Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Impuls]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna' »

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i nowopowstałych kierunków współczesnej pedagogiki, do których należy pedagogika miejsca. Wybór tematyki opracowania ma swoje uzasadnienie w przemianach instytucji edukacyjnych i społecznych relacji wychowawczych. Każdy z tekstów stanowi wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej, w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń.Fragment ze Wstępu Wszystkie teksty zawarte w niniejszej książce stanowią wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń. O strukturze publikacji zadecydowały wyszczególnione obszary, w których obrębie toczyły się naukowe dyskusje. Należy jednak wyraźnie podkreślić, że przygotowane teksty mają charakter wielowątkowy oraz interdyscyplinarny. Wpisanie tekstu do jednej z pięciu części publikacji jest podyktowane wyraźnym zaakcentowaniem przez Autora głównego z podjętych motywów. Pierwsza część publikacji zawiera opracowania, w których dokonano rozważań nad historycznymi i współczesnymi konotacjami przestrzeni edukacyjnej. Druga część poświęcona została szerokim analizom procesu transformacji przestrzeni edukacyjnej w jej formalnym i nieformalnym wymiarze. W tekstach usytuowanych w części trzeciej scharakteryzowane zostały wybrane zjawiska edukacyjne w przestrzeni publicznej. Część czwarta skoncentrowana jest wokół refleksji nad przedszkolem i szkołą jako przestrzeniach praktyki edukacyjnej. Kolejna, piąta część, przedstawia osobę nauczyciela, którego różnorodna aktywność zawodowa jest wyraźnie dostrzegana w przestrzeni edukacyjnej. Przestrzeń edukacyjną należy postrzegać jako zjawisko wielopłaszczyznowe, dynamicznie, zmienne, o charakterze otwartym. Mamy nadzieję, że udało nam się dokonać opisu przestrzeni edukacyjnej w całej jej różnorodności, a także zainspirować do dalszych analiz, wykraczających diagnozą i opisem poza zarysowany w niniejszym opracowaniu obszar badawczy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna

  • [Impuls]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna' »

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i nowopowstałych kierunków współczesnej pedagogiki, do których należy pedagogika miejsca. Wybór tematyki opracowania ma swoje uzasadnienie w przemianach instytucji edukacyjnych i społecznych relacji wychowawczych. Każdy z tekstów stanowi wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej, w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń.Fragment ze Wstępu Wszystkie teksty zawarte w niniejszej książce stanowią wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń. O strukturze publikacji zadecydowały wyszczególnione obszary, w których obrębie toczyły się naukowe dyskusje. Należy jednak wyraźnie podkreślić, że przygotowane teksty mają charakter wielowątkowy oraz interdyscyplinarny. Wpisanie tekstu do jednej z pięciu części publikacji jest podyktowane wyraźnym zaakcentowaniem przez Autora głównego z podjętych motywów. Pierwsza część publikacji zawiera opracowania, w których dokonano rozważań nad historycznymi i współczesnymi konotacjami przestrzeni edukacyjnej. Druga część poświęcona została szerokim analizom procesu transformacji przestrzeni edukacyjnej w jej formalnym i nieformalnym wymiarze. W tekstach usytuowanych w części trzeciej scharakteryzowane zostały wybrane zjawiska edukacyjne w przestrzeni publicznej. Część czwarta skoncentrowana jest wokół refleksji nad przedszkolem i szkołą jako przestrzeniach praktyki edukacyjnej. Kolejna, piąta część, przedstawia osobę nauczyciela, którego różnorodna aktywność zawodowa jest wyraźnie dostrzegana w przestrzeni edukacyjnej. Przestrzeń edukacyjną należy postrzegać jako zjawisko wielopłaszczyznowe, dynamicznie, zmienne, o charakterze otwartym. Mamy nadzieję, że udało nam się dokonać opisu przestrzeni edukacyjnej w całej jej różnorodności, a także zainspirować do dalszych analiz, wykraczających diagnozą i opisem poza zarysowany w niniejszym opracowaniu obszar badawczy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 1. Geneza, przemiany, nowe znaczenia - Wiktor Żłobicki' »

