[onepress]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad
„ekonomii wdzięczności” w praktyce.
Pełen opis produktu 'Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie' »
Bestseller „New York Timesa”Przeczytajcie tę
książkę, jesteście to sobie winni! Tony Hsieh,
dyrektor generalny Zappos.comDawaj dawaj dawaj dawaj
dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ!
KROPKA! Gary Vaynerchuk na TwitterzeGary
Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu oraz pokazuje, jak ją
tworzyć — za pomocą tradycyjnych technik, opartych na słuchaniu i
trosce o klienta, jak również nowych usług, takich jak Twitter,
które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na
bezprecedensową skalę i z bezprecedensową szybkością. Książka,
podobnie jak Gary, jest bardzo zabawna i pełna pasji.
Dick Costolo,
dyrektor generalny TwitteraTo kuszące, dać się zwieść
naturalnemu podejściu Gary’ego do świata i uwierzyć, że nowy
marketing jest czymś dla osób hiperenergicznych, przesadnie pewnych
siebie, wnikliwych, wygadanych i mających ambicje zostania
właścicielami klubu piłkarskiego. To nieprawda. On jest dla
wszystkich, którym zależy. Po raz kolejny Gary uczynnie wskazuje
drogę, naucza na przykładach z życia i sprawia, że prawda staje się
oczywista. Kup tę książkę dla swojego szefa. Seth
Godin,
autor książek Najmocniejsze ogniwo, Dołek czyli kiedy brnąć, a
kiedy rezygnować oraz innych bestsellerów wydanych przez
Onepress
Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.
Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego
radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego
zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli
nie zaczniesz handlować w sieci.
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich
społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły,
on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie
idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I
dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z
klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak
zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk.
Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają
się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.