prosperity sposoby na zwiększenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną firmę, która ma "podnieść morale i zwiększyć motywację", organizuje kilka szkoleń i... cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, że pracownicy są ważni.Czy zatem zaangażowanie pracowników w lepsze, wydajniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, że nie! Prawda jest taka, że potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest potężny! Ludzie przeważnie chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak odpowiedniego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu firma będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko. Nazwa - Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy Autor - Artur Żurek Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328304703 Kod EAN - 9788328304703 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 140 x 208 x 9 Ilość stron - 176 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-08
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy - Artur Żurek

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Nazwa - Zarządzanie działem sprzedaży firmy ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski' »

    Opis - Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia.Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Nazwa - Zarządzanie działem sprzedaży firmy Autor - Krzysztof Cybulski Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301163570 Kod EAN - 9788301163570 Wydanie - 1 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 286 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Krzysztof Cybulski

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Nowe wydanie - nowa jakość !Teoria i praktyka w jednym podręczniku !Prezentujemy drugie wydanie podręcznika do przedsiębiorczości, który - dzięki połączeniu z materiałami do ćwiczeń - zawiera kompleksową... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą' »

    Nowe wydanie - nowa jakość !Teoria i praktyka w jednym podręczniku !Prezentujemy drugie wydanie podręcznika do przedsiębiorczości, który - dzięki połączeniu z materiałami do ćwiczeń - zawiera kompleksową wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną.Nowe wydanie zostało również poszerzone o tematykę związaną z innowacjami oraz z przedsiębiorczością międzynarodową.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Skończ z okresową oceną pracowników!. Jak firmy mogą przestać zastraszać, zacząć zarządzać

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

  • [FORMAT AB]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Zarządzanie firmą to podręcznik, przeznaczony do zawodów: technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik weterynarii. Spis treści:... Pełen opis produktu 'Zarządzanie firmą' »

    Zarządzanie firmą to podręcznik, przeznaczony do zawodów: technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik weterynarii. Spis treści: Działalność gospodarcza Istota, funkcje i struktura organizacyjna przedsiębiorstwa Działalność zaopatrzeniowa przedsiębiorstwa Działalność produkcyjna przedsiębiorstwa Działalność handlowa przedsiębiorstwa Zasady i metody zarządzania Zarządzanie zasobami ludzkimi Podstawy rachunkowości Uproszczone formy rachunkowości Rachunkowość zarządcza Finansowanie działalności w przedsiębiorstwie Charakterystyka małych przedsiębiorstw Planowanie, kontrola, controlling Strategia przedsiębiorstwa Biznesplan Słownik Bibliografia Podstawowe akty prawne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie firmą

  • [DIFIN]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    system, który czytelnicy mogą wykorzystać w swoich firmach. Zarządzanie strategią nie jest łatwe. Autor wskazuje, jakich zdolności firmy potrzebują dla zbudowania i wdrożenia koncepcji... Pełen opis produktu 'Zarządzanie strategią firmy' »

    W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej ? pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki. Ta książka jest czymś więcej niż wynikiem projektu badawczego. Jest także rezultatem rozległej wiedzy i doświadczenia praktycznego Autora w zakresie projektowania i wdrażania koncepcji i systemów zarządzania strategicznego dla wielu firm w USA, Kanadzie, Szwecji, Norwegii, Rosji, Mołdawii i w Polsce. W książce prezentowano łatwy do pojęcia i implementacji system, który czytelnicy mogą wykorzystać w swoich firmach. Zarządzanie strategią nie jest łatwe. Autor wskazuje, jakich zdolności firmy potrzebują dla zbudowania i wdrożenia koncepcji i systemu implementacji strategii. Koncepcja, system i procesy są stosowane lub są przedmiotem weryfikacji w wielu wiodących firmach na całym świecie, podzielających swoje doświadczenia w zakresie sposobu, w jaki odniosły sukces i osiągnęły przewagę konkurencyjną.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie strategią firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną.... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Franciszek Krawiec' »