    Opis - Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych poniżej tekstów wydaje się być odpowiedzią na tak sformułowany postulat. Trzeba przy tym zaznaczyć, że charakterystyczna dla prac zbiorowych poliwalentność wiedzy i sposobów jej prezentacji stanowi wyzwanie, któremu sprostać powinni redaktorzy naukowi. Dlatego w prezentowanej zbiorowej publikacji poświęconej genezie, przemianom i nowym znaczeniom przestrzeni edukacyjnej wychodzimy od konstatacji, że przestrzeń jako pojęcie obecne już w wielu dziedzinach nauki wciąż nie doczekała się jednoznacznego zdefiniowania. Można jednak przyjąć, że przestrzeń w swojej istocie jest wielowymiarowa, a znajdujące się w niej podmioty i przedmioty wzajemnie na siebie oddziałują. Z pedagogicznego punktu widzenia istotna dla rozumienia pojęcia przestrzeni edukacyjnej wydaje się perspektywa podmiotu pozostającego w różnorodnych, skutkujących jego rozwojem, relacjach z otoczeniem społecznym. Być może, lektura tej książki przybliży Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań, m.in.: w jakim stopniu przestrzeń edukacyjna jest jej podmiotom narzucana, a w jakim jest przez nie kreowana, w jakich relacjach pozostają ze sobą przestrzeń nauczania i przestrzeń uczenia się, jak tworzona jest przestrzeń różnych instytucji edukacyjnych etc. Mamy nadzieję, że takich pytań i owocnych odpowiedzi zrodzi się więcej za sprawą kilku głównych wątków, wokół których prowadzili swoją narrację autorzy poszczególnych artykułów. I tak w części pierwszej znalazły się teksty autorów, którzy z różnych perspektyw dokonali rozpoznania skomplikowanego charakteru przestrzeni edukacyjnej. Część drugą tworzą prace autorów koncentrujących się na podmiotach pozostających w relacjach z przestrzenią edukacyjną. Zgoła inną, bo instytucjonalną perspektywę analizowania owej przestrzeni, zaprezentowano w tekstach zamieszczonych w części trzeciej. Tom zamyka część czwarta, na którą składają się propozycje eksploracji przestrzeni edukacyjnej. Zainteresowanie środowiska naukowego omawianą problematyką przerosło wszelkie oczekiwania i dlatego oprócz tej książki wydano także drugi tom, do którego lektury gorąco zachęcam. Pozostaję z nadzieją, że dzieląc się z Czytelnikami zebranymi tekstami, czynimy głębszym wgląd w skomplikowaną materię edukacji. Wiktor Żłobicki Nazwa - Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 1. Geneza, przemiany, nowe znaczenia Autor - Wiktor Żłobicki Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788378505457 Kod EAN - 9788378505358 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 476 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-02-24
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 1. Geneza, przemiany, nowe znaczenia - Wiktor Żłobicki

  • [IMPULS]

    Kategoria: / Podręczniki - aktualna, szeroka oferta edukacyjna / Różne

    Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upubliczniani... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1' »

    Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . [...] Fragment recenzji prof. dr hab. Elżbiety Kowalskiej-Dubas Nazwa - Kultura jako przestrzeń edukacyjna. Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych Autor... Pełen opis produktu 'Kultura jako przestrzeń edukacyjna. Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych - Witold Jakubowski (red.)' »

