Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Drony Wprowadzenie - Poradnik, technologia i rozwiązania - Książka w sklepie internetowym abc-rc.pl

    Powiększ zdjęcie

    22,63 zł
    27,60 zł

    [Helion]

    Kategoria: Pozostałe kategorie>-Wyprzedaż towarów - SALEWysyłka: od ręki

    Książka - Drony Wprowadzenie - Poradnik, technologia i rozwiązania - HelionPierwszy obszerny i w miarę aktualny poradnik o dronach i wielowirnikowcach. W kilku rozdziałach opisane w sposób... Pełen opis produktu 'Drony Wprowadzenie - Poradnik, technologia i rozwiązania - Książka' »

    Książka - Drony Wprowadzenie - Poradnik, technologia i rozwiązania - HelionPierwszy obszerny i w miarę aktualny poradnik o dronach i wielowirnikowcach. W kilku rozdziałach opisane w sposób przystepny wszystko co powienien wiedzieć adept latania z kamerą.  W poradniku m.in:Z książki czytelnik dowie się, co sprawia, że multikopter lata, jak go bezpiecznie pilotować oraz jakie środki bezpieczeństwa zachować w trakcie pracy.Czy kupić gotową platformę, czy zbudować swoją od podstaw własnej. Autor wskazuje na zalety i wady obydwu tych rozwiązań.W kolejnych rozdziałach zawarte są informacje jak zmontować drona oraz opanować techniki jego pilotowania,Jakie są techniki lotu z kamerą oraz jak przygotować nagrany materiał do montażu.Książka ta jest doskonałym przewodnikiem dla przyszłych pilotów multikopterów. Przykładowe strony z książki "Drony Wprowadzenie" Opis techniczny: Tytuł oryginału: Building Multicopter Video DronesTłumaczenie: Ireneusz JakóbikISBN Książki drukowanej: 978-83-283-0474-1, 9788328304741Data wydania książki drukowanej: 2015-04-14ISBN Ebooka: 978-83-283-0477-2, 9788328304772Data wydania ebooka: 2015-04-14Format: 170x230Numer z katalogu: 31771 Spis treści książki "Drony Wprowadzenie":WstępO czym jest ta książka?Czego będziesz potrzebować?Dla kogo jest ta książka?KonwencjeOpinie czytelnikówPobieranie kolorowych wersji rysunkówRozdział 1. Czym jest multikopter?Jak latają multikoptery?Kontrolowanie odchylenia multikopteraSiła nośna multikopteraJak porusza się multikopter?Z czego składa się multikopter?PłatowiecSilniki i śmigłaElektroniczna kontrola prędkościSystem sterowania (mózg)Gimbal do kamery i nadajnikiSystemy radiowePodsumowanieRozdział 2. Zakup gotowego systemuDlaczego zdecydować się na zakup gotowego systemu?Jeśli już ktoś sprzedaje multikopter, to chyba działający, prawda?Gdzie szukać recenzji i porad, którym można zaufać?Społeczności internetowe - relacje nowych użytkownikówCzego możesz oczekiwać uwzględniając swój budżet?Formułowanie realistycznych oczekiwańProducenci, którym można zaufaćFilmowanie kamerą GoProWiększe kameryPodsumowanieRozdział 3. Wybór podzespołówJaki rodzaj drona powinieneś zbudować?Ile powinien mieć wirników?Redundancja a stabilnośćNiezbędne obliczeniaWybór płatowcaWłókno węglowe a aluminiumWybór śmigiełWybór silnikaWybór modułu ESCZasilanie multikoptera - akumulatorDostrajanie specyfikacji w celu uzyskania lepszych wynikówGimbale do kameryMózg multikoptera - system sterowaniaRodzaje czujników systemów sterowania multikopteremProcesorOstateczny wybór systemu sterowaniaInterfejs użytkownikaOstateczna lista podzespołów i ich koszt (PodsumowanieRozdział 4. Montaż dronaSkładanie płatowcaPodłączanie podzespołówPodłączanie silników bezszczotkowychCo to jest magistrala CAN?Rozmieszczenie czujnikówProgramowanie systemu sterowania oraz radiaAktualizuj!Poznawanie oprogramowania systemu WooKongPodsumowanieRozdział 5. Pilotowanie multikopteraZdobądź symulator!Myślenie w trzech wymiarachBezpieczeństwoGdzie latać?Kiedy latać?Jak latać?Przedstartowa lista kontrolnaDziewicze loty Twojego multikopteraKalibracja akumulatorówUzbrajanie i latanie multikopteremUwaga na strugi zaśmigłoweNie śpiesz sięPodsumowanieRozdział 6. Wyposażenie do lotów z widokiem z perspektywy pierwszej osobySkładniki systemu FPVKameraPrezentacja danych na ekranie (OSD)Nadajnik i odbiornikWyświetlacze wideoKilka wskazówek ogólnychReguły dotyczące lataniaPodsumowanieRozdział 7. Techniki latania z kamerąRuchy kameryUjęcia z kranuUjęcia z wózkaPrzelotyUjęcia z orbityOrbita 360-stopniowaLoty we wnętrzachLot autonomicznyPodsumowanieRozdział 8. PostprocessingCięcie materiału filmowego na fragmentyKorzystanie z funkcji Warp StabilizerPodsumowanieSkorowidz...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Drony Wprowadzenie - Poradnik, technologia i rozwiązania - Książka

