Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów. Nazwa - Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 ... Pełen opis produktu 'Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 - Praca zbiorowa' »

    Opis - Struktura publikacji "Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która to "wielogłosowość" pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe. A także odnajdzie odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów. Nazwa - Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377841389 Kod EAN - 9788377841389 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 262 Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-05-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Kryzys w mediach Tom 1-2 - Praca zbiorowa

  • [Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o WSPÓŁCZESNE MEDIA KRYZYS W MEDIACH TOM 1/2

  • [UMCS]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumen... Pełen opis produktu 'Współczesne media tom 1-2' »

    Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media tom 1-2

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Nazwa - Współczesne media Tom 1-2 ... Pełen opis produktu 'Współczesne media Tom 1-2 - Hofman Iwona, Danuta Kępa-Figur' »

    Opis - Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Nazwa - Współczesne media Tom 1-2 Autor - Hofman Iwona, Danuta Kępa-Figur Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788322730874 Kod EAN - 9788322730874 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 819 Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Tom 1-2 - Hofman Iwona, Danuta Kępa-Figur

  • [UMCS]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Nauki humanistyczne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media tom 1-2

  • [Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej]

    Kategoria: Różne

    , do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można... Pełen opis produktu 'Współczesne media. Wolne media?. Tom 1/3.' »

    Rok 1989 traktowany jest jako cezura wyznaczająca początek III RP oraz początek ery wolnych mediów. Pokolenie urodzonych w wolnej Polsce wkracza w dorosłość. Wydaje się, że z perspektywy dwudziestu lat można już ostrożnie formułować wnioski dotyczące kierunku rozwoju mediów. Powszechność użycia określenia "wolne media" nie budzi wątpliwości. Wątpliwości dotyczą charakteru fragmentu rzeczywistości, do którego odsyła to określenie. Czy media rzeczywiście są wolne? A jeśli tak, to od czego? Jakie zagrożenia dotyczą współczesnych mediów? Mówiąc o (wolnych) mediach, nie można zapomnieć o odmienności ograniczeń mediów funkcjonujących przed 1989 r. i mediów 20 lat później. Powstają pytania dotyczące sposobu i celu oddziaływania prasy, radia, telewizji, internetu. Trzytomowa monografia "Współczesne media - wolne media?" jest próbą odpowiedzi na te pytania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media. Wolne media?. Tom 1/3.

  • [UMCS]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez... Pełen opis produktu 'Współczesne media - media informacyjne Tom 2' »

    Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej. Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media - media informacyjne Tom 2

  • [UMCS]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki ? choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością... Pełen opis produktu 'Współczesne media tom 1 Wartości w mediach' »

    W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki ? choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością ? pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości ?uznanych? z praktyką wprowadzania wartości ?aspirujących? było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media tom 1 Wartości w mediach

  • Współczesne media Media informacyjne Tom 1 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,02 zł
    37,80 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: do 3 dni

    Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez... Pełen opis produktu 'Współczesne media Media informacyjne Tom 1' »

    Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie media informacyjne nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej. Ze Wstępu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Media informacyjne Tom 1

  • [UMCS]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez... Pełen opis produktu 'Współczesne media - media informacyjne Tom 1' »

    Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie media informacyjne nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej. Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media - media informacyjne Tom 1

  • [UMCS]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Polityka

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Media informacyjne Tom 1.

  • [UMCS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Politologia, stos. międzynarodowe

    Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez... Pełen opis produktu 'Współczesne media Media informacyjne Tom 1' »

    Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Media informacyjne Tom 1

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    KsiążkaWspółczesne Media - Media Informacyjne To Już Siódma Publikacja Z Serii Współczesne Media, Która Pod Naszą Redakcją Jest Wydawana Od 2009 Roku Przez Wydawnictwo... Pełen opis produktu 'Współczesne Media - Media Informacyjne Tom 2' »

    KsiążkaWspółczesne Media - Media Informacyjne To Już Siódma Publikacja Z Serii Współczesne Media, Która Pod Naszą Redakcją Jest Wydawana Od 2009 Roku Przez Wydawnictwo UMCS. Tym Razem Czytelnikowi Zainteresowanemu Teorią I Praktyką Mediów Chciałybyśmy
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne Media - Media Informacyjne Tom 2

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka "Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od... Pełen opis produktu 'Współczesne media Media informacyjne Tom 1 - Praca zbiorowa' »

    Opis - Książka "Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie "media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej. Nazwa - Współczesne media Media informacyjne Tom 1 Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377847992 Kod EAN - 9788377847992 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 17.0x24.5cm Ilość stron - 216 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Informatyka - Zajęcia komputerowe Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media Media informacyjne Tom 1 - Praca zbiorowa

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    Książka Współczesne Media - Media Informacyjne To Już Siódma Publikacja Z Serii Współczesne Media, Która Pod Naszą Redakcją Jest Wydawana Od 2009 Roku Przez... Pełen opis produktu 'Współczesne Media Media Informacyjne Tom 1' »

    Książka Współczesne Media - Media Informacyjne To Już Siódma Publikacja Z Serii Współczesne Media, Która Pod Naszą Redakcją Jest Wydawana Od 2009 Roku Przez Wydawnictwo UMCS. Tym Razem Czytelnikowi Zainteresowanemu Teorią I Praktyką Mediów Chciałybyśmy Za
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne Media Media Informacyjne Tom 1

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2.

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

  • Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    [katedra wydawnictwo naukowe]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje tom 2' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje tom 2

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 166441
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 166441
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, bis records, chandos
Produkty w ofercie: 1138652
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 146835
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, znak, lektorklett
Produkty w ofercie: 92074
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 307588
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 307588
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, nasza księgarnia warszawa, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171506
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, zielona sowa, egmont, olesiejuk, bellona, wolters kluwer, helion, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 111085
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 111085
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0