    Opis - Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji. Nazwa - Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy Autor - Franciszek Krawiec Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788372519795 Kod EAN - 9788372519795 Wydanie - 2009 Rok wydania - 2009 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 144 Podatek VAT - 5% Premiera - 2009-04-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Franciszek Krawiec

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    proces zarządzania i umiejscawiają je w cyklu PDCA. - Mariusz Bryke KAIZEN Institute Polska Nazwa - Metody TQM w zarządzaniu firmą Autor - Ćwiklicki Marek,... Pełen opis produktu 'Metody TQM w zarządzaniu firmą - Ćwiklicki Marek, Obora Hubert' »

    Opis - Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 "klasycznych" i 7 "nowych" metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, tworzenia i funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg modelu PN-EN ISO 9001:2009. Jest to przewodnik dla osób poszukujących nowych dróg i rozwiązań zmierzających do doskonalenia z organizacji i własnego warsztatu menedżerskiego. O AUTORACH Marek Ćwiklicki - doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; pracownik naukowy Katedry Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie projektów racjonalizatorskich i wdrażania metod zarządzania w organizacjach. Członek TNOiK. Hubert Obora - doktor nauk ekonomicznych, absolwent UE w Krakowie; adiunkt w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Trener i doradca w zakresie Total Quality Management i Technology Management sygnowany przez Loyola Marymount University z Los Angeles. Autor wielu projektów doskonalenia systemów zarządzania jakością.OPINIE Książka jest ciekawym zbiorem zróżnicowanych metod stosowanych w TQM. Są one przydatne nie tylko w sterowaniu jakością, ale także w różnych projektach organizacji i zarządzania. Autorzy przyjęli podejście rozbudowane metodycznie oraz nakierowane na praktyczne zastosowania, przytoczyli wiele doświadczeń firm zagranicznych, a także z polskiej praktyki gospodarczej - co jest bardzo ważne i korzystne dla Czytelników. - Prof.. Dr hab.. Jan Antoszkiewicz Książka oprócz tego, że stanowi źródło poznania, porządkuje wiedzę związaną z metodami i technikami zarządzania jakością. Kluczem do sukcesu w stosowaniu metod TQM jest wprzęgnięcie ich w proces ciągłego doskonalenia. Bardzo dobrze zatem, że Autorzy już w pierwszym rozdziale przywołują koncepcję kaizen, czyli nieustannego doskonalenia małymi krokami wszystkiego i przez wszystkich . Do niej odnoszą narzędzia wspomagające proces zarządzania i umiejscawiają je w cyklu PDCA. - Mariusz Bryke KAIZEN Institute Polska Nazwa - Metody TQM w zarządzaniu firmą Autor - Ćwiklicki Marek, Obora Hubert Oprawa - Miękka Wydawca - Poltext Kod ISBN - 9788375610499 Kod EAN - 9788375610499 Rok wydania - 2009 Język - polski Seria wydawnicza - Bibl.nowoczesnego menedżera Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5% Premiera - 2009-11-03
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody TQM w zarządzaniu firmą - Ćwiklicki Marek, Obora Hubert

  • MBO prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,10 zł
    49,00 zł

    [helion]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    zarządzania są naprawdę efektywne wtedy, gdy są łatwe i jasne dla użytkowników oraz kiedy można je stosować intuicyjnie, niemal bez zastanowienia.Chcesz wiedzieć, jak skuteczniej zarządzać... Pełen opis produktu 'MBO prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą' »