  • [Helion]

    Kategoria: Programowanie gierWysyłka: od ręki

    Poznaj możliwości DirectX! DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek sy... Pełen opis produktu 'Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11' »

    Poznaj możliwości DirectX! DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację! Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D! Dzięki tej książce: poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni wykorzystasz system cząstek poznasz potencjał DirectX Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    W skrypcie przedstawiono podstawowe technologie kształtowania wyrobów z materiałów metalicznych, tworzyw sztucznych i ceramiki. Jest on adresowany do studentów wydziałów wzornictwa przemysłowego... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do technologii materiałów dla projektantów' »

    W skrypcie przedstawiono podstawowe technologie kształtowania wyrobów z materiałów metalicznych, tworzyw sztucznych i ceramiki. Jest on adresowany do studentów wydziałów wzornictwa przemysłowego i, w pewnym zakresie, kierunku "projektowanie wnętrz" szkół artystycznych. Korzystanie ze skryptu nie wymaga przygotowania z zakresu inżynierii materiałowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do technologii materiałów dla projektantów

  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: INFORMATYKA

    Opracowanie jest zwięzłym przewodnikiem w procesie projektowania współczesnych interaktywnych witryn internetowych. Jest to właściwie podręcznik, mający na celu wprowadzenie Czytelnika zarówn... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do Visual Web Developer Express 2008 i technologie ASP.NET 2.0' »