    Opis - Warto zatem spróbować uważniej patrzeć na kulturę jako przestrzeń, w której zachodzą różnorodne procesy edukacyjne.Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako próba spojrzenia na kulturowe konteksty uczenia się ludzi dorosłych. Wypełniają je teksty będące rezultatem badań prowadzonych przez pracowników Zakładu Edukacji Dorosłych i Studiów Kulturowych Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego oraz osób współpracujących. Zawarte w tomie artykuły są głosem w debacie nad nowymi zadaniami oraz możliwościami edukacji dorosłych, jakie wyłaniają się z przestrzeni kultury.Witold Jakubowski [...] Praca przedstawia niezwykle ważne poznawczo i pod względem ba- dawczym zagadnienia, łącząc obszar edukacji dorosłych, a w szczególności uczenia się dorosłych i to w niesformalizowanej postaci, z wybranymi aspektami kultury, w tym kultury popularnej. Zawiera dojrzałe analizy te- oretycznych założeń, wyjaśniających przedmiot badań, oraz przemyślane interpretacje badanych empirycznie zjawisk. Teksty opracowania bardzo żywo "reagują" na współczesną rzeczywistość i odnoszą się do ważnych obszarów codziennego doświadczania życia przez Polaków. Propozycje kul- tury i popkultury zostały przez Autorów "obejrzane" z perspektywy ich rze- czywistych edukacyjnych funkcji, a nie tylko funkcji założonych. Nie brakuje wątków krytycznych oraz kategorii badawczo otwartych, inspirujących do dalszych poszukiwań naukowych. [...] Fragment recenzji prof. dr hab. Elżbiety Kowalskiej-Dubas Nazwa - Kultura jako przestrzeń edukacyjna. Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych Autor - Witold Jakubowski (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788378501404 Kod EAN - 9788378501404 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 172 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-02-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura jako przestrzeń edukacyjna. Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych - Witold Jakubowski (red.)

  • [Impuls]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna t.1' »

    Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych poniżej tekstów wydaje się być odpowiedzią na tak sformułowany postulat. Trzeba przy tym zaznaczyć, że charakterystyczna dla prac zbiorowych poliwalentność wiedzy i sposobów jej prezentacji stanowi wyzwanie, któremu sprostać powinni redaktorzy naukowi. Dlatego w prezentowanej zbiorowej publikacji poświęconej genezie, przemianom i nowym znaczeniom przestrzeni edukacyjnej wychodzimy od konstatacji, że przestrzeń jako pojęcie obecne już w wielu dziedzinach nauki wciąż nie doczekała się jednoznacznego zdefiniowania. Można jednak przyjąć, że przestrzeń w swojej istocie jest wielowymiarowa, a znajdujące się w niej podmioty i przedmioty wzajemnie na siebie oddziałują. Z pedagogicznego punktu widzenia istotna dla rozumienia pojęcia przestrzeni edukacyjnej wydaje się perspektywa podmiotu pozostającego w różnorodnych, skutkujących jego rozwojem, relacjach z otoczeniem społecznym. Być może, lektura tej książki przybliży Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań, m.in.: w jakim stopniu przestrzeń edukacyjna jest jej podmiotom narzucana, a w jakim jest przez nie kreowana, w jakich relacjach pozostają ze sobą przestrzeń nauczania i przestrzeń uczenia się, jak tworzona jest przestrzeń różnych instytucji edukacyjnych etc. Mamy nadzieję, że takich pytań i owocnych odpowiedzi zrodzi się więcej za sprawą kilku głównych wątków, wokół których prowadzili swoją narrację autorzy poszczególnych artykułów. I tak w części pierwszej znalazły się teksty autorów, którzy z różnych perspektyw dokonali rozpoznania skomplikowanego charakteru przestrzeni edukacyjnej. Część drugą tworzą prace autorów koncentrujących się na podmiotach pozostających w relacjach z przestrzenią edukacyjną. Zgoła inną, bo instytucjonalną perspektywę analizowania owej przestrzeni, zaprezentowano w tekstach zamieszczonych w części trzeciej. Tom zamyka część czwarta, na którą składają się propozycje eksploracji przestrzeni edukacyjnej. Zainteresowanie środowiska naukowego omawianą problematyką przerosło wszelkie oczekiwania i dlatego oprócz tej książki wydano także drugi tom, do którego lektury gorąco zachęcam. Pozostaję z nadzieją, że dzieląc się z Czytelnikami zebranymi tekstami, czynimy głębszym wgląd w skomplikowaną materię edukacji.Wiktor Żłobicki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna t.1

  • [Impuls]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1' »

    Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych poniżej tekstów wydaje się być odpowiedzią na tak sformułowany postulat. Trzeba przy tym zaznaczyć, że charakterystyczna dla prac zbiorowych poliwalentność wiedzy i sposobów jej prezentacji stanowi wyzwanie, któremu sprostać powinni redaktorzy naukowi. Dlatego w prezentowanej zbiorowej publikacji poświęconej genezie, przemianom i nowym znaczeniom przestrzeni edukacyjnej wychodzimy od konstatacji, że przestrzeń jako pojęcie obecne już w wielu dziedzinach nauki wciąż nie doczekała się jednoznacznego zdefiniowania. Można jednak przyjąć, że przestrzeń w swojej istocie jest wielowymiarowa, a znajdujące się w niej podmioty i przedmioty wzajemnie na siebie oddziałują. Z pedagogicznego punktu widzenia istotna dla rozumienia pojęcia przestrzeni edukacyjnej wydaje się perspektywa podmiotu pozostającego w różnorodnych, skutkujących jego rozwojem, relacjach z otoczeniem społecznym. Być może, lektura tej książki przybliży Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań, m.in.: w jakim stopniu przestrzeń edukacyjna jest jej podmiotom narzucana, a w jakim jest przez nie kreowana, w jakich relacjach pozostają ze sobą przestrzeń nauczania i przestrzeń uczenia się, jak tworzona jest przestrzeń różnych instytucji edukacyjnych etc. Mamy nadzieję, że takich pytań i owocnych odpowiedzi zrodzi się więcej za sprawą kilku głównych wątków, wokół których prowadzili swoją narrację autorzy poszczególnych artykułów. I tak w części pierwszej znalazły się teksty autorów, którzy z różnych perspektyw dokonali rozpoznania skomplikowanego charakteru przestrzeni edukacyjnej. Część drugą tworzą prace autorów koncentrujących się na podmiotach pozostających w relacjach z przestrzenią edukacyjną. Zgoła inną, bo instytucjonalną perspektywę analizowania owej przestrzeni, zaprezentowano w tekstach zamieszczonych w części trzeciej. Tom zamyka część czwarta, na którą składają się propozycje eksploracji przestrzeni edukacyjnej. Zainteresowanie środowiska naukowego omawianą problematyką przerosło wszelkie oczekiwania i dlatego oprócz tej książki wydano także drugi tom, do którego lektury gorąco zachęcam. Pozostaję z nadzieją, że dzieląc się z Czytelnikami zebranymi tekstami, czynimy głębszym wgląd w skomplikowaną materię edukacji.Wiktor Żłobicki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1

  • Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    45,00 zł
    50,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PedagogikaWysyłka: od ręki

    dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1' »

    Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych poniżej tekstów wydaje się być odpowiedzią na tak sformułowany postulat. Trzeba przy tym zaznaczyć, że charakterystyczna dla prac zbiorowych poliwalentność wiedzy i sposobów jej prezentacji stanowi wyzwanie, któremu sprostać powinni redaktorzy naukowi. Dlatego w prezentowanej zbiorowej publikacji poświęconej genezie, przemianom i nowym znaczeniom przestrzeni edukacyjnej wychodzimy od konstatacji, że przestrzeń jako pojęcie obecne już w wielu dziedzinach nauki wciąż nie doczekała się jednoznacznego zdefiniowania. Można jednak przyjąć, że przestrzeń w swojej istocie jest wielowymiarowa, a znajdujące się w niej podmioty i przedmioty wzajemnie na siebie oddziałują. Z pedagogicznego punktu widzenia istotna dla rozumienia pojęcia przestrzeni edukacyjnej wydaje się perspektywa podmiotu pozostającego w różnorodnych, skutkujących jego rozwojem, relacjach z otoczeniem społecznym. Być może, lektura tej książki przybliży Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań, m.in.: w jakim stopniu przestrzeń edukacyjna jest jej podmiotom narzucana, a w jakim jest przez nie kreowana, w jakich relacjach pozostają ze sobą przestrzeń nauczania i przestrzeń uczenia się, jak tworzona jest przestrzeń różnych instytucji edukacyjnych etc. Mamy nadzieję, że takich pytań i owocnych odpowiedzi zrodzi się więcej za sprawą kilku głównych wątków, wokół których prowadzili swoją narrację autorzy poszczególnych artykułów. I tak w części pierwszej znalazły się teksty autorów, którzy z różnych perspektyw dokonali rozpoznania skomplikowanego charakteru przestrzeni edukacyjnej. Część drugą tworzą prace autorów koncentrujących się na podmiotach pozostających w relacjach z przestrzenią edukacyjną. Zgoła inną, bo instytucjonalną perspektywę analizowania owej przestrzeni, zaprezentowano w tekstach zamieszczonych w części trzeciej. Tom zamyka część czwarta, na którą składają się propozycje eksploracji przestrzeni edukacyjnej. Zainteresowanie środowiska naukowego omawianą problematyką przerosło wszelkie oczekiwania i dlatego oprócz tej książki wydano także drugi tom, do którego lektury gorąco zachęcam. Pozostaję z nadzieją, że dzieląc się z Czytelnikami zebranymi tekstami, czynimy głębszym wgląd w skomplikowaną materię edukacji.Wiktor Żłobicki...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1

