Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [LICZNIKI / ZEGARY]

    Kategoria: TOP PRODUKT > Motoryzacja > Części samochodowe > Wyposażenie wnętrza samochodu > LICZNIKI ZEGARY /DESKI ROZDZIELCZE

    96518057 DAEWOO MATIZ

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o B-ZESTAW WSKAŹNIKÓW LICZNIK KOMPLETNY

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wys... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm

  • [Inne marki]

    Kategoria: RTV > RTV - mierniki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik prądu 0-12A WP12

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wys... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm

  • []

    Kategoria: Osobiste / Przybory kosmetyczneWysyłka: do 3 dni

    Miarka do ciała ze wskaźnikiem BMI. Wymiary: 5,5 x 6,3 x 2 cm. Materiał: plastik. Pełen opis produktu 'Miarka do ciała ze wskaźnikiem BMI' »

    Miarka do ciała ze wskaźnikiem BMI. Wymiary: 5,5 x 6,3 x 2 cm. Materiał: plastik.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Miarka do ciała ze wskaźnikiem BMI

  • [Franken]

    Kategoria: Sprzęt do prezentacji > Piloty do prezentacji

    wskaźnik laserowy ze zintegrowanym długopisem idealny do prezentacji oraz spotkań biznesowych kolor plamki lasera: czerwony zasięg: 50m waga: 200g długość: 133mm zasilanie: 4 x bateria LR41 o... Pełen opis produktu 'Wskaźnik laserowy FRANKEN z długopisem' »

    wskaźnik laserowy ze zintegrowanym długopisem idealny do prezentacji oraz spotkań biznesowych kolor plamki lasera: czerwony zasięg: 50m waga: 200g długość: 133mm zasilanie: 4 x bateria LR41 o mocy 1.5V laser klasy 2 - dopuszczony do sprzedaży UE posiada certyfikat CE 2 lata gwarancji kolor srebrny
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik laserowy FRANKEN z długopisem

  • [Nobo]

    Kategoria: Sprzęt do prezentacji > Piloty do prezentacji

    Nowoczesny wskaźnik laserowy (czerwony). Niezwykle lekkie, łatwe w obsłudze urządzenie mieszczące się w kieszeni. Duży, srebrny przycisk umożliwia obsługę lasera.Unikalne Cechy Produktów Dołączona... Pełen opis produktu 'Wskaźnik NOBO laserowy P1 1902388' »

    Nowoczesny wskaźnik laserowy (czerwony). Niezwykle lekkie, łatwe w obsłudze urządzenie mieszczące się w kieszeni. Duży, srebrny przycisk umożliwia obsługę lasera.Unikalne Cechy Produktów Dołączona 1 bateria CR2302. Zasięg lasera: 200 m. Zgodność ze standardem EN60825-1
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik NOBO laserowy P1 1902388

  • [Nobo]

    Kategoria: Sprzęt do prezentacji > Piloty do prezentacji

    Wielofunkcyjny wskaźnik laserowy: 1) wskaźnik laserowy, 2) latarka, 3) długopis, 4) pisak PDA.Unikalne Cechy Produktów Waga 30 g Wygodny kształt długopisu z klipsem Zasięg lasera:... Pełen opis produktu 'Wskaźnik NOBO laserowy 4w1 1902262' »

    Wielofunkcyjny wskaźnik laserowy: 1) wskaźnik laserowy, 2) latarka, 3) długopis, 4) pisak PDA.Unikalne Cechy Produktów Waga 30 g Wygodny kształt długopisu z klipsem Zasięg lasera: 100 m Zasilany bateriami 3 x LR41 ( w komplecie_) Aluminiowa obudowa W komplecie z plastikowym etui
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik NOBO laserowy 4w1 1902262

  • [ProGarden]

    Kategoria: OGRÓD>Akcesoria ogrodowe>Ozdoby ogrodoweWysyłka: od ręki

    Praktyczna dekoracja ukazująca kierunek wiatru

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik kierunku wiatru KOGUT, wiatrowskaz - kogut