    Opracowanie jest zwięzłym przewodnikiem w procesie projektowania współczesnych interaktywnych witryn internetowych. Jest to właściwie podręcznik, mający na celu wprowadzenie Czytelnika zarówno w teoretyczne zagadnienia poszczególnych narzędzi, jak i naukę ich stosowania. Ma komplementarny charakter i obejmuje takie zagadnienia, jak wykorzystanie baz danych w aplikacjach WWW z poziomu interfejsu UI pisanego w języku C# w oparciu o technologię ASP.NET 2.0 oraz wykorzystującego ADO.NET do komunikacji z bazami danych. Wymienione technologie projektowania i programowania zostały opisane w odniesieniu do najnowszej wersji środowiska VWD-Visual Web Developer w wersji Express 2008. Publikacja jest wynikiem prowadzenia w Politechnice Warszawskiej zajęć dotyczących stosowania technologii ASP.NET w procesie tworzenia aplikacji internetowych. SPIS TREŚCI Wstęp      ROZDZIAŁ 1      1.1    Co to jest technologia ASP.NET      Wstęp      etap statycznych stron WWW      etap Classic ASP - dynamicznych rozwiązań WWW      etap ASP.NET      etap ASP.NET 2.0      1.2    Środowisko .NET Framework      Wstęp      1.2.1    Nowy sposób komunikowania. .      1.2.2    Platforma .NET Framework      ASP.NET      Windows Forms      ASP.NET   Web Services      Enterprise Services      ADO.NET      1.2.3    Biblioteka klas .NET Framework      System      System Web      System.Data      System.Windows.Forms      System.EnterpriseServices      System.Xml      1.3    Charakterystyka VWD 2008 Express (ang. Visual Web Developer)      Wstęp      Krótka charakterystyka VWD      Prosta aplikacja - Kalendarz      Ćwiczenie 1.1      Edytor IntelliSense. .      Zadanie 1.1      Kod HTML strony. .      Praca z polem tekstowym. .      Ćwiczenie 1.2      Zadanie 1.2      31 1.4    Projekt Biblioteka      Wstęp      Ćwiczenie 1.3      Kontrolka DropDownList. .      Kontrolka MultiView   oraz View      Kontrolka View1. .      Kontrolkę View2      Kontrolka View3. .      Kontrolka View 4      1.5    Walidacja danych      Wstęp      Wprowadzenie w zagadnienie walidacji danych. .      Walidacja danych w projekcie Biblioteka      Ćwiczenie 1.4      1.6    Strona wzorcowa projeku. .      Wstęp        1.6.1 Tworzenie strony MasterPage.master      Ćwiczenie 1.5.1      Ćwiczenie 1.5.2      Wykaz ćwiczeń. .      Ćwiczenie 1.1 - prosta aplikacja Kalendarz (Rozdz.1.3.2)      Ćwiczenie 1.2 - praca z polem tekstowym    (Rozdz.1.3.2)      Ćwiczenie 1.3 - Kontrolki Multiview oraz View w projekcie Biblioteka (Rozdz. 1.4)      Ćwiczenie 1.4 - Walidacja danych w projekcie Biblioteka (Rozdz.1.5.2)      Ćwiczenie 1.5 - Strona wzorcowa projektu. (Rozdz.1.6)      ZADANIA      Zadanie 1.1      Zadanie 1.2      Literatura      ROZDZIAŁ 2      2.1    Podstawowe instrukcje języka C# na przykładzie instrukcji if - else      Wstęp      Ćwiczenie 2.1      2.2    Środowisko Visual C# Express Edition 2008      Wstęp      2.3    Stosowanie linii poleceń w trybie konsoli      Wstęp      Ćwiczenie 2.2      2.4    Instrukcja For . Tablice w C#. .      Wstęp      Zadanie 2.1      2.5    Instrukcja CASE      Wstęp      2.6    Metody i przekazywanie argumentów      Wstęp      2.7    Aplikacje typu Windows Forms      Wstęp      Ćwiczenie 2.3      Zadanie 2.2      2.8    Przekazywanie argumentów przez referencję      Wstęp      Ćwiczenie 2.4      2.9    Wybrane kolekcje ASP.NET 2.0      Wstęp      Kolekcja List<>      Ćwiczenie 2.5      Ćwiczenie 2.6      Kolekcja SortedList      Ćwiczenie    2.7      Zadanie 2.3      2. 10 DODATEK    - Język programowania C#          Podstawowe typy danych      Stałe liczbowe w C#      Najczęściej używane metody klasy String      Typy pętli dostępne w C#      Wykaz ćwiczeń. .      Ćwiczenie 2.1- projekt aplikacji typu ConsoleApplication      Ćwiczenie 2.2 - praca z linią poleceń a aplikacjach typu Console Application      Ćwiczenie 2.3 - aplikacja typu WindowsForms      Ćwiczenie 2.4 - przekazywanie parametrów przez referencję      Ćwiczenie 2.5 - kolekcje      Ćwiczenie 2.6 - listy parametryzowane kolekcji System.Collection.Generic      ZADANIA      Zadanie 2.1      Zadanie 2.2      Zadanie 2.3      Literatura      ROZDZIAŁ 3      3.1    Wprowadzenie w zagadnienia obsługi baz danych      Wstęp      Connection      Command      DataReader      DataAdapter      DataSet      3.2    Współpraca z MS SQL Serwer. Obsługa bazy z poziomu VWD. .      Wstęp      Ćwiczenie 3.1      3.3    Podłączanie bazy danych do projektu aplikacji .NET      Wstęp      Ćwiczenie 3.2      3.4    Zmiana zawartości bazy danych z poziomu aplikacji .NET. Wstęp      3.4.1    Dodawanie rekordów      Ćwiczenie 3.3      Zadanie 3.1      Zadanie 3.2      3.4.2    Usuwanie rekordów. .      Ćwiczenie 3.4      3.4.3    Wyszukiwanie rekordów      Ćwiczenie 3.5      3.5    Prezentacja informacji zawartych w bazie danych. Kontrolka GriedView. .      Wstęp      Ćwiczenie 3.6      Ćwiczenie 3.7      96 Zadanie 3.3      3.6    Prezentacja danych za pomocą kontrolki DetailsView      Ćwiczenie 3.8      Zadanie 3.4      Wykaz ćwiczeń      Ćwiczenie 3.1 - tworzenie tabeli w bazie danych Czytelnicy.mdf z poziomu VWD      Ćwiczenie 3.2 - łączenie aplikacji .NET z bazą danych      Ćwiczenie 3.3 - modyfikacja zawartości tabel w bazie danych. Dodawanie rekordów 109 Ćwiczenie 3.4 - modyfikacja zawartości tabel w bazie danych. Usuwanie rekordów .. 109 Ćwiczenie 3.5 - modyfikacja zawartości tabel w bazie danych. Szukanie    rekordów ... 109 Ćwiczenie 3.6 - budowa widoku KsiazkiCzytelnika w bazie danychCzytelnicy.mdf      Ćwiczenie 3.7 - kontrolka GriedView. Prezentacja dostepnych książek. .      109 Ćwiczenie 3.8 - kontrolka DetailsView w udostępnianiu szczegółowych danych      109 ZADANIA      Zadanie 3.1      Zadanie 3.2      Zadanie 3.3    (Kontrolka GriedView)      Zadanie 3.4      Literatura      ROZDZIAŁ 4      4.1    Zmienne sesyjne      Wstęp      Zadanie 4.1      Cookies      Ćwiczenie 4.1      4.2    Uwierzytelnianie użytkowników      Wstęp      Ćwiczenie 4.2      4.3    Dodawanie użytkowników i ról w aplikacjach .NET 2.0      Wstęp      Zawartość temporary Internet Files – pliki Cookies:      Ćwiczenie 4.3      Zakończenie. .      Przykładowe strony projektowanej aplikacji Wirtualna Biblioteka      Wykaz ćwiczeń. .      Ćwiczenie 4.1 Czytanie cookies Praca ze zmiennymi sesyjnymi      Ćwiczenie 4.2 Sprawdzanie uprawnień logujących się użytkowników      Ćwiczenie 4.3 Rejestracja nowego użytkownika. Praca z kontrolką CreateUserWizard. (Rozdz.4.3)      ZADANIA      Zadanie 4.1      Zadanie końcowe 4.2      Literatura       
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do Visual Web Developer Express 2008 i technologie ASP.NET 2.0

