Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [UMCS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Politologia, stos. międzynarodowe

    Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych... Pełen opis produktu 'Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2' »

    Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów. Nazwa - Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 ... Pełen opis produktu 'Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 - Praca zbiorowa' »

    Opis - Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która to "wielogłosowość" pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe. A także odnajdzie odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów. Nazwa - Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377841389 Kod EAN - 9788377841389 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 262 Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-05-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 - Praca zbiorowa

  • [Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej]

    Kategoria: Różne

    , do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można... Pełen opis produktu 'Współczesne media. Wolne media?. Tom 1/3.' »

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddziaływania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media?" jest próbą odpowiedzi na te pytania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media. Wolne media?. Tom 1/3.

  • [UMCS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumen... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1-2' »

    Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1-2

  • [UMCS]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumen... Pełen opis produktu 'Współczesne media tom 1-2' »

    Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media tom 1-2

  • [UMCS]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Nauki humanistyczne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media tom 1-2

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Nazwa - Współczesne media Tom 1-2 ... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1-2 - Hofman Iwona, Danuta Kępa-Figur' »

    Opis - Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Nazwa - Współczesne media Tom 1-2 Autor - Hofman Iwona, Danuta Kępa-Figur Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788322730874 Kod EAN - 9788322730874 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 819 Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1-2 - Hofman Iwona, Danuta Kępa-Figur

  • [UMCS]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach' »

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością – pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

  • Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,02 zł
    37,80 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: od ręki

    również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach' »

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością – pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

  • [UMCS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Sztuka, kultura i etnologia

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach' »

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

  • [UMCS]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki ? choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością... Pełen opis produktu 'Współczesne media tom 1 Wartości w mediach' »

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki ? choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością ? pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości ?uznanych? z praktyką wprowadzania wartości ?aspirujących? było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media tom 1 Wartości w mediach

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    "Współczesne media - wolne media"" jest próbą odpowiedzi na te pytania. Nazwa - Współczesne media Wolne media Tom 1-3 ... Pełen opis produktu 'Współczesne media Wolne media Tom 1-3 - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura' »

    Opis - Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne" A jeśli tak, to od czego" Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów" Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddziaływania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media"" jest próbą odpowiedzi na te pytania. Nazwa - Współczesne media Wolne media Tom 1-3 Autor - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788322732588 Kod EAN - 9788322732588 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 17.1x24.1 Ilość stron - 704 Ilość elementów - 3 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-01-31
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Wolne media Tom 1-3 - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

  • [UMCS]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    , do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można... Pełen opis produktu 'Współczesne media Wolne media Tom 1-3' »

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddziaływania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media?" jest próbą odpowiedzi na te pytania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Wolne media Tom 1-3

  • Współczesne media Wolne media Tom 1-3 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    66,15 zł
    73,50 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    , do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można... Pełen opis produktu 'Współczesne media Wolne media Tom 1-3' »

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddziaływania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media?" jest próbą odpowiedzi na te pytania....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Wolne media Tom 1-3

  • [UMCS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat... Pełen opis produktu 'Współczesne media Wolne media Tom 1-3' »

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Wolne media Tom 1-3

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne. Nazwa - Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach Autor - Iwona Hofman,... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura' »

    Opis - W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne. Nazwa - Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach Autor - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377844533 Kod EAN - 9788377844533 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 288 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka "Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od... Pełen opis produktu 'Współczesne media Media informacyjne Tom 1 - Praca zbiorowa' »

    Opis - Książka "Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie "media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej. Nazwa - Współczesne media Media informacyjne Tom 1 Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377847992 Kod EAN - 9788377847992 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 17.0x24.5cm Ilość stron - 216 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Informatyka - Zajęcia komputerowe Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Media informacyjne Tom 1 - Praca zbiorowa

  • [UMCS]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    proponujemy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach.... Pełen opis produktu 'Współczesne media - medialny obraz świata Tom 1 Zagadnienia teoretyczne' »

    Ze sformułowania "medialny obraz świata (MOS), nawiązującego do terminu językowy obraz świata (JOS), korzystają badacze różnych dyscyplin nauk humanistycznych i społecznych. Jest ono ważne zarówno w badaniach dotyczących społecznego, czy szerzej kulturowego oddziaływania mediów masowych, jak też w badaniach dotyczących relacji między medialnym obrazem świata a językowym obrazem świata. Publikacja, którą proponujemy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji MOS. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media - medialny obraz świata Tom 1 Zagadnienia teoretyczne

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym). Nazwa - Współczesne media - medialny obraz świata Tom 1 Zagadnienia... Pełen opis produktu 'Współczesne media - medialny obraz świata Tom 1 Zagadnienia teoretyczne - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura' »

    Opis - Niniejsza publikacja zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji MOS. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym). Nazwa - Współczesne media - medialny obraz świata Tom 1 Zagadnienia teoretyczne Autor - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377845998 Kod EAN - 9788377845998 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 17.0x22.4cm Ilość stron - 316 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media - medialny obraz świata Tom 1 Zagadnienia teoretyczne - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

  • [UMCS]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe>Wydawnictwa naukoweWysyłka: do 3 dni

    Struktura Publikacji Współczesne Media - Kryzys W Mediach Uwzględnia Zarówno Specyfikę Zawartego W Tytule Zagadnienia, Jak I To, że Stało Się Ono Przedmiotem Analiz Przeprowadzanych... Pełen opis produktu 'Współczesne Media Kryzys W Mediach Tom 1-2' »

    Struktura Publikacji Współczesne Media - Kryzys W Mediach Uwzględnia Zarówno Specyfikę Zawartego W Tytule Zagadnienia, Jak I To, że Stało Się Ono Przedmiotem Analiz Przeprowadzanych Przez Badaczy Różnych Dyscyplin Naukowych - M.in. Politologów, Prawników I Językoznawców, Która To Wielogłosowość Pozwala Na Zobaczenie Zjawiska Z Różnych Perspektyw Badawczych. Media Są - Z Jednej Strony - Podmiotem Odpowiedzialnym Za Kształtowanie Obrazu Kryzysu W Ogóle Oraz Obrazu Poszczególnych Jego Przejawów. Z Drugiej Zaś, Są Przedmiotem Oddziaływania Czynników, Które Kryzys Wywołują. Dzięki Tej Monografii Czytelnik Otrzyma Argumenty Potwierdzające Tezę, że Media Są Rodzajem Kodu Komunikacyjnego, Za Pomocą Którego Tworzony Jest Obraz Kryzysu Oraz Obraz Sytuacji Uznawanych Za Kryzysowe. A Także Odnajdzie Odpowiedź Na Pytania Dotyczące Diagnozowanego Współcześnie Kryzysu Funkcjonowania Mediów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne Media Kryzys W Mediach Tom 1-2


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 161774
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 161774
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music, sony music entertainment, warner music poland, emi, cherry red
Produkty w ofercie: 1318806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 146217
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, zielona sowa, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 93973
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 296847
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296847
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, helion, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 169572
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 90375
Promocje: 89430
Wysyłka do 3 dni: 90375
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, bellona, wolters kluwer, egmont, olesiejuk, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 108498
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 108498
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka, zysk i s-ka wydawnictwo, difin
Produkty w ofercie: 4870
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0