[onepress]
Kategoria: Social MediaWysyłka: od ręki
To NIE jest książka o mediach społecznościowych! Prawdą jest
jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook,
Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł,
mógł opowiedzieć...
Pełen opis produktu 'Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?' »
To NIE jest książka o mediach społecznościowych!
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie
istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś
miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół,
rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było
się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów.
Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze
ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł,
możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem
mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz,
nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy
odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i
fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest
istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy,
odpowiedz sobie na pytania:
Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
Czy ludzie Ci wierzą?
Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?
Chris Borgan i Julien Smith są
konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”,
m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od
ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych
społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka,
inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan,
@julien.