Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu... Pełen opis produktu 'ABC mówienia, czytania i pisania. Podręcznik do nauki czytania dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania - Łomża Justyna, Knapik Irmina' »

    Opis - Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Nazwa - ABC mówienia, czytania i pisania. Podręcznik do nauki czytania dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania Autor - Łomża Justyna, Knapik Irmina Oprawa - Miękka Wydawca - Harmonia Kod ISBN - 9788371346965 Kod EAN - 9788371346965 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 20.5x29.0cm Ilość stron - 148 Szkoła - Szkoła podstawowa Typ podręcznika - Książka pomocnicza Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-31
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ABC mówienia, czytania i pisania. Podręcznik do nauki czytania dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania - Łomża Justyna, Knapik Irmina

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu... Pełen opis produktu 'Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania cz.1 - Łomża Justyna, Knapik Irmina' »

    Opis - Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Zeszyty ćwiczeń "Umiem mówić, czytać i pisać" umożliwiają wieloaspektowe nauczanie dzieci z wadą słuchu: rozwijanie świadomości językowej, naukę odczytywania mowy z ust, utrwalanie poznanych liter i wyrazów, naukę czytania ze zrozumieniem, rozwijanie słuchu fonemowego oraz doskonalenie sprawności manualnej. Zaproponowane ćwiczenia mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Nazwa - Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania cz.1 Autor - Łomża Justyna, Knapik Irmina Oprawa - Miękka Wydawca - Harmonia Kod ISBN - 9788371346972 Kod EAN - 9788371346972 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 20.5x29.0cm Ilość stron - 64 Szkoła - Szkoła podstawowa Typ podręcznika - Książka pomocnicza Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania cz.1 - Łomża Justyna, Knapik Irmina

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu... Pełen opis produktu 'Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania cz.II - Łomża Justyna, Knapik Irmina' »

    Opis - Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej.Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem.Zeszyty ćwiczeń "Umiem mówić, czytać i pisać" umożliwiają wieloaspektowe nauczanie dzieci z wadą słuchu: rozwijanie świadomości językowej, naukę odczytywania mowy z ust, utrwalanie poznanych liter i wyrazów, naukę czytania ze zrozumieniem, rozwijanie słuchu fonemowego oraz doskonalenie sprawności manualnej. Zaproponowane ćwiczenia mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Nazwa - Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania cz.II Autor - Łomża Justyna, Knapik Irmina Oprawa - Miękka Wydawca - Harmonia Kod ISBN - 9788371346989 Kod EAN - 9788371346989 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 20.5x29.5cm Ilość stron - 76 Szkoła - Szkoła podstawowa Typ podręcznika - Książka pomocnicza Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-11
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania cz.II - Łomża Justyna, Knapik Irmina

  • [...]

    Autor: Łomża J., Knapik I. Wydawca: Harmonia Wydanie, Rok wyd: 2014 Ilość stron: 64 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788371346972 Pełen opis produktu 'ABC mówienia czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać Cz.1 Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania' »

    Autor: Łomża J., Knapik I. Wydawca: Harmonia Wydanie, Rok wyd: 2014 Ilość stron: 64 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788371346972
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ABC mówienia czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać Cz.1 Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Pedagogika. Oświata i szkolnictwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metoda Dobrego Startu Od słowa do zdania od zdania do tekstu. Wspomaganie rozwoju dzieci, zwłaszcza z opóźnionym rozwojem mowy i wadą słuchu

  • Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    36,00 zł
    40,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki medyczne i weterynaryjne >MedycynaWysyłka: od ręki

    pierwszym zamieszczono informacje dotyczące niepełnosprawności, jaką jest wada słuchu. Przedstawiono ujęcia terminologiczne osoby z wadą słuchu, klasyfikacje wad słuchu,... Pełen opis produktu 'Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole' »

