[helion]
Kategoria: Książki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Relacje interpersonalneWysyłka: od ręki
To NIE jest książka o mediach społecznościowych!Prawdą jest jednak,
że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter,
Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł
opowiedzieć...
Pełen opis produktu 'Formuła Wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?' »
To NIE jest książka o mediach społecznościowych!Prawdą jest jednak,
że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter,
Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł
opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie,
sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić,
by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i
radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja
jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu
podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów
społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz,
wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?Ta książka pomoże Ci skutecznie
dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ.
Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co
się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w
dzisiejszym biznesie.Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie
Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania: Czy Twój pomysł rzuca
się w oczy? Do ilu ludzi możesz dotrzeć? Jak często kontaktujesz
się z tymi osobami? Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno
przedstawiony? Czy ludzie Ci wierzą? Czy Twój pomysł odpowiada
potrzebom odbiorców?...