Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscy... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne. Media Wizerunek Biznes - KATARZYNA KOPECKA-PIECH' »

    Opis - Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu Nazwa - Zmiany medialne i komunikacyjne. Media Wizerunek Biznes Autor - KATARZYNA KOPECKA-PIECH Oprawa - Miękka Wydawca - Katedra Wydawnictwo Naukowe Kod ISBN - 9788363434564 Kod EAN - 9788363434564 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 12.0x19.5cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-03-05
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne. Media Wizerunek Biznes - KATARZYNA KOPECKA-PIECH

  • Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie w latach 1980-1984 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    36,00 zł
    40,00 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu kardynała stefana wyszyńskiego]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Kostki w Warszawie (1980-1984), gdy oprócz pracy parafialnej prowadził działalność duszpasterską w różnorodnych środowiskach.Książka ukazuje wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki,... Pełen opis produktu 'Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie w latach 1980-1984' »

    Autorka dokonuje analizy publikacji prasowych na temat ks. Popiełuszkiw czasie jego najbardziej intensywnej działalnościduszpastersko-społecznej. Są to cztery lata jego pobytu w parafiiśw. Stanisława Kostki w Warszawie (1980-1984), gdy oprócz pracy parafialnej prowadził działalność duszpasterską w różnorodnych środowiskach.Książka ukazuje wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki, kreowany w ostatnich latach jego życia przez media rządowe, prasę społeczno-katolicką, a także przez – wówczas nielegalną – prasę tzw. drugiego obiegu....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie w latach 1980-1984

  • Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    [katedra wydawnictwo naukowe]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opr... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

  • Wizerunki medialne polityków w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    28,80 zł
    32,00 zł

    [wydawnictwo naukowe umk]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko „fakty medialne”, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanent... Pełen opis produktu 'Wizerunki medialne polityków' »

    Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko „fakty medialne”, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze gatunkowym. Słowa Donalda Tuska z przemówienia w sejmie (informacja rządu – 12.10.2012), iż Polacy nie są narodem wybranym, można potraktować jako okazjonalną polemikę jeśli nie z samym Lechem Kaczyńskim, to przynajmniej z tymi, którzy „smoleńską Golgotę” uczynili ideologicznym fundamentem opozycyjnej polityki. W takim kontekście znikomo ważny staje się fakt tak silnie „wizerunkowy”, jak to, że tegoż 12.10.2012 krawat premiera był gorzej zawiązany niż krawat przywódcy opozycyjnej partii Jarosława Kaczyńskiego. Czymś ważniejszym dla wizerunku Lecha Kaczyńskiego z eksponowaną w kampanii prezydenckiej 2005 r. trzypokoleniową rodziną będzie to, że w tymże październiku Marta Kaczyńska ujawniła: pierwszy mąż nie jest ojcem jej córki z pierwszego małżeństwa.Fragment wprowadzenia...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunki medialne polityków

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: MedioznawstwoWysyłka: od ręki

    Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach... Pełen opis produktu 'Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki Adam Marszałek' »

    Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu: scena polityczna, polityczni aktorzy, rządzący się własną dramaturgią. (...)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki Adam Marszałek

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Kostki w Warszawie (1980-1984), gdy oprócz pracy parafialnej prowadził działalność duszpasterską w różnorodnych środowiskach.Książka ukazuje wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki,... Pełen opis produktu 'Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie w latach 1980-1984' »

    Autorka dokonuje analizy publikacji prasowych na temat ks. Popiełuszkiw czasie jego najbardziej intensywnej działalnościduszpastersko-społecznej. Są to cztery lata jego pobytu w parafiiśw. Stanisława Kostki w Warszawie (1980-1984), gdy oprócz pracy parafialnej prowadził działalność duszpasterską w różnorodnych środowiskach.Książka ukazuje wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki, kreowany w ostatnich latach jego życia przez media rządowe, prasę społeczno-katolicką, a także przez ? wówczas nielegalną ? prasę tzw. drugiego obiegu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunek medialny ks. Jerzego Popiełuszki w polskiej prasie w latach 1980-1984

  • [Wydawnictwo Naukowe UMK]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko ?fakty medialne?, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanent... Pełen opis produktu 'Wizerunki medialne polityków' »

    Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko ?fakty medialne?, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze gatunkowym. Słowa Donalda Tuska z przemówienia w sejmie (informacja rządu ? 12.10.2012), iż Polacy nie są narodem wybranym, można potraktować jako okazjonalną polemikę jeśli nie z samym Lechem Kaczyńskim, to przynajmniej z tymi, którzy ?smoleńską Golgotę? uczynili ideologicznym fundamentem opozycyjnej polityki. W takim kontekście znikomo ważny staje się fakt tak silnie ?wizerunkowy?, jak to, że tegoż 12.10.2012 krawat premiera był gorzej zawiązany niż krawat przywódcy opozycyjnej partii Jarosława Kaczyńskiego. Czymś ważniejszym dla wizerunku Lecha Kaczyńskiego z eksponowaną w kampanii prezydenckiej 2005 r. trzypokoleniową rodziną będzie to, że w tymże październiku Marta Kaczyńska ujawniła: pierwszy mąż nie jest ojcem jej córki z pierwszego małżeństwa.Fragment wprowadzenia
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunki medialne polityków

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opr... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje tom 2' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje tom 2

  • [Silva Rerum]