    Dzieci niepełnosprawne są obecne w wielu klasach szkolnych. Mimo trudności związanych z niepełnosprawnością ich potrzeby są właściwe dla wieku rozwojowego. Tak samo jak ich koledzy chcą poznawać świat, czując miłość i wsparcie bliskich oraz życzliwość nauczycieli i rówieśników. Zawarte w książce treści skłaniają do refleksji i są inspiracją do poszukiwań najlepszych możliwości stworzenia dzieciom zwadą słuchu dobrych warunków edukacji. Polecana jest wszystkim osobom zainteresowanym wzmacnianiem środowiska szkolnego oraz wspoma­ganiem funkcjonowania w szkole dzieci niepełnosprawnych. W rozdziale pierwszym zamieszczono informacje dotyczące niepełnosprawności, jaką jest wada słuchu. Przedstawiono ujęcia terminologiczne osoby z wadą słuchu, klasyfikacje wad słuchu, audiologiczne środki wspomagania słyszenia oraz sposoby porozumiewania się osób z uszkodzeniem słuchu. Ponadto scharakteryzowano rozwój psychospołeczny dziecka sprawnego oraz dziecka z uszkodzonym narządem słuchu. W rozdziale drugim przedstawiono definicyjne ujęcia integracji, a także podstawy prawne dotyczące uczęszczania dzieci z wadą słuchu do szkół integracyjnych. Rozdział ten zawiera także treści opisujące warunki integracji dziecka z wadą słuchu w środowisku szkolnym, ukazując je od strony nauczyciela, szkoły oraz dziecka z uszkodzonym słuchem. W rozdziale trzecim scharakteryzowano ogólne zagadnienia relacji społecznych zachodzących w rodzinie oraz w klasie szkolnej, a także potrzeby dziecka, które są zaspakajane przez oba te środowiska w celu jego optymalnego rozwoju. Ponadto rozdział ten traktuje o znaczeniu klasy szkolnej w integracji, a także o roli nauczyciela w kształtowaniu relacji społecznych wśród uczniów. Rozdział czwarty przedstawia ocenę relacji zachodzących w klasie pomiędzy uczniami z wadą słuchu i ich rówieśnikami, dokonaną zarówno przez nauczycieli wiodących, jak i wspomagających w klasie integracyjnej. Rozdział piąty zaś opisuje relacje pomiędzy uczniami w świetle wyników badań socjometrycznych klas integracyjnych. Badania z zastosowaniem techniki socjometrycznej J.L. Moreno „Test wyboru” i techniki „Zgadnij kto?” pozwoliły na sprawdzenie rzeczywistych stosunków panujących w klasach integracyjnych ze szczególnym uwzględnieniem miejsca dziecka z wadą słuchu w klasie. W rozdziale szóstym zamieszczono wskazówki do udoskonalania, monitorowania i ewaluacji pracy nauczyciela w klasie, w której uczniami są zarówno dzieci sprawne, jak i dzieci z trudnościami rozwojowymi....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole

  • [Impuls]

    Kategoria: Podręczniki do nauki językówWysyłka: od ręki

    o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki... Pełen opis produktu 'Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej' »

    Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej ? z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia.Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję ? i uczniowi, i jego nauczycielowi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej

  • [...]

    Autor: Łomża J., Krupik I. Wydawca: Harmonia Wydanie, Rok wyd: 2014 Ilość stron: 76 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788371346989 Pełen opis produktu 'ABC mówienia czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać Cz.2 Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania' »

    Autor: Łomża J., Krupik I. Wydawca: Harmonia Wydanie, Rok wyd: 2014 Ilość stron: 76 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788371346989
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ABC mówienia czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać Cz.2 Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania

  • [...]