  • [IMPULS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Pedagogika, resocjalizacja

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna' »

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1. Geneza, przemiany, nowe znaczenia

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Pedagogika. Oświata i szkolnictwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna. Geneza, przemiany, nowe znaczenia. Tom 2

  • Współczesna przestrzeń edukacyjna w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    45,00 zł
    50,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PedagogikaWysyłka: od ręki

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna' »

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i nowopowstałych kierunków współczesnej pedagogiki, do których należy pedagogika miejsca. Wybór tematyki opracowania ma swoje uzasadnienie w przemianach instytucji edukacyjnych i społecznych relacji wychowawczych. Każdy z tekstów stanowi wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej, w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń.Fragment ze Wstępu Wszystkie teksty zawarte w niniejszej książce stanowią wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń. O strukturze publikacji zadecydowały wyszczególnione obszary, w których obrębie toczyły się naukowe dyskusje. Należy jednak wyraźnie podkreślić, że przygotowane teksty mają charakter wielowątkowy oraz interdyscyplinarny. Wpisanie tekstu do jednej z pięciu części publikacji jest podyktowane wyraźnym zaakcentowaniem przez Autora głównego z podjętych motywów. Pierwsza część publikacji zawiera opracowania, w których dokonano rozważań nad historycznymi i współczesnymi konotacjami przestrzeni edukacyjnej. Druga część poświęcona została szerokim analizom procesu transformacji przestrzeni edukacyjnej w jej formalnym i nieformalnym wymiarze. W tekstach usytuowanych w części trzeciej scharakteryzowane zostały wybrane zjawiska edukacyjne w przestrzeni publicznej. Część czwarta skoncentrowana jest wokół refleksji nad przedszkolem i szkołą jako przestrzeniach praktyki edukacyjnej. Kolejna, piąta część, przedstawia osobę nauczyciela, którego różnorodna aktywność zawodowa jest wyraźnie dostrzegana w przestrzeni edukacyjnej. Przestrzeń edukacyjną należy postrzegać jako zjawisko wielopłaszczyznowe, dynamicznie, zmienne, o charakterze otwartym. Mamy nadzieję, że udało nam się dokonać opisu przestrzeni edukacyjnej w całej jej różnorodności, a także zainspirować do dalszych analiz, wykraczających diagnozą i opisem poza zarysowany w niniejszym opracowaniu obszar badawczy....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura jako przestrzeń edukacyjna. Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych

  • []

    Kategoria: Pedagogika/Pedagogika ogólna

    Kraków 2013, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 476 str., oprawa miękka Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badac... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna tom 1 Geneza przemiany nowe znaczenia' »

    Kraków 2013, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 476 str., oprawa miękka Dyferencjacja wiedzy naukowej i cechująca pedagogikę subdyscyplinarność powodują, że obowiązkiem współczesnych badaczy zajmujących się naukami humanistycznymi i społecznymi jest upublicznianie dyskusji inicjowanej w celu precyzowania wiedzy o mniej znanych lub dopiero rozpoznawanych obszarach edukacji. Problematyka przestrzeni edukacyjnej podjęta przez autorów prezentowanych poniżej...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna tom 1 Geneza przemiany nowe znaczenia