    Kategoria: / Ebooki / Literatura popularnonaukowa

    Tytuł Moda na gotowanie Podtytuł Medialne i kulturowe wizerunki jedzenia Autor Praca zbiorowa Język polski Wydawnictwo Silva Rerum ISBN 978-83-65697-71-4 Rok wydania 2019 Pełen opis produktu 'Moda na gotowanie Medialne i kulturowe wizerunki jedzenia' »

    Tytuł Moda na gotowanie Podtytuł Medialne i kulturowe wizerunki jedzenia Autor Praca zbiorowa Język polski Wydawnictwo Silva Rerum ISBN 978-83-65697-71-4 Rok wydania 2019
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moda na gotowanie Medialne i kulturowe wizerunki jedzenia

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingoweWysyłka: do 3 dni

    0x000e678b00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany Medialne I Komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne Transgresje Tom 2

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika]

    Kategoria: Nauka o mediach
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunki medialne polityków: Lecz Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski

  • []

    Kategoria: /
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Za kulisami spektaklu Medialne wizerunki polityki

  • Wizerunki medialne polityków w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    26,98 zł
    29,05 zł

    [wydawnictwo naukowe umk]

    Kategoria: Książki naukowe>Historia>Historia poszczególnych krajów i krain>Historia Europy>Historia Polski>Historia Polski 1990-Wysyłka: od ręki

    Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko „fakty medialne”, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanent... Pełen opis produktu 'Wizerunki medialne polityków' »

    Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko „fakty medialne”, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze gatunkowym. Słowa Donalda Tuska z przemówienia w sejmie (informacja rządu – 12.10.2012), iż Polacy nie są narodem wybranym, można potraktować jako okazjonalną polemikę jeśli nie z samym Lechem Kaczyńskim, to przynajmniej z tymi, którzy „smoleńską Golgotę” uczynili ideologicznym fundamentem opozycyjnej polityki. W takim kontekście znikomo ważny staje się fakt tak silnie „wizerunkowy”, jak to, że tegoż 12.10.2012 krawat premiera był gorzej zawiązany niż krawat przywódcy opozycyjnej partii Jarosława Kaczyńskiego. Czymś ważniejszym dla wizerunku Lecha Kaczyńskiego z eksponowaną w kampanii prezydenckiej 2005 r. trzypokoleniową rodziną będzie to, że w tymże październiku Marta Kaczyńska ujawniła: pierwszy mąż nie jest ojcem jej córki z pierwszego małżeństwa.Fragment wprowadzenia...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wizerunki medialne polityków

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: PolitykaWysyłka: do 3 dni

    W realiach XXI wieku media pełnią ważną rolę kulturotwórczą i opiniotwórczą, mogą przyczynić się do konstruktywnego budowania ładu społecznego, ale wciąż otwarta jest kwestia - czy to czynią? Jakie są... Pełen opis produktu 'Za kulisami spektaklu Medialne wizerunki polityki' »

    W realiach XXI wieku media pełnią ważną rolę kulturotwórczą i opiniotwórczą, mogą przyczynić się do konstruktywnego budowania ładu społecznego, ale wciąż otwarta jest kwestia - czy to czynią? Jakie są wzajemne relacje świata mediów ze światem polityki? Czy media i dziennikarze kreują dziś rzeczywistość społeczno-polityczną i na ile są w stanie wpływać na kształt Rzeczypospolitej? Media często oskarżane są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu: scena polityczna, polityczni aktorzy, samo zaś uprawianie polityki przypomina teatralny spektakl, rządzący się własną dramaturgią. (...) Czy zatem rację miał niegdyś amerykański socjolog Erving Goffman, który przedstawił dramaturgiczną koncepcję życia społecznego? Interakcjonizm Goffmana umieszczany jest w sferze komunikowania interpersonalnego, w którym spotykają się osoby twarzą w twarz oraz utrzymująotwartą interakcję przez wzajemną wymianę werbalnych i niewerbalnych sygnałów. Jednakże koncepcja ta (...) może mieć zastosowanie do badania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy światem mediów i polityki, dziennikarzami i politykami. Czyż bowiem współcześni politycy nie są mniej lub bardziej sprawnymi aktorami, wyćwiczonymi w swoim rzemiośle?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Za kulisami spektaklu Medialne wizerunki polityki

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne ... Pełen opis produktu 'Zmiany medialne i komunikacyjne. Media Wizerunek Biznes' »

    Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić. Ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiany medialne i komunikacyjne. Media Wizerunek Biznes

  • [WYDAWNICTWO ADAM MARSZAŁEK]

    Kategoria: Nauka / Nauki humanistyczne

    Media często oskarĹźone są o manipulację lub teĹź sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych... Pełen opis produktu 'Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki' »

    Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu: scena polityczna, polityczni aktorzy, rządzący się własną dramaturgią. (...)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki

  • [Wydawnictwo Adam Marszałek]

    Kategoria: Literatura faktuWysyłka: do 3 dni

    Unikając propagandowych ujęć (modne ostatnio określenie polityka historyczna), autor stara się nie stawiać skrajnych ocen, zwraca natomiast uwagę na krótkowzroczność i zacietrzewienie tzw. klasy politycznej,... Pełen opis produktu 'Los Generała. Wokół medialnego wizerunku Wojciecha Jaruzelskiego' »

    Unikając propagandowych ujęć (modne ostatnio określenie polityka historyczna), autor stara się nie stawiać skrajnych ocen, zwraca natomiast uwagę na krótkowzroczność i zacietrzewienie tzw. klasy politycznej, ukazując tragiczną postać pierwszego prezydenta odrodzonej Rzeczypospolitej w szerokim kontekście dziejowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Los Generała. Wokół medialnego wizerunku Wojciecha Jaruzelskiego


Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1