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. N... Pełen opis produktu 'Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 33mm - 33 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 33mm - 33 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. N... Pełen opis produktu 'Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 29mm - 29 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wys... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm

  • [CTEK]

    Kategoria: Gospodarstwo, ogród i warsztat / Artykuły motoryzacyjne / Akcesoria do pojazdów / Prostowniki

    Technical information: Small batteries Perfect for motorcycle, lawn mower etc. It can be permanently mounted for easy viewing of when battery needs charging. - 8,4 mm eyelets - 550 mm cable - 15A fuse... Pełen opis produktu 'Wskaźnik stanu naładowania CTEK, z okrągłymi końcówkami' »

    Technical information: Small batteries Perfect for motorcycle, lawn mower etc. It can be permanently mounted for easy viewing of when battery needs charging. - 8,4 mm eyelets - 550 mm cable - 15A fuse - Light indication
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik stanu naładowania CTEK, z okrągłymi końcówkami

  • [Arag]

    Kategoria: Części do maszyn i ciągników / Części i zestawy wg. producentów lub zastosowania / Arag
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik poziomu napełnienia kompl.

  • []

    Kategoria: Biuro i elektronika / Artykuły biuroweWysyłka: do 3 dni

    Metalowy wskaźnik laserowy z lampką LED, gumką ułatwiającą korzystanie ze smartfonów oraz wkładem piszącym na niebiesko. Całość w estetycznym, fornirowanym etui. Rozmiar - 12,5 x sr 0,8 cm.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik laserowy

  • []

    Kategoria: Biuro i elektronika / Artykuły biuroweWysyłka: do 3 dni

    Wskaźnik laserowy 4 w 1. Eleganckie metalowe urządzenie do pisania z długopisem z dwóch stron (niebieski i czerwony), wskaźnikiem laserowy (zgodnym z unijnymi przepisami standardowymi)... Pełen opis produktu 'Wskaźnik laserowy Matlock' »

    Wskaźnik laserowy 4 w 1. Eleganckie metalowe urządzenie do pisania z długopisem z dwóch stron (niebieski i czerwony), wskaźnikiem laserowy (zgodnym z unijnymi przepisami standardowymi) i lampą LED. Przekręcając, można wybrać pomiędzy niebieskim długopisem lub touch penem. Wytrzymały uchwyt zapewnia wygodne pisanie. Trzy baterie i metalowe pudełko są już w zestawie. Polecamy grawerowanie laserowe na szczycie. Pojedynczo pakowane w pudełka. Wymiary - 15,2 x sr 0,9cm.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wskaźnik laserowy Matlock

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm


Agrohurt

Części do ciągników i maszyn rolniczych
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.01.2017
dętka 4.00-16 tr15 kabat [dt4.00, dętka 11.5/80-15.3 tr15 kabat [d, dętka 4.00-8 tr13 kabat [dt4.00-, dętka 6.50-16 tr15 kabat [dt6.50, nóż, nożyk kosiarka dyskowa 115x, dociskacz prasa kostka sipma [52, pompa zasilająca kpl. bizon pols
Produkty w ofercie: 26512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Agrokom

Części do ciągników rolniczych oraz maszyn rolniczych i kombajnów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 23.08.2013
granit, waryŃski, jag, agtech, fleetguard, kramp, bepco, ursus, gopart, mann
Produkty w ofercie: 32955
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 32955
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Fox.rzeszow.pl

Oryginalne części zamienne do samochodów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.01.2012
zderzaki, klamki, lampy tyŁ, lakier zaprawkowy, linki hamulcowe, amortyzatory, przewody chŁodnicy, nadkola plastikowe, felgi / koŁpaki, chlapacze
Produkty w ofercie: 2671
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Inter-Rally.pl