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: / Ebooki / Technika

    Tytuł DRONY. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania Autor Sarah E. Kreps Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN Tłumaczenie Agnieszka Adamczyk ISBN 978-83-01-20486-0 Rok Pełen opis produktu 'DRONY. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania' »

    Tytuł DRONY. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania Autor Sarah E. Kreps Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN Tłumaczenie Agnieszka Adamczyk ISBN 978-83-01-20486-0 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DRONY. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania

  • [MT Biznes]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie Autor Andrzej Horoch Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Robert Michalak ISBN 978-83-8231-381... Pełen opis produktu 'Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie' »

    Tytuł Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie Autor Andrzej Horoch Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Robert Michalak ISBN 978-83-8231-381-9 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie

  • [MT Biznes]

    Kategoria: / Ebooki / Informatyka

    Tytuł Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie Autor Andrzej Horoch Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-382-6 Rok wydania 2023 Liczb... Pełen opis produktu 'Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie' »

    Tytuł Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie Autor Andrzej Horoch Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-382-6 Rok wydania 2023 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Informatyka, internetWysyłka: do 7 dni

    PROJEKTOWANIE GIER 3D WPROWADZENIE DO TECHNOLOGII F.LUNA 856 STR DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga... Pełen opis produktu 'PROJEKTOWANIE GIER 3D WPROWADZENIE DO TECHNOLOGII F.LUNA 856 STR' »

    PROJEKTOWANIE GIER 3D WPROWADZENIE DO TECHNOLOGII F.LUNA 856 STR DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację! Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PROJEKTOWANIE GIER 3D WPROWADZENIE DO TECHNOLOGII F.LUNA 856 STR

  • [Helion]

    Kategoria: Książki>Technika. Informatyka. Przemysł. Rolnictwo.>Informatyka. Cybernetyka. Komputery>Oprogramowanie>Aplikacje>Gry komputeroweWysyłka: do 3 dni

    0x011aa8df00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Projektowanie Gier 3d Wprowadzenie Do Technologii Directx 11

  • Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11 w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    92,31 zł
    99,42 zł

    [helion]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiśc... Pełen opis produktu 'Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11' »

    DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: do 7 dni

    Drony. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania „W Polsce lata 100 tysięcy dronów, co stawia nas w światowej czołówce pod tym względem” – podał jakiś czas temu PAP, powołując się na raport... Pełen opis produktu 'DRONY WPROWADZENIE TECHNOLOGIE ZASTOSOWANIA KREPS' »

    Drony. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania „W Polsce lata 100 tysięcy dronów, co stawia nas w światowej czołówce pod tym względem” – podał jakiś czas temu PAP, powołując się na raport Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. W naszym kraju działa już kilkaset firm, dla których drony są podstawowym narzędziem służącym do działalności gospodarczej. Publikacja Drony. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania stanowi unikalne kompendium dotyczące technologii bezzałogowych statków latających (BSL). Jest to książka popularno-naukowa i jest kierowana do szerokiego grona odbiorców – od osób interesujących się wykorzystaniem technologii BSL w wojsku i obronności, przez zainteresowanych nowoczesnymi technologiami, także w przemyśle i różnych jego gałęziach, do osób, które już wykorzystują drony bądź mają taki zamiar – w firmach logistycznych, rolnictwie, branży spożywczej itd. Publikację tę kierujemy również do samorządów i fascynatów bezzałogowych statków latających.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DRONY WPROWADZENIE TECHNOLOGIE ZASTOSOWANIA KREPS


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

abc-rc.pl

Drony, Samoloty RC, arduino, zabawki RC
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.12.2009
haoye, seagull, abc-power, tarot, hqprop, gemfan, e-flite, emax, dalprop, black horse model
Produkty w ofercie: 3098
Promocje: 208
Wysyłka do 3 dni: 2699
Opinie pozytywne: 24
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0