    Autor: Łomża J., Knapik I. Wydawca: Harmonia Wydanie, Rok wyd: 2014 Ilość stron: 146 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788371346965 Pełen opis produktu 'ABC mówienia czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać Podręcznik dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania' »

    Autor: Łomża J., Knapik I. Wydawca: Harmonia Wydanie, Rok wyd: 2014 Ilość stron: 146 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788371346965
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ABC mówienia czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać Podręcznik dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania

  • [DIFIN]

    Kategoria: MetodykaWysyłka: od ręki

    pierwszym zamieszczono informacje dotyczące niepełnosprawności, jaką jest wada słuchu. Przedstawiono ujęcia terminologiczne osoby z wadą słuchu, klasyfikacje wad słuchu,... Pełen opis produktu 'Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole' »

    Dzieci niepełnosprawne są obecne w wielu klasach szkolnych. Mimo trudności związanych z niepełnosprawnością ich potrzeby są właściwe dla wieku rozwojowego. Tak samo jak ich koledzy chcą poznawać świat, czując miłość i wsparcie bliskich oraz życzliwość nauczycieli i rówieśników. Zawarte w książce treści skłaniają do refleksji i są inspiracją do poszukiwań najlepszych możliwości stworzenia dzieciom zwadą słuchu dobrych warunków edukacji. Polecana jest wszystkim osobom zainteresowanym wzmacnianiem środowiska szkolnego oraz wspoma­ganiem funkcjonowania w szkole dzieci niepełnosprawnych. W rozdziale pierwszym zamieszczono informacje dotyczące niepełnosprawności, jaką jest wada słuchu. Przedstawiono ujęcia terminologiczne osoby z wadą słuchu, klasyfikacje wad słuchu, audiologiczne środki wspomagania słyszenia oraz sposoby porozumiewania się osób z uszkodzeniem słuchu. Ponadto scharakteryzowano rozwój psychospołeczny dziecka sprawnego oraz dziecka z uszkodzonym narządem słuchu. W rozdziale drugim przedstawiono definicyjne ujęcia integracji, a także podstawy prawne dotyczące uczęszczania dzieci z wadą słuchu do szkół integracyjnych. Rozdział ten zawiera także treści opisujące warunki integracji dziecka z wadą słuchu w środowisku szkolnym, ukazując je od strony nauczyciela, szkoły oraz dziecka z uszkodzonym słuchem. W rozdziale trzecim scharakteryzowano ogólne zagadnienia relacji społecznych zachodzących w rodzinie oraz w klasie szkolnej, a także potrzeby dziecka, które są zaspakajane przez oba te środowiska w celu jego optymalnego rozwoju. Ponadto rozdział ten traktuje o znaczeniu klasy szkolnej w integracji, a także o roli nauczyciela w kształtowaniu relacji społecznych wśród uczniów. Rozdział czwarty przedstawia ocenę relacji zachodzących w klasie pomiędzy uczniami z wadą słuchu i ich rówieśnikami, dokonaną zarówno przez nauczycieli wiodących, jak i wspomagających w klasie integracyjnej. Rozdział piąty zaś opisuje relacje pomiędzy uczniami w świetle wyników badań socjometrycznych klas integracyjnych. Badania z zastosowaniem techniki socjometrycznej J.L. Moreno ?Test wyboru? i techniki ?Zgadnij kto?? pozwoliły na sprawdzenie rzeczywistych stosunków panujących w klasach integracyjnych ze szczególnym uwzględnieniem miejsca dziecka z wadą słuchu w klasie. W rozdziale szóstym zamieszczono wskazówki do udoskonalania, monitorowania i ewaluacji pracy nauczyciela w klasie, w której uczniami są zarówno dzieci sprawne, jak i dzieci z trudnościami rozwojowymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole

  • [WIEDZA I PRAKTYKA]

    Kategoria: Pedagogika>LogopediaWysyłka: do 3 dni

    W publikacji „Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna” logopedzi – wieloletni praktycy,... Pełen opis produktu 'Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna' »