    Najbardziej skuteczne są proste rozwiązania. Ta stara zasada nie odnosi się jedynie do małych firm i zespołów, ale także dużych przedsiębiorstw. Nawet świetnie funkcjonująca organizacja przestanie być skuteczna, a wysiłki jej pracowników nie przełożą się na wyniki, jeśli zastosuje się zbyt rozbudowane procedury, mające w założeniu uwzględnić każdy przypadek. Nowoczesne, zawansowane techniki zarządzania są naprawdę efektywne wtedy, gdy są łatwe i jasne dla użytkowników oraz kiedy można je stosować intuicyjnie, niemal bez zastanowienia.Chcesz wiedzieć, jak skuteczniej zarządzać firmą, zapewniając równocześnie pracownikom zadowolenie z pracy i motywację? Kierujesz przedsiębiorstwem i zależy Ci na poprawie jego wyników? Sprawujesz funkcję menedżera personalnego? A może jesteś odpowiedzialny za pracę zespołu i wywiązywanie się z powierzonych mu zadań?W każdym z tych przypadków odpowiednim dla Twojej pracy rozwiązaniem jest system zarządzania przez cele MBO (Management by Objectives). To niezwykle skuteczny i prosty system menedżerski, odnoszący sukcesy na całym świecie i zdobywający rosnącą popularność także w Polsce. Koncentracja zaangażowania wszystkich pracowników na celach strategicznych. Łatwe i skuteczne sterowanie kluczowymi funkcjami firmy. Precyzyjne definiowanie, analiza i kontrola stopnia realizacji celów. Delegowanie zadań. Dzielenie się odpowiedzialnością i motywowanie za pomocą środków pozafinansowych. Obiektywna ocena wydajności pracowników, zespołów i przedsiębiorstwa....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MBO prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej. 3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Rozwój osobisty / Kompetencje osobiste

    wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym... Pełen opis produktu 'Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata' »

    Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak zminimalizować olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "DROGA TOYOTY" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty". Jestem przekonany, że wielu miłośników ciągłego doskonalenia ucieszy fakt ponownego pojawienia się na naszym rynku kultowej książki J.K. Likera Droga Toyoty. Od jej pierwszej edycji pojawiło się na rynku kilka kolejnych pozycji tego samego autora, opisujących praktyki zarządzania stosowane w firmie Toyota i jej zmagania w czasie kilku następujących po sobie kryzysów. Mimo że Toyota konsekwentnie przestrzegała zasad szczupłej produkcji, nie uchroniło to jej przed problemami ani nie pomogło ich rozwiązać. Dzisiaj, bogatsi o ponad 10 lat doświadczeń Toyoty i naszych własnych, będziemy mogli znowu sięgnąć do korzeni, patrząc na prawdy zawarte w książce z nowej perspektywy. I przekonamy się, że książka nadal utrzymuje swój status ponadczasowego kanonu dla menedżerów chcących wdrażać u siebie szczupłe rozwiązania na wzór Toyoty, akceptujących swoistą drogę i zasady omówione w książce, gotowych poddać się kulturze, której nie da się skopiować, choć wielu próbowało? Warto bowiem pamiętać, że kluczem do sukcesu jest oparcie się na swoich korzeniach i tożsamości, które wskażą tę właściwą drogę do zbudowania własnej kultury ciągłego doskonalenia. Mariusz Bryke Kaizen Institute Poland Logo Profesu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • [Difin]

    Kategoria: Wycena przedsiębiorstw

    Prowadzone rozważania odnoszą się do gospodarki wolnorynkowej, w której funkcjonuje rynek papierów wartościowych dający możliwość obiektywnej oceny osiągnięć przedsiębiorstwa w zakresie zwiększania korzyści... Pełen opis produktu 'Zarządzanie firmą w interesie akcjonariuszy' »