  • []

    Kategoria: Pedagogika/Pedagogika ogólna

    Kultura jako przestrzeń edukacyjna Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych Kraków 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 172 str., oprawa miękka Warto zatem spróbować... Pełen opis produktu 'Kultura jako przestrzeń edukacyjna Współczesne obszary uczenia' »

    Kultura jako przestrzeń edukacyjna Współczesne obszary uczenia się osób dorosłych Kraków 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 172 str., oprawa miękka Warto zatem spróbować uważniej patrzeć na kulturę jako przestrzeń, w której zachodzą różnorodne procesy edukacyjne. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako próba spojrzenia na kulturowe konteksty uczenia się ludzi dorosłych. Wypełniają je teksty będące...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura jako przestrzeń edukacyjna Współczesne obszary uczenia

  • [IMPULS]

    Kategoria: Podręczniki akademickie / Pedagogika

    Głównym przedmiotem pracy Przestrzeń edukacyjna jest refleksja i propozycje sposobów doskonalenia funkcjonowania ośrodkówszkolnych. Temat książki doskonale wpisuje się w aktualny dyskurs... Pełen opis produktu 'Przestrzeń edukacyjna -obszary pracy współczesnej' »

    Głównym przedmiotem pracy Przestrzeń edukacyjna jest refleksja i propozycje sposobów doskonalenia funkcjonowania ośrodkówszkolnych. Temat książki doskonale wpisuje się w aktualny dyskurs oświatowy. Autorzy poszczególnych tekstów skupiają swoją uwagę na szkole i jej znaczeniu we współczesnej strukturze społecznej, jej potrzebach i problemach. Tym samym opracowanie staje się diagnozą postawioną polskiej szkole.Treść książki podzielona jest na trzy rozdziały podzielone za względu na obszar analizy. Pierwszy rozdział składa się z tekstów których myślą przewodnia są wyzwania przed jakimi stoi obecnie polskie szkolnictwo. Mowa tu między innymi o zmianach w sposobie realizacji funkcji dydaktycznej szkoły i konieczność jej otwarcia na wielokulturowość. Artykuły zebrane w drugiej części dotyczą roli szkoły w środowisku lokalnym i stawianych wobec niej oczekiwaniom i postulatom. Trzeci rozdział poświęcony jest wybranym problemom dotykającym współczesną szkołę m.in.: wciąż kontrowersyjnym kwestiom edukacji seksualnej, edukacji uczniów z tzw. obszarów ryzyka, integracji uczniów pełnosprawnych z niepełnosprawnymi, czy często pomijana w literaturze rola samorządu szkolnego.Lektura książki pozwala zorientować się wśród najważniejszych zagadnień dotyczących współczesnej szkoły. Nawet jeśli nie dostarczy czytelnikowi konkretnych odpowiedzi na nurtujące pytania, z pewnością pobudzi do refleksji nad wielością obszarów funkcjonowania szkoły i różnorodnością wyzwań przed jakimi stoi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przestrzeń edukacyjna -obszary pracy współczesnej

  • [Oficyna Wydawnicza Impuls]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    Dyskusji Inicjowanej W Celu Precyzowania Wiedzy O Mniej Znanych Lub Dopiero Rozpoznawanych Obszarach Edukacji. Problematyka Przestrzeni Edukacyjnej Podjęta Przez Autorów Prezentowanych... Pełen opis produktu 'Współczesna Przestrzeń Edukacyjna T.1' »

