[helion]
Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni
Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby
znacząco poprawić wynikiNiedobór klientów, niskie przychody. Częsta
sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia,
zaczyna...
Pełen opis produktu 'Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży' »
Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby
znacząco poprawić wynikiNiedobór klientów, niskie przychody. Częsta
sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia,
zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać
tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę
i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem.
Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu
oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe
szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry
nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się
rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich
przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów —
umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej
i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem
handlowym.W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w
praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o:
62 powodach słabej sprzedaży; 71 narzędziach handlowych
przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży; 57 zdefiniowanych
obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.Całość uzupełniają
informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta
książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W
przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona
jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje,
co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci
przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak
firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do
tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego
modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą
wygrywać z konkurencją.Książka może się stać firmową bazą wiedzy
handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy,
podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest
zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do
rozdziału, który porusza dane zagadnienie....