    Prowadzone rozważania odnoszą się do gospodarki wolnorynkowej, w której funkcjonuje rynek papierów wartościowych dający możliwość obiektywnej oceny osiągnięć przedsiębiorstwa w zakresie zwiększania korzyści akcjonariuszy. Stąd też punktem odniesienia dla dokonanych w pracy analiz są przedsiębiorstwa notowane publicznie, jednak zdecydowana większość wniosków i spostrzeżeń dotyczy właściwie wszystkich przedsiębiorstw prywatnych. W pracy autor nie dokonał ograniczeń dotyczących branż, w których działają poszczególne przedsiębiorstwa, ich skali działania, zasięgu geograficznego czy kultury organizacyjnej. Intencją autora jest szczególne uwzględnienie polskich realiów gospodarczych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie firmą w interesie akcjonariuszy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    - Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy Oryginalny tytuł - Programming Social Applications: Building Viral Experiences with OpenSocial,... Pełen opis produktu 'Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy - Andrzej Jeznach, współpraca Wojciech Eichelberger' »

    Opis - Jak naprawdę wygląda zarządzanie bez zarządzaniaTurkusowy model kierowania organizacją, o którym mowa w tytule tej książki, to taki, w którym nie ma hierarchii władzy, a miejsce wydawania poleceń zajmuje podejmowanie samodzielnych decyzji. Odbywa się to według następującej zasady: każdy może podjąć każdą decyzję, jeżeli weźmie za nią odpowiedzialność i nikt nie zgłosi stanowczego weta. Sam termin oraz reguły, zgodnie z którymi działa "turkusowa organizacja", zaproponował i opisał Frederic Laloux w słynnej książce Pracować inaczej. Stała się ona kamieniem, który poruszył lawinę - przez świat biznesu przetacza się właśnie turkusowa rewolucja.Wszystko pięknie. Świetnie, że są organizacje, w których pracownikom daje się tak wiele swobody i zaufania. Z pewnością czują się oni dzięki temu bardziej spełnieni. Tylko co z samą firmą? Co z jej wynikami ekonomicznymi? Czy ten model sprawdza się także dla pracodawcy?Książka, którą czytelnik trzyma w ręku, jest bardzo rzadkim przykładem "dziennika budowy" turkusowej firmy. Andrzej Jeznach dzieli się z czytelnikami swoimi doświadczeniami i refleksjami z przebytej drogi. Autor pisze nie tylko o sukcesach, ale też o rozterkach i wahaniach, których przecież nigdy nie da się uniknąć. Formułuje przy tym wiele cennych myśli, mogących stanowić drogowskaz dla adeptów turkusowego działania.Andrzej Jacek BlikleAndrzej Jeznach - przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem na rynkach międzynarodowych. Z wykształcenia inżynier mechanik (Politechnika Gdańska), doktorat zrobił w Petersburgu, a nostryfikował w Hamburgu. W 1981 roku wyjechał z Polski. Przez długie lata mieszkał w Hamburgu i w Moskwie. Po okresie pracy dla międzynarodowych korporacji (np. BMW), od ponad 20 lat prowadzi własne przedsiębiorstwa. W roku 1998 w wyniku załamania się rosyjskiego rynku musiał zamknąć kilka swoich firm. Silną presję finansową i wielomiesięczną pracę ponad ludzkie siły przypłacił wypaleniem zawodowym i depresją. Przy udziale psychologów, ale także w wyniku ciężkiej pracy własnej, udało mu się stanąć na nogi i rozpocząć nowe życie, jako zupełnie inna osoba. Dziś znów jest człowiekiem sukcesu, ale pełnego: osiągniętego również w wymiarze ludzkim, nie tylko zawodowym. Nazwa - Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy Oryginalny tytuł - Programming Social Applications: Building Viral Experiences with OpenSocial, OAuth, OpenID, and Distributed Web Framework Autor - Andrzej Jeznach, współpraca Wojciech Eichelberger Oprawa - Twarda Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328334182 Kod EAN - 9788328334182 Wydanie - 1 Rok wydania - 2017 Język - PL Tłumacz - Mikołaj Szczepaniak Format - 140x208 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-04-07
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy - Andrzej Jeznach, współpraca Wojciech Eichelberger


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2