    Dyferencjacja Wiedzy Naukowej I Cechująca Pedagogikę Subdyscyplinarność Powodują, że Obowiązkiem Współczesnych Badaczy Zajmujących Się Naukami Humanistycznymi I Społecznymi Jest Upublicznianie Dyskusji Inicjowanej W Celu Precyzowania Wiedzy O Mniej Znanych Lub Dopiero Rozpoznawanych Obszarach Edukacji. Problematyka Przestrzeni Edukacyjnej Podjęta Przez Autorów Prezentowanych Poniżej Tekstów Wydaje Się Być Odpowiedzią Na Tak Sformułowany Postulat. Trzeba Przy Tym Zaznaczyć, że Charakterystyczna Dla Prac Zbiorowych Poliwalentność Wiedzy I Sposobów Jej Prezentacji Stanowi Wyzwanie, Któremu Sprostać Powinni Redaktorzy Naukowi. Dlatego W Prezentowanej Zbiorowej Publikacji Poświęconej Genezie, Przemianom I Nowym Znaczeniom Przestrzeni Edukacyjnej Wychodzimy Od Konstatacji, że Przestrzeń Jako Pojęcie Obecne Już W Wielu Dziedzinach Nauki Wciąż Nie Doczekała Się Jednoznacznego Zdefiniowania. Można Jednak Przyjąć, że Przestrzeń W Swojej Istocie Jest Wielowymiarowa, A Znajdujące Się W Niej Podmioty I Przedmioty Wzajemnie Na Siebie Oddziałują. Z Pedagogicznego Punktu Widzenia Istotna Dla Rozumienia Pojęcia Przestrzeni Edukacyjnej Wydaje Się Perspektywa Podmiotu Pozostającego W Różnorodnych, Skutkujących Jego Rozwojem, Relacjach Z Otoczeniem Społecznym. Być Może, Lektura Tej Książki Przybliży Czytelnikowi Odpowiedzi Na Wiele Pytań, M.in.: W Jakim Stopniu Przestrzeń Edukacyjna Jest Jej Podmiotom Narzucana, A W Jakim Jest Przez Nie Kreowana, W Jakich Relacjach Pozostają Ze Sobą Przestrzeń Nauczania I Przestrzeń Uczenia Się, Jak Tworzona Jest Przestrzeń Różnych Instytucji Edukacyjnych Etc. Mamy Nadzieję, że Takich Pytań I Owocnych Odpowiedzi Zrodzi Się Więcej Za Sprawą Kilku Głównych Wątków, Wokół Których Prowadzili Swoją Narrację Autorzy Poszczególnych Artykułów. I Tak W Części Pierwszej Znalazły Się Teksty Autorów, Którzy Z Różnych Perspektyw Dokonali Rozpoznania Skomplikowanego Charakteru Przestrzeni Edukacyjnej. Część Drugą Tworzą Prace Autorów Koncentrujących Się Na Podmiotach Pozostających W Relacjach Z Przestrzenią Edukacyjną. Zgoła Inną, Bo Instytucjonalną Perspektywę Analizowania Owej Przestrzeni, Zaprezentowano W Tekstach Zamieszczonych W Części Trzeciej. Tom Zamyka Część Czwarta, Na Którą Składają Się Propozycje Eksploracji Przestrzeni Edukacyjnej. Zainteresowanie środowiska Naukowego Omawianą Problematyką Przerosło Wszelkie Oczekiwania I Dlatego Oprócz Tej Książki Wydano Także Drugi Tom, Do Którego Lektury Gorąco Zachęcam. Pozostaję Z Nadzieją, że Dzieląc Się Z Czytelnikami Zebranymi Tekstami, Czynimy Głębszym Wgląd W Skomplikowaną Materię Edukacji.Wiktor Żłobicki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna Przestrzeń Edukacyjna T.1

  • [Oficyna Wydawnicza Impuls]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    Na Współczesną Przestrzeń Edukacyjną Warto Spojrzeń Zarówno W Kontekście Dyskursywnej Konfrontacji Teorii, Jak I Praktyki Codziennej, świata Doświadczanego I Przeżywanego Przez... Pełen opis produktu 'Współczesna Przestrzeń Edukacyjna' »