    W publikacji „Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna” logopedzi – wieloletni praktycy, zamieszczają szereg przemyślanych, przydatnych kart pracy – dzięki zróżnicowanej trudności każde dziecko – przy pomocy rodziców lub logopedy – będzie mogło znaleźć odpowiedni materiał dla siebie. Materiał jest podzielony na 3 części. Dzięki temu dostajecie Państwo w swoje ręce praktyczną, narzędziową pomoc w codziennej pracy....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna

  • [Impuls]

    Kategoria: Podręczniki do nauki językówWysyłka: od ręki

    Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę... Pełen opis produktu 'Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej' »

    Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia.Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej

  • [WIEDZA I PRAKTYKA]

    Kategoria: / Ebooki / Edukacja

    Tytuł Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Podtytuł Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna Autor Joanna Ćwiklińska, Dr... Pełen opis produktu 'Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna' »

    Tytuł Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Podtytuł Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna Autor Joanna Ćwiklińska, Dr N. Hum. Dorota Beata Wojewód Kurowska Język polski Wydawnictwo Wiedza
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna

  • [IMPULS]

    Kategoria: / Ebooki / Pedagogika Oświata i szkolnictwo

    Tytuł Przewodnicy w świecie ciszy Podtytuł Poradnik dla rodziców dzieci z wadą słuchu Autor Joanna Domeradzka-Kowalkowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-02... Pełen opis produktu 'Przewodnicy w świecie ciszy Poradnik dla rodziców dzieci z wadą słuchu' »

    Tytuł Przewodnicy w świecie ciszy Podtytuł Poradnik dla rodziców dzieci z wadą słuchu Autor Joanna Domeradzka-Kowalkowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-022-3 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przewodnicy w świecie ciszy Poradnik dla rodziców dzieci z wadą słuchu

  • []

    Kategoria: UŻYWANA > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Medycyna, nauki medyczne > Fizjoterapia, rehabilitacjaWysyłka: od ręki

    .description { padding: 11px; box-sizing: border-box; max-width: 1200px; } .description .section { padding: 15px 0; } @media (max-width: 991px) { .description .section .item-6:nth-child(1) { padding-bottom:... Pełen opis produktu 'GÓRALÓWNA REHABILITACJA MAŁYCH DZIECI Z WADĄ SŁUCH' »

    .description { padding: 11px; box-sizing: border-box; max-width: 1200px; } .description .section { padding: 15px 0; } @media (max-width: 991px) { .description .section .item-6:nth-child(1) { padding-bottom: 10px; } } @media (min-width: 992px) { .description .section { display: flex; align-items: center; } .description .item-6 { width: 50%; float: left; position: relative; min-height: 1px; } } .description *, .description *::after, .description *::before { box-sizing: border-box; } .description .item { padding-left: 15px; padding-right: 15px; } .description .item-12 { width: 100%; min-height: 1px; } .description .text-item h1, .description .text-item h2 { display: block; font-family: "Roboto", "Open Sans", sans-serif /* once Roboto font is available globally on allegro sites, this fallback is not needed anymore */; font-weight: 500; margin: 18px 0; } .description .text-item p { margin: 16px 0; word-wrap: break-word; } .description .text-item h1 { color: #444444; font-size: 24px; line-height: 24px; } .description .text-item h2 { color: #444444; font-size: 18px; line-height: 18px; } .description .text-item ol, .description .text-item ul { padding-left: 40px; margin: 16px 0; } .description .text-item { color: #444444; font-family: "Open Sans", sans-serif; font-size: 16px; line-height: 22px; width: 100%; word-wrap: break-word; } .description .image-item img { display: block; margin-left: auto; margin-right: auto; max-width: 100%; } .description .video-item .yt-container { margin-left: auto; margin-right: auto; max-width: 853px; } .description .video-item .yt-responsive-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; padding-top: 30px; height: 0; overflow: hidden; } .description .video-item .yt-container .yt-responsive-container iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } .hidden { display: none; } function showHiddenVideos() { var elements = document.getElementsByClassName('yt-container hidden'); for (var i = 0; i < elements.length; i++) { elements[i].classList.remove('hidden'); } } REHABILITACJA MAŁYCH DZIECI Z WADĄ SŁUCHUAUTORMaria GóralównaBożena HołyńskaOPIS:Książka w bardzo dobrym stanieLekko pożółkłe strony wskutek działania czasuPosiada pieczęćWydanie 1Na maila mogę wysłać spis treściIstnieje możliwość wysłąnia ksiązki za granicę (przed zakupem prosimy o kontakt w celu ustalenia dokładenj ceny przesyłki)Liczba stron: 224P
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GÓRALÓWNA REHABILITACJA MAŁYCH DZIECI Z WADĄ SŁUCH