Akcesoria do sportów motorowych i tuningu.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.04.2010
eibach, k&n, ferodo, powerflex, ebc, h&r, helix, powerflex-black, ap, bilstein
Produkty w ofercie: 57119
Promocje: 61
Wysyłka do 3 dni: 22583
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Pozorski.info

Artykuły promocyjne, prezenty oraz upominki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.07.2009
bullet, avenue, kcf, marksman, itd, crisma, balmain, slazenger, centrixx, elevate
Produkty w ofercie: 10970
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 8750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Interlumen.com

Artykuły elektroinstalacyjne, żarówki oraz źródła światła.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.07.2010
chrl, nieznany, brilum, osram, kanlux, philips, elgo, ge, bosma, helios
Produkty w ofercie: 26028
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

gs.sklep.pl

Artykuły wyposażenia technicznego, monitoring, alarmy, automatyka domowa, system ppoż.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.01.2022
schneider, eaton, legrand, hager polo, kontakt-simon, eti-polam, siemens, ospel, rendl light studio, f&f
Produkty w ofercie: 15186
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 15115
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Elektro24

Sprzedaż hutrowa i detaliczna artykułów elektrycznych np. kable, przewody, akcesoria instalacyjne, aparatura modułowa itp.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.11.2014
beta utensili s.p.a., legrand, eaton, hager polo, kontakt-simon, kanlux, ergom, eti-polam, siemens, delta plus
Produkty w ofercie: 69108
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 62026
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

MaxMoto.pl

Artykuły i akcesoria motocyklowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.06.2013
wilmat, romet, athena, larsson, hepco & becker, jmp, ebc, jt sprockets, oem, tourmax
Produkty w ofercie: 56510
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 56436
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Krzytronik.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2011
inne marki, cabletech, m-life, quer, kruger_matz, kemot, brak danych, vipow, brak, intex
Produkty w ofercie: 5205
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 29
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rpmotorsport.pl

Części i akcesoria samochodowe, sklep tuningowy, forum i serwis mechaniczny.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.12.2006
japan racing, turboworks, concaver, mts technik, rm motors, k&n, deatschwerks, alpine, turbosmart, aeromotive
Produkty w ofercie: 9697
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 9697
Opinie pozytywne: 35
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep P.H.U. Szczepan

Wyposażenie wulkanizacji
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.03.2017
ats, rqs, tip top, pozostali, fivestars, vipal, boxo, tirso gomez, oxi, tip topol
Produkty w ofercie: 1485
Promocje: 95
Wysyłka do 3 dni: 1422
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

super-filtry.pl

narzędzia
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 21.05.2016
un, bosch, yato, epm, makita, stanley, neo, dewalt, irwin, fiskars
Produkty w ofercie: 30116
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Biurowe-zakupy.pl

Artkuły oraz materiały biurowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2008
., donau, impressio, leitz, office products, argo, q-connect, titanum, pentel, brak
Produkty w ofercie: 27524
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

grene.pl

Sieć sklepów rolniczo-technicznych z częściami do maszyn i ciągników rolniczych, artykułami do hodowli zwierząt, produktami do domu, ogrodu i warsztatu, a także odzieżą roboczą, hydrauliką siłową
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.03.2009
kramp, unbranded, gopart, non original, donaldson, arag, optibelt, grene, ina/fag, steel power
Produkty w ofercie: 52382
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 10
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Emako

Akcesoria kuchenne i łazienkowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.08.2016
artgeist, wenko, koziol, zeller, emako, eh excellent houseware, home styling collection, progarden, la cucina, xq max
Produkty w ofercie: 10790
Promocje: 395
Wysyłka do 3 dni: 9884
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kammar24.pl

W sklepie Kammar24.pl znajdziecie Państwo m.in. narzędzia skrawające, materiały ścierne, narzędzia ręczne, narzędzia pomiarowe i elektronarzędzia oraz narzędzia ogrodowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.10.2009
cmt orange tools, kemmler, luna, tengtools, geko, karnasch, format, knipex, essve, mitsubishi materials
Produkty w ofercie: 57475
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0