    Na Współczesną Przestrzeń Edukacyjną Warto Spojrzeń Zarówno W Kontekście Dyskursywnej Konfrontacji Teorii, Jak I Praktyki Codziennej, świata Doświadczanego I Przeżywanego Przez Podmioty Tej Przestrzeni, Wykorzystując Do Tego Zarówno Perspektywę Klasyków Nauk Społecznych, Jak I Nowopowstałych Kierunków Współczesnej Pedagogiki, Do Których Należy Pedagogika Miejsca. Wybór Tematyki Opracowania Ma Swoje Uzasadnienie W Przemianach Instytucji Edukacyjnych I Społecznych Relacji Wychowawczych. Każdy Z Tekstów Stanowi Wkład Własny Każdego Z Autorów W Dyskurs Traktujący O Współczesnej Przestrzeni Edukacyjnej, W Kontekście Jej Genezy, Przemian, Nowych Znaczeń.Fragment Ze Wstępu Wszystkie Teksty Zawarte W Niniejszej Książce Stanowią Wkład Własny Każdego Z Autorów W Dyskurs Traktujący O Współczesnej Przestrzeni Edukacyjnej W Kontekście Jej Genezy, Przemian, Nowych Znaczeń. O Strukturze Publikacji Zadecydowały Wyszczególnione Obszary, W Których Obrębie Toczyły Się Naukowe Dyskusje. Należy Jednak Wyraźnie Podkreślić, że Przygotowane Teksty Mają Charakter Wielowątkowy Oraz Interdyscyplinarny. Wpisanie Tekstu Do Jednej Z Pięciu Części Publikacji Jest Podyktowane Wyraźnym Zaakcentowaniem Przez Autora Głównego Z Podjętych Motywów. Pierwsza Część Publikacji Zawiera Opracowania, W Których Dokonano Rozważań Nad Historycznymi I Współczesnymi Konotacjami Przestrzeni Edukacyjnej. Druga Część Poświęcona Została Szerokim Analizom Procesu Transformacji Przestrzeni Edukacyjnej W Jej Formalnym I Nieformalnym Wymiarze. W Tekstach Usytuowanych W Części Trzeciej Scharakteryzowane Zostały Wybrane Zjawiska Edukacyjne W Przestrzeni Publicznej. Część Czwarta Skoncentrowana Jest Wokół Refleksji Nad Przedszkolem I Szkołą Jako Przestrzeniach Praktyki Edukacyjnej. Kolejna, Piąta Część, Przedstawia Osobę Nauczyciela, Którego Różnorodna Aktywność Zawodowa Jest Wyraźnie Dostrzegana W Przestrzeni Edukacyjnej. Przestrzeń Edukacyjną Należy Postrzegać Jako Zjawisko Wielopłaszczyznowe, Dynamicznie, Zmienne, O Charakterze Otwartym. Mamy Nadzieję, że Udało Nam Się Dokonać Opisu Przestrzeni Edukacyjnej W Całej Jej Różnorodności, A Także Zainspirować Do Dalszych Analiz, Wykraczających Diagnozą I Opisem Poza Zarysowany W Niniejszym Opracowaniu Obszar Badawczy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna Przestrzeń Edukacyjna

  • []

    Kategoria: Pedagogika/Pedagogika ogólna

    Kraków 2014, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 496 str., oprawa miękka Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna tom 2 Geneza przemiany nowe znaczenia' »

    Kraków 2014, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 496 str., oprawa miękka Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i nowopowstałych kierunków współczesnej pedagogiki, do których należy...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna tom 2 Geneza przemiany nowe znaczenia

  • [Impuls]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Pedagogika &qt; Prace pedagogiczneWysyłka: od ręki

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez... Pełen opis produktu 'Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 2 (Musiał Ewa, Bednarska Małgorzata)' »

    Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i nowopowstałych kierunk
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesna przestrzeń edukacyjna. Tom 2 (Musiał Ewa, Bednarska Małgorzata)


Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
Produkty w ofercie: 6365
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 167003
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 167003
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, emi, sbme special mkts.
Produkty w ofercie: 1264523
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 147312
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, egmont, literat, znak
Produkty w ofercie: 89349
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, trefl, zielona sowa, muza, wilga, edycja Świętego pawła, wsip, wam, prószyński i s-ka
Produkty w ofercie: 89613
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 304792
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 304792
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, cambridge university press, wolters kluwer, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, kiw warszawa, pzwl
Produkty w ofercie: 171034
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, zysk i s-ka, wolters kluwer, helion
Produkty w ofercie: 110532
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 110532
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0