  • [Uniwersytet Rzeszowski]

    Kategoria: Pedagogika>Pedagogika ogólnaWysyłka: do 3 dni

    człowieka.W rozdziale drugim omówiono wybrane problemy związane z niepełnosprawnością człowieka, głównie wynikające z dysfunkcji sensorycznej - z uszkodzenia narządu słuchu.... Pełen opis produktu 'Odpowiedzialność młodzieży z wadą słuchu' »

    Rzeszów 2014, wydanie 1, format 165 x 230, objętość 186 str., oprawa twardaOdpowiedzialność jest pojęciem interdyscyplinarnym, a refleksja nad nią ukazuje przede wszystkim wieloznaczność pojęcia i wieloaspektowość zjawiska. Analizie pojęcia odpowiedzialności i poczucia odpowiedzialności poświęcono rozdział pierwszy niniejszej publikacji. Przyjęto za zasadnicze rozważania Hansa Jonasa, które stały się ważne dla współczesnego nurtu filozofii odpowiedzialności. W podobnym tonie odpowiedzialność, świadomość i poczucie odpowiedzialności definiuje Franciszek Zawadzki, który sugeruje różnicowanie wskazanych tu pojęć, jak również wiąże poczucie odpowiedzialności z indywidualnymi predyspozycjami osoby, świadomość odpowiedzialności i samą odpowiedzialność z kolei ze stosunkami społecznymi. W kolejnych podrozdziałach rozdziału pierwszego staram się omówić związek i miejsce odpowiedzialności w systemie wartości współczesnego człowieka. Kontekst społeczny tego podrozdziału wynika z faktu, że świat wartości zdeterminowany jest kulturą, ta zaś wynika z natury społecznej. W podrozdziale trzecim skupiono uwagę na poczuciu odpowiedzialności rozumianej jako cecha człowieka, a więc także w perspektywie psychologii, głównie rozwoju człowieka.W rozdziale drugim omówiono wybrane problemy związane z niepełnosprawnością człowieka, głównie wynikające z dysfunkcji sensorycznej - z uszkodzenia narządu słuchu. Osoby z wadą słuchu stanowią specyficzną grupę społeczną, silnie zintegrowaną „od środka”, a spoiwem wiążącym jest odmienny sposób komunikacji (por. Szczepankowski 1999; Kobosko 2009; Bartnikowska 2010) i nierzadko porażki w osiągnięciu odpowiedniej kompetencji komunikacyjnej, która warunkuje kształtowanie się kompetencji językowej. Najpoważniejszą konsekwencją uszkodzonego narządu słuchu są trudności w nabyciu kompetencji komunikacyjnej, spowodowane często niewłaściwymi postawami rodziców, którzy przestają komunikować się z niesłyszącym dzieckiem (Bouvet 1996; Prillwitz 1996). To z kolei powoduje znaczące niedostatki w opanowaniu języka.Następne części pracy: rozdział trzeci i kolejne stanowią opis podjętych badań, analizę uzyskanych rezultatów oraz wnioski. Dla przejrzystości analiz każdy rozdział wieńczy podsumowanie.Możliwości kształtowania się poczucia odpowiedzialności ukazano w aspekcie teorii wspólnych i swoistych cech młodzieży z wadą słuchu i słyszących.Spis treściWstęp ROZDZIAŁ IOdpowiedzialność w ujęciu teoretycznym i jej pedagogiczne implikacje1. Odpowiedzialność i poczucie odpowiedzialności w koncepcjach teoretycznych2. Odpowiedzialność w procesie wychowania. Społeczny kontekst odpowiedzialności3. Świadomość i poczucie odpowiedzialności jako zaleta człowieka. Odpowiedzialnośćw kontekście indywidualnym4. Poczucie odpowiedzialności człowieka i proces jego kształtowania w kontekście uzyskiwanego rozwoju i dojrzałości ROZDZIAŁ IIPoczucie odpowiedzialności a niepełnosprawność człowieka1. Niepełnosprawność osoby a możliwości bycia odpowiedzialnym2. Kształtowanie się poczucia odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu w kontekście podjętych rozważań teoretycznych ROZDZIAŁ IIIPoczucie odpowiedzialności młodzieży w badaniach własnych1. Założenia wprowadzające w problematykę podjętych empirii2. Przedmiot i cele badań własnych3. Problemy badawcze4. Metody, techniki i narzędzia badawcze5. Obszar i organizacja badań własnych. Charakterystyka badanych grup młodzieży6. Uwagi o sposobie analizy i prezentacji uzyskanych wyników ROZDZIAŁ IVOdpowiedzialność, jej rozumienie i poczucie w świetle wyników badań własnych1. Poczucie odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu2. Poczucie odpowiedzialności młodzieży słyszącejPodsumowanie. Podobieństwa i różnice w rozumieniu i poczuciu odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu i słyszącej ROZDZIAŁ VWybrane czynniki osobowościowe i ich znaczenie w kształtowaniu się poczucia odpowiedzialności młodzieży1. Umiejscawianie kontroli i jego związek z poziomem poczucia odpowiedzialności badanych2. Samoocena a poziom poczucia odpowiedzialności badanej młodzieżyPodsumowanie. Poczucie kontroli i samoocena badanej młodzieży a ich poziom poczucia odpowiedzialności ROZDZIAŁ VIPoczucie odpowiedzialności w kontekście wybranych czynników edukacyjnych i rodzinnych1. System kształcenia młodzieży z wadą słuchu i jego związek z poziomem poczucia odpowiedzialności badanych z niepełnosprawnością2. Preferowany sposób komunikacji językowej a poziom poczucia odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu3. System wartości badanej młodzieży a poziom poczucia odpowiedzialności3.1. System wartości ostatecznych badanej młodzieży3.2. System wartości instrumentalnych badanej młodzieży3.3. Odpowiedzialność i jej miejsce w systemie wartości badanychPodsumowanie. Podobieństwa i różnice w hierarchii wartości młodzieży i ich związekz poczuciem odpowiedzialności badanych4. Postawy rodzicielskie matek i ojców w percepcji młodzieży a poziom poczucia odpowiedzialności badanych4.1. Postawy rodzicielskie matek w retrospektywnej ocenie badanych z wadą słuchu i słyszących4.2. Postawy rodzicielskie ojców w retrospektywnej ocenie młodzieży z wadą słuchu i słyszącejPodsumowanie. Postawy rodzicielskie w retrospektywnej ocenie badanych i ich związek z poziomem poczucia odpowiedzialności ROZDZIAŁ VIIWspólne i swoiste czynniki psychospołeczne mające związek z poczuciem odpowiedzialności młodzieży słyszącej i z uszkodzonym narządem słuchu. Uogólnienia końcowe1. Wybrane czynniki psychospołeczne i ich związek z poczuciem odpowiedzialności młodzieży z wadą słuchu2. Czynniki psychospołeczne mające związek z poczuciem odpowiedzialności młodzieży słyszącej3. Wspólne i swoiste czynniki kształtowania się poczucia odpowiedzialności młodzieżyz wadą słuchu i słyszącej w świetle wyników badań własnych ROZDZIAŁ VIIIZadania wychowania do odpowiedzialności1. Kształtowanie poczucia odpowiedzialności jako droga w kierunku integracji psychospołecznej osób z niepełnosprawnością2. Wychowanie do odpowiedzialności adolescentów Zakończenie Bibliografia Spis tabel, wykresów i schematów Summary...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odpowiedzialność młodzieży z wadą słuchu

  • [Oficyna Wydawnicza Impuls]

    Kategoria: Książki>Zdrowie. Medycyna. Uroda>Medycyna>Choroby. Terapia. Leki>Terapia. Opieka. Rehabilitacja. Fizjoterapia>NiepełnosprawniWysyłka: do 3 dni

    0x0040c39000000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uczeń Z Wadą Słuchu W Szkole Ogólnodostępnej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , od zdania do tekstu jest programem MDS dostosowanym do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także wykorzystywany podczas zajęć z... Pełen opis produktu 'Metoda dobrego startu. Wspomaganie rozwoju dzieci, zwłaszcza z opóźnionym rozwojem mowy i wadą słuchu. Od słowa do zdania,od zdania do tekstu. - Bogdanowicz Marta, Szewczyk Małgorzata' »

    Opis - Format podręcznika A4 stron 56 teczka A4 6 książeczek tematycznych 25 kart ze wzorami karta z wyrazami pomocniczymi do wycięcia 2 kukiełki do wycięcia płyta CD Od słowa do zdania, od zdania do tekstu jest programem MDS dostosowanym do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także wykorzystywany podczas zajęć z małymi dziećmi, rozwijającymi się prawidłowo. Publikacja składa się z podręcznika, teczki oraz płyty CD. W podręczniku znajduje się rozdział poświęcony dzieciom z wadą słuchu i ich specjalnym potrzebom edukacyjnym, charakterystyka Metody Dobrego Startu i jej zastosowania w pracy z tymi dziećmi, a także dokładny opis programu Od słowa do zdania, od zdania do tekstu i zajęć, na których jest on stosowany. Oprócz tego są również trzy przykładowe scenariusze zajęć oraz propozycje zabaw i ćwiczeń. W teczce znajdują się książeczki tematyczne, ilustracje, wzory wspomagające prawidłową wymowę wierszyków, zdań i wyrazów, wyrazy do wycinania oraz kartonowe kukiełki. Książeczki tematyczne (o zwierzętach hodowlanych, owocach, warzywach, ubraniach oraz Bożym Narodzeniu) zawierają ćwiczenia wykorzystujące Metodę Dobrego Startu. Są one opracowane w taki sposób, aby dzieci z radością je wykonywały. Oprócz zadań, w których opracowują i utrwalają materiał językowy, znajdują się również polecenia łatwiejsze i przyjemniejsze, np. kolorowanie ilustracji, poznawanie świata poprzez własne doświadczenia. Na płycie znajdują się odgłosy zwierząt potrzebne do wykonania niektórych ćwiczeń z książeczek tematycznych oraz czytane przez lektora opowieści dziadka Leona, jednego z bohaterów książeczek, a także wierszyki i rymowanki. Nazwa - Metoda dobrego startu. Wspomaganie rozwoju dzieci, zwłaszcza z opóźnionym rozwojem mowy i wadą słuchu. Od słowa do zdania,od zdania do tekstu. Autor - Bogdanowicz Marta, Szewczyk Małgorzata Oprawa - Twarda Wydawca - Harmonia Kod ISBN - 9788371342622 Kod EAN - 9788371342622 Rok wydania - 2008 Język - polski Format - 21.5x30.0cm Ilość stron - 2 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-12-29
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metoda dobrego startu. Wspomaganie rozwoju dzieci, zwłaszcza z opóźnionym rozwojem mowy i wadą słuchu. Od słowa do zdania,od zdania do tekstu. - Bogdanowicz Marta, Szewczyk Małgorzata

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . W rozdziale pierwszym zamieszczono informacje dotyczące niepełnosprawności, jaką jest wada słuchu. Przedstawiono ujęcia terminologiczne osoby z wadą słuchu, klasyfikacje... Pełen opis produktu 'Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole - Jegier Aneta, Kosowska Magdalena' »

    Opis - Dzieci niepełnosprawne są obecne w wielu klasach szkolnych. Mimo trudności związanych z niepełnosprawnością ich potrzeby są właściwe dla wieku rozwojowego. Tak samo jak ich koledzy chcą poznawać świat, czując miłość i wsparcie bliskich oraz życzliwość nauczycieli i rówieśników. Zawarte w książce treści skłaniają do refleksji i są inspiracją do poszukiwań najlepszych możliwości stworzenia dzieciom zwadą słuchu dobrych warunków edukacji. Polecana jest wszystkim osobom zainteresowanym wzmacnianiem środowiska szkolnego oraz wspomaganiem funkcjonowania w szkole dzieci niepełnosprawnych. W rozdziale pierwszym zamieszczono informacje dotyczące niepełnosprawności, jaką jest wada słuchu. Przedstawiono ujęcia terminologiczne osoby z wadą słuchu, klasyfikacje wad słuchu, audiologiczne środki wspomagania słyszenia oraz sposoby porozumiewania się osób z uszkodzeniem słuchu. Ponadto scharakteryzowano rozwój psychospołeczny dziecka sprawnego oraz dziecka z uszkodzonym narządem słuchu. W rozdziale drugim przedstawiono definicyjne ujęcia integracji, a także podstawy prawne dotyczące uczęszczania dzieci z wadą słuchu do szkół integracyjnych. Rozdział ten zawiera także treści opisujące warunki integracji dziecka z wadą słuchu w środowisku szkolnym, ukazując je od strony nauczyciela, szkoły oraz dziecka z uszkodzonym słuchem. W rozdziale trzecim scharakteryzowano ogólne zagadnienia relacji społecznych zachodzących w rodzinie oraz w klasie szkolnej, a także potrzeby dziecka, które są zaspakajane przez oba te środowiska w celu jego optymalnego rozwoju. Ponadto rozdział ten traktuje o znaczeniu klasy szkolnej w integracji, a także o roli nauczyciela w kształtowaniu relacji społecznych wśród uczniów. Rozdział czwarty przedstawia ocenę relacji zachodzących w klasie pomiędzy uczniami z wadą słuchu i ich rówieśnikami, dokonaną zarówno przez nauczycieli wiodących, jak i wspomagających w klasie integracyjnej. Rozdział piąty zaś opisuje relacje pomiędzy uczniami w świetle wyników badań socjometrycznych klas integracyjnych. Badania z zastosowaniem techniki socjometrycznej J.L. Moreno ?Test wyboru? i techniki ?Zgadnij kto?? pozwoliły na sprawdzenie rzeczywistych stosunków panujących w klasach integracyjnych ze szczególnym uwzględnieniem miejsca dziecka z wadą słuchu w klasie. W rozdziale szóstym zamieszczono wskazówki do udoskonalania, monitorowania i ewaluacji pracy nauczyciela w klasie, w której uczniami są zarówno dzieci sprawne, jak i dzieci z trudnościami rozwojowymi. Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole Nazwa - Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole Autor - Jegier Aneta, Kosowska Magdalena Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788376413815 Kod EAN - 9788376413815 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - Engram Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 160 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-03-08
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole - Jegier Aneta, Kosowska Magdalena

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Pedagogika/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Medisquad.pl

Sprzęt medyczny, rehabilitacyjny, ortopedyczny oraz książki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.02.2012
..., aspel, seca, 3m, brael, anios, tera band, bremed, ecolab, riester
Produkty w ofercie: 1374
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, impuls, medipage, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5021
Promocje: 107
Wysyłka do 3 dni